Ik wel, maar ik zak met elke keuze verder af (ben alweer een fascist) en snap gewoon niet wat ik fout doequote:
Degenen die daar aan doen zoeken het maar terugquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door kLowJow op 23-07-2011 12:26:49 ]
Ik zie mij ineens omringd door: 45 million are rabid consumersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel, maar ik zak met elke keuze verder af (ben alweer een fascist) en snap gewoon niet wat ik fout doe
Sinds wanneer ligt het Groningse Haren in Iran?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:20 schreef Disana het volgende:
Mutant, de Spits citeert ook alleen maar. Mijn Facebookvriend Mashemy (Iran, Haren) en ik achten het wel aannemelijk dat de dader iets in de PVV ziet.
Sinds jij het zo wenst te lezen. Oorsprong Iran, vlucht, huidige woonplaats Haren. Mashid Hashemy, schaker en politiek geëngageerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:21 schreef von_Preussen het volgende:
Sinds wanneer ligt het Groningse Haren in Iran?
FOKPOL joinen op http://liberal.nationstates.net/region=fokpol met het password 50centquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:21 schreef waht het volgende:
Hoe kan ik meedoen?
Ik heb al een land maar zie nergens iets over FOK!
Edit: laat maar al gevonden.
Edit2: Wachtwoord?
Kijk eens aanquote:Category: Left-Leaning College State Paradise
Je moet natuurlijk wel de schuld in die hoek leggen, anders heb je ook geen reet aan zo'n aanslag.quote:
Ja dat gevoel had ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
91 doden? Wat de neuk? Toen ik gisteren naar de kroeg ging waren het er nog een handjevol.
PHP?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:32 schreef Monidique het volgende:
Een rechts-conservatieve terreuraanslag dus.
Lijkt hier vandaan gehaald en vertaald: http://www.minervanett.no/2010/01/27/det-imperfektes-politikk/quote:
Heb je al panische reacties gehad in NWS?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:32 schreef Monidique het volgende:
Een rechts-conservatieve terreuraanslag dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |