quote:De politie kan nog niet bevestigen hoeveel doden/gewonden er bij de schietpartij zijn gevallen. Wel zou de schutter ook betrokken zijn bij de explosie in Oslo eerder vandaag.
Geen idee, ik vaar nu 200km uit de kust van Aheim, en hier is het best koud!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef eight het volgende:
[..]
Wat zou het temperatuur v/h water dan zijn? 7 graden of zo?
als ze in paniek weg zwemmen zullen ze sneller warmte verliezenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef eight het volgende:
[..]
Verstoppen doen ze niet in ieder geval..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef BakkerHenk het volgende:
photo without censorship: Show kids hiding and/or dead.
BNW.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef Melleyn het volgende:
Ligt het aan mij of lijken de mensen op die foto gephotoshopped?
Dat zei de Noorse politie eerder ook al idd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef LB06 het volgende:
Er is een duidelijke link tussen Oslo en dat eiland, aldus NYT. Hij kwam zgn een security check doen en knalde toen mensen neer met een automatic.
Nope.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zijn er al eventuele motieven bekend?
Nope. Zelfs vermoed ik een extremistische politieke beweging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:12 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zijn er al eventuele motieven bekend?
Ja, dat dacht ik dus ook al.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Joker89 het volgende:
[..]
Nee maar wel ontzettend heftig. Lijkt wel of ze op de vlucht zijn neergeschoten, maar dan zou er bijna meer, dan een schutter moeten zijn op het eiland.
Ik gok rond de 5 graden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef eight het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze bij elkaar al naar de tv aan het kijken waren wat er in Oslo gebeurd is, uiteraard vermoedens, dan zijn ze bij elkaar makkelijk voor hem te raken, maar zoals ze daar op die rotsen verspreid liggen, je zou bijna denken dat daar meer dan een persoon voor nodig is, of hij heeft bommen laten afgaan in het kamp en ze opgewacht, dat zou ook kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Als die "agent" ze inderdaad heeft geroepen om te praten over de Oslo aanslag en vervolgens nadat hij hun aandacht had en vervolgens zijn geweer trekt... dan kan het enorm oplopen en dan zullen er ook diverse in het water gevlucht en beschoten zijn idd
Ik vermoed dat de meeste verdronken zijn...quote:
Waar heb je die info vandaan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Aaangezien die politieagent ze eerst op een rijtje heeft gezet denk ik zo maar dat er meer zijn dood geschoten.
Dan zou de bom een afleidingsmanoeuvre kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:13 schreef SuperHarregarre het volgende:
Lijkt er inderdaad op alsof de shooting op Utoya de èchte aanslag was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |