Ik vind van niet.Vrijheid van meningsuiting staat hoog in het vaandel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef waht het volgende:
Dus tot zover kunnen we zeggen dat het om een PVV-achtige idioot gaat die een PvdA-achtige multikul niet meer kon uitstaan.
Of ga ik nu te ver?
Vooral anti-overheid denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef waht het volgende:
Dus tot zover kunnen we zeggen dat het om een PVV-achtige idioot gaat die een PvdA-achtige multikul niet meer kon uitstaan.
Of ga ik nu te ver?
Maar heb jij daar dan ook begrip voor, net zoals jij begrip voor moslims toont?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind van niet.Vrijheid van meningsuiting staat hoog in het vaandel tegenwoordig.
Kan best, maar zo iemand zal vast een meer specifieke 'klacht' hebben voordat hij de boel opblaast.quote:
quote:2 hours ago: Schiermonnikeig was reclassified from "Benevolent Dictatorship" to "Compulsory Consumerist State".
2 hours ago: Following new legislation in Schiermonnikeig, all guns must be registered.
Nee. totaal niet. Daarnaast toon ik geen begrip specifiek voor moslims maar voor mensen die familie leden zien sterven door de "vredes"machten en een afkeur hebben gekregen tegen de deelnemende landen. Of het nu een moslim, jood,christen of boeddhist is boeit me niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar heb jij daar dan ook begrip voor, net zoals jij begrip voor moslims toont?
Hij blaast een ministerie op en gaat schieten op kinderen van een kamp van de regeringspartij ... hij zal inderdaad wel iets specifieks en irrelevants hebben om op te zeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:35 schreef waht het volgende:
[..]
Kan best, maar zo iemand zal vast een meer specifieke 'klacht' hebben voordat hij de boel opblaast.
Waar er vervolgens een aantal (spastisch) uit hun weg gingen om het goed te praten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Conclusie: er hebben er hier dus idd wat te snel lopen blaten (om het maar geen schuimbekken te noemen![]()
)
Dat is inderdaad erg interessant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij blaast een ministerie op en gaat schieten op kinderen van een kamp van de regeringspartij ... hij zal inderdaad wel iets specifieks en irrelevants hebben om op te zeuren.
Wellicht komen we er nog achter aangezien hij leeft en de hoorzittingen vast publiek zullen zijn.
Volgens mij is dat bij vergelijkbare gevallen nog nooit voorgekomen dat de dader gepakt en levend is.quote:
Not mequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar er vervolgens een aantal (spastisch) uit hun weg gingen om het goed te praten.
Och, ik heb mij altijd voorgenomen bij delicten in de breedste zin van het woord niet meteen een oordeel klaar te hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Conclusie: er hebben er hier een paar dus idd wat te snel lopen blaten (om het maar geen schuimbekken te noemen![]()
)
Nope, die mafkikkers sloegen de hand altijd aan zichzelf. Naja, misschien Volkert maar dat was van een andere orde. Die had de obsessie voor één persoon en dit soort dweeps willen veel slachtoffers maken om een daad te stellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij is dat bij vergelijkbare gevallen nog nooit voorgekomen dat de dader gepakt en levend is.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Waar er vervolgens een aantal (spastisch) uit hun weg gingen om het goed te praten.
Ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op persconferentie werd volgens mij net bevestigd dat het een Noor is (de schutter)
Gelukkig maar, dan kan ik weer slapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Op persconferentie werd volgens mij net bevestigd dat het een Noor is (de schutter)
Wanneer komt hij eigenlijk vrij?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Nope, die mafkikkers sloegen de hand altijd aan zichzelf. Naja, misschien Volkert maar dat was van een andere orde. Die had de obsessie voor één persoon en dit soort dweeps willen veel slachtoffers maken om een daad te stellen.
nrc.nlquote:22.45u Premier Stoltenberg zei zojuist onder meer het volgende op de persconferentie:
“Vandaag zijn wij getroffen door twee brutale en laffe terroristische aanvallen. [...] Ik heb een boodschap aan degenen die ons aangevallen hebben: jullie zullen ons niet vernietigen. Jullie kunnen onze democratie niet vernietigen. [...] We zijn een klein, maar trots land. Morgen zullen wij de wereld tonen dat onze democratie hierna alleen maar sterker is.”
quote:22.30 uur: Binnenlandse terroristen?
De Noorse politie gaat er niet vanuit dat er een internationale terreurorganisatie achter de aaslagen zit. Er wordt nu gedacht aan binnenlandse groeperingen, mogelijk uit rechtse hoek
Ik zit er niet ver vandaan heh, genetisch, en werk in R'dam. Weltrusten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dan kan ik weer slapen.
Volkert.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Hij is nog niet eens veroordeeld toch
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er niet ver vandaan heh, genetisch, en werk in R'dam. Weltrusten.
Bij wijze van. Maar ik ga over een klein half uurtje wel echt slapen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zit er niet ver vandaan heh, genetisch, en werk in R'dam. Weltrusten.
Ik dacht eilk niet aan moslimextremisten, die zijn over het algemeen niet zo willekeurig dat ze de moeite nemen om een bom een overheidsgebouw in te smokkelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:42 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Not me either. Ik dacht zelf ook aan stoute moslims.
Ik zal van en over je dromen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:51 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Bij wijze van. Maar ik ga over een klein half uurtje wel echt slapen.
quote:Het is te vroeg om iets te zeggen over het motief van de dader, aldus de minister van Justitie.
by Redactie NU.nl 10:54 PM
Daar geloof ik persoonlijk op dit moment niks van, maar we wachten het af..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
CNN heeft het nog over een mogelijk gerecruteerde native Jihadi.
Wat betreft het anti-overheid gebeuren kan dat inderdaad zo blijken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
Ik zie heel veel parallellen met de Oklahoma City bombing.
Dan zijn er kennelijk toch ook behoorlijk veel gewonden na de bomaanslagquote:De bloedbank van het universitair ziekenhuis in Oslo roept mensen met bloedtype 0 op om bloed te doneren. www.nrk.no
by Redactie NU.nl 10:55 PM
haatbaard.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:00 schreef betyar het volgende:
Was ik nu zo extreem met mijn uitspraken? Viel wel mee toch?
Met hun hoofd naar beneden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Betyar wil alle Noren van een flat gooien.
Of de logistiek door de aanslag is zo aangetast dat het de snelste manier is om aan bloed te komen ipv het bijvoorbeeld over te laten vliegen vanuit andere ziekenhuizen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan zijn er kennelijk toch ook behoorlijk veel gewonden na de bomaanslag
Dat is niet helemaal zeker. Die laatste foto's waarde dader op stond en de smekende gast in het water, dat kunnen ook kleren zijn van kids die dat uitgetrokken hebben voor ze een km gingen zwemmen. Dus alleen kleren ipv. lijken. De foto is te onduidelijk om dat uit te maken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik snap niet dat ze het nog steeds over 10 doden op het eiland hebben..
Op allerlei foto's en andere beelden heb ik er al veel meer gezien..
Ik haat noren inderdaad, ik heb liever een klapschaats.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Betyar wil alle Noren van een flat gooien.
Wat? Dader en smekende gast? Dat klinkt als een lugubere foto.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal zeker. Die laatste foto's waarde dader op stond en de smekende gast in het water, dat kunnen ook kleren zijn van kids die dat uitgetrokken hebben voor ze een km gingen zwemmen. Dus alleen kleren ipv. lijken. De foto is te onduidelijk om dat uit te maken.
http://pub.tv2.no/multime(...)b28f94-1a998e35.jpegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat? Dader en smekende gast? Dat klinkt als een lugubere foto.
Heb je die nog niet gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wat? Dader en smekende gast? Dat klinkt als een lugubere foto.
Hongaarse noren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik haat noren inderdaad, ik heb liever een klapschaats.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://pub.tv2.no/multime(...)b28f94-1a998e35.jpeg
Creatief.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:07 schreef fokthesystem het volgende:
Drie milieuactivisten met banden met Europese anarchistische groepen zijn vrijdag in Zwitserland schuldig bevonden aan het beramen van een bomaanslag op een bijna voltooid nanotech-onderzoekscentrum van IBM.
Misschien wel een verband ergens met de noorse aanslag pleger(s)
enquote:De militaire deelnemers aan de Vierdaagse hebben vrijdagavond in kamp Heumensoord een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aanslagen in Noorwegen. Dat meldde een woordvoerder van het ministerie van Defensie. Aan de Vierdaagse deden 410 Noorse militairen mee. (ANP)
by Redactie NU.nl 11:07 PM
nrc.nlquote:23.08u Stoltenberg zegt te vrezen dat het dodental als gevolg van de schietpartij op Utoya zal oplopen tot boven de negen à tien doden die de politie tot nu toe heeft bevestigd.
23.05u Ook meer nieuws uit de persconferentie: Stoltenberg zegt dat alle inwoners en aanwezigen van Utoya worden geëvacueerd. Eerder vanavond gingen er geruchten dat er nog explosieven op het eiland zouden liggen.
Het gebaar is leuk, maar wellicht wat vroeg. Dikke kans dat er nog mensen op de operatietafel oid. liggen. Het is nog maar een uurtje of wat geleden dat het gebeurde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
De militaire deelnemers aan de Vierdaagse hebben vrijdagavond in kamp Heumensoord een minuut stilte gehouden voor de slachtoffers van de aanslagen in Noorwegen. Dat meldde een woordvoerder van het ministerie van Defensie. Aan de Vierdaagse deden 410 Noorse militairen mee. (ANP)
by Redactie NU.nl 11:07 PM
Als er hongaren in noorwegen wonen en daar kinderen kregen, ja.quote:
Jij bent nog wakker.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als er hongaren in noorwegen wonen en daar kinderen kregen, ja.
De Noormannen zijn tot aan constantinopel gekomen, dus er zullen vast wel hongaren bestaan die een noorman in de stamboom hebben staan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:11 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Als er hongaren in noorwegen wonen en daar kinderen kregen, ja.
Oei oei, zeg niet tegen een hongaar dat hij of zij weleens turks bloed zou kunnen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De Noormannen zijn tot aan constantinopel gekomen, dus er zullen vast wel hongaren bestaan die een noorman in de stamboom hebben staan.
[ afbeelding ]
Noormannen waren heel niet Turks joh!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Oei oei, zeg niet tegen een hongaar dat hij of zij weleens turks bloed zou kunnen hebben.
Ik heb een koek en zopie tent van Stroh. I.p.v. jagertee goulash serverenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Op je hongaarse noren naar de koek en zopie tent voor een kopje goulashsoep.
Constantinopel ook niet hongaars.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Noormannen waren heel niet Turks joh!
Nou, knikkebollend danquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef betyar het volgende:
Jij bent nog wakker. (over hongaarse noren)
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:18 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Noormannen waren heel niet Turks joh!
Ik snap hem niet.....Het enige wat Hongarije met Turkije heeft is een hoop ellende. Ik denk zelfs dat dankzij Oostenrijk-Hongarije wij hedendaags geen turks spreken.quote:
Ik kom wel een kopje halen! met een glaasje slivovitz ernaast aub.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik heb een koek en zopie tent van Stroh. I.p.v. jagertee goulash serveren
(Barack) Pálinka.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:24 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik kom wel een kopje halen! met een glaasje slivovitz ernaast aub.
Misschien wel als je de posts nog even achter elkaar naleest, en anders was ik gewoon niet zo heel grappig.quote:
Ligt aan mij, ik heb geen humor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Misschien wel als je de posts nog even achter elkaar naleest, en anders was ik gewoon niet zo heel grappig.
Nu nog het onderzoek afwachten of de bom ook tot de dader zou toebehoren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
In een auto op Utøya heeft de politie volgens NRK een bom gevonden. De auto zou toebehoren aan de schutter die is gearresteerd. www.nrk.no
by Redactie NU.nl 11:20 PM
Preciesquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu nog het onderzoek afwachten of de bom ook tot de dader zou toebehoren.
Wat zou de kans zijn dat twee mensen op dezelfde dag zoiets plannen in Noorwegen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:34 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu nog het onderzoek afwachten of de bom ook tot de dader zou toebehoren.
Het was een grapje B_Aquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:37 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat zou de kans zijn dat twee mensen op dezelfde dag zoiets plannen in Noorwegen?
Geeft niks, ik kan me levendig voorstellen dat je met dit soort nieuws niet heel snel aan grapjes denkt....quote:
Volgens mij kan je dat beter bij de kommaneukers van WGR neerleggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef Friek_ het volgende:
Betyar, kerel, zou jij mij kunnen helpen hiermee? Of iemand met een beetje verstand van zaken?
Energiekosten - wat, hoe en wanneer is het slimst?
Goed plan, even geschopt. Zoveel mogelijk besparen uiteraard.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:55 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat beter bij de kommaneukers van WGR neerleggen.
Die moet ik nog kijkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Was jij laatst niet op zoek naar films over de Oklahoma City bombing?
Nog niet, er is dan wel een blanke Noor opgepakt, maar dat kan een bekeerling zijn ....McVeigh was boos op de overheid, mogelijk ander motief...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat even weten als je ze gezien hebt. Doet die aanslag in Oslo jou er ook niet aan denken?
Tja, qua uitvoering zijn dan wel overeenkomsten. Exploderende auto en overheidsgebouwen als doelwit. Blanke man dader. Dus ik snap wel dat je hieraan moet denkenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
Ik zei ook alleen dat het me er aan deed denken. Meteen vanmiddag al, ook omdat het geen logisch (druk) tijdstip was.
Geen grapje van mij EGquote:
Het was niet gelijktijdig. En daarnaast, ooit van een tijdbom gehoord?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het kan toch niet een eenmansactie zijn? Alleen al de gelijktijdigheid sluit dat uit
Alle opties zijn nog open wat mij betreft..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar het kan toch niet een eenmansactie zijn? Alleen al de gelijktijdigheid sluit dat uit
ja natuurlijk is dat een eerste associatie als je dat gebouw ziet, maar in Oklahoma was het gebouw veel zwaarder beschadigd met veel meer doden in het gebouw..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat even weten als je ze gezien hebt. Doet die aanslag in Oslo jou er ook niet aan denken?
Denk het nietquote:
Die auto was op zich nog best intact, okee de APK haal je er niet mee maar toch. Je kon zien wat voor auto het geweest was. En als er dan weet ik hoeveel straten verderop NOG alle ramen uit gebouwen geblazen zijn dan vraag ik me af of dat van zo'n halfzachte autobom alleen kon komen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Het was niet gelijktijdig. En daarnaast, ooit van een tijdbom gehoord?
Ohquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk het niet![]()
Zeker niet omdat we elkaar hier altijd op deze manier begroeten![]()
![]()
We hebben geen feiten, slechts speculatie.. Maar ik wil een eenmansactie vooralsnog niet uitsluiten..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die auto was op zich nog best intact, okee de APK haal je er niet mee maar toch. Je kon zien wat voor auto het geweest was. En als er dan weet ik hoeveel straten verderop NOG alle ramen uit gebouwen geblazen zijn dan vraag ik me af of dat van zo'n halfzachte autobom alleen kon komen?
Ja, van een VETTE autobom misschien. Maar dan was die zuto zelf ook in een miljard splinters gegaan. Denk ik dan even heel simpel hoor
We zijn hier niet zo klefquote:
Nee klopt iedereen twittert zich helemaal kleurenblind en ik hoor eerst 40 doden en nu zijn het er ineens weer 9quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
We hebben geen feiten, slechts speculatie.. Maar ik wil een eenmansactie vooralsnog niet uitsluiten..
Op het eiland zijn heeel veel meer doden gevallen dan nu bevestigd is..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee klopt iedereen twittert zich helemaal kleurenblind en ik hoor eerst 40 doden en nu zijn het er ineens weer 9![]()
Mss kunnen we beter gaan slapen en morgen nogeens kijken of zo.
Owh god, daar gaat je reputatiequote:
Stuur eens een kaartje? Jij zit daar begrijp ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op het eiland zijn heeel veel meer doden gevallen dan nu bevestigd is..
700 km is alleen met een vliegtuig overbrugbaar in zo'n kort tijdsbestek, als je met een auto en boot gaat lijkt het me niet dat je dat zo snel kan redden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle opties zijn nog open wat mij betreft..
Bom kan op tijdklok bijv, + hij had waarschijnlijk sowieso nog tijd genoeg om naar het eiland te reizen..
700 km?? Bron?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
700 km is alleen met een vliegtuig overbrugbaar in zo'n kort tijdsbestek, als je met een auto en boot gaat lijkt het me niet dat je dat zo snel kan redden.
Jij hebt de beelden en de foto's niet gezien??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Stuur eens een kaartje? Jij zit daar begrijp ik
700 meter. Of 750. Naar de vaste wal vanaf dat eilandje.quote:
Neequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jij hebt de beelden en de foto's niet gezien??
Het gaat over de afstand Oslo - eilandquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
700 meter. Of 750. Naar de vaste wal vanaf dat eilandje.
Daar zie je heeeeeel veel lichamen.. Nou kan een deel daarvan gewond zijn, maar dan nogquote:
Ik heb wel fotos gezien met heel veel tenten trouwens. Maar niet met lichamen of zoquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daar zie je heeeeeel veel lichamen.. Nou kan een deel daarvan gewond zijn, maar dan nog
Bedoel ik toch ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Ga dan op Google Earth kijken of zo. Vanaf Oslo 700 km zit je in Helsinki zowatOf in Groningen. Hoe het ook zij, 700 km is ZWAAR overdreven.
mijn fout, de naam van dat eilandje word in verschillende media zo aangegeven dat ik op het eiland utoya in het noorden van noorwegen uitkwamquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
700 meter. Of 750. Naar de vaste wal vanaf dat eilandje.
TIJD......BOMquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik wel, en ik kan er prima tegen.. dus geen probleem..quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb wel fotos gezien met heel veel tenten trouwens. Maar niet met lichamen of zo
Truste Flesquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar slapen![]()
Welterusten POLchatters![]()
[ afbeelding ] Whiskers2009
Ik heb mijn mening gegeven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:54 schreef Friek_ het volgende:
Betyar, kerel, zou jij mij kunnen helpen hiermee? Of iemand met een beetje verstand van zaken?
Energiekosten - wat, hoe en wanneer is het slimst?
Dank voor de reactie in het genoemde topic!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom net uit bad. Ga dadelijk wel naar mijn bedje, morgen nachtvissen.
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan vissenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:53 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja hoor. Kom net uit bad. Ga dadelijk wel naar mijn bedje, morgen nachtvissen.
Gefeliciteerd nog trouwens!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank voor de reactie in het genoemde topic!
Heb je er wat aan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Dank voor de reactie in het genoemde topic!
Ieder zijn ding.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan vissen
Maar dat terzijde
13.0000kWh? Is dat met plantage of verbruikt je gereedschap zoveel stroom?quote:
Is je vriendin nu al weer weg??'quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
13.0000kWh? Is dat met plantage of verbruikt je gereedschap zoveel stroom?
Die zit op de bank.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is je vriendin nu al weer weg??'
En jij zit in de schuurquote:
Hadden we die maar.quote:
Grey's?? Serie op dvd oid gekocht ofzo??quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Hadden we die maar.
Zij op de bank met Greys Anatomy, ik net klaar met een potje Supreme Commander
Hobby's en gereedschap, een vijverpomp die 500 watt verbruikte 24/7 heeft er ook een lekker aandeel er in gehad.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:57 schreef Cerbie het volgende:
[..]
13.0000kWh? Is dat met plantage of verbruikt je gereedschap zoveel stroom?
DVD en download.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grey's?? Serie op dvd oid gekocht ofzo??![]()
En van games (neem aan dat het een game is) weet ik niks
Trustequote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
DVD en download.
Grey's is inmiddels ook afgelopen. Tijd om te gaan
Ik weet niet meer wie ik leuker vind. Er was een heel knap meisje dat me heeft leren dansen enzovoort. Uiteindelijk vroeg ze waar ik woonde en om mijn naam en zij gaf dus ook die van haar. Nu heb ik haar opgezocht op Facebook en er staat dat ze al 'in an relationship zit.quote:
Waarom vraag je mij om raad op dit tijdstipquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:40 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie ik leuker vind. Er was een heel knap meisje dat me heeft leren dansen enzovoort. Uiteindelijk vroeg ze waar ik woonde en om mijn naam en zij gaf dus ook die van haar. Nu heb ik haar opgezocht op Facebook en er staat dat ze al 'in an relationship zit.
Dat andere meisje waar ik dus voor kwam kon de cadeaus heel erg waarderen, maar ze was ook best druk met het feest zelf. Uiteindelijk wel een knuffel gehad en kusje op de wang, met een voorstel om me weer een keer te zien.
Het meisje in de eerste alinea is wel knapper.
What should I do?
Dat andere meisje is bezet zie ik dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom vraag je mij om raad op dit tijdstip
1. Als zij jarig was is het logisch dat ze druk was;
2. Als je dat andere meisje leuker vindt ga je voor haar
Voor wat? Nog aanwezig zijn?quote:
Hmm. Bronnen van aandachtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Laatste meisje. De eerste heeft teveel bronnen van aandacht. Da's gevaarlijk.
Tuurlijk, da's het bestaansrecht van vrouwen. Zolang ze zonder zijn, dan leven ze niet. Ernstig feit om rekening mee te houden.quote:
Iedereen die jarig is en een feest geeft heeft het drukquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat andere meisje is bezet zie ik dus![]()
Damn ...
![]()
En nu vind ik dat meisje die dat jarig is weer minder leuk.
Hoef ik niet te hebben, ben hier erg vaak zo laatquote:
Ahwww fuck. Ik zie het welquote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Iedereen die jarig is en een feest geeft heeft het druk
Maar, doe gewoon wat je hart je ingeeft...
Mijn beeld van vrouwen, wat doe je?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:53 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tuurlijk, da's het bestaansrecht van vrouwen. Zolang ze zonder zijn, dan leven ze niet. Ernstig feit om rekening mee te houden.
Ach, kom op jong. Dat wist je allang. Elke vrouw geeft enkel iets om wat de rest van haar vindt. Eigen gedachten komen later pas.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn beeld van vrouwen, wat doe je?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:59 schreef What_what het volgende:
moet bij de vermeende dader altijd aan die typische fokkers denken; conservatief, christelijk, natuurlijk zo'n mooie UI van een dode filosoof of econoom, dan nog wat citaten in het Latijn als sig... zeg maar zo'n DrWolffenstein
Ik vergeet het als ik weer lol met ze heb. Althans, misschien wil ik het verdringen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:57 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ach, kom op jong. Dat wist je allang. Elke vrouw geeft enkel iets om wat de rest van haar vindt. Eigen gedachten komen later pas.
Uhh, ik heet geen Dot he??quote:
Ja, doe heeeeel erg mijn best ookquote:
Ja, dat dacht ik wel. ja.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, doe heeeeel erg mijn best ook
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:11 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat zijn gevoelsaanduidingen die iets mij niets doen, noch mij interesseren.
Ja, zinvol hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:13 schreef Monidique het volgende:
Ik geef er niet om, mijn excuus is namelijk dat ik om twee uur 's nachts een zin typ, waartussen zo nu en dan de ene wijziging na de andere komt. Och...
Kom het niveau eens rap verhogen danquote:
Wat mij allemaal niet toegedicht wordt hierquote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:16 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jij begint over zin, hoor. Jouw stokpaardje.
Wel, ik kan de hele riedel hier reproduceren, en daaruit zal blijken dat ik jou niets toedicht, behalve het maniakaal-aangevallen-worden, wat jij overduidelijk ervaart. Waarom doe je de moeite?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat mij allemaal niet toegedicht wordt hier
Maar wat wil je nou zeggen dan??
Ik verveel mequote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wel, ik kan de hele riedel hier reproduceren, en daaruit zal blijken dat ik jou niets toedicht, behalve het maniakaal-aangevallen-worden, wat jij overduidelijk ervaart. Waarom doe je de moeite?
Nu reageer ik op elke postquote:
Vaak valt live tegen, maar dit gaat nog wel geloof ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar da's onbeleefd.(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Goedemorgen.
Naar het schijnt was de dader dus een soort van Eriksd/Voorschrift/3-voud?
quote:BOEKAREST - In het westen van Roemenië zijn 34 Belgische scouts gered. Onder hen zijn ook kinderen. De groep uit Antwerpen wilde de bossen verkennen in de heuvelachtige regio Arad, maar verdwaalde.
Dat heeft de Roemeense politie vrijdag gemeld.
De scouts wisten via een noodnummer om hulp te roepen. Het was al nacht toen zij werden gevonden door Roemeense reddingswerkers. Een meisje had kneuzingen. Verder werden er geen ernstige verwondingen gemeld onder de scouts, die in leeftijd variëren van 12 tot 25 jaar.
Het grensgebied, nabij Hongarije, is niet overal goed te bereiken en heeft een slechte infrastructuur. Elders in de regio hadden Roemenen het druk met een Pools echtpaar en een kind.
Die waren bijna een ravijn ingereden wegens problemen met de GPS-installatie in hun auto, aldus de autoriteiten.
Ja, en ook alle blonde mannen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:32 schreef von_Preussen het volgende:
Gaan we nu alle jagers criminaliseren of wat?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef waht het volgende:
Of ga ik nu te ver?
Overigens: http://en.wikipedia.org/wiki/Life_imprisonment_in_Norwayquote:
Vind je het niet te vroeg om zulke uitspraken te doen?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:51 schreef Zolcon het volgende:
Ik geef Wilders niet de schuld. Maar dit is wel een gevolg van de uitspraken van een Nederlandse regeringspartner. De dader vind er een stuk legitimering in om tot zo een daad te komen.
Ik hoop dat het gevaar van zulke uitspraken van Wilders nou een serieus genomen worden.
Het was gewoon wachten op een gek die iets zou doen. Dat het deze schaal heeft is natuurlijk onvoorstelbaar.
Reken maar dat ze hier een uitzondering voor kunnen maken/vinden. Hij wordt behandeld als een terrorist. Iets als de long stay afdeling in een TBS kliniek is ook vrijwel levenslang. Zal in Noorwegen ook iets kunnen zijn. Of hem gewoon op één van de kleine eilandjes in het noorden opsluiten.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:53 schreef waht het volgende:
[..]
Overigens: http://en.wikipedia.org/wiki/Life_imprisonment_in_Norway
Als ik het goed begrijp kent Noorwegen dus geen levenslange gevangenisstraf?
Dat begrijp je goed, maar met deze mogelijkheid kan hij wel levenslang worden vastgehouden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn levenslange gevangenisstraffen uitermate zeldzaam?
quote:If the additional time is served, and the offender is still considered dangerous, a prisoner can continue to receive up to five years additional containment, and this, in theory, could result in actual life imprisonment.
Ja, maar zoals er staat kan iemand wel steeds verlenging krijgen als ze denken dat diegene nog een gevaar is. Ga er maar vanuit dat deze man nooit vrij komt.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:53 schreef waht het volgende:
[..]
Als ik het goed begrijp zijn levenslange gevangenisstraffen uitermate zeldzaam?
Of gewoon in de gevangenis zelfmoord laten plegen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Reken maar dat ze hier een uitzondering voor kunnen maken/vinden. Hij wordt behandeld als een terrorist. Iets als de long stay afdeling in een TBS kliniek is ook vrijwel levenslang. Zal in Noorwegen ook iets kunnen zijn. Of hem gewoon op één van de kleine eilandjes in het noorden opsluiten.
Nee eigenlijk niet. Hierbij is het niet alleen Wilders die ik het aanreken. Het is gewoon een hele trend in het maatschappelijk debat die steeds heviger wordt waardoor dit soort uitingen eerder plaats kunnen vinden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:54 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vind je het niet te vroeg om zulke uitspraken te doen?
Ja, dat vind ik wel vrij hilarisch, helemaal na het halsstarrig beweren dat het een moslim was, of een linkse, want rechtse mensen doen dat niet.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Goedemorgen.
In feite was links verantwoordelijk, want die hebben het maatschappelijke klimaat gekweekt waarin dergelijke haat jegens de linkse politieke elite kon ontstaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel vrij hilarisch, helemaal na het halsstarrig beweren dat het een moslim was, of een linkse, want rechtse mensen doen dat niet.
flikker toch op...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In feite was links verantwoordelijk, want die hebben het maatschappelijke klimaat gekweekt waarin dergelijke haat jegens de linkse politieke elite kon ontstaan.
Dat vind ik nogal een bizarre vergelijking. Beetje sneu ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Goedemorgen.
Hap hap hap hap hap, jullie zijn altijd zo heerlijk op de kast te krijgen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:10 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
flikker toch op...
je bent zelf zo'n haatzaaier met extreemrechtse neigingen
Ja, enorm hilarisch 90 doden. Leuk joh dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik wel vrij hilarisch, helemaal na het halsstarrig beweren dat het een moslim was, of een linkse, want rechtse mensen doen dat niet.
Dat was bij de ondergang van de DSB-bank ook al zo, met name de Volkskrant had er een handje van om pertinente onjuistheden over de bank online te mikken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Zolcon het volgende:
Die reflex van alle media gister om meteen alles op moslims te gooien was wel heel opvallend. Alles voor de scoop. De kranten staan er ook nog vol mee. NRC heeft ook nog een stuk over al qaida.
The Sun.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:13 schreef Zolcon het volgende:
Die reflex van alle media gister om meteen alles op moslims te gooien was wel heel opvallend. Alles voor de scoop. De kranten staan er ook nog vol mee. NRC heeft ook nog een stuk over al qaida.
En dat waren? Laat me raden, iedere VVD'er die in het bedrijf zat werd zwart gemaakt behalvequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat was bij de ondergang van de DSB-bank ook al zo, met name de Volkskrant had er een handje van om pertinente onjuistheden over de bank online te mikken.
Gelukkig begrijpen de meeste mensen wel waar ik op zinspeelde. Jammer dat jij het niet begrijpt, maar daar heb je wel vaker last van - de selectieve verontwaardiging.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:12 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal een bizarre vergelijking. Beetje sneu ook eigenlijk.
ok enait.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gelukkig begrijpen de meeste mensen wel waar ik op zinspeelde. Jammer dat jij het niet begrijpt.
Inderdaad, dat was precies wat ik bedoelde. Maar toen was je in geen velden of wegen te bekennen.quote:
primaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:20 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat was precies wat ik bedoelde. Maar toen was je in geen velde of wegen te bekennen.
Nee, er was 's nachts een rechtszaak tussen DNB en DSB, daarbij wilde DNB de DSB-bank een noodregeling op het oog drukken die het mogelijk maakte de bank onder curatele te stellen. Echter bleek dit op onjuiste gronden te gebeuren (hè, de DSB-bank was niet failliet maar maakte gewoon winst) waardoor de DSB-bank de desbetreffende rechtszaak had gewonnen en de noodregeling van tafel was.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef betyar het volgende:
[..]
En dat waren? Laat me raden, iedere VVD'er die in het bedrijf zat werd zwart gemaakt behalve
de Grave. Lijkt me niet geheel onjuist.
jouw constatering interesseert me vrij weinig.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je geen normale respons hebt op mijn constatering.
Dat kan zo zijn, maar het zou van enig fatsoen getuigen om toch nog even te antwoorden. Het is jammer om te zien dat je mij beticht van een soort van "one - issue" visie, terwijl ik aan de lopende band de gulden middenweg poog te bewandelen. Ik zie geen handreiking van jouw kant, wel gespuug helaas. Gespuug waar ik niets mee kan. Wat mij steekt om te zien is dat je alleen lijkt te reageren als ik andere mensen een koekje van eigen deeg geef. De steken richting mij laat je maar voor wat het is, wat is daarvoor de reden? Is dat bewust? Onbewust? Er werden al hele raketten richting Mekka gestuurd door de betreffende users, daar zie ik geen Tem op reageren, waarom? Ik word tevens vergeleken met allerlei radicaal islamitische figuren, een Enait (wat jij ook nog eens leuk over lijkt te nemen), alleen vanwege het feit dat ik aan het begin tegengas gaf op de massamoord-wensen van bepaalde figuren alhier. Maakt mij dat een Enait?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:23 schreef Tem het volgende:
[..]
jouw constatering interesseert me vrij weinig.
Hoe kan een bank winst maken als iedereen zijn geld er weg haalt, daar is het gesodemieter (gelukkig) mee begonnen. Een bank die bewust mensen besodemietert en de vernieling in hielp zouden ze de top moeten hangen. En die jankkutten die toentertijd op tv kwamen janken zouden ook.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, er was 's nachts een rechtszaak tussen DNB en DSB, daarbij wilde DNB de DSB-bank een noodregeling op het oog drukken die het mogelijk maakte de bank onder curatele te stellen. Echter bleek dit op onjuiste gronden te gebeuren (hè, de DSB-bank was niet failliet maar maakte gewoon winst) waardoor de DSB-bank de desbetreffende rechtszaak had gewonnen en de noodregeling van tafel was.
Echter verscheen er bij de Volkskrant het bericht dat de DNB een noodregeling had aangevraagd i.v.m. financiële problemen, daardoor heeft de krant bewust een volgende bankrun veroorzaakt zodat de bank wél moeite kreeg om de liqiuditeit te bewaren.
In het simpel: DSB-bank wint rechtszaak, Volkskrant verkondigt dat DNB de rechtszaak heeft gewonnen.
ik denk dat ik voor 2 gaquote:A surprise raid conducted on ISPs over the last week in Parodico shows that more than 30% of all Internet data transfer in Parodico at one time or another is used by illegal file-shares to illegally distribute files, most notably songs.
The Debate
"What we need to do is hack their computers and format their hard drives," says Roger Dredd, recording industry representative. "People need to be taught to not mess with the law. This is theft, pure and simple. And they're not only halving our revenue to tune of billions of Rupees, but you are also stealing a few hundredths of a Rupee from the artist for every song they steal. THINK OF THE STARVING ARTISTS!"
"Yo, dude, like, don't be hatin' man," says teenager Abraham Summers. "We're like, going to change the whole structure of our society. Everything should be like, publicly available to, like, everybody, dude. Copyrights are so, like, uncool man and we need to get rid of them. That'd be totally radical, and cool as well."
"Yo, dang, blizzity blang, yo, this ain't, right, yo," says Jack Shiomi, famous rapper with three platinum albums. "Dang, yo, we dang need to copy-protect my dang CDs, yo. That dang playability life dang decreases, yo, but it's the only way to stop this, dang, yo."
Weet je wat het interessante is, onderzoek heeft uitgewezen dat in die periode (2009) de DSB-bank juist het kleinste aandeel van overkreditering van alle Nederlandse banken had, c.q. banken als ABN, Rabo en ING hadden veel meer van zulke probleemgevallen dan de DSB-bank.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Hoe kan een bank winst maken als iedereen zijn geld er weg haalt, daar is het gesodemieter (gelukkig) mee begonnen. Een bank die bewust mensen besodemietert en de vernieling in hielp zouden ze de top moeten hangen. En die jankkutten die toentertijd op tv kwamen janken zouden ook.
De DSB is kapot gegaan omdat zijn producten niet deugden, de rest is broodje aap. Scheringa en co. zijn de hoofdschuldige bij de DSB en geen een andere (externe) partij. Ik vind het alleen jammer dat ze die mannen niet strafrechtelijk hebben vervolgd.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:38 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het interessante is, onderzoek heeft uitgewezen dat in die periode (2009) de DSB-bank juist het kleinste aandeel van overkreditering van alle Nederlandse banken had, c.q. banken als ABN, Rabo en ING hadden veel meer van zulke probleemgevallen dan de DSB-bank.
Sterker nog, de DSB-bank had al een compleet plan uitgewerkt en ondertekend om die paar probleemgevallen die over waren ten compenseren, dat in een tijd dat andere financiële instellingen in Nederland daar nog niets van wilden weten. De DSB-bank was dus daarin veel verder dan andere Nederlandse banken en waren van plan om de beste consumentenbank van Nederland te worden.
En zelfs toen de DSB-bank failliet verklaard was maakten ze nog gewoon winst, de reden waarom ze failliet zijn gemaakt is omdat de DNB opeens een haircut toepaste die geen enkele grondslag had. M.a.w., er is eind 2009 bewust door de DNB een enorme paniek veroorzaakt waardoor DNB begon te wankelen, op zich geen probleem, ze hadden immers genoeg onderpand. Maar dat werd op leugenachtige wijze door de DNB in die mate afgewaardeerd waardoor hen de benodigde kredietfaciliteiten werden onthouden.
Ook toen de bank nieuw kapitaal wilde verkrijgen door te worden overgenomen door externe partijen (Lone Star en nog een andere bank) ging de DNB bewust dwarsliggen, immers zou de DSB-bank failliet MOETEN gaan.
Weet je wie daar het profijt van heeft gehad? De andere Nederlandse banken, want de DSB-bank verstrekte goedkopere leningen en betaalde hogere rente's, daarnaast kwam nog eens dat ze bijna een akkoord over de probleemgevallen van overkreditering hadden gesloten, ergo ze waren een stuk beter voor klant. Dat was iets waar de anderen banken niet op zaten te wachten, die betaalden de klant liever minder rente over z'n spaargeld en probeerden allerlei claims (die door de DSB bijna waren opgelost) uit de weg te gaan.
Gevolg dat DSB kapot gegaan is, de Nederlandse banken verdienen meer geld terwijl de consument het gelach mag betalen.
En jij zit nu te juichen omdat de centjes van de consument worden afgepakt en direct in de zakken van de Nederlandse bankiers verdwijnen. Had van jou nooit verwacht dat jij zo pro-banken zou zijn.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:38 schreef Boze_Appel het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn vlaktaks is van 8% naar 9% gegaan.
quote:Private enterprise is illegal
Het zit je geloof ik nogal dwars dus ter verduidelijking. Ik zie bij de post die ik lees van je die gulden middenweg niet zo maar ik lees ook niet alles en dan zal ik volgens jouw mening wel selectief zijn, so be it. Wanneer er kritiek richting jouw kant komt krijg ik het idee dat je mensen direct in een hoek wil duwen, de nuance ontbreekt daarnaast komen er vaak persoonlijke aanvallen bij kijken wat ik nogal zwak vind.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat kan zo zijn, maar het zou van enig fatsoen getuigen om toch nog even te antwoorden. Het is jammer om te zien dat je mij beticht van een soort van "one - issue" visie, terwijl ik aan de lopende band de gulden middenweg poog te bewandelen. Ik zie geen handreiking van jouw kant, wel gespuug helaas. Gespuug waar ik niets mee kan. Wat mij steekt om te zien is dat je alleen lijkt te reageren als ik andere mensen een koekje van eigen deeg geef. De steken richting mij laat je maar voor wat het is, wat is daarvoor de reden? Is dat bewust? Onbewust? Er werden al hele raketten richting Mekka gestuurd door de betreffende users, daar zie ik geen Tem op reageren, waarom? Ik word tevens vergeleken met allerlei radicaal islamitische figuren, een Enait (wat jij ook nog eens leuk over lijkt te nemen), alleen vanwege het feit dat ik aan het begin tegengas gaf op de massamoord-wensen van bepaalde figuren alhier. Maakt mij dat een Enait?
Waarom deugden die producten niet en op welke wijze hebben die het faillisement veroorzaakt, leg dat eens uit?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:51 schreef betyar het volgende:
[..]
De DSB is kapot gegaan omdat zijn producten niet deugden, de rest is broodje aap. Scheringa en co. zijn de hoofdschuldige bij de DSB en geen een andere (externe) partij. Ik vind het alleen jammer dat ze die mannen niet strafrechtelijk hebben vervolgd.
Op geenstijl stond ook dat hij Wilders-aanhanger was, dus als het op beide extremen staat dan is het zeer aannemelijk.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:09 schreef Picchia het volgende:
Volgens Joop.nl bewonderde de terrorist Wilders.
Volgens de Amerikanen hebben Moslims de aanslag opgeëist.
Sorry?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Goedemorgen.
Schaar mij even niet in dat rijtje gaarne. Ik heb daar bewust niet aan mee gedaan.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:03 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Al gelezen Voorschrift? Jij wist toch zo zeker dat er moslims achter zaten?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:33 schreef von_Preussen het volgende:
Wat lees ik hier, dus toch religieus terrorisme?
http://www.nu.nl/noorwege(...)-fundamentalist.html
Een islamitische christenfundamentalist?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:59 schreef Voorschrift het volgende:
Het is vast een voormalig christen maar bekeerde blonde Noorse moslim.
Precies.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Een islamitische christenfundamentalist?
Fixed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Een islamitische socialistische christenfundamentalist?
Ah dat ook waarschijnlijk.quote:
Say what?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:36 schreef Mutant01 het volgende:
Goedemorgen.
Hoe noemen we zo'n baardje? Een halve-ringbaard?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef waht het volgende:
Hoe dan ook, dat baardje kan echt niet. Alleen om die reden al had ik hem met plezier neergeknald.
En die 'popped collar' ook trouwens.
[ afbeelding ]
Je kan tenminste weer lachen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Voorschrift het volgende:
Een Islamitische ex-christen fundamentalist to be precise.
Het lijkt meer op ] maar dan een kwartslag gedraaid.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:07 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hoe noemen we zo'n baardje? Een halve-ringbaard?
"De PVV van Wilders is de 'enige echte partij voor conservatieven", aldus Breivik.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef Disana het volgende:
Wat zot dat een gek in Noorwegen Wilders als voorbeeld heeft:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ilders-als-voorbeeld
Spitsnieuws is niet serieus te nemen. Nooit.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef Disana het volgende:
Wat zot dat een gek in Noorwegen Wilders als voorbeeld heeft:
http://www.spitsnieuws.nl(...)ilders-als-voorbeeld
Klopt, sorry, ik bedoelde dus VS en 3-voud.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:22 schreef eriksd het volgende:
Schaar mij even niet in dat rijtje gaarne. Ik heb daar bewust niet aan mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |