wat schattigquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Ahh.. Whatsappen met de moeder van Ruhneeeee.. HOE HIP!!
Ron heeft de laptop... Morgen gaat ie een eigen halenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Lutte
Skihut begint
http://x-raydio.playtheradio.com/
Ik kijk HGTquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef charmed_angel het volgende:
Benny en Lutte
Skihut begint
http://x-raydio.playtheradio.com/
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ron heeft de laptop... Morgen gaat ie een eigen halen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eilandje met de dader in het midden.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
WTFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eilandje met de dader in het midden.![]()
Yupquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:38 schreef PatriQue89 het volgende:
gaan ze nou echt in een caravan wonen?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:28 schreef Bellatrix het volgende:
Ziet er niet echt jihaddistisch uit, die kerel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het eilandje met de dader in het midden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
Neen, eerder een eckte Scandinaviër.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:43 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ziet er niet echt jihaddistisch uit, die kerel.
Die ja.quote:
Doe mij dan toch maar Melba toasts.quote:
Dat had ik al door ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:48 schreef Laysa het volgende:
Hoi Zero...diewas voor dat verhaaltje...dat begrepen jullie vast wel...noorwegen is gewoon sick....
Dat verklaart de bivakmuts!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:50 schreef Zeroku het volgende:
Er is net bevestigd dat het dus om een Noor gaat.
Dit komt dichtbij he. Dan gaan mensen er pas over nadenken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
dr gaan meer mensen dagelijks dood in Afrika en in Irak en Afghanistan...Maar das alweer normaal
Op de een of andere manier is dat normaal en totaal niet interessantquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:52 schreef Laysa het volgende:
dr gaan meer mensen dagelijks dood in Afrika en in Irak en Afghanistan...Maar das alweer normaal
Ja de mensen die oppervlakkig zijn wel ja...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dit komt dichtbij he. Dan gaan mensen er pas over nadenken.
Dat bedoel ik....quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat normaal en totaal niet interessant
Meh, geen kestie van oppervlakkigheid. Meer een van afgestompt door de continue stroom van geweld op het nieuws.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja de mensen die oppervlakkig zijn wel ja...
Ik word 's nachts nog wel eens wakker, onder het zweet, met mijn oude karabijn in de hand te schreeuwen dat de Sovjets komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Bellatrix het volgende:
Er gaan sowieso dagelijks veel mensen dood aan de meest verschrikkelijke tragedies. Maar als een mens dat allemaal zou moeten aanhoren elke dag weer zou je waarschijnlijk uit elkaar klappen.
Facebook!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg dan gewoon jeuk om ergens grote vuurbal jonge te posten of zo
ook al is het te erg
Op de een of andere manier zijn zulke dingen gedenkwaardiger als het een rijk en modern gebied betreft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:56 schreef Bellatrix het volgende:
Zelfde verhaal met de genocide van de Turken op de Armeniers en de in Rwanda. Die waren ook minder interessant dan de Holocaust hiero.
Whehehehequote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:58 schreef DeZwabber het volgende:
ik krijg dan gewoon jeuk om ergens grote vuurbal jonge te posten of zo
ook al is het te erg
Daarom, en zoals je ook al zei, we zijn afgestompt, alsof dat ook raar is in deze maatschappij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zijn zulke dingen gedenkwaardiger als het een rijk en modern gebied betreft.
Idd. We kijken allemaal 3 guys 1 hammer en Sprski movie, normaal nieuws is niet boeiend genoeg meer tenzij wereldramp.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Daarom, en zoals je ook al zei, we zijn afgestompt, alsof dat ook raar is in deze maatschappij.
En terecht! Iedereen heeft het qua Joden altijd over 1940s, maar de jaren 1490s! En 1492 dan? OMG 1492! Het was als de dag van gisteren. De zinloosheid, het leed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Op de een of andere manier zijn zulke dingen gedenkwaardiger als het een rijk en modern gebied betreft.
inderdaad! en die duitsers waren ook geen lievertjes!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En terecht! Iedereen heeft het qua Joden altijd over 1940s, maar de jaren 1490s! En 1492 dan? OMG 1492! Het was als de dag van gisteren. De zinloosheid, het leed.
Heel veel pret Renéquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef Renesite het volgende:
He, mensjes, die ik niet meer spreek, morgen, en zo, kusjes allemaal en een knuffeltjes en zooo![]()
Een hele fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
Tot over een week of 3, tenzij WIFI op de camping, dan ga ik daar de hele dag zitten!
1492 was het jaar dat het Jodendom verboden werd in Spanje en alle Joden moesten wegwezen of bekeren. Snap de analogie dan onwetende ketter!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
inderdaad! en die duitsers waren ook geen lievertjes!
/ripoff
Dagjensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
Tot over een week of 3, tenzij WIFI op de camping, dan ga ik daar de hele dag zitten!
Hele fijne vakantiequote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Renesite het volgende:
dat, en ze maken koeken!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1492 was het jaar dat het Jodendom verboden werd in Spanje en alle Joden moesten wegwezen of bekeren. Snap de analogie dan onwetende ketter!
Had Columbus toen ook niet Amerika ontdekt ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
1492 was het jaar dat het Jodendom verboden werd in Spanje en alle Joden moesten wegwezen of bekeren. Snap de analogie dan onwetende ketter!
Ow ja die mag je niet missenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ik heb een meet volgende week
neuhquote:
Pics.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Pheno het volgende:
En de meeste ken ik al, of heb ik al mee geslapen.
Bah, incrowdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:46 schreef Pheno het volgende:
En de meeste ken ik al, of heb ik al mee geslapen.
Alleen voor mensen die daar bij waren.quote:
Nee, hostelkamer delen in Keulen en L.A.quote:
Ohw, van E3 en die andere beurs?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hostelkamer delen in Keulen en L.A.
Duhquote:
Dat glijden over de grond bijvoorbeeld?quote:
en midgetwerpen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:59 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dat glijden over de grond bijvoorbeeld?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
Boothbabes wel, maar geloof dat zeroku die al gevonden had. Ik had RSi na het uploaden
Die had je toch hier ook deel gepost?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:00 schreef Pheno het volgende:
Boothbabes wel, maar geloof dat zeroku die al gevonden had. Ik had RSi na het uploaden
Ja, staat nog een topic in GAM volgens mij ergens met alles.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die had je toch hier ook deel gepost?
bah, een incrowd vrouwquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef Pheno het volgende:
maar dat is dan mijn vrouw. Ook een FOK!sterDus technisch gezien ook incrowd.
Ja die had ik idd gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, staat nog een topic in GAM volgens mij ergens met alles.
WROM, WROM?quote:
Maar vannacht is nog maar net begonnen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja
Maar was zoooo gezellig vannacht
Ik ben ook teut, maar ging jij niet om half 1 slapen, althans dat zei je tegen mij?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nachtbraken, aangeschoten, veel posts
Ze heeft nog 3 minutenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook teut, maar ging jij niet om half 1 slapen, althans dat zei je tegen mij?
het is 2 minuten voor half 1quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook teut, maar ging jij niet om half 1 slapen, althans dat zei je tegen mij?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:24 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 22 juli 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 914 charmed_angel
02. 755 iBenny
03. 382 heloef
04. 370 Outpost76
05. 358 Knetterkrankjorum
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor gedetailleerde stats
quote:
quote:
OMFG teringtyfusquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Mijn klok loopt een half uur voor
Wij zitten Gooische vrouwen te kijken, omhooggevallen gratekut
Ja, hij had de serie nog niet gezien, en leuk dat hij het vindtquote:
En jij wilde het opnieuw zien?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja, hij had de serie nog niet gezien, en leuk dat hij het vindt
echt, die serie is zo briljantquote:
Ja weet je hoe Baasch die serie is?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
En jij wilde het opnieuw zien?
Hoi Ian
Ik heb er hoogstens 10 minuten van gezienquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja weet je hoe Baasch die serie is?
Hoi terug van Ian
Toch hou ik van jequote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
Likje voor je wastafel simone, ik mis hem!
1 oktober mag je hem weer omhelzenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:32 schreef Bellatrix het volgende:
Likje voor je wastafel simone, ik mis hem!
Gelukkig maarquote:
Schat je bent een ONZ-user, maar ik hou van je, dus ik stoot je nooit afquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gelukkig maarIk voelde me al een ONZ-user worden
Ik dacht straks stoten jullie mij af
Whehehehehehehe
LIEFDEquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Schat je bent een ONZ-user, maar ik hou van je, dus ik stoot je nooit af![]()
Daar word ik gewoon geil vanquote:
In de hoek en schamen, moest Ian ookquote:
Yo kerel! Ja lekker hier. Nu in Nashvile wat eten en bars enzo bezoeken, gekkenhuis hier hahaquote:
Nashville Tennesseequote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:26 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Yo kerel! Ja lekker hier. Nu in Nashvile wat eten en bars enzo bezoeken, gekkenhuis hier haha
Later!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 03:32 schreef Patje1987 het volgende:
Ja 40 graden hier haha. Zo ook nog ff naar coyote ugly. Nu eten spreek je wel weer
quote:
Ja-loers.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 04:08 schreef Patje1987 het volgende:
Truste, avond begint hier net
Had je de huurauto gezien trouwens?
ohw...quote:Op zaterdag 23 juli 2011 08:42 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hoi Benny... al mijn liefde gaat komende 3 week naar jou![]()
Bereid je voor
Dat is een goed planquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
Vraagje, misschien leuk als iemand eens een review over cityville schrijftOmdat het kan.
Dat vind ik wel wat voor mirandaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:42 schreef Pheno het volgende:
Vraagje, misschien leuk als iemand eens een review over cityville schrijftOmdat het kan.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is een goed plan
ik zal straks eens kijken
ik ookquote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ik heb er echt zoveel zin inBen ongesteld geworden, dus ik kan ook loesoe
Joahquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus wij gaan loesoe volgende week
Heb je wel eens Hotshot op?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:05 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Joah
Grab somebody sexy tell 'em HEY!
Ik weet nog niet of ik shotjes ga doen.. ivm medicijnen, en budgetquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow die is dodelijk![]()
Het eerste shotje danTweede shotje gaat wel
Ow ja dat is wel verstandig. Ik neem wel een fles mee op 1 oktober danquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik weet nog niet of ik shotjes ga doen.. ivm medicijnen, en budget
weet je nu al eens of je hier komt?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ja dat is wel verstandig. Ik neem wel een fles mee op 1 oktober dan
Owjaquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet je nu al eens of je hier komt?
Wanneer ga je dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
OwjaIk denk het wel
Maar ik weet het niet zeker, ivm vakantie
We gaan waarschijnlijk dus een week eerder dan geplandquote:
haaaaiquote:
ooow hihi nee geen fokker, wel een meneer die ik elders online heb leren kennenquote:
Ik geloof wel dat je daar onzeker van wordt ja... Maar ik kan me niet anders voorstellen dan dat ie je heeel graag vaker wil ontmoetenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:23 schreef MissJ het volgende:
[..]
haaaai![]()
Uhh het was leuk en zou hem graag nog een keer zien.. maar na de date heb ik hem niet meer gesproken.. Niet dat dat gelijk wat zegt, maar word er wel gelijk onzeker van
Wat een knakworstquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:46 schreef MissJ het volgende:
pfff krijg net sms van hem (had hem gisteravond na de date namelijk een sms gestuurd dat ik het leuk vond en hem graag nog een keer wil zien)...
dat hij niet het idee had dat ik veel interesse had omdat ik de hele tijd met mijn telefoon zat te spelen. En dat hij schrok van de felle blik in mijn ogen toen hij in het restaurant vroeg of ik zachter kon praten. Dus dat hij het nog even niet weet en me wel op msn spreekt.
KNEUS!!!!!!
Ben boos nu! Ik zat dus echt niet hele tijd met mijn telefoon!! Alleen heel in het begin een paar minuten, maar dat had een belangrijke reden en die heb ik hem gvd verteld ook nog! Daarna mijn telefoon niet meer aangeraakt. En in dat restaurant praatte ik no way te hard, sterker nog, ik lette daar juist op, omdat we daar redelijk hutje mutje met andere mensen zaten.
Nou ik ben er klaar mee, iemand die zo triest doet en mij dingen wil opleggen kan de tering krijgen![]()
![]()
Precies ja! Lekker zwak he, BEL me dan gewoon joh idioot. Zo'n kneus zonder lef kan echt optyfen hoor.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat een knakworstLekker laten gaan
En sowieso, 'we praten wel op MSN', dan heb je ook geen lef in je donder zeg.
wat jij bedoel?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:58 schreef PatriQue89 het volgende:
Dat is nou het mooie van
*hak hak zaag zaag*
Multimate!
Dat is een radioreclame van de Multimate (bouwzaak)..quote:
echt he..quote:
Eer aan jezelf houden, niks meer van je laten horen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he..
en het allerergste is nog dat ik nu de neiging heb om hem te bellen om mezelf even te verdedigen en te zeggen dat het onzin is wat hij smste... Maar ja, moet ik niet doen he, hem bellen?
Nee niet doen...jij staat gewoon boven zo'n sukkelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:02 schreef MissJ het volgende:
[..]
echt he..
en het allerergste is nog dat ik nu de neiging heb om hem te bellen om mezelf even te verdedigen en te zeggen dat het onzin is wat hij smste... Maar ja, moet ik niet doen he, hem bellen?
Luister maar naar Heksie, die weet waar de prioriteiten liggenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:04 schreef Toverheks het volgende:
als je maar lekker gegeten hebt MissJlaat waaien wat een droeftoeter.
goedemorgen all
Ik ga nu inderdaad niks meer laten horen! Hij kan de tyfus krijgen ja!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:05 schreef Kally het volgende:
Nu niks meer sturen ook hoor
Kom op je bent hartstikke leuk laat hem de tyfus krijgen.
whehehe, ik heb wel lekker gegeten ja en gelukkig heeft hij alles betaaldquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Luister maar naar Heksie, die weet waar de prioriteiten liggen
En hem nou gewoon lekker in zijn sop gaar laten koken, zo te horen vindt ie zichzelf heel wat
Hallo terug vanuit Nederlandquote:
ik heb hetzelfdequote:
kijk dat heb je goed gedaan, de tering met zo een iemand, open en eerlijk me hoela met zijn kutsmoesjes, drol doorslikken en niet eens meer aandacht aan besteden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
whehehe, ik heb wel lekker gegeten ja en gelukkig heeft hij alles betaald
quote:
Nog een week, dan zie je het echtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit gaat me te ver, krijg rare beelden op mijn netvlies
stuur jij dan even al die dingen op mijn wall?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
Patrique wil je even crewmember worden in mijn winkelcentrum?
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nog een week, dan zie je het echt
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:13 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga je in je blootje rondhobbelen in mijn huiskamer
nou leg wel een doekje over mijn nieuwe bankstel want anders vlekt het zo
Dag Heksquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:15 schreef Toverheks het volgende:
nou ben weer weg fijne dg allemaal heb ff gelachen
yep doe ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:12 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
stuur jij dan even al die dingen op mijn wall?
Zeg bij de IKEA even dat ze opschieten met m'n bed.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ben er vandoor![]()
Even Ikea en de stad denk ik
Tot later
Doe ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Zeg bij de IKEA even dat ze opschieten met m'n bed.
Is de deur op slotquote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:37 schreef Kally het volgende:
Godver staat die panda te douchen kan ik de badkamer niet in
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:40 schreef Kally het volgende:
Ja hij moest al wennen aan het feit dat zodra thuis alleen ondernroek aan
Die kunnen er wel tegen. Die hebben toen ze klein waren ook een klein piemeltje gehad.quote:
Heb je Ian wel verteld dat we hier thuis nudist zijn? en dus met de BBQ iedereen naakt moet?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:40 schreef Kally het volgende:
Ja hij moest al wennen aan het feit dat zodra thuis alleen ondernroek aan
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
Wat een kneus zeg![]()
Zeg gewoon eerlijk wat je van iemand vind, en niet met kutsmoesjes komen zo
Ok een beetje spuit 11
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk dat heb je goed gedaan, de tering met zo een iemand, open en eerlijk me hoela met zijn kutsmoesjes, drol doorslikken en niet eens meer aandacht aan besteden.
gewoon lekker bij hem gaan staan in die douchequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:37 schreef Kally het volgende:
Godver staat die panda te douchen kan ik de badkamer niet in
Gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:54 schreef MissJ het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Zo, net een vriendin gesproken en kon even lekker tekeer gaan haha en grootste deel van mijn woede is weg nu![]()
En toen belde de pakketjesmeneer ineens aan met 4 paar schoenen van Esprit / EDC en ze zijn alle 4 helemaal tof, dus besloten ze allemaal te houden, gewoon, omdat het kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |