Hier in Amsterdam-Noord lukt dat zelfs primaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Zelfs in mijn oude woonwijk in Amsterdam kon ik gewoon rustig in de nacht rondlopen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit die er vanavond? Ik kijk niet, Holland got Talent is er (en nu is er reclame).
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam-Noord lukt dat zelfs primaEr is nog nooit wat naar me geroepen ofzo, maar terwijl ik in Den Bosch/Rosmalen fiets, hoor je het ene na het andere. In wat voor buurt dan ook....
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:07 schreef marcodej het volgende:
twitter:marcodej twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 21:05:15@dnelissen Danny, zeg nou maar tegen Johan dat we er prima voor staan in de CQ-ranking. Nederland 5e, Rabo 1e. #tourdujour reageer retweet
Waar precies?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb ik ook heel lang gewoond, in Noord, ook nooit bang geweest trouwens.
Alweer Holland Got Talent? De finalisten van alle edities nu tegen elkaar in de hoop toch nog door te breken?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Zit die er vanavond? Ik kijk niet, Holland got Talent is er (en nu is er reclame).
Er was net een buikdanseres, jullie hebben wat gemist.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Nober het volgende:
[..]
Alweer Holland Got Talent? De finalisten van alle edities nu tegen elkaar in de hoop toch nog door te breken?
Naam? Ik heb youtube.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was net een buikdanseres, jullie hebben wat gemist.
Die met die harp? Die niet een afgetraind buikje had? Zag ik afgelopen week ergens met het zappen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Er was net een buikdanseres, jullie hebben wat gemist.
Zuid-Oost zat ik in een Vogelaar-wijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hier in Amsterdam-Noord lukt dat zelfs primaEr is nog nooit wat naar me geroepen ofzo, maar terwijl ik in Den Bosch/Rosmalen fiets, hoor je het ene na het andere. In wat voor buurt dan ook....
Voor je muizenplaag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
Onze rondemiss van vandaag
[ afbeelding ]
[Gert] Wa'n skelen dopert, die ken zo in mn linker broekzak kieknquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Nee die was vorige week, 1 met een slang. En ik ga weer terugquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Die met die harp? Die niet een afgetraind buikje had? Zag ik afgelopen week ergens met het zappen.
Brabant is het eerste wat in me opkomt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef Nieuwschierig het volgende:
[ afbeelding ]
Aah ok, ik woon nu (als het goed is in september niet meer) bij het buikslotermeerplein.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwendam en Buiksloot (bij de busgarage in de buurt).
Ik begin ook sterk het idee te krijgen dat ie lichtelijk autistischquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Zuid-Oost zat ik in een Vogelaar-wijk.
En Gijpie maakt zich druk over Dordrecht.![]()
We lachen wel om die vent maar hij heeft echt wel problemen zit de hele dag binnen als een kluizenaar zorgt niet voor zijn kinderen omdat ie niet met mensen samen kan wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |