Mooi aankoopmomentjequote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels leren jij
En instappen is niet meer aan te raden nu. Check dit: https://mtgox.com/ en dan die grafiek.
Ah, een lage prijs, nooit slecht.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 20:19 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Engels leren jij
En instappen is niet meer aan te raden nu. Check dit: https://mtgox.com/ en dan die grafiek.
De prijs hing al een paar week rond de 13,50 Dollar, is net gezakt door verkopen en krabbelt weer wat op nu.quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ah, een lage prijs, nooit slecht.
Iemand hier die weet wat reeele bedragen zijn?
Om mee te beginnenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 23:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De prijs hing al een paar week rond de 13,50 Dollar, is net gezakt door verkopen en krabbelt weer wat op nu.
Dat weet iedereen hier, maar een aantal willen dat niet horenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:47 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand hier die weet wat reeele bedragen zijn?
Je maakt al maanden wel heel erg druk om die "virtuele munt, zonder onderliggende waarde, die door geen enkele staat erkend wordt, waar geen economie voor is".quote:Op woensdag 3 augustus 2011 08:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat weet iedereen hier, maar een aantal willen dat niet horen
Een virtuele munt, zonder onderliggende waarde, die door geen enkele staat erkend wordt, waar geen economie voor is, die uiteindelijk verdwijnt simpelweg door zijn eigen principe. You do the math
Hij staat nu op 10,11 USDquote:Op woensdag 3 augustus 2011 09:52 schreef lipjes het volgende:
1 BTC is currently worth 11.81 USD
Hmm....
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Nog nooit zo snel 15% winst gemaakt
Jammer dat ik er maar een paar honderd Dollar had staan...
15% is een redelijk normale marge tussen inkoop en verkoop.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Nog nooit zo snel 15% winst gemaakt
Jammer dat ik er maar een paar honderd Dollar had staan...
Op MtGox verkoop je ze ongeveer realtime, als je ze maar voor de vraagprijs aanbiedt.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
15% is een redelijk normale marge tussen inkoop en verkoop.
Hoe snel verkopen die bitcoins eigenlijk?
Daar heb ik dan ook heilig vertrouwen in. Vroeg of laat komen we terug op het niveau van 2008quote:Op donderdag 4 augustus 2011 08:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je moet soms wel stalen zenuwen hebben en er altijd op vertrouwen dat de koers weer terugkomt op een vorig niveau.
Klopt, ik bedoelde scam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:24 schreef lipjes het volgende:
ik denk om eerlijk te zijn dat mybitcoins niet is gehackt maar gewoon 1 grote scam was aangezien ik nog niks van communicatie van de eigenaar(s) heb gezien.
Hey! Terug uit Marmaris?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:47 schreef PiRANiA het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=34320.0
$10,000 Bet that Bitcoins will outperform Gold, Silver by 100X over the next two years
Please spread this far and wide, It should be good for some positive media attention.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook heilig vertrouwen in. Vroeg of laat komen we terug op het niveau van 2008
Ha yes, ik ben terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hey! Terug uit Marmaris?
Ik heb nog Namecoins voor je! En ze zijn al 0.003 BTC meer waard per stuk
Mocht het niet lukken, dan kan ik je vanavond wel ff de handelingen / settings PM'en.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ha yes, ik ben terug.
Die namecoins moet ik nog even naar kijken (of de software gaat werken)
.
Geen idee, ik wacht tot ze de "US Dollars to Euro currency (SEPA zone)" en "Euro Bank Transfer (Europe)" optie weer werkend hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg Magnet, kun jij even in een notendop uitleggen hoe dat banktransfer systeem werkt van mtgox?
Verder nog tips aanraders?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht tot ze de "US Dollars to Euro currency (SEPA zone)" en "Euro Bank Transfer (Europe)" optie weer werkend hebben.
5 augustus geven ze aan maar je moet er niet gek van opkijken als het morgen nog niet werkt.
Afijn, als dat werkt is het weer eenvoudig overboeken.
We hebben het wel over MtGox hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
5 augustus geven ze aan maar je moet er niet gek van opkijken als het morgen twee maanden later nog niet werkt.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Je kunt nog steeds geen dollars kopen bij mtgox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |