Ik vind van niet.Vrijheid van meningsuiting staat hoog in het vaandel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef waht het volgende:
Dus tot zover kunnen we zeggen dat het om een PVV-achtige idioot gaat die een PvdA-achtige multikul niet meer kon uitstaan.
Of ga ik nu te ver?
Vooral anti-overheid denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef waht het volgende:
Dus tot zover kunnen we zeggen dat het om een PVV-achtige idioot gaat die een PvdA-achtige multikul niet meer kon uitstaan.
Of ga ik nu te ver?
Maar heb jij daar dan ook begrip voor, net zoals jij begrip voor moslims toont?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind van niet.Vrijheid van meningsuiting staat hoog in het vaandel tegenwoordig.
Kan best, maar zo iemand zal vast een meer specifieke 'klacht' hebben voordat hij de boel opblaast.quote:
quote:2 hours ago: Schiermonnikeig was reclassified from "Benevolent Dictatorship" to "Compulsory Consumerist State".
2 hours ago: Following new legislation in Schiermonnikeig, all guns must be registered.
Nee. totaal niet. Daarnaast toon ik geen begrip specifiek voor moslims maar voor mensen die familie leden zien sterven door de "vredes"machten en een afkeur hebben gekregen tegen de deelnemende landen. Of het nu een moslim, jood,christen of boeddhist is boeit me niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar heb jij daar dan ook begrip voor, net zoals jij begrip voor moslims toont?
Hij blaast een ministerie op en gaat schieten op kinderen van een kamp van de regeringspartij ... hij zal inderdaad wel iets specifieks en irrelevants hebben om op te zeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Kan best, maar zo iemand zal vast een meer specifieke 'klacht' hebben voordat hij de boel opblaast.
Waar er vervolgens een aantal (spastisch) uit hun weg gingen om het goed te praten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Conclusie: er hebben er hier dus idd wat te snel lopen blaten (om het maar geen schuimbekken te noemen![]()
)
Dat is inderdaad erg interessant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij blaast een ministerie op en gaat schieten op kinderen van een kamp van de regeringspartij ... hij zal inderdaad wel iets specifieks en irrelevants hebben om op te zeuren.
Wellicht komen we er nog achter aangezien hij leeft en de hoorzittingen vast publiek zullen zijn.
Volgens mij is dat bij vergelijkbare gevallen nog nooit voorgekomen dat de dader gepakt en levend is.quote:
Not mequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar er vervolgens een aantal (spastisch) uit hun weg gingen om het goed te praten.
Och, ik heb mij altijd voorgenomen bij delicten in de breedste zin van het woord niet meteen een oordeel klaar te hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Conclusie: er hebben er hier een paar dus idd wat te snel lopen blaten (om het maar geen schuimbekken te noemen![]()
)
Nope, die mafkikkers sloegen de hand altijd aan zichzelf. Naja, misschien Volkert maar dat was van een andere orde. Die had de obsessie voor één persoon en dit soort dweeps willen veel slachtoffers maken om een daad te stellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij vergelijkbare gevallen nog nooit voorgekomen dat de dader gepakt en levend is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar er vervolgens een aantal (spastisch) uit hun weg gingen om het goed te praten.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op persconferentie werd volgens mij net bevestigd dat het een Noor is (de schutter)
Gelukkig maar, dan kan ik weer slapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op persconferentie werd volgens mij net bevestigd dat het een Noor is (de schutter)
Wanneer komt hij eigenlijk vrij?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope, die mafkikkers sloegen de hand altijd aan zichzelf. Naja, misschien Volkert maar dat was van een andere orde. Die had de obsessie voor één persoon en dit soort dweeps willen veel slachtoffers maken om een daad te stellen.
nrc.nlquote:22.45u Premier Stoltenberg zei zojuist onder meer het volgende op de persconferentie:
“Vandaag zijn wij getroffen door twee brutale en laffe terroristische aanvallen. [...] Ik heb een boodschap aan degenen die ons aangevallen hebben: jullie zullen ons niet vernietigen. Jullie kunnen onze democratie niet vernietigen. [...] We zijn een klein, maar trots land. Morgen zullen wij de wereld tonen dat onze democratie hierna alleen maar sterker is.”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |