abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99837444
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:30 schreef Klaudias het volgende:
Nu weten al die rechtse POL'ers en NWS'ers eens hoe het voelt om over één kam geschoren te worden met de daden van enkelen.
Ach, wij vergoelijken dit gedrag tenminste niet. Bij aanslagen van moslims ed wordt er gelijk met 'ja maar wij pesten hun al jaren lang dan krijg je dit' gestrooid.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_99837499
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Ach, wij vergoelijken dit gedrag tenminste niet. Bij aanslagen van moslims ed wordt er gelijk met 'ja maar wij pesten hun al jaren lang dan krijg je dit' gestrooid.
Dat zijn enkelingen die dat zeggen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_99837511
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Hun? Dumbass.

Overigens gaat het in een discussie over moslim-extremisten er vooral om dat niet alle moslims extreem zijn.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_99837589
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:30 schreef Klaudias het volgende:
Nu weten al die rechtse POL'ers en NWS'ers eens hoe het voelt om over één kam geschoren te worden met de daden van enkelen.
Ja, want jij werd vergeleken met Volkert van der G bedoel je?
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:37:04 #155
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_99837590
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:12 schreef DutchErrorist het volgende:
Kanker toch op. Het is gewoon een sick-fuck die op onschuldige kinderen schiet.
Idd

Het is wel in-en-in triest dat de Linkse kerk meteen weer mogelijkheden zoekt haar agenda er door te drukken, terwijl de lichamen nog warm zijn. Een beetje respect voor de slachtoffers hadden ze wel kunnen tonen.
The End Times are wild
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:38:08 #156
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99837615
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Hun? Dumbass.

Overigens gaat het in een discussie over moslim-extremisten er vooral om dat niet alle moslims extreem zijn.
Koppelstreepje tussen 'moslim' en 'extremisten'? Dumbass.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:38:40 #157
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_99837628
Ik denk wel dat het politieke debat ernstig is verziekt.

Bepaalde lieden nemen het "links" erg kwalijk dat zij zogenaamd de multiculturele samenleving hebben toegestaan. Bij die mensen leeft er echt 'haat' jegens 'links', en dat is een zeer kwalijke zaak.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_99837639
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef LXIV het volgende:

[..]

Idd

Het is wel in-en-in triest dat de Linkse kerk meteen weer mogelijkheden zoekt haar agenda er door te drukken, terwijl de lichamen nog warm zijn. Een beetje respect voor de slachtoffers hadden ze wel kunnen tonen.
als je dat zo stelt, dan is dit statement van jou ook te omschrijven als 'de eigen agenda' propageren. je misbruikt de moordpartij ook voor je eigen doeleinden
pi_99837662
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

rechtsgelovigen

Fixed.
Is er eigenlijk wel verschil? Het gros van het rechtse gedachtengoed is gebaseerd op gelovigheid in het trickledowneffect en dat soort onzin, het aanbidden van de markt in de overtuiging dat het dan allemaal vanzelf goed komt. Het lijkt me dan ook geen toeval dat mensen die in oude sprookjes geloven ook degenen zijn die in nieuwe sprookjes geloven.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:40:31 #160
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99837675
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
Bij die mensen leeft er echt 'haat' jegens 'links', en dat is een zeer kwalijke zaak.
Slechts wanneer links zou deugen was dit een kwalijke zaak geweest.
pi_99837740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:33 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Dat zijn enkelingen die dat zeggen.
Maar natuurlijk is het aanhoudend imperialistisch gedrag mét geweld van de westerse landen (500 jaar ofzo?) een van de oorzaken van moslimfundamentisme.
Maar dat wilt men niet weten. De leugen blijft dat "wij" onschuldig en slachtoffer zijn.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:43:23 #162
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_99837761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Morendo het volgende:

[..]

Slechts wanneer links zou deugen was dit een kwalijke zaak geweest.
Dus jij vindt het normaal om bepaalde politici te haten wegens hun politieke gedachtegoed?
Please Move The Deer Crossing Sign
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:44:32 #163
198365 Morendo
The Real Deal
pi_99837797
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:43 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Dus jij vindt het normaal om bepaalde politici te haten wegens hun politieke gedachtegoed?
Daar heb ik inderdaad niet zoveel problemen mee.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:46:49 #164
165633 eriksd
The grand facade...
pi_99837873
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:38 schreef JimmyJames het volgende:
Ik denk wel dat het politieke debat ernstig is verziekt.

Bepaalde lieden nemen het "links" erg kwalijk dat zij zogenaamd de multiculturele samenleving hebben toegestaan. Bij die mensen leeft er echt 'haat' jegens 'links', en dat is een zeer kwalijke zaak.
Dat is nog geeneens het ergste. Wat die mafklapper in Oslo nu blootlegt is dat er een enorme haat tussen de politieke stromingen zit. Zowel rechts als links.

Ik vind het ook zwaar tegenvallen dit allemaal hoor. Je zou toch denken dat op een politiek forum de wat rationelere denkers zitten, maar als het hier al zo uit de klauwen loopt wil ik niet weten wat voor galbakken er in de samenleving rondlopen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_99837878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Is er eigenlijk wel verschil? Het gros van het rechtse gedachtengoed is gebaseerd op gelovigheid in het trickledowneffect en dat soort onzin, het aanbidden van de markt in de overtuiging dat het dan allemaal vanzelf goed komt. Het lijkt me dan ook geen toeval dat mensen die in oude sprookjes geloven ook degenen zijn die in nieuwe sprookjes geloven.
En linkse ideologien zijn minder 'religieus'? Je bent zelf eigenlijk aan het zeggen hoe hun god slechter is dan de jouwe. Maak jezelf toch niet zo belachelijk. :')

Zoals ik al zei:
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:28 schreef apple_pie het volgende:

[..]

Politiek en geloof is hetzelfde: Een hapklare identiteit voor mensen die ergens bij willen horen en vooral niet zelf durven na te denken.

En iedereen die het niet met je eens is, is de vijand.
En dat geldt voor iedereen die politiek te serieus neemt, aan welke ideologie ze zich ook vast klampen.
pi_99837975
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:37 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ja, want jij werd vergeleken met Volkert van der G bedoel je?
Onder welke steen heb jij gelegen? "De linkse kerk" zou Fortuyn gedemoniseerd hebben en daardoor schuld hebben aan zijn dood, blablabla.

En ALLE moslims worden door PVV-aanhangers op dit forum afgeschilderd als potentiële tijdbommen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:55:14 #167
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_99838182
Wilders zal het zo allemaal wel niet bedoeld hebben, maar het moge duidelijk zijn dat deze jongen zich geïnspireerd voelde door Wilders. Wilders zou zich nu dus ook af kunnen vragen of hij zijn retoriek niet iets moet veranderen.

De Koran spreekt ook hatelijk over andere groeperingen, maar geweld wordt niet getolereerd, toch zijn er individuen die denken dat geweld gerechtvaardigd is.

Het is eigenlijk precies dezelfde situatie.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_99838245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:46 schreef apple_pie het volgende:

[..]

En linkse ideologien zijn minder 'religieus'? Je bent zelf eigenlijk aan het zeggen hoe hun god slechter is dan de jouwe. Maak jezelf toch niet zo belachelijk. :')
Ik doe niet aan linkse ideologie, maar ik moet vaststellen dat de grootste gelovigheid er bij de sociaaldemocraten wel uit is, terwijl de neocons en neo'liberalen' het ene dogma met het andere geloofsartikel afwisselen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_99838269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:55 schreef Tanin het volgende:
Wilders zal het zo allemaal wel niet bedoeld hebben, maar het moge duidelijk zijn dat deze jongen zich geïnspireerd voelde door Wilders. Wilders zou zich nu dus ook af kunnen vragen of hij zijn retoriek niet iets moet veranderen.

De Koran spreekt ook hatelijk over andere groeperingen, maar geweld wordt niet getolereerd, toch zijn er individuen die denken dat geweld gerechtvaardigd is.

Het is eigenlijk precies dezelfde situatie.
Ik denk dat ze in Noorwegen geen Nederlands praten.
pi_99838304
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:49 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Onder welke steen heb jij gelegen? "De linkse kerk" zou Fortuyn gedemoniseerd hebben en daardoor schuld hebben aan zijn dood, blablabla.

En ALLE moslims worden door PVV-aanhangers op dit forum afgeschilderd als potentiële tijdbommen.
Natuurlijk, vooral zo blijven geloven.
pi_99838335
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:58 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Natuurlijk, vooral zo blijven geloven.
Geloven? Het is zo.
pi_99838345
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je bedoelt het multiculti sprookje ?
pi_99838355
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Geloven? Het is zo.
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Je bedoelt het multiculti sprookje ?
kijk, whoppa, daar ga je alweer. waarom pak je ook niet lekker een geweer jongen.
pi_99838399
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:57 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik doe niet aan linkse ideologie, maar ik moet vaststellen dat de grootste gelovigheid er bij de sociaaldemocraten wel uit is, terwijl de neocons en neo'liberalen' het ene dogma met het andere geloofsartikel afwisselen.
Er zijn genoeg seculiere rechtsen, maar dat maakt ze net als seculiere linksen niet minder 'religieus' wanneer het op politiek aankomt. Zowel links als rechts hebben hun politieke goden, heiligen, mythen en bijbels.

De meeste zijn net zo dogmatisch, eenzijdig en onredelijk als Moslims, Christenen of wie dan ook die borstkloppend met hun heilige boekje staan te zwaaien terwijl ze ongelovigen (andersdenkenden) vervloeken.
pi_99838460
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 14:59 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Geloven? Het is zo.
Je klonk net zo extremistisch als deze dader nu, dat snap je zelf ook ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')