iddquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
Gaan ze iemand interviewen vanuit Kopenhagen"Want dat is het dichtst bij"
Wat een non informatie geeft die manquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Thomas B. het volgende:
Gaan ze iemand interviewen vanuit Kopenhagen"Want dat is het dichtst bij"
Wel gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
CNN heeft nog steeds geen "Breaking News" op tv
Wie zegt dat?quote:
Bij mij staat er in het geel "BREAKING NEWS".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
Was net op NOS, dat zei één veiligheidsexpert. Maar achteraf zeiden ze nog, "maar dat is dus nog niet zeker". Heeft-ie schijnbaar niet gehoord.quote:
Pas anderhalf uur ofzo...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef Floxxx het volgende:
ah, nu wel >< Net was Obama er op...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef WSquater het volgende:
[..]
Bij mij staat er in het geel "BREAKING NEWS".
de teringquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste mag wel in een spoilerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgens diezelfde logica was Sarah Palin expert op het gebied van internationale betrekkingen. "Want Alaska ligt het dichtst bij Rusland"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:40 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
iddEcht te sneu voor woorden.....
Ik neem experts toch wel serieus hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
die zuigen het vooralsnog ook uit hun dikke duim...
spoilerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:41 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zit al de hele tijd CNN te kijken... Los van reclame heb ik alleen maar Oslo gezien en geen Obama.quote:
Het zijn 'experts' met een mening die alles baseren op wat jij en ik weten. Zonder bewijs heb je niks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik neem experts toch wel serieus hoor.
heel graag... Heb btw per ongeluk een linkje op twitter geopend, and believe me, daar is deze foto niets bijquote:
Haha, zie deze cheeseburgert matig lezen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Drama queen. Als ik jou was zou ik bang in een hoekje gaan huilen.
Experts weten meer dan jij en ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:43 schreef WSquater het volgende:
[..]
Het zijn 'experts' met een mening die alles baseren op wat jij en ik weten. Zonder bewijs heb je niks.
Link?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:43 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
heel graag... Heb btw per ongeluk een linkje op twitter geopend, and believe me, daar is deze foto niets bij
Valt heel erg mee toch? Dit is de realiteit.quote:
ik ook, na gedegen onderzoek en iig beschikbaarheid van feiten. Nu kan dezelfde expert wat mij betreft het weer voorspellen. Is op deze korte termijn even betrouwbaarquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:42 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik neem experts toch wel serieus hoor.
Nee, maar daar gaat het nu toch niet om?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef Toverheks het volgende:
vraagje, staan we er zo raar van te kijken dat er in de wereld weer een aanslag plaats vind??/ ik niet want er zullen er nog wel meer volgen ergens op de wereld.
Inderdaad mierenneukers.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo erg zijn de foto's ook weer niet.
zeker weten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:46 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
zeker weten?Ah ja, die waren toen straks al gepost. Helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:46 schreef FeelWhatsReal het volgende:
[..]
zeker weten?Die stond volgens mij ook in het vorige topic. Ik vind hem meevallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is gewoon beleid hierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zo erg zijn de foto's ook weer niet.
twitter:alyssanilsen twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 17:46:14Police are urging people to get out of Oslo city center. The TV channel TV2 are being evacuated. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |