Dude ik leef off the grid, ik was mijn handen in onschuld!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wij allen maken de maatschappij op waar dit soort mensen uit voortkomen. Dus we zijn allen verantwoordelijk.
Maar dat zou dus betekenen dat we verantwoordelijk zijn voor elke moord en oorlog die er op de aarde voorkomt. Dat gaat me iets te ver.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:58 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Wij allen maken de maatschappij op waar dit soort mensen uit voortkomen. Dus we zijn allen verantwoordelijk.
Het is de schuld van idioten die geen verstand van politiek hebben en constant blijven zeveren over links-rechts verhoudingen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Arolsen het volgende:
Het is de schuld van conservatief rechts
Struisvogeltactieken hebben nog nooit voor verbetering gebracht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:00 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dude ik leef off the grid, ik was mijn handen in onschuld!Kan mij voorstellen dat jij je stevig schuldig voelt in bed 's nachts. Heel min van je dit, Gray. Heel min. Geld trouwens ook voor de rest.
Niet elke, dat is m'n uitspraak in het extreme trekken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar dat zou dus betekenen dat we verantwoordelijk zijn voor elke moord en oorlog die er op de aarde voorkomt. Dat gaat me iets te ver.
Ben het met je eens dat we 'met elkaar' de samenleving vormen, maar dan hou ik het liever een beetje dichter bij huis en ik voel me niet verantwoordelijk als iemand in Noorwegen een slachting aanricht, of in Hutsi en Tutsiland.
Je bent in de veronderstelling dat ik een fuck geef om de rest? Naïef.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Struisvogeltactieken hebben nog nooit voor verbetering gebracht.
Hier zit trouwens nog een kern van waarheid in ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is de schuld van idioten die geen verstand van politiek hebben en constant blijven zeveren over links-rechts verhoudingen.
En daarmee polarisatie in de hand werken.
Ik denk wel dat het dan nog veel erger aanvoelt, maar dan zou ik me nog niet verantwoordelijk voelen. Zeker niet als ik geen idee had waarmee hij zich bezighield en wat voor gedachtes er in zijn hoofd rondwaarden. Je kúnt nu eenmaal niet voor iedereen verantwoordelijk zijn, dat is onmogelijk. Wel ben ik met je eens dat we om elkaar moeten geven en als we signalen binnenkrijgen dat er met een persoon in je omgeving iets helemaal mis gaat dat je dan op zijn minst eens met hem gaat praten en als het kan, helpen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:10 schreef Gray het volgende:
[..]
Struisvogeltactieken hebben nog nooit voor verbetering gebracht.
[..]
Niet elke, dat is m'n uitspraak in het extreme trekken.
Maar wat als een bekende van je zoiets doet? Is het dan anders?
Ja, natuurlijk. Het is de verpanoramisering/vertelegraafisering van de politiek die er voor zorgt dat tegenstellingen worden versterkt en er 'gemeenschappelijke vijanden' worden gecreëerd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:17 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hier zit trouwens nog een kern van waarheid in ook.
Ik vind jou zó tof!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:12 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Je bent in de veronderstelling dat ik een fuck geef om de rest? Naïef.
Het zit overal van Telegraaf tot Trouw, allemaal proberen ze tegenwoordig te polariseren, de andere partij zwart te maken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:20 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Het is de verpanoramisering/vertelegraafisering van de politiek die er voor zorgt dat tegenstellingen worden versterkt en er 'gemeenschappelijke vijanden' worden gecreëerd.
Vooral die groepering produceert constant haatpropagandaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:06 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Het is de schuld van idioten die geen verstand van politiek hebben en constant blijven zeveren over links-rechts verhoudingen.
En daarmee polarisatie in de hand werken.
Welke groepering? 'Rechts' of 'conservatief rechts'? En wat is 'rechts' dan volgens jou?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:34 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Vooral die groepering produceert constant haatpropaganda
Types als Geert Wilders en Sarah Palinquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:36 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Welke groepering? 'Rechts' of 'conservatief rechts'? En wat is 'rechts' dan volgens jou?
Maar waarom noem je die namen dan niet? Je gebruikt de terminologie 'conservatief rechts' alleen maar om interessant te doen, maar je kunt niet onderbouwen wat het precies is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:37 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Types als Geert Wilders en Sarah Palin
Die alleen maar haat prediken om hun hypocriete plannen om hun eigen vriendenkring te verrijken van draagvlak te voorzien.
Dan kan je spreken van elke politicus, behalve het haat prediken dan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:37 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Types als Geert Wilders en Sarah Palin
Die alleen maar haat prediken om hun hypocriete plannen om hun eigen vriendenkring te verrijken van draagvlak te voorzien.
Tenzij hij een hologram is, gemaakt door fascistische NWO-types.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand die is staat is om dergelijke acties uit te voeren zonder enige vorm van genade en emotie lijkt me gewoonweg doorgedraaid. Reden kan van alles zijn.
Hij wist anders precies waar hij mee bezig was en was duidelijk gericht op die partijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:42 schreef J0kkebr0k het volgende:
Iemand die is staat is om dergelijke acties uit te voeren zonder enige vorm van genade en emotie lijkt me gewoonweg doorgedraaid. Reden kan van alles zijn.
Zijn planningscapaciteiten maken hem niet minder gestoord en doorgedraaid. Hij was alleen toerekeningsvatbaar. Maar daardoor niet minder gek.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Hij wist anders precies waar hij mee bezig was en was duidelijk gericht op die partij
Ja dus? Ik heb ook een hekel aan bepaalde partijen, winkels en weet ik wat nog meer. Het punt is dat hij blijkbaar zo ver heen was dat hij een killing spree heeft uitgevoerd. Niet echt normaal en toe te schrijven aan een politieke voorkeur, lijkt me.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:46 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Hij wist anders precies waar hij mee bezig was en was duidelijk gericht op die partij
Arolsen komt binnenkort vast met de opmerking 'de kogels kwamen van rechts', of iets dergelijks.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb ook een hekel aan bepaalde partijen, winkels en weet ik wat nog meer. Het punt is dat hij blijkbaar zo ver heen was dat hij een killing spree heeft uitgevoerd. Niet echt normaal en toe te schrijven aan een politieke voorkeur, lijkt me.
Hoewel ik het met Hoppa eens ben, denk ik dat de huidige situatie best op het conto mag worden geschreven van de Westerse Realpolitik en de nieuwe chimaera achter het groot kapitaal, namelijk sociaal conservatieve populisten en hun zgn. affiniteit met de 'middenstand'.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 16:40 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Maar waarom noem je die namen dan niet? Je gebruikt de terminologie 'conservatief rechts' alleen maar om interessant te doen, maar je kunt niet onderbouwen wat het precies is?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |