Wat is een poepkamer?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
Stel je voor je verstopt je in de wc, maar het is geen traditionele wc, maar een wc met een poepkamer onder, en een gat in de vloer naar de poepkamer. Je beslist om in de poepkamer te springen, en daar te verstoppen. Na afloop van het incident denkt denkt iedereen dat je in het water verdronken bent, en niemand komt je redden, en je gaat daar langzaam dood.
Offtopic: doet me denken aan een scene uit Schindler's Listquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:21 schreef FoolWithMokey het volgende:
Stel je voor je verstopt je in de wc, maar het is geen traditionele wc, maar een wc met een poepkamer onder, en een gat in de vloer naar de poepkamer. Je beslist om in de poepkamer te springen, en daar te verstoppen. Na afloop van het incident denkt denkt iedereen dat je in het water verdronken bent, en niemand komt je redden, en je gaat daar langzaam dood.
Volgens mij is Volkert volgens de officiele definitie wel degelijk een terrorist. Daarbij maakt de hoeveelheid gedode mensen niet uit. Wel de impact op de samenleving.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:22 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind ik niet. Volkert van der Graaff een terrorist? Nee, een moordenaar, absoluut, maar geen terrorist. Oswald is geen terrorist. Dat waren mensen die één persoon vermoordden, uit politieke overweging, maar het kan net zo goed een grote groep betreffen.
Wie neemt er nou een mes mee naar een politieke bijeenkomstquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:24 schreef AlfredJodocus het volgende:
Update 13:20: De man die zojuist gearresteerd werd, zou hebben verklaard dat hij lid is van de jeugdafdeling van de partij en een mes bij zich droeg omdat hij “zich niet veilig voelde”. (NRK)
Ja, dat is de huidige definitie, lijkt mij. Ik ben het niet eens met die definitie. Het moet opzettelijk een angstige reactie veroorzaken op anderen, om ze daarmee te bewegen tot het een of ander. Dat is terreur. Als iemand boos is op een groep mensen, maar verder geen boodschap uit wil dragen, en hij vermoordt veel mensen, dan zie ik dat als massamoord.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:23 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Terrorisme (van het Latijnse terror, paniek) is het zonder wettige grond plegen van ernstig geweld of ernstige dreiging daarmee met een politiek of religieus doel.
Vind het niet zo snugger mensen daar op attent te makenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Onzin... nitraat kun je zelf maken van bosafval.
Louis Helm was here.
die politieke bijeenkomst was op dat eiland, hij liep hiermee bij sundvollenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:25 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Wie neemt er nou een mes mee naar een politieke bijeenkomst
Zegt alsnog niks natuurlijk. En ik kan mee voorstellen dat ze daar nu rete voorzichtig zijn met alles en dat je dan nogal makkelijk kunt worden opgepakt wanneer je een wapen draagt op de verkeerde plek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:25 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
zijn foto's worden nu allemaal afgeschermd op (bijna) iedere noorse nieuwssite
Alsof het zo moeilijk te vinden is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vind het niet zo snugger mensen daar op attent te maken
Gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:25 schreef behemoth449 het volgende:
[ afbeelding ]
zijn foto's worden nu allemaal afgeschermd op (bijna) iedere noorse nieuwssite
Alsof iemand voor bomtips dit topic gaat checken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Gelukkig geeft hij er geen beschrijving bij.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Mogelijk nog niet laten sluizen naar de media door de autoriteiten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef Gulo het volgende:
Ik vind het overigens vreemd dat de dader zijn motieven niet duidelijk kenbaar maakt (tot nu toe).
Ik bedoel, dit doet je toch ook om aandacht ergens voor te vragen lijkt mij.
Als je je dan toch laat pakken maak je je motieven toch ook kenbaar?
Bij het WAT?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef behemoth449 het volgende:
[..]
die politieke bijeenkomst was op dat eiland, hij liep hiermee bij sundvollen
Misschien heeft ie dat gedaan maar is het nog niet bekend gemaakt, you dont know. Kan me voorstellen dat de politie eerst vanalles wil weten voordat ze wat naar buiten brengen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:27 schreef Gulo het volgende:
Ik vind het overigens vreemd dat de dader zijn motieven niet duidelijk kenbaar maakt (tot nu toe).
Ik bedoel, dit doet je toch ook om aandacht ergens voor te vragen lijkt mij.
Als je je dan toch laat pakken maak je je motieven toch ook kenbaar?
mijn gedachte jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hey, een dikkige man met donker haar.
Als je kwaad wilt is kwaad doen niet zo moeilijk. Lekker boeiend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dus is per jouw definitie Volkert een terrorist.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, dat is de huidige definitie, lijkt mij. Ik ben het niet eens met die definitie. Het moet opzettelijk een angstige reactie veroorzaken op anderen, om ze daarmee te bewegen tot het een of ander. Dat is terreur. Als iemand boos is op een groep mensen, maar verder geen boodschap uit wil dragen, en hij vermoordt veel mensen, dan zie ik dat als massamoord.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:15 schreef MaLo het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)e-man-bij-hotel.html
quote:Een politiewoordvoerder stelde dat uit informatie op internet de indruk is ontstaan dat de verdachte een christelijke fundamentalist is. Eerder werd de man een rechtsextremist genoemd.
welke jeugdafdeling?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:24 schreef AlfredJodocus het volgende:
Update 13:20: De man die zojuist gearresteerd werd, zou hebben verklaard dat hij lid is van de jeugdafdeling van de partij en een mes bij zich droeg omdat hij “zich niet veilig voelde”. (NRK)
Politiek/religie/internet same shit. Het laatste is een freeway.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |