Ze kunnen altijd nog hopen dat Evans morgen 3 keer van fiets gaat wisselen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef BlaZ het volgende:
Schlecks moeten Evans erafrijken anders heeft het weinig zin.
Gewoon een buldozer met prikkeldraad voorop laten rijden!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef The_Avatar het volgende:
ze moeten gewoon met horizontale balken ervoor rijden. Wie niet aan de kant gaat is de lul.
Pics bittequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef Nober het volgende:
Ik ga hier dadelijk met mijn monitor staan dansen als de FOK! bocht komt... who cares
Gaat daar relatief gedisciplineerd daar. Zit ook een goede organisatie achter.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef Sheepcidus het volgende:
zijn nog redelijk rustig die hollanders
Gefeliciteerd?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Word ik tijdens de beklimming gebeld dat ik aangenomen ben voor m'n nieuwe functie. Dat is zowelals
.
Echt te bizar voor woordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef LudoSanders het volgende:
Komen die renners voorbij is het enige waar je aan denkt om voor de camera te springen.
En dan vroeg ze nog "stoor ik?". Tsja, wat moet je dan antwoorden.quote:
Maar 57 seconden is toch wat tricky... als ie een paar seconden terugpakt zou dat mooi zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |