Klopt. Over het eiland nog geen officiële berichten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht 7 doden bij de explosie (en 2 gewonden). Toch?
Sowieso, ik vond de verwijzingen/crossposts naar het BNW topic dan ook niet misplaatst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank voor dat laatste.
Maar je bent het toch ook wel met me eens dat men nu wel weer echt té veel in complotten zit te denken?
Persbureau ANP meldt nu ook zeven doden op Utøya.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:41 schreef alpeko het volgende:
[..]
Klopt. Over het eiland nog geen officiële berichten.
dacht ik ook, mogelijk meer dan vier op het eilandquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht 7 doden bij de explosie (en 2 gewonden). Toch?
Afgezien van jokkebrok heb ik 0 complotten voorbij zien komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank voor dat laatste.
Maar je bent het toch ook wel met me eens dat men nu wel weer echt té veel in complotten zit te denken?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:41 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Persbureau ANP meldt nu ook zeven doden op Utøya.
quote:In Nederland is het dreigingsniveau volgens de NCTb momenteel 'beperkt'. De aanslag in Oslo is volgens de NCTb wel reden om de zaak samen met andere diensten in Nederland, zoals de inlichtingendienst AIVD en het Korps landelijke politiediensten (KLPD), scherp te volgen.
by Redactie NU.nl 7:41 PM
De Nationaal Coordinator Terrorismebestrijding (NCTb) past vooralsnog het dreigingsniveau in Nederland niet aan naar aanleiding van de aanslag vrijdag in de Noorse stad Oslo. Dat liet een woordvoerder vrijdag weten tegenover het ANP.
by Redactie NU.nl 7:40 PM
Als het een lokale agent is met een eigen wapenverzameling is hij er zo. Maar ik geef toe, het is vergezocht, al is het niet zo vergezocht als andere dingen die ik hier langs heb zien komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:39 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Had ik ook al aan gedacht, maar zo snel met je wapens en uniform klaarstaan, en dan ook nog weten dat er ergens een zomerkamp op een eiland is, en dan daar ook nog naar toegaan lijkt me onwaarschijnlijk.
En dat durf jij zeker met droge ogen te beweren?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:43 schreef ouderejongere het volgende:
Het lijkt mij overduidelijk dat dit een binnenlands conflict is. Al-Qaida zou nooit een aanslag op een politiek doel plegen, maar op een burgerdoel waarbij veel slachtoffers vallen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Het aantal doden valt eigenlijk nog tegen, of juist mee. Gelukkig maar.²
twitter:ravisomaiya twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:44:21BBC reporting that soldiers have taken up positions around #Oslo. reageer retweet
Ik heb een hekel aan Noren, de reden is bekend. Ik laat hier geen traan om.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat durf jij zeker met droge ogen te beweren?
quote:Originally Posted by egypt69
RIP to the victims, but don't act too surprised or "in my country bla bla" or turn into a cute litte Gert Wildeers. The whole world suffers from terrorism, including here in Egypt. Terrorism hurts us all.
Bewijst toch wel dat hij ook in het buitenland toch wel bekend is, nu nog zijn naam goed spellenquote:Gerry Wilders? This event proves why we need people
like him. It's a shame that Islam seems to cause shit and misery no matter where it goes. I am only waiting for the apologetics to arrive in the thread now..
Lekker simpel van je om een heel volk te haten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Noren, de reden is bekend. Ik laat hier geen traan om.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:45 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan Noren, de reden is bekend. Ik laat hier geen traan om.
Het zal wel meer worden... Net als altijd bij zulke rampen. Gewoon weinig overzicht in de eerste urenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Het aantal doden valt eigenlijk nog tegen, of juist mee. Gelukkig maar.²
Zeer waarschijnlijk toch - relatief - een dikke meevaller, gezien de ravage.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:46 schreef kepler het volgende:
[..]
Het zal wel meer worden... Net als altijd bij zulke rampen. Gewoon weinig overzicht in de eerste uren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |