Wat een verschrikkelijk verhaal van die gozer zegquote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:46 schreef jack4ya het volgende:
http://www.abc.net.au/new(...)ian-massacre/2807344
(Slachtoffer met schouder schotwond, beschrijft het een en ander...)
Om de één of andere reden lijkt mij dat heel sterk. In het buitenland kennen ze Gerry Weelders amper..quote:
...quote:
Als wapendracht toegestaan zou zijn, zouden er nooit zoveel doden gevallen zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je verhoogt de drempel en je beschermt de burger door niet vergunningen te geven.
Verder zou je de straf voor ilegale wapenbezit kunnen verhogen.
als iedereen een wapen heeft gaat iedereen schieten en dan iedereen dood.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als wapendracht toegestaan zou zijn, zouden er nooit zoveel doden gevallen zijn.
Nu kon niemand zich verweren.
Daar stappen de antiwapen-lobbyisten telkens weer overheen.
Het enige verschil is bij de laatste de organisatiegraad. Gestoorde mensen die elkaar ophitsen i.p.v. een eenling die zichzelf ophitst. Verder zijn en blijven het psychisch gestoorde (vaak aluminiumfolie) typetjes die totaal niet kunnen relativeren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef Jalu het volgende:
[..]
Jij vindt dus dat er geen verschil is tussen gestoorde eenlingen en figuren die systematisch en georganiseerd aanslagen plegen?
Wat ik begreep uit de Duitse media werd dit als een soort dekmantel gebruikt. (blijkbaar wekt het argwaan als je als particulier grote hoeveel kunstmest aanschaft).quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En jij denkt dat iemand dat controleren gaat als een boer kunstmest koopt?
Omdat het natuurlijk de grootste flauwekul is. Of zie jij graag 14- to 18 jarigen legaal met wapens rondlopen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Als wapendracht toegestaan zou zijn, zouden er nooit zoveel doden gevallen zijn.
Bevestigd door de premierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ik haak net pas in, 80 doden? Bevestigde doden? Geen geruchten meer?
Hij is juist wel redelijk bekend in het buitenland. Kijk maar op internationale fora, daar wordt best veel over hem gepraat. Had eerder in deze reeks al wat reacties geplaatst.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden lijkt mij dat heel sterk. In het buitenland kennen ze Gerry Weelders amper..
Natuurlijk...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:06 schreef Gulo het volgende:
[..]
Of te creëren.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Internetpostings/gedrag zijn meestal niet al te moeilijk te achterhalen.
Net zoals niemand in Nederland ooit van Jurg Haider had gehoord? En Wilders is bekender.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Om de één of andere reden lijkt mij dat heel sterk. In het buitenland kennen ze Gerry Weelders amper..
Gelukkig niet maar deze man heeft niet moeten zoeken en hij zou er moeite voor moeten doen dan verzint hij mischien wat anders en dan vallen er waarschijnlijk minder doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:05 schreef DuTank het volgende:
[..]
jij weet blijkbaar niet hoe makkelijk het is om aan een wapen te komen
Het is niet mijn hobby hoor. Ik heb geen enkel wapen. Ik ben principieel echt wel voor vrij wapenbezit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
als iedereen een wapen heeft gaat iedereen schieten en dan iedereen dood.
Maffe hobby die wapens. Ga lekker rummikubben.
Zal best, het is juist die organisatiegraad die het terrorisme maakt. Juist die orgamisatiegraad is zo gevaarlijk, omdat het mensen die anders hun ideeën toch nooit in de praktijk zouden uitvoeren alsnog over de drempel helpt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het enige verschil is bij de laatste de organisatiegraad. Gestoorde mensen die elkaar ophitsen i.p.v. een eenling die zichzelf ophitst. Verder zijn en blijven het psychisch gestoorde (vaak aluminiumfolie) typetjes die totaal niet kunnen relativeren.
wtf is dat voor nietszeggende en niet boeiende tweet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:09 schreef Fogel het volgende:
Samenvatting van het nieuws op Noorse websites (geen idee of het al voorbijgekomen is hier, ik de laatste uren geslapen):
De dader is een 32-jarige Noor, opgegroeid in west Oslo (da's de rijke kant). Heeft extreem-rechtste gedachtes. Heeft onlangs een boerderij gekocht en een BV opgericht.
Ook heeft hij legaal 3 wapens in het wapenregister: een Glock pistool, een geweer een een hagelgeweer.
Op diverse internetfora heeft hij zich negatief uitgelaten over de islam en noemt zichzelf een nationalist.
Op twitter heeft hij slechts 1 melding, en wel de volgende: «One person with a belief is equal to the force of 100 000 who have only interests.»
Zullen we beginnen met het verbieden van moord?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:59 schreef Wilskracht het volgende:
Laten we dan beginnen van het verbieden van semi en geautomatiseerde wapens.
http://www.geenstijl.nl/m(...)n_anders_behrin.htmlquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:07 schreef yvonne het volgende:
Ben je aan het trollen? Je denkt toch niet echt dat dat veel uit zal maken? Criminelen trekken zich niets aan van wetten, hoe streng de straffen ook zijn. En extremisten als dit laten zich ook niet tegenhouden door dergelijke zaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:03 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je verhoogt de drempel en je beschermt de burger door niet vergunningen te geven.
Verder zou je de straf voor ilegale wapenbezit kunnen verhogen.
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net zoals niemand in Nederland ooit van Jurg Haider had gehoord? En Wilders is bekender.
Tja, daar heb je een punt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Net zoals niemand in Nederland ooit van Jurg Haider had gehoord? En Wilders is bekender.
80 bevestigd op het eiland, 7 in het centrum. Ze zijn momenteel het eiland aan het fijnkammen met zoekacties naar meerdere doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:07 schreef yvonne het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |