abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100912659
[quote]1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik wel. Dus de rest kan het in theorie ook.

Maar partijen als de PVV maken misbruik van de politiek ongeïnteresseerde. /quote]

Misbruik? Zelfs al zou de PVV mikken op politiek ongeïnteresseerden met stemrecht, dan lijkt me dat een slimme zet? Er zijn er nl heel veel van. Maar volgens mij is dit nooit een doel geweest.

Maar is mijn mening maar hoor.. ;)
The!
pi_100912713
mmm zit ik wéér te f*kken met de quote, sorry, nieuwigheid..
The!
pi_100912879
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:27 schreef Bloomfield het volgende:
mmm zit ik wéér te f*kken met de quote, sorry, nieuwigheid..
Klikken op het meest rechtse ( :P ) icoontje, kan niet mis gaan ;)
pi_100913402
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:26 schreef Bloomfield het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 18 augustus 2011 20:24 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik wel. Dus de rest kan het in theorie ook.

Maar partijen als de PVV maken misbruik van de politiek ongeïnteresseerde. /quote]

Misbruik? Zelfs al zou de PVV mikken op politiek ongeïnteresseerden met stemrecht, dan lijkt me dat een slimme zet? Er zijn er nl heel veel van. Maar volgens mij is dit nooit een doel geweest.

Maar is mijn mening maar hoor.. ;)
Stel dat dat zo zou zijn, dan vind jij dat een slimme zet? Snap jij wel überhaupt IETS van politiek??? Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk stemmen bijelkaar liegt? De manier van handelen (lees stemmenbelazerij) van de PVV is moreel volledig verwerpelijk. Je gaat geen standpunten innemen om stemmers te winnen, je krijgt stemmers omdat je standpunten de mensen aanspreken. DAT is politiek. Je zoekt geen doelgroep uit om op je te laten stemmen, dat is de omgedraaide wereld. Maar goed, ik wacht nog steeds op je 10 punten waarop je het eens bent met de PVV.....

Verder is het me duidelijk dat jij een stemgang beschouwt als een voetbalwedstrijd.....

Je bevestigt in een paar posts echt al mijn denkbeelden over PVV-stemmers. Bedankt! Maar ook tegelijkertijd erg, erg treurig.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:09:10 #205
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_100914732
Het is de schuld van de social engineers van de New world order. Die problemen creeren en sentimenten kweken en ophitsen. En daar is Wilders naar mijn mening een lange arm van.

Trouwens wie kan wat vertellen over de boycot van Israel in Zweden ofzo?
En ik kan nogsteeds niet bevatten dat Breivik alles alleen heeft gedaan.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_100929518
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Stel dat dat zo zou zijn, dan vind jij dat een slimme zet? Snap jij wel überhaupt IETS van politiek??? Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk stemmen bijelkaar liegt? De manier van handelen (lees stemmenbelazerij) van de PVV is moreel volledig verwerpelijk. Je gaat geen standpunten innemen om stemmers te winnen, je krijgt stemmers omdat je standpunten de mensen aanspreken. DAT is politiek. Je zoekt geen doelgroep uit om op je te laten stemmen, dat is de omgedraaide wereld. Maar goed, ik wacht nog steeds op je 10 punten waarop je het eens bent met de PVV.....

Verder is het me duidelijk dat jij een stemgang beschouwt als een voetbalwedstrijd.....

Je bevestigt in een paar posts echt al mijn denkbeelden over PVV-stemmers. Bedankt! Maar ook tegelijkertijd erg, erg treurig.
Je raakt geïrriteerd, waarom? Ik geniet juist omdat jij totaal anders denkt dan ik, terwijl wij vreedzaam naast elkaar leven!

Uiteraard vind ik net als jij dat je stemmen niet bij elkaar moet liegen. Maar helaas is er geen enkele nuance in jouw verhaal. Alle partijen zullen altijd 'op zoek zijn' naar kiezers. Om bepaalde groepen aan te spreken kun je je programma aanpassen. Dat is juist van alle tijden. Politiek is niet het decennia lang uitwisselen van dezelfde, onveranderde standpunten.

Jouw vergelijking met een voetbalwedstrijd is trouwens wel een mooie. Er zijn best wat overeenkomsten. Het gaat in de politiek wel degelijk om de winst.
The!
pi_100930632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 10:19 schreef Bloomfield het volgende:

[..]

Je raakt geïrriteerd, waarom? Ik geniet juist omdat jij totaal anders denkt dan ik, terwijl wij vreedzaam naast elkaar leven!

Uiteraard vind ik net als jij dat je stemmen niet bij elkaar moet liegen. Maar helaas is er geen enkele nuance in jouw verhaal. Alle partijen zullen altijd 'op zoek zijn' naar kiezers. Om bepaalde groepen aan te spreken kun je je programma aanpassen. Dat is juist van alle tijden.
Mwoah, dat is juist iets van de laatste, pakweg, twintig jaar. In het verleden presenteerden politici een verhaal die was afgeleid van een ideologie en de kiezer kon zich hier al dan niet achter scharen. Die aanpak lijkt echter steeds minder goed te werken. Men klaagt over de zogenaamde kloof tussen de burger en de politiek. En dat trachten bepaalde partijen te dichten door hun oor te luister te leggen bij het (klootjes)volk. De PVV is daar de exponent van.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_100932475
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:43 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

bedoel je niet dat zou politiek moeten zijn? Of dat politiek zo was?

Nu is het meer dat er iets in het nieuws komt, er komt een debat, de partijen nemen de beslissinging waarmee de achterban tevreden is?
pi_101210295
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 11:40 schreef Silverdigger2 het volgende:

[..]

bedoel je niet dat zou politiek moeten zijn?

Uiteraard bedoel ik dat.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')