SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt er gewoon een geoefend militair team voor nodig om deze killing rates te krijgen, no way, dat een gewone burger met wat wapens dit ooit voor elkaar krijgt.
En wat wil je daar mee zeggen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:07 schreef Monidique het volgende:
De politie weet natuurlijk ook niet of er één schutter is of dat er een team jihadisten rondloopt. En laten we wel wezen, in Nederland is een jongen doodgemartelt terwijl de politie buiten stond te luisteren.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef Captainp00face het volgende:
Is het nou eigenlijk zeker of dit de dader is of niet?Ja, en die jongen is wrs die ene die een interview heeft gegeven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
jeetjequote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:03 schreef behemoth449 het volgende:
zojuist te horen gekregen dat een meisje van de uitwisseling in noorwegen waar ik deel aan nam is overleden
Sniper? Volgens mij was het een Glock, Shotgun, en een machinegeweer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Een klein eiland, 2 uur, machinegeweer sniper en shotgun, 700 man.
Dan is 84 doden weinig
Serieus, hoe weet je dat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, en die jongen is wrs die ene die een interview heeft gegeven.
Dat is niet weinig. Neem alle omstandigheden erbij, wat wel zo handig is, en de killing rates liggen inderdaad zeer hoog. Je denkt dat alle 700 mensen in een rij blijven staan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is 84 doden weinig
Maar dit was toch gewoon prijsschieten? Een hitrate van 1 persoon per minuut ongeveer.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je hebt er gewoon een geoefend militair team voor nodig om deze killing rates te krijgen, no way, dat een gewone burger met wat wapens dit ooit voor elkaar krijgt.
Welke? Linkje?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja, en die jongen is wrs die ene die een interview heeft gegeven.
Het regende waarschijnlijk bommeldingen tegelijkertijd. Dat is dus de chaos die de dader succesvol heeft weten te scheppen, waardoor hij ongestoord zijn gang kon gaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het gewoon raar.
Als die gast begint te schieten... binnen 15 min heb je wel iemand die duidelijk 112 kan bellen en kan vertellen dat er iemand gewoon tientallen mensen aan het doodschieten is.
Dan heb je er geen 1 uur en 45 minuten voor nodig om met een taskforce daar te komen .. wat praktisch naast oslo ligt.
84 wat nog kan oplopen vanwege vele zwaargewonden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:11 schreef Paaskonijn het volgende:
Wtf 80 doden? Gister niks van meegekregen tijdens de zomerfeesten, maar dit is echt ziek,.
Fuck daar had ik nog geen eens op die manier over nagedacht..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het regende waarschijnlijk bommeldingen tegelijkertijd. Dat is dus de chaos die de dader succesvol heeft weten te scheppen, waardoor hij ongestoord zijn gang kon gaan.
91 dus...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:11 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
84 wat nog kan oplopen vanwege vele zwaargewonden.
Hoe is het bereik op het eiland? En Oslo was druk bezig met de aanslag daar...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind het gewoon raar.
Als die gast begint te schieten... binnen 15 min heb je wel iemand die duidelijk 112 kan bellen en kan vertellen dat er iemand gewoon tientallen mensen aan het doodschieten is.
Dan heb je er geen 1 uur en 45 minuten voor nodig om met een taskforce daar te komen .. wat praktisch naast oslo ligt.
nee 84 op het eiland, 7 in de stad dacht ik.quote:
Oui ouiquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee 84 op het eiland, 7 in de stad dacht ik.
verhaal komt overeen met het plaatje zou heel goed kunnenquote:
laat maar, ik voel mij al slecht met al die dode en gewonde tienersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:08 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Waarom?
Dan is 84 doden weinig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |