Volgens die redenering zijn militairen ook gestoorde gekken. Ik zie het moreel onderscheid niet tussen wat ze in Irak bijvoorbeeld een terrorist noemen of een Amerikaans soldaat.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh eens, alle terroristen zijn in wezen gestoorde gekken. Iedereen die in staat is niet uit lijfsbehoud iemand anders' leven te nemen.
Volgens de persco weten ze nog niet of hij een "lone wolf" is of dat er nog anderen bij betrokken zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:38 schreef speknek het volgende:
[..]
Oh eens, alle terroristen zijn in wezen gestoorde gekken. Iedereen die in staat is niet uit lijfsbehoud iemand anders' leven te nemen. Maar volgens mij slaat hij was maar een gestoorde gek er ook op dat er geen groter complot en dus anderen bij betrokken waren.
Goh, datgene wat Amerika doet is "legitiem" terrorismequote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Gulo het volgende:
[..]
Volgens die redenering zijn militairen ook gestoorde gekken. Ik zie het moreel onderscheid niet tussen wat ze in Irak bijvoorbeeld een terrorist noemen of een Amerikaans soldaat.
Het is inderdaad allemaal enorm veel..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Nee dat bedoel ik natuurlijk niet zo!!
Doe es niet zo kattig wil je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
PLUS die 7 in Oslo of tellen die niet mee?
Hij wist waarschijnlijk nieteens wie Wilders is.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Adam1981 het volgende:
Een link naar een mirror van de facebook-pagina van de christenfundi:
http://publicintelligence(...)_100002651290254.png
Deze man was hoogopgeleid, rijk, rechts, islamofoob, Wilders-lover, anti-links. Dit was niet de daad van een eenling en gek, maar een bewuste terroristische politieke daad.
Het enige verschil tussen Wilders en deze moordenaar is dat Wilders zogenaamd geen geweld gebruikt en deze terroristische Noor wel, maar verder delen ze dezelfde gedachten en hebben ze dezelfde doelen.
krijg jij niet betaald dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Doe es niet zo kattig wil je?
Ik ben druk bezig de rommel van vannacht op te ruimen
Ik had me de vrije zaterdagochtend ook anders ingedacht
Dat lijkt me niet. Zionisme is sowieso een belangrijke drijfveer van Wilders. Voor zover bekend is daar bij de dader geen sprake van.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Adam1981 het volgende:
Het enige verschil tussen Wilders en deze moordenaar is dat Wilders zogenaamd geen geweld gebruikt en deze terroristische Noor wel, maar verder delen ze dezelfde gedachten en hebben ze dezelfde doelen.
Alleen Regilio kan dat in zijn uppie. En dan is ie ook in twee minuten klaar. Maar Regilio is er om te helpen, niet om te doden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:40 schreef TheVulture het volgende:
Damn wat een ramp.... en dat in een land waar echt nooit iets gebeurd ook... ik vraag me wel af of het echt allemaal het werk van één man is....
Ga me onderschrift bij mijn usericon nu even aanpassen denk ik.....quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens de persco weten ze nog niet of hij een "lone wolf" is of dat er nog anderen bij betrokken zijn.
sarcasme hoop ik?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze camera's en afluisterapparatuur ophangen in elk huis.
Het zou wel in het profiel passen dat tot nu is gemaakt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:43 schreef Gulo het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet. Zionisme is sowieso een belangrijke drijfveer van Wilders. Voor zover bekend is daar bij de dader geen sprake van.
Of vergis ik me?
Doof?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Adam1981 het volgende:
Deze man was hoogopgeleid, rijk, rechts, islamofoob, Wilders-lover, anti-links. Dit was niet de daad van een eenling en gek, maar een bewuste terroristische politieke daad.
Helemaal mee eens. Als het een van ons is, zijn dat de standaard-reacties.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat is onzin van de bovenste plank. Het blijven gevaarlijke gekken, of dat je het nu een terrorist of een "lone wolf" wilt noemen. De dreiging is van beide onaanvaardbaar. Het omgekeerde gebeurt nu juist, aan de lopende band worden de acties van de Tristan-look a likes gebagatelliseert - van "oh dat gebeurt nooit" het was gewoon een gestoorde gek. Terwijl we feitelijk dagelijks te horen krijgen "hoe gevaarlijk terroristische organisaties wel niet zijn".
En misschien moeten we geesteszieken sneller leren herkennen, sneller ingrijpen, en af van het idee dat ook zwaar gestoorde mensen in de maatschappij moeten blijven of terugkeren. Sommige mensen horen gewoon in een instelling... Misschien had dat niet geholpen in dit geval, maar wel in veel anderen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:40 schreef skrn het volgende:
[..]
Misschien kunnen veiligheidsdiensten en de politiek de dreiging van aanslagen uit niet-islamitische hoek net zo serieus nemen als uit islamitische hoek.
Haha. Don't worry.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:43 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Ga me onderschrift bij mijn usericon nu even aanpassen denk ik.....
Waar staat daar dat hij Wilders aanhanger is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Adam1981 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
-knip-
Die foto waar die schutter ad waterkant staat is toch echt te grof voor woorden als je hem langer dan vijf seconden bekijkt.
Er zijn 2 plaatsen waar doden zijn gevallen, dat het er op dat eiland heel wat meer waren dan bij die bomaanslag betekent toch niet dat we die eersten vergeten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef yvonne het volgende:
Doe es niet zo kattig wil je?
Ik ben druk bezig de rommel van vannacht op te ruimen
Ik had me de vrije zaterdagochtend ook anders ingedacht
Jij bent iets van plan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:43 schreef Nightwulf het volgende:
[..]
Ga me onderschrift bij mijn usericon nu even aanpassen denk ik.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |