Dat dus, beter zetten ze om de zoveel meter een agent en geven ze die mongolen boetes van een paar duizend euro.quote:
Enige wat ik dan kan bedenken is dat ze anders bang zijn dat ie wegspringt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Denk je dat Andy het houdt dan morgen vs. Evans?
Gewoon bluffen om te zien hoe zeker Evans is van z'n voorsprong op Contador voor morgen en vanachter hem vandaan demarreren...
Zou mij ernstig verbazen als dit 'genoeg' is voor Andy, ze rijden nu Evans in een zetel naar de finish...onbegrijpelijk mijns inziens...
True, maar niet alsof Andy morgen ineens de benen van Cancellara heeft in die TT...minuut verliest 'ie denk ik heus wel op Evans...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is Schleck die (virtueel) in het geel rijdt.
Lekker is dat he.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DuTank het volgende:
En maar azen om dat topic te kunnen openen
Inderdaad. Die kijkt meer naar dit topic dan naar de koers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DuTank het volgende:
En maar azen om dat topic te kunnen openen
Als dat gebeurt.......quote:
quote:
Daar gaat Cunego!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef marcodej het volgende:
iig geen Italiaan. Het blijft de Nederlandse Berg.
Helemaal niet.quote:
Cunego!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef marcodej het volgende:
iig geen Italiaan. Het blijft de Nederlandse Berg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |