Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
Klikken op het meest rechtse (quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Bloomfield het volgende:
mmm zit ik wéér te f*kken met de quote, sorry, nieuwigheid..
Stel dat dat zo zou zijn, dan vind jij dat een slimme zet? Snap jij wel überhaupt IETS van politiek??? Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk stemmen bijelkaar liegt? De manier van handelen (lees stemmenbelazerij) van de PVV is moreel volledig verwerpelijk. Je gaat geen standpunten innemen om stemmers te winnen, je krijgt stemmers omdat je standpunten de mensen aanspreken. DAT is politiek. Je zoekt geen doelgroep uit om op je te laten stemmen, dat is de omgedraaide wereld. Maar goed, ik wacht nog steeds op je 10 punten waarop je het eens bent met de PVV.....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Bloomfield het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik wel. Dus de rest kan het in theorie ook.
Maar partijen als de PVV maken misbruik van de politiek ongeïnteresseerde. /quote]
Misbruik? Zelfs al zou de PVV mikken op politiek ongeïnteresseerden met stemrecht, dan lijkt me dat een slimme zet? Er zijn er nl heel veel van. Maar volgens mij is dit nooit een doel geweest.
Maar is mijn mening maar hoor..
Je raakt geïrriteerd, waarom? Ik geniet juist omdat jij totaal anders denkt dan ik, terwijl wij vreedzaam naast elkaar leven!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stel dat dat zo zou zijn, dan vind jij dat een slimme zet? Snap jij wel überhaupt IETS van politiek??? Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk stemmen bijelkaar liegt? De manier van handelen (lees stemmenbelazerij) van de PVV is moreel volledig verwerpelijk. Je gaat geen standpunten innemen om stemmers te winnen, je krijgt stemmers omdat je standpunten de mensen aanspreken. DAT is politiek. Je zoekt geen doelgroep uit om op je te laten stemmen, dat is de omgedraaide wereld. Maar goed, ik wacht nog steeds op je 10 punten waarop je het eens bent met de PVV.....
Verder is het me duidelijk dat jij een stemgang beschouwt als een voetbalwedstrijd.....
Je bevestigt in een paar posts echt al mijn denkbeelden over PVV-stemmers. Bedankt! Maar ook tegelijkertijd erg, erg treurig.
Mwoah, dat is juist iets van de laatste, pakweg, twintig jaar. In het verleden presenteerden politici een verhaal die was afgeleid van een ideologie en de kiezer kon zich hier al dan niet achter scharen. Die aanpak lijkt echter steeds minder goed te werken. Men klaagt over de zogenaamde kloof tussen de burger en de politiek. En dat trachten bepaalde partijen te dichten door hun oor te luister te leggen bij het (klootjes)volk. De PVV is daar de exponent van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Bloomfield het volgende:
[..]
Je raakt geïrriteerd, waarom? Ik geniet juist omdat jij totaal anders denkt dan ik, terwijl wij vreedzaam naast elkaar leven!
Uiteraard vind ik net als jij dat je stemmen niet bij elkaar moet liegen. Maar helaas is er geen enkele nuance in jouw verhaal. Alle partijen zullen altijd 'op zoek zijn' naar kiezers. Om bepaalde groepen aan te spreken kun je je programma aanpassen. Dat is juist van alle tijden.
bedoel je niet dat zou politiek moeten zijn? Of dat politiek zo was?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Stel dat dat zo zou zijn, dan vind jij dat een slimme zet? Snap jij wel überhaupt IETS van politiek??? Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk stemmen bijelkaar liegt? De manier van handelen (lees stemmenbelazerij) van de PVV is moreel volledig verwerpelijk. Je gaat geen standpunten innemen om stemmers te winnen, je krijgt stemmers omdat je standpunten de mensen aanspreken. DAT is politiek. Je zoekt geen doelgroep uit om op je te laten stemmen, dat is de omgedraaide wereld. Maar goed, ik wacht nog steeds op je 10 punten waarop je het eens bent met de PVV.....
Verder is het me duidelijk dat jij een stemgang beschouwt als een voetbalwedstrijd.....
Je bevestigt in een paar posts echt al mijn denkbeelden over PVV-stemmers. Bedankt! Maar ook tegelijkertijd erg, erg treurig.
Uiteraard bedoel ik dat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef Silverdigger2 het volgende:
[..]
bedoel je niet dat zou politiek moeten zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |