Ach, wij vergoelijken dit gedrag tenminste niet. Bij aanslagen van moslims ed wordt er gelijk met 'ja maar wij pesten hun al jaren lang dan krijg je dit' gestrooid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:30 schreef Klaudias het volgende:
Nu weten al die rechtse POL'ers en NWS'ers eens hoe het voelt om over één kam geschoren te worden met de daden van enkelen.
Dat zijn enkelingen die dat zeggen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, wij vergoelijken dit gedrag tenminste niet. Bij aanslagen van moslims ed wordt er gelijk met 'ja maar wij pesten hun al jaren lang dan krijg je dit' gestrooid.
Hun? Dumbass.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Ach, wij vergoelijken dit gedrag tenminste niet. Bij aanslagen van moslims ed wordt er gelijk met 'ja maar wij pesten hun al jaren lang dan krijg je dit' gestrooid.
Ja, want jij werd vergeleken met Volkert van der G bedoel je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:30 schreef Klaudias het volgende:
Nu weten al die rechtse POL'ers en NWS'ers eens hoe het voelt om over één kam geschoren te worden met de daden van enkelen.
Iddquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Kanker toch op. Het is gewoon een sick-fuck die op onschuldige kinderen schiet.
Koppelstreepje tussen 'moslim' en 'extremisten'? Dumbass.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hun? Dumbass.
Overigens gaat het in een discussie over moslim-extremisten er vooral om dat niet alle moslims extreem zijn.
als je dat zo stelt, dan is dit statement van jou ook te omschrijven als 'de eigen agenda' propageren. je misbruikt de moordpartij ook voor je eigen doeleindenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Idd
Het is wel in-en-in triest dat de Linkse kerk meteen weer mogelijkheden zoekt haar agenda er door te drukken, terwijl de lichamen nog warm zijn. Een beetje respect voor de slachtoffers hadden ze wel kunnen tonen.
Is er eigenlijk wel verschil? Het gros van het rechtse gedachtengoed is gebaseerd op gelovigheid in het trickledowneffect en dat soort onzin, het aanbidden van de markt in de overtuiging dat het dan allemaal vanzelf goed komt. Het lijkt me dan ook geen toeval dat mensen die in oude sprookjes geloven ook degenen zijn die in nieuwe sprookjes geloven.quote:
Slechts wanneer links zou deugen was dit een kwalijke zaak geweest.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
Bij die mensen leeft er echt 'haat' jegens 'links', en dat is een zeer kwalijke zaak.
Maar natuurlijk is het aanhoudend imperialistisch gedrag mét geweld van de westerse landen (500 jaar ofzo?) een van de oorzaken van moslimfundamentisme.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Dat zijn enkelingen die dat zeggen.
Dus jij vindt het normaal om bepaalde politici te haten wegens hun politieke gedachtegoed?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Morendo het volgende:
[..]
Slechts wanneer links zou deugen was dit een kwalijke zaak geweest.
Daar heb ik inderdaad niet zoveel problemen mee.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:43 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal om bepaalde politici te haten wegens hun politieke gedachtegoed?
Dat is nog geeneens het ergste. Wat die mafklapper in Oslo nu blootlegt is dat er een enorme haat tussen de politieke stromingen zit. Zowel rechts als links.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk wel dat het politieke debat ernstig is verziekt.
Bepaalde lieden nemen het "links" erg kwalijk dat zij zogenaamd de multiculturele samenleving hebben toegestaan. Bij die mensen leeft er echt 'haat' jegens 'links', en dat is een zeer kwalijke zaak.
En linkse ideologien zijn minder 'religieus'? Je bent zelf eigenlijk aan het zeggen hoe hun god slechter is dan de jouwe. Maak jezelf toch niet zo belachelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel verschil? Het gros van het rechtse gedachtengoed is gebaseerd op gelovigheid in het trickledowneffect en dat soort onzin, het aanbidden van de markt in de overtuiging dat het dan allemaal vanzelf goed komt. Het lijkt me dan ook geen toeval dat mensen die in oude sprookjes geloven ook degenen zijn die in nieuwe sprookjes geloven.
En dat geldt voor iedereen die politiek te serieus neemt, aan welke ideologie ze zich ook vast klampen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:28 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Politiek en geloof is hetzelfde: Een hapklare identiteit voor mensen die ergens bij willen horen en vooral niet zelf durven na te denken.
En iedereen die het niet met je eens is, is de vijand.
Onder welke steen heb jij gelegen? "De linkse kerk" zou Fortuyn gedemoniseerd hebben en daardoor schuld hebben aan zijn dood, blablabla.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, want jij werd vergeleken met Volkert van der G bedoel je?
Ik doe niet aan linkse ideologie, maar ik moet vaststellen dat de grootste gelovigheid er bij de sociaaldemocraten wel uit is, terwijl de neocons en neo'liberalen' het ene dogma met het andere geloofsartikel afwisselen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef apple_pie het volgende:
[..]
En linkse ideologien zijn minder 'religieus'? Je bent zelf eigenlijk aan het zeggen hoe hun god slechter is dan de jouwe. Maak jezelf toch niet zo belachelijk.![]()
Ik denk dat ze in Noorwegen geen Nederlands praten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:55 schreef Tanin het volgende:
Wilders zal het zo allemaal wel niet bedoeld hebben, maar het moge duidelijk zijn dat deze jongen zich geïnspireerd voelde door Wilders. Wilders zou zich nu dus ook af kunnen vragen of hij zijn retoriek niet iets moet veranderen.
De Koran spreekt ook hatelijk over andere groeperingen, maar geweld wordt niet getolereerd, toch zijn er individuen die denken dat geweld gerechtvaardigd is.
Het is eigenlijk precies dezelfde situatie.
Natuurlijk, vooral zo blijven geloven.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Onder welke steen heb jij gelegen? "De linkse kerk" zou Fortuyn gedemoniseerd hebben en daardoor schuld hebben aan zijn dood, blablabla.
En ALLE moslims worden door PVV-aanhangers op dit forum afgeschilderd als potentiële tijdbommen.
Geloven? Het is zo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk, vooral zo blijven geloven.
Je bedoelt het multiculti sprookje ?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Is er eigenlijk wel verschil? Het gros van het rechtse gedachtengoed is gebaseerd op gelovigheid in het trickledowneffect en dat soort onzin, het aanbidden van de markt in de overtuiging dat het dan allemaal vanzelf goed komt. Het lijkt me dan ook geen toeval dat mensen die in oude sprookjes geloven ook degenen zijn die in nieuwe sprookjes geloven.
quote:
kijk, whoppa, daar ga je alweer. waarom pak je ook niet lekker een geweer jongen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je bedoelt het multiculti sprookje ?
Er zijn genoeg seculiere rechtsen, maar dat maakt ze net als seculiere linksen niet minder 'religieus' wanneer het op politiek aankomt. Zowel links als rechts hebben hun politieke goden, heiligen, mythen en bijbels.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik doe niet aan linkse ideologie, maar ik moet vaststellen dat de grootste gelovigheid er bij de sociaaldemocraten wel uit is, terwijl de neocons en neo'liberalen' het ene dogma met het andere geloofsartikel afwisselen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |