jezusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo, meer bebloed dan dat kun je niet zijn.
Sorry, ik woon in Noorwegen, voor mij is Noorwegen "hier".quote:
quote:Tien jaar geleden is in Noorwegen een 23-jarige neonazi gearresteerd die in bezit was van explosieven, twee pistolen en politie-uniformen, blijkt uit dit bericht uit Aftenposten uit 2001: www.aftenposten.no
by Redactie NU.nl 12:11 AM
Wat steekt er uit haar keel, glas?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Zo, meer bebloed dan dat kun je niet zijn.
Erg mooi eiland jaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Mercer het volgende:
Zo sereen. Schijn kan bedriegen.![]()
[ afbeelding ]
Ja. http://www.imdb.com/title/tt1337366/quote:
Nee, westkust. Iets te veel sprit en een familieruzietje. En aangezien bijna iedereen hier jaagt...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Voor een ijsbeer zeker?(sorry voor een klein beetje offtopic Yvonne, GP woont nogal erg noordelijk in Noorwegen en een lensmann is veldpolitie)
Arme ouders, de onzekerheid, ik zou gek worden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef eight het volgende:
[..]
Het aantal doden zal de hele nacht wellicht nog bijgesteld worden maar that's it
Ja gezien, maar gaat over totaal iets andersquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja. http://www.imdb.com/title/tt1337366/
Deze moet dat zijn:quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:12 schreef LB06 het volgende:
Hmmmm
Tien jaar geleden is in Noorwegen een 23-jarige neonazi gearresteerd die in bezit was van explosieven, twee pistolen en politie-uniformen, blijkt uit dit bericht uit Aftenposten uit 2001: www.aftenposten.no
by Redactie NU.nl 12:11 AM
Lekker eiland om te neuken inderdaad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Mercer het volgende:
[ afbeelding ]
Alle pizzeria's en cafés kunnen daar de deuren ook wel sluiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:11 schreef Mercer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, maar het is een verfilming van een dramatische Noorse gebeurtenis. Dus het is waarschijnlijk wachten op de film van deze gebeurtenis.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja gezien, maar gaat over totaal iets anders
Hij is op vakantie in Noorwegen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij zit in Denemarken, niet Noorwegen.
Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alle pizzeria's en cafés kunnen daar de deuren ook wel sluiten.
Zonde is dat toch. Dat 1 zo'n shooting het hele uitgaansleven kan verzieken op zo'n prachtig eiland.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.
Het is ook maar iets van 500 bij 500. Het is volgens mij origineel bedoeld als scoutingeilandje.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:17 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Er staan net drie gebouwen op dat eiland man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |