Heb jij als aanhanger van de alu-hoedjes beweging een spiegeltje op de man?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:36 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je ook nog iets nuttigs toe te voegen? Je laatste 10 replies hadden vrijwel allemaal dezelfde nietszeggende inhoud.
't Zou de Noorse variant kunnen zijn van Mark Anthony Stroman, de man die na 9/11 moslims ging vermoorden uit wraak: hij zag de ravage in Oslo, concludeerde dat het moslims geweest moeten zijn en gaf de schuld aan links. Zou zo TexRitter of 2030rd kunnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:33 schreef alpeko het volgende:
[..]
Tenzij er geen verband zit tussen de bomaanslag en de schietpartij. Al zou dat wel toeval zijn.
Stel de ene aanslag is gepleegd door moslim-fundi's en de andere door extreem-rechtse Noren. Wat een band zou dat vormen.quote:
lachen man.quote:
Ik hang geen enkele theorie aan, vooralsnog. Er valt nog te weinig te zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Heb jij als aanhanger van de alu-hoedjes beweging een spiegeltje op de man?
twitter:REUTERSFLASH twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:37:32Seven people killed, two badly wounded after blast in Oslo - police reageer retweet
twitter:channel4news twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 19:37:32"Several" people killed after shooting at a Labour party youth camp outside Oslo, reports Norwegian broadcaster TV2. #utoya reageer retweet
Kan, maar dan had hij al een politie uniform klaar liggen just in case?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zou de Noorse variant kunnen zijn van Mark Anthony Stroman, de man die na 9/11 moslims ging vermoorden uit wraak: hij zag de ravage in Oslo, concludeerde dat het moslims geweest moeten zijn en gaf de schuld aan links. Zou zo TexRitter of 2030rd kunnen zijn.
Had ik ook al aan gedacht, maar zo snel met je wapens en uniform klaarstaan, en dan ook nog weten dat er ergens een zomerkamp op een eiland is, en dan daar ook nog naar toegaan lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Zou de Noorse variant kunnen zijn van Mark Anthony Stroman, de man die na 9/11 moslims ging vermoorden uit wraak: hij zag de ravage in Oslo, concludeerde dat het moslims geweest moeten zijn en gaf de schuld aan links. Zou zo TexRitter of 2030rd kunnen zijn.
Lijkt me een goed punt dat het tegendeel bewijst, ja. Dit lijkt toch echt op een geplande aanslag.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:39 schreef alpeko het volgende:
[..]
Kan, maar dan had hij al een politie uniform klaar liggen just in case?
Volgens mij niet. Ik dacht 7 doden bij de explosie (en 2 gewonden). Toch?quote:
Dank voor dat laatste.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:38 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik hang geen enkele theorie aan, vooralsnog. Er valt nog te weinig te zeggen.
Het is meer dat ik je reacties normaal gesproken wel kan waarderen.
Klopt. Over het eiland nog geen officiële berichten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik dacht 7 doden bij de explosie (en 2 gewonden). Toch?
Sowieso, ik vond de verwijzingen/crossposts naar het BNW topic dan ook niet misplaatst.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dank voor dat laatste.
Maar je bent het toch ook wel met me eens dat men nu wel weer echt té veel in complotten zit te denken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |