Ja, daar had ik geen rekening mee gehouden. En dat Noren inderdaad jagers zijnquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met een eigen boot het eiland op en niemand die je ziet...
Ga maar weg jijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef TweeGrolsch het volgende:
Iedereen met een strafblad noemen we voortaan moslim. Dat is makkelijker in de administratie.
Ze hebben het hier in Noorwegen al gepresteerd. NOKAS heet de film.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja kijken zou ik misschien ook doen, maar vind het van de ene kant wel respectloos
Nou nee, de politie in Noorwegen is normaal gesproken onbewapend.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef GreatPretender het volgende:
[..]
Maar in politie-uniform is het minder afschrikwekkend dat hij in bezit is van een wapen.
Hij heeft toch geschoten met een automatisch wapen? Lijkt me niet dat je een automatisch wapen gebruikt bij de jacht..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja, daar had ik geen rekening mee gehouden. En dat Noren inderdaad jagers zijn
Die heb ik ook gezien, best goede film.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef GreatPretender het volgende:
[..]
Ze hebben het hier in Noorwegen al gepresteerd. NOKAS heet de film.
Brits telegraaf toch?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
En the Independent... dat is... despicable.
Ja nouja daarom vroeg ik het ook, ik heb echt nul verstand van wapensquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij heeft toch geschoten met een automatisch wapen? Lijkt me niet dat je een automatisch wapen gebruikt bij de jacht..
Dat heb je nu eenmaal bij zulke topics. Er zijn alleen flarden informatie. Dat levert dus onvermijdellijk speculatie op en het betrekken van allerlei randzaken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:03 schreef beware_reageerd het volgende:
Mijn god, mensen, waar hebben we het over ?
Allerlei mythbusters en wat je daar zag of gaat dit over de pleuris in Noorwegen ?
Sterker, als men niets meer kan melden, blijf dan weg.
Weet men wel wat daar gande is geweest ?
Weet men uberhaupt wel wat de reden en achtergrond is ?
Weet men eigenlijk wel dat dit dus ook maar zo hier kan ?
We weten niet wat er achter zit. Mijn dochter heeft haar kamp al gehad.
Maar damm. Probeer ontopic te blijven of open er een nieuwe.
En de meeste volgen wel, maar off topic gaan is kennelijk een hobby aan het worden.
Ik ben eht wel zat na uren er bovenop zittenquote:
Die was al genoemd. Nergens voor nodig dit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef Staal het volgende:
Ik hoop dat Wilders een alibi heeft trouwens..
Wilders is geen 1.90 en past nooit in een Noorse politie-outfit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef Staal het volgende:
Ik hoop dat Wilders een alibi heeft trouwens..
En het is nacht nu, meer nieuws zal er niet meer komen vannacht.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal bij zulke topics. Er zijn alleen flarden informatie. Dat levert dus onvermijdellijk speculatie op en het betrekken van allerlei randzaken.
Inderdaad, maar als hij het zo heeft uitgelegd dat hij voor inspectie kwam vanwege de explosie, dan is het minder raar. De lensmann hier heeft ook wel eens met een wapen uit moeten rukken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Nou nee, de politie in Noorwegen is normaal gesproken onbewapend.
Maar indien ze bewapend zijn (bv bij het bewaken van ambassades), dan hebben ze ook meteen automatische wapens rond de nek hangen.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef Thomas B. het volgende:
Voorpagina van The Independent morgenAlles voor de verkoopcijfersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie nu pas dat het reeks 11 is. Begrijpelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ben eht wel zat na uren er bovenop zitten
Geef me 2-3 dagen en ik koop een Noorse AG3 voor je. Totaal geen probleem om aan die dingen te komen, zelfs zonder connecties met de criminele wereld.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Hij heeft toch geschoten met een automatisch wapen? Lijkt me niet dat je een automatisch wapen gebruikt bij de jacht..
Voorpagina van The Independent morgenDie vrouw is wel beroemd, die staat op elke voorpagina in EngelandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zien gewoon dat er mensen bij de 'kust' liggen van het eiland.. + iemand in het water. Dan is het toch niet verwonderlijk dat we het erover hebben?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Dat heb je nu eenmaal bij zulke topics. Er zijn alleen flarden informatie. Dat levert dus onvermijdellijk speculatie op en het betrekken van allerlei randzaken.
Het aantal doden zal de hele nacht wellicht nog bijgesteld worden maar that's itquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef yvonne het volgende:
En het is nacht nu, meer nieuws zal er niet meer komen vannacht.
For real?!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:07 schreef GreatPretender het volgende:
[..]
Ze hebben het hier in Noorwegen al gepresteerd. NOKAS heet de film.
Voorpagina van The Independent morgenZo, meer bebloed dan dat kun je niet zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Bedoel je in Noorwegen of hier?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geef me 2-3 dagen en ik koop een Noorse AG3 voor je. Totaal geen probleem om aan die dingen te komen, zelfs zonder connecties met de criminele wereld.
Die kerel is zelfs 195 ofzo.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wilders is geen 1.90 en past nooit in een Noorse politie-outfit.
Waarschijnlijk niet nee. De profielmensjes daar gaan lekker een nachtje door, komen morgen ochtend/middag met een foto met beschrijving en nieuw dodental ... daarna is het herdenkingen en opmars naar de publieke rechtzaak.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef yvonne het volgende:
[..]
En het is nacht nu, meer nieuws zal er niet meer komen vannacht.
Voor een ijsbeer zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:09 schreef GreatPretender het volgende:
[..]
Inderdaad, maar als hij het zo heeft uitgelegd dat hij voor inspectie kwam vanwege de explosie, dan is het minder raar. De lensmann hier heeft ook wel eens met een wapen uit moeten rukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |