Klopt, ik bedoelde scam.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 09:24 schreef lipjes het volgende:
ik denk om eerlijk te zijn dat mybitcoins niet is gehackt maar gewoon 1 grote scam was aangezien ik nog niks van communicatie van de eigenaar(s) heb gezien.
Hey! Terug uit Marmaris?quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:47 schreef PiRANiA het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=34320.0
$10,000 Bet that Bitcoins will outperform Gold, Silver by 100X over the next two years
Please spread this far and wide, It should be good for some positive media attention.
quote:Op donderdag 4 augustus 2011 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Daar heb ik dan ook heilig vertrouwen in. Vroeg of laat komen we terug op het niveau van 2008
Ha yes, ik ben terug.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:57 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hey! Terug uit Marmaris?
Ik heb nog Namecoins voor je! En ze zijn al 0.003 BTC meer waard per stuk
Mocht het niet lukken, dan kan ik je vanavond wel ff de handelingen / settings PM'en.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:01 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ha yes, ik ben terug.
Die namecoins moet ik nog even naar kijken (of de software gaat werken)
.
Geen idee, ik wacht tot ze de "US Dollars to Euro currency (SEPA zone)" en "Euro Bank Transfer (Europe)" optie weer werkend hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
Zeg Magnet, kun jij even in een notendop uitleggen hoe dat banktransfer systeem werkt van mtgox?
Verder nog tips aanraders?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Geen idee, ik wacht tot ze de "US Dollars to Euro currency (SEPA zone)" en "Euro Bank Transfer (Europe)" optie weer werkend hebben.
5 augustus geven ze aan maar je moet er niet gek van opkijken als het morgen nog niet werkt.
Afijn, als dat werkt is het weer eenvoudig overboeken.
We hebben het wel over MtGox hequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 00:29 schreef MaGNeT het volgende:
5 augustus geven ze aan maar je moet er niet gek van opkijken als het morgen twee maanden later nog niet werkt.
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:20 schreef phpmystyle het volgende:
Je kunt nog steeds geen dollars kopen bij mtgox.
Evt andere site die ook nog eens betrouwbaar is?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:35 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
edit: oh, dat... Nee, dat werkt idd nog niet... Dag is nog niet om maar bij MtGox beloven ze wel vaker wat
https://www.tradehill.comquote:Op vrijdag 5 augustus 2011 22:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Evt andere site die ook nog eens betrouwbaar is?
Ty, dit ziet er al beter uit. Hoeveel verlies of winst heb jij gemaakt met bitcoins?quote:
Stuk of 80 zelf gemined, waarvan 60 verkocht voor prijzen van 12 - 16,5 Dollar...quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 23:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ty, dit ziet er al beter uit. Hoeveel verlies of winst heb jij gemaakt met bitcoins?
Bitomatquote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=33457.0
Hmm?quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 01:04 schreef phpmystyle het volgende:
Last question, welk betaalsysteem is het meest gunstige?
Die gestolen Bitcoins worden nu massaal verkocht, vermoed ik:quote:
Zeker! Ik heb alleen bitcoins waar ik vanaf wil.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 17:54 schreef eleusis het volgende:
Als je iets graag wil, is het fijn als je 't goedkoop kunt krijgen toch?
Nou, woopie! Da's nog steeds -20% vandaagquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 21:04 schreef lipjes het volgende:
prijs is weer van 7.77 naar 8.10 gegaan, stijgen met die hap
Je bent niet de enige kennelijkquote:Op zaterdag 6 augustus 2011 18:19 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Zeker! Ik heb alleen bitcoins waar ik vanaf wil.
Lekker hequote:
Waarvan ik er 40 hebquote:Op zondag 7 augustus 2011 22:56 schreef PiRANiA het volgende:
Er zijn sinds vandaag 7mil bitcoins in omloop!
Pot en ketelquote:Op maandag 8 augustus 2011 09:17 schreef eleusis het volgende:
Mooi op de man spelen altijdJij wil alleen de wereld zien branden dus je argument is ongeldig.
Verder wel goed topic.
Ik heb het in mijn logboek genoteerd. Dank voor de feedback.quote:
twitter:mtgoxalerts twitterde op maandag 08-08-2011 om 12:02:04*Reminder* Trade Discounts end as of August 9 @ 23:59:59 GMT: As a reminder to all Mt.Gox users, our trade fees ... http://bit.ly/qs5I0V reageer retweet
Uiteraard, dat zat er aan te komen. Minen is niet meer winstgevend, dus stoppen er een boel miners en er zijn een boel bitcoin "uitstappers". Ik denk dat de difficulty nog wel een paar keer verlaagd gaat worden.quote:
Of mensen zetten juist nu hun rigs weer aanquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Uiteraard, dat zat er aan te komen. Minen is niet meer winstgevend, dus stoppen er een boel miners en er zijn een boel bitcoin "uitstappers". Ik denk dat de difficulty nog wel een paar keer verlaagd gaat worden.
Kijk nog eens naar de nieuwe difficulty en naar de huidige bitcoin koers. Ga jij je "rig" (nerd woord voor computer?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:06 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Of mensen zetten juist nu hun rigs weer aan.
Nee, maar Danny is bezig om voor iedereen een verplichte bitcoin-genererende usericon te maken, telt dat ook?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:10 schreef Maanvis het volgende:
We zijn weer enkele weken verder.. Is FOK.bit al aangemaakt?
nou ik dacht eigenlijk dat magneet of pirania fok.bit aan danny ging doneren? of ben ik abuis?quote:Op maandag 8 augustus 2011 13:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar Danny is bezig om voor iedereen een verplichte bitcoin-genererende usericon te maken, telt dat ook?
quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef vosss het volgende:
Vraagje voor de miners hier; hoeveel geld hebben jullie inmiddels bij elkaar gemined?
Google even naar de bitcoin calculators en reken het uit. Zo moeilijk is het niet.quote:
twitter:Je moeder twitterde op maandag 08-08-2011 om 12:02:04wut is dit nu weer voor formaat reageer retweet
klik op het vogeltje bij je reactie vakquote:Op maandag 8 augustus 2011 13:43 schreef eleusis het volgende:
twitter:Je moeder twitterde op maandag 08-08-2011 om 12:02:04wut is dit nu weer voor formaat reageer retweet
Ah, mooie functietwitter:Jessicaxvw twitterde op vrijdag 03-06-2011 om 16:07:30Kk heet buite loop al te zwete heb gwoon kk zweetkut reageer retweet
Dat is inderdaad prettigquote:Op maandag 8 augustus 2011 19:26 schreef MaGNeT het volgende:
Vet, ik werd er net via PM op gewezen dat je met een Basic abo bepaalde gebruikers kan blocken
Geweldige optieGelijk een abo genomen
Hey vaag, het werkt niet, ik zie je nog steeds.quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:28 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad prettig.
En je kan in het tettentopic.
Eerder van een grote uitverkoop.quote:Op maandag 8 augustus 2011 22:28 schreef sciter het volgende:
Heeft de bitcoin nu ook last van de mogelijke nieuwe recessie en grijze maandag?
Zo'n 24 btc voor mij.quote:Op maandag 8 augustus 2011 12:59 schreef vosss het volgende:
Vraagje voor de miners hier; hoeveel geld hebben jullie inmiddels bij elkaar gemined?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |