ik heb nu hi online 15 (ik bel nooit) eindeloos sms 9.95 en eindeloos online 2,50, dan nog studentenkorting en betaal rond de 27.50 per maand. Ga er hoe dan ook op achteruit zit er bijna aan te denken niet te verlengen en gewoon nieuwe telefoon te kopen hoewel eindeloos online dan wel weer 9.95 wordtquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja baal er flink van, gaan we zeker wel merken
Verlengen naar een simonly en los een toestel kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb nu hi online 15 (ik bel nooit) eindeloos sms 9.95 en eindeloos online 2,50, dan nog studentenkorting en betaal rond de 27.50 per maand. Ga er hoe dan ook op achteruit zit er bijna aan te denken niet te verlengen en gewoon nieuwe telefoon te kopen hoewel eindeloos online dan wel weer 9.95 wordt
hoezo verlengen? dan moet ik verlengen met 1 van de nieuwe abonnementen,kan ik mn abo niet gewoon beter door laten lopen en n nieuw toestel halen? (kan 21 sept officieel pas verlengen)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verlengen naar een simonly en los een toestel kopen
Mwah, opzich weet je natuurlijk best dat je ook betaalt voor het toestel, gewoon een soort uitgestelde betaling, ik heb het nooit als "gratis toestel" gezienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
Simonly.
Die abonnementen zijn gewoon een verkapte vorm van hard genaaid worden met sigaren uit eigen doos.
Ja dan val je inderdaad in de nieuwe voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo verlengen? dan moet ik verlengen met 1 van de nieuwe abonnementen,kan ik mn abo niet gewoon beter door laten lopen en n nieuw toestel halen? (kan 21 sept officieel pas verlengen)
Leg dat maar uit aan de gemiddelde 18-jarige die zich in de schulden stort voor een blackberry met een abbo die ze niet kunnen betalen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich weet je natuurlijk best dat je ook betaalt voor het toestel, gewoon een soort uitgestelde betaling, ik heb het nooit als "gratis toestel" gezien.
Meer een soort lening.
Het is gewoon bekijken waarmee je goedkoper uit bent op dat moment. soms is het met toestel net wat goedkoper dan wanneer je alleen los abbo neemt en een toestel erbij koopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, opzich weet je natuurlijk best dat je ook betaalt voor het toestel, gewoon een soort uitgestelde betaling, ik heb het nooit als "gratis toestel" gezien.
Meer een soort lening.
ze kunnen niet zomaar je abonnement afkappenquote:
Of aan de 14 jarige die op naam van papa en mama een abonnement afsluiten en rekeningen veroorzaken van honderden euro's aan sms diensten en shit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de gemiddelde 18-jarige die zich in de schulden stort voor een blackberry met een abbo die ze niet kunnen betalen.
Neuh, mensen moeten maar eens leren nadenken, schapen die dat niet doen zoeken het maar lekker uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Leg dat maar uit aan de gemiddelde 18-jarige die zich in de schulden stort voor een blackberry met een abbo die ze niet kunnen betalen.
Ik heb nu eindeloos online en dat wil ik graag houden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ze kunnen niet zomaar je abonnement afkappentis een abo voor onbepaalde tijd, je mag alleen pas na een jaar opzeggen (of afkopen)
Sowieso vind ik het belachelijk dat kinderen al met dat soort telefoons lopen, ze moeten gewoon dat soort dingen kunnen blokkeren. Je kon vroeger ook je huistelefoon blokkeren voor 0900 ( toen nog 06) nummers. Dat zouden ze voor dat soort abo's ook moeten kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of aan de 14 jarige die op naam van papa en mama een abonnement afsluiten en rekeningen veroorzaken van honderden euro's aan sms diensten en shit.
En dan is het de fout van de provider want dochter/zoonlief weet van niks
Nee als je niks veranderd loopt het gewoon door onder de oude voorwaarden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu eindeloos online en dat wil ik graag houden.. Na twee jaar kan ik weer een nieuw abonnement nemen of deze aanhouden.
Ik dacht dat ik met beide mogelijkheden m'n eindeloos online kwijt zou zijn..
Je kan het die koters amper kwalijk nemen. Op MBO's worden flyers uitgedeeld over dat je rood kan staan om leuke dingen te gaan kopen. Het is wel een bepaalde makkelijke groep die daarvoor benaderd worden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, mensen moeten maar eens leren nadenken, schapen die dat niet doen zoeken het maar lekker uit.
Alles is gewoon na te lezen, uit te zoeken, te vragen, weet ik het, er is anno 2011 geen enkel excuus meer voor ontwetendheid.
Nee, ouders zouden gewoon niet zo makkelijk moeten toegeven en de koter gewoon een prepaid moeten geven.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het belachelijk dat kinderen al met dat soort telefoons lopen, ze moeten gewoon dat soort dingen kunnen blokkeren. Je kon vroeger ook je huistelefoon blokkeren voor 0900 ( toen nog 06) nummers. Dat zouden ze voor dat soort abo's ook moeten kunnen.
En dan kom ik weer uit op de bronnen van ALLE kwaad tegenwoordig: ouders!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan het die koters amper kwalijk nemen. Op MBO's worden flyers uitgedeeld over dat je rood kan staan om leuke dingen te gaan kopen. Het is wel een bepaalde makkelijke groep die daarvoor benaderd worden.
Toen ik mijn abbo afsloot niet. Ik heb alleen over de fair use policy gelezen. Mijn internet wordt vertraagd als ik meer gebruik dan gemiddeld.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Echt onbeperkt is het nu ook al niet. Ze hebben allemaal een datalimiet van 1GB.
dat heb ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nu eindeloos online en dat wil ik graag houden.. Na twee jaar kan ik weer een nieuw abonnement nemen of deze aanhouden (nu nog 4 maand of zo te gaan).
Ik dacht dat ik met beide mogelijkheden m'n eindeloos online kwijt zou zijn..
Dat ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ouders zouden gewoon niet zo makkelijk moeten toegeven en de koter gewoon een prepaid moeten geven.
Ja, dat is gewoon een datalimiet hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:41 schreef Samzz het volgende:
Toen ik mijn abbo afsloot niet. Ik heb alleen over de fair use policy gelezen. Mijn internet wordt vertraagd als ik meer gebruik dan gemiddeld..
Oh. Dat is mooiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee als je niks veranderd loopt het gewoon door onder de oude voorwaarden.
Mijn ouders waren woedend toen ik op mijn 16e een telefoon kocht.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan kom ik weer uit op de bronnen van ALLE kwaad tegenwoordig: ouders!
Mij werd vroeger nog wel eens iets uitgelegd door mijn ouders.
Internet doet 't dan nog wel en ik betaal niks bij. Dus een limiet vind ik het niet echt. Dan denk ik echt aan bijbetalen of geen internet meer tot de nieuwe maand in gaat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon een datalimiet hoor.
Ik kreeg hem wel van mijn ouders toen ik 16 was en met de scooter weg ging.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ouders waren woedend toen ik op mijn 16e een telefoon kocht.
Ze begrepen niet waarvoor ik dat nodig had. Tot ze ontdekten dat ze me konden bellen als ik weer eens niet thuis kwam.
Als je je maandelijkse abbo door eigen domme schuld niet kunt betalen verdien je het gewoon op straat te leven en te sterven aan TBC. Zo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, de telefoon is zo duur als je 'm zelf maaktquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat heb ik ookdaarom vroeg ik royco om advies, ik heb toentertijd hi onlin15, sms onbeperkt en hi eindeloos 2,50 (weet alleen niet meer of die 2.50 nou de gehele looptijd was of straks dan 9.95 wordt maar ben hoe dan ook goedkoper uit dan die nieuwe abo) moet alleen dan wel ff in 1 keer n grote smak geld neer kwakkern voor n foon, mijne is echt stervende
Heb ooit de fout gemaakt op mijn 18e een abo met een flashy telefoon aan te schaffen. Die werd gejat binnen 3 maanden en had ik alsnog een kuttoestel omdat de verzekering dat niet dekte. Sindsdien altijd prepaid/simonly gehad.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kreeg hem wel van mijn ouders toen ik 16 was en met de scooter weg ging.
Maar had niks te kiezen, kreeg gewoon het goedkoopste prepaid toestelletje.
Whut?!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je kan het die koters amper kwalijk nemen. Op MBO's worden flyers uitgedeeld over dat je rood kan staan om leuke dingen te gaan kopen. Het is wel een bepaalde makkelijke groep die daarvoor benaderd worden.
Mwah, ik vind het gewoon voor die providers een beetje een te makkelijke doelgroep die je om de tuin kan leiden met kul.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je je maandelijkse abbo door eigen domme schuld niet kunt betalen verdien je het gewoon op straat te leven en te sterven aan TBC. Zo.
Wel op een leukere manier verpakt denk ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?!
Als in: Sta nu rood! Kei leuk! Doe leuke dingen met geld dat niet van jou iiiis!
Als in: Heb je ook wel eens dat je die nieuwe broek niet kan kopen? Of aan het eind van de maand geen geld meer hebt om te stappen? Dan kan je nu bij de Rabo aanvragen of je rood kan staan!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Whut?!
Als in: Sta nu rood! Kei leuk! Doe leuke dingen met geld dat niet van jou iiiis!
Ach sommige mensen zijn daar gewoon gevoelig voor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het gewoon voor die providers een beetje een te makkelijke doelgroep die je om de tuin kan leiden met kul.
Ja, katvangers zijn dat, die halen dezelfde truc uit met auto's op hun naam zetten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach sommige mensen zijn daar gewoon gevoelig voor.
Hier verderop zit een afkickcenter, heb elke dag daar wel mensen van in de winkel die een nieuw abbo met toestel willen, en dan de duurdere.
Helaas/gelukkig is die postcode bekend bij alle providers en worden ze allemaal geweigerd
Dan nog vind ik dat je als tiener (18jr) best wel gezond verstand genoeg mag hebben dat je weet dat geld lenen niet voor niets is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als in: Heb je ook wel eens dat je die nieuwe broek niet kan kopen? Of aan het eind van de maand geen geld meer hebt om te stappen? Dan kan je nu bij de Rabo aanvragen of je rood kan staan!
Seriously.
Nee, zij willen het gewoon voor zichzelf hebben, 1 keer in de paar weken komt er weer een nieuwe lichting verslaafde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, katvangers zijn dat, die halen dezelfde truc uit met auto's op hun naam zetten.
Maar dat zijn de zwakkeren van de samenleving.
Zat volwassenen die er ook met open ogen intuinen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je als tiener (18jr) best wel gezond verstand genoeg mag hebben dat je weet dat geld lenen niet voor niets is.
ik vind die zin "Pas op, geld lenen kost geld" ook zo'n DUHHHH-zin. Kom op zeg, hoe naief ben je?Als je denkt dat geld lenen geen geld kost.,... dan verdien je het om in de problemen te komen.
Kom op zeg, als het je ZO in de schoot geworpen wordt kan ik me voorstellen dat de gemiddelde MBO-er daar in trapt. Niet dat het oke is, maar bedrijven zouden gewoon op hun vingers getikt moeten worden bij dit soort praktijken, het zijn nog kinderen zowat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan nog vind ik dat je als tiener (18jr) best wel gezond verstand genoeg mag hebben dat je weet dat geld lenen niet voor niets is.
ik vind die zin "Pas op, geld lenen kost geld" ook zo'n DUHHHH-zin. Kom op zeg, hoe naief ben je?Als je denkt dat geld lenen geen geld kost.,... dan verdien je het om in de problemen te komen.
Je denkt serieus dat ze die voor zichzelf willen hebben?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, zij willen het gewoon voor zichzelf hebben, 1 keer in de paar weken komt er weer een nieuwe lichting verslaafde.
Maar dat gaat ze niet lukken zolang ze daar op dat adres zitten.
KPN wijst hem al af op de postcode,
Het is idd misbruik maken van. maar soms denk ik ook wel eens "Denk toch zelf eens een keer na, dombo". Niets is voor niets. Da's wel heel naief om te denken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mwah, ik vind het gewoon voor die providers een beetje een te makkelijke doelgroep die je om de tuin kan leiden met kul.
Die vind ik nog dommer dan de tieners die daar in tuinen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zat volwassenen die er ook met open ogen intuinen.
Die zul je er ook bij hebben ja. Veel willen het vanwege het internet hebben, dat hebben ze daar verder niet. Krijg ze ook heel veel voor dongels, die zijn niet echt interesant om door te verkopen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Je denkt serieus dat ze die voor zichzelf willen hebben?Tuurlijk niet, die verpatsen ze.
Mee eens, net als al die lenen.nl reclames, dat mag immers ook niet meer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
Kom op zeg, als het je ZO in de schoot geworpen wordt kan ik me voorstellen dat de gemiddelde MBO-er daar in trapt. Niet dat het oke is, maar bedrijven zouden gewoon op hun vingers getikt moeten worden bij dit soort praktijken, het zijn nog kinderen zowat.
Niet iedereen is intelligent, of zodanig opgevoed dat hij of zij dat op zijn 18e begrijpt. Bij volwassenen begrijp ik je punt, maar ik vind dat je een beetje makkelijk praat.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd misbruik maken van. maar soms denk ik ook wel eens "Denk toch zelf eens een keer na, dombo". Niets is voor niets. Da's wel heel naief om te denken.
Ja, kom op zeg... als je het ZO in de schoot geworpen krijgt... dna kun je op je vingers natellen dat er iets achter zit. Een addertje onder het gras noemen ze dat. En dat kun je als 18jarige ook al echt wel zelf verzinnen, MBO of niet. Als kind anno 2011 ben je toch eccht niet zo achterlijk dat je denkt dat alles lekker gratis is, wel?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom op zeg, als het je ZO in de schoot geworpen wordt kan ik me voorstellen dat de gemiddelde MBO-er daar in trapt. Niet dat het oke is, maar bedrijven zouden gewoon op hun vingers getikt moeten worden bij dit soort praktijken, het zijn nog kinderen zowat.
Ja hoor, die zijn er genoegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg... als je het ZO in de schoot geworpen krijgt... dna kun je op je vingers natellen dat er iets achter zit. Een addertje onder het gras noemen ze dat. En dat kun je als 18jarige ook al echt wel zelf verzinnen, MBO of niet. Als kind anno 2011 ben je toch eccht niet zo achterlijk dat je denkt dat alles lekker gratis is, wel?
En terecht. Tuurlijk, iedereen met gezond verstand weet dat je er niet aan moet beginnen, maar niet iedereen heeft dat, lullig gezegd. Het wordt verheerlijkt je in de schulden te storten, een cc te nemen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Mee eens, net als al die lenen.nl reclames, dat mag immers ook niet meer.
Nee, maar die providers doen anders wel hun uiterste best die addertjes te verhullen met mooie praatjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, kom op zeg... als je het ZO in de schoot geworpen krijgt... dna kun je op je vingers natellen dat er iets achter zit. Een addertje onder het gras noemen ze dat. En dat kun je als 18jarige ook al echt wel zelf verzinnen, MBO of niet. Als kind anno 2011 ben je toch eccht niet zo achterlijk dat je denkt dat alles lekker gratis is, wel?
Ik praat altijd zo hard t.o.v. niet fatsoenlijk basisniveau nadenkende mensen. Dat wordt me wel eens vaker verweten ja, dat klopt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet iedereen is intelligent, of zodanig opgevoed dat hij of zij dat op zijn 18e begrijpt. Bij volwassenen begrijp ik je punt, maar ik vind dat je een beetje makkelijk praat.
Nou, en dan zeg ik: Succes ermee, als je je zo naief ergens instorrt zonder enig onderzoek..... wie zich brandt moet op de blaren zitten.quote:
Al zouden ze het dikgedrukt in neonverlichting erop zetten dan nog helpt het niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar die providers doen anders wel hun uiterste best die addertjes te verhullen met mooie praatjes.
Idd. Alleen de algemene voorwaarden al.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar die providers doen anders wel hun uiterste best die addertjes te verhullen met mooie praatjes.
Wie niet luisteren wil moet maar......quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al zouden ze het dikgedrukt in neonverlichting erop zetten dan nog helpt het niet.
Ze hebben nu eenmaal hun zinnen gezet op dat ene mobieltje en die moeten ze hebben ook.
Moet je eens met advies komen dat ze misschien beter een ander toestel/abonnement kunnen nemen, ze horen je niet eens.
Mag ik iets opmerken? Mijn opvatting is dat mensen die er zo over denken, zelf nooit aan die andere kant hebben gestaan. Dat geeft niet, maar dat maakt het moeilijk om de keerzijde te zien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik praat altijd zo hard t.o.v. niet fatsoenlijk basisniveau nadenkende mensen. Dat wordt me wel eens vaker verweten ja, dat klopt.
Toen ik 18 was wist ik ECHT wel dat als mensen me gouden bergen beloven dat ik dan toch maar eens voorzichtig moest zijn. Dat is gewoon gezond normaal verstand, ongeacht opleidingsniveau. Vind ik peersoonlijk.
Nee, want ik wil die blackberry die al mijn vrienden hebben ook! Dat klopt ook wel ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Al zouden ze het dikgedrukt in neonverlichting erop zetten dan nog helpt het niet.
Ze hebben nu eenmaal hun zinnen gezet op dat ene mobieltje en die moeten ze hebben ook.
Moet je eens met advies komen dat ze misschien beter een ander toestel/abonnement kunnen nemen, ze horen je niet eens.
En er dan later achter komen dat het toch niet zo'n fijn toestel is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik wil die blackberry die al mijn vrienden hebben ook! Dat klopt ook wel ja.
Materialisme is een naar iets.
Je hoort er tegenwoordig ook niet meer bij als je niet op z'n minst een smartphone hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want ik wil die blackberry die al mijn vrienden hebben ook! Dat klopt ook wel ja.
Materialisme is een naar iets.
Feit is dat sommige mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Je kan je daar dan tegen verzetten, of je kan proberen te voorkomen dat nog meer mensen zich in de schulden storten. Het wordt je zo makkelijk gemaakt dat veel mensen het gewoon echt niet meteen doorhebben hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind het zo jammer dat we dan provicers gaan opvoeden (hallo, alle salesmensen zijn klootzakken) en regeltjes als "Pas op domme meneer, geld lenen kost geld hoor, besef je dat weeeeel?" ipv die mensen een beetje voor zichzelf te laten nadenken. Volwassenen dan. Bij kids kan ik me er iets zachter voor opstellen, maar dan nog vind ik dat je eens goddammit gezond verstand moet kweken op je 18e. Je mag verdomme in een auto rijden dodo, denk eens een keer voor jezelf na of iets goed is of slecht.
Dat gebetuttel altijd.
Gebeuttel?Da's vast nie goe geskreve
Die tijd ligt toch wel achter me, dat ik erbij wil horen met zoietsquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je hoort er tegenwoordig ook niet meer bij als je niet op z'n minst een smartphone hebt.
Ik heb inderdaad niet aan die andere kant gestaan... OMDAT ik zelf nadecht bij van die aanbiedingen. Ik heb ze ook wel gezien hoor en dan gedacht "Oeh, da's handig!" Maar een beetje onderzioek of vragen aan ouders leert al snel dat het toch niet de gouden bergen zijn hoor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mag ik iets opmerken? Mijn opvatting is dat mensen die er zo over denken, zelf nooit aan die andere kant hebben gestaan. Dat geeft niet, maar dat maakt het moeilijk om de keerzijde te zien.
In mijn tijd had je natuurlijk ook nog maar alleen de domme dingen dat je een koe verkocht voor maagische bonen, dat dan weer welquote:Iedereen doet wel eens iets doms, helemaal als je nog geen 18 jaar bent. Feit is dat de gevolgen van zo'n abo verstrekkend zijn en nog jarenlang gevolgen hebben.
Jij bent natuurlijk wel een uitzondering, je moet je wel beseffen dat 99% van de mensen op deze wereld dommer is dan jij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik praat altijd zo hard t.o.v. niet fatsoenlijk basisniveau nadenkende mensen. Dat wordt me wel eens vaker verweten ja, dat klopt.
Toen ik 18 was wist ik ECHT wel dat als mensen me gouden bergen beloven dat ik dan toch maar eens voorzichtig moest zijn. Dat is gewoon gezond normaal verstand, ongeacht opleidingsniveau. Vind ik peersoonlijk.
aan iets leuksquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zal je mijn rekeningnummer even pm-en
ben je nou dom als je dat niet beseft?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel een uitzondering, je moet je wel beseffen dat 99% van de mensen op deze wereld dommer is dan jij.
quote:
De mogelijkheden voor de jeugd om domme dingen te doen zijn ook wel toegenomen denk ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet aan die andere kant gestaan... OMDAT ik zelf nadecht bij van die aanbiedingen. Ik heb ze ook wel gezien hoor en dan gedacht "Oeh, da's handig!" Maar een beetje onderzioek of vragen aan ouders leert al snel dat het toch niet de gouden bergen zijn hoor.
Dus nee idd, ik heb niet aan die kant gestaan nee.
[..]
In mijn tijd had je natuurlijk ook nog maar alleen de domme dingen dat je een koe verkocht voor maagische bonen, dat dan weer wel
Maar ik kan me eeeecht niet voorstellen dat ik het uberhaupt al voor elkaar kreeg zoiets te kopen of af te sluiten zonder dat mijn ouders eens gezegd hadden Z"ou je dat wel doen?" of dat ik zelf nageedacht ozu hebben (aangezien het idd voor langeere termijn is).
Aan mij?quote:
Vragen aan ouders is wel een handige optie. Maar ik kon dat niet toen ik 18 was en moest het zelf maar allemaal bedenken. Niet alles is zwart wit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad niet aan die andere kant gestaan... OMDAT ik zelf nadecht bij van die aanbiedingen. Ik heb ze ook wel gezien hoor en dan gedacht "Oeh, da's handig!" Maar een beetje onderzioek of vragen aan ouders leert al snel dat het toch niet de gouden bergen zijn hoor.
Dus nee idd, ik heb niet aan die kant gestaan nee.
En als je dus ouders hebt die dat niet kan schelen, of erger nog, zelf net zo hard schulden hebben vanwege auto/telefoon/tv/younameit, dan weet je niet beter. En vergis je er niet in hoeveel kinderen er nu zijn die de waarde van geld niet kennen.quote:In mijn tijd had je natuurlijk ook nog maar alleen de domme dingen dat je een koe verkocht voor maagische bonen, dat dan weer wel
Maar ik kan me eeeecht niet voorstellen dat ik het uberhaupt al voor elkaar kreeg zoiets te kopen of af te sluiten zonder dat mijn ouders eens gezegd hadden Z"ou je dat wel doen?" of dat ik zelf nageedacht ozu hebben (aangezien het idd voor langeere termijn is).
Nou, dat laatste dus inderdaad ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Feit is dat sommige mensen tegen zichzelf in bescherming moeten worden genomen. Je kan je daar dan tegen verzetten, of je kan proberen te voorkomen dat nog meer mensen zich in de schulden storten. Het wordt je zo makkelijk gemaakt dat veel mensen het gewoon echt niet meteen doorhebben hoor.
Neemt niet weg dat ik met je eens ben dat je langer moet nadenken, mijn pa leerde mij vroeger altijd al "als het te mooi is om waar te zijn, dan is het dat ook". Maar dat geld niet voor iedereen.
Ik heb 't idd over tieners.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tijd ligt toch wel achter me, dat ik erbij wil horen met zoiets.
Maar ik gok dat je als puber echt niet zonder BB of iets met whatsapp kan wil je niet buiten de boot vallen.
Nee, dan ben je potentieel SBS6-publiek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ben je nou dom als je dat niet beseft?
Het is allemaal een stuk makkelijker gemaakt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De mogelijkheden voor de jeugd om domme dingen te doen zijn ook wel toegenomen denk ik
Vast niet hoorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk wel een uitzondering, je moet je wel beseffen dat 99% van de mensen op deze wereld dommer is dan jij.
Dat is ook wel weer zo natuurlijk, vroegah kreeg je niets voor elkaar als je ouders er niet bijwaren of getekend hadden ofzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is allemaal een stuk makkelijker gemaakt.
Wat Royco zegt, het is voor jongeren nu echt wel wat anders dan voor ons vroeger.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, dat laatste dus inderdaad ja.
Ik kan me er gewoon af en toe aan ergeren dat domme mensen niet nadenken en dat er daarna dan ook nog eens VOOR ze nagedacht worddt zodat ze zelf ook echt gewoon blindelings kunnen doorlopen, want er staan toch overal stootkussens op iedere hoek die de rest heeft geplaatst voor ze.
Beetmans nichtje toen ze mijn schoenen zag: Blondie? Je hebt toch zwart haar?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Beetmans nichtje toen ze mijn schoenen zag: Blondie? Je hebt toch zwart haar?
Vandaar mijn opmerking over de koe en de magische bonenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat Royco zegt, het is voor jongeren nu echt wel wat anders dan voor ons vroeger.
Ze is 13. Kon zij niet weten wie Blondie is.quote:
Okquote:
Ach jawel!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is 13. Kon zij niet weten wie Blondie is.
Hoezo? Die treedt nog steeds opquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ze is 13. Kon zij niet weten wie Blondie is.
Die kan ik ff niet terugvinden. Maar ik vind echt dat je er te makkelijk over denkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vandaar mijn opmerking over de koe en de magische bonen
Joh echt?quote:
Daar had ik als puber echt totaal geen last van. Ik was de laatste in de vriendengroep met een mobiele telefoon.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die tijd ligt toch wel achter me, dat ik erbij wil horen met zoiets.
Maar ik gok dat je als puber echt niet zonder BB of iets met whatsapp kan wil je niet buiten de boot vallen.
Als ik zeg dat ik iets wil lenen krijg ik waarschijnlijk schop onder mijn kont en zegt ze dat ik maar moet werken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als je dus ouders hebt die dat niet kan schelen, of erger nog, zelf net zo hard schulden hebben vanwege auto/telefoon/tv/younameit, dan weet je niet beter. En vergis je er niet in hoeveel kinderen er nu zijn die de waarde van geld niet kennen.
het is niet meer te vergeleken, de gemiddelde puber brengt zijn/haar hele dag door op de BB.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik als puber echt totaal geen last van. Ik was de laatste in de vriendengroep met een mobiele telefoon.
Ik zat juist al;tijd af te geven op die dingen"Nergens voor nodig!"
UIk leek wel een conservatieve christen! Ik zoende toen ook nog wel meisjes... dat was het denk ik ook wel.
Wat ronduit jammer isquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Joh echt?
Maar het is geen muziek waar 13jarigen naar luisteren en de hitlijsten staan er niet echt vol mee waardoor ze ermee in aanraking komen.
Ik had dat ook niet hoor, net als merkkleding, gaf/geef ik niks om.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar had ik als puber echt totaal geen last van. Ik was de laatste in de vriendengroep met een mobiele telefoon.
Ik zat juist al;tijd af te geven op die dingen"Nergens voor nodig!"
UIk leek wel een conservatieve christen! Ik zoende toen ook nog wel meisjes... dat was het denk ik ook wel.
Ik zei: In mijn tijd kon je natuurlijk alleen ook nog maar domme transacties doen als je je koe ging ruilen tegen magische bonenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die kan ik ff niet terugvinden. Maar ik vind echt dat je er te makkelijk over denkt.
Ja, helaas wel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
het is niet meer te vergeleken, de gemiddelde puber brengt zijn/haar hele dag door op de BB.
Die nieuwe cd is overigens ook leuk.quote:
Ik snap je punt, ik ben het volledig met je eens. Maar de werkelijkheid ligt anders en genuanceerder.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zei: In mijn tijd kon je natuurlijk alleen ook nog maar domme transacties doen als je je koe ging ruilen tegen magische bonen
Ik kan me gewoon doodergeren aan mensen die niet voor zichzelf nadenken.
15, 18, 32 of 50 jaar oud. I don't care.
Ik ben heel erg van de "Wiezich brandt...." etc. En het "eerst nadenken, dan doen".
Ik ben vaka ook echt TE voorzichtig met dingen, dat wel.
En dat is vast te makkelijk gedacht ja.
Ik heb er ook een niet omdat ik het wou, maar omdat mijn moeder dacht dat ik er een wou.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is niet meer te vergeleken, de gemiddelde puber brengt zijn/haar hele dag door op de BB.
Okequote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die nieuwe cd is overigens ook leuk.
Maar ik vind de oude muziek leuker.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had dat ook niet hoor, net als merkkleding, gaf/geef ik niks om.
Maar serieus, toen ik van het VWO naar de MAVO ging () merkte ik echt een cultuurverschil, niet alleen op dat gebied, maar lager opgeleiden zijn daar gewoon veel vatbaarder voor.
Nuance is nooit zo mijn sterkste puntje geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik snap je punt, ik ben het volledig met je eens. Maar de werkelijkheid ligt anders en genuanceerder.
Ik vertrek al.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik kan ook niet zo goed tegen lager opgeleiden, maar dat mag ik van mezelf eigenlijk niet zeggen... omdat ik van mening ben dat opleidingsniveau en slimheid/algmene ontwikkeling/gezond verstand niet altijd iets met elkaar te maken hebben.
Ik heb zoiets van, het zal wel, ik ga er ook verder niets meer van zeggen, het is gewoon een generatiekloof en ik heb me altijd voorgenomen niet zo te wordenquote:
Vanochtend nog bij de bushalte, stond ik met een jongen en een meid die op de kop in de BB zaten, komt er een oude vent aanlopen die zegt "ja, dat is de jeugd van tegenwoordig he".quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er ook een niet omdat ik het wou, maar omdat mijn moeder dacht dat ik er een wou.
Maar ik zie in de bus/trein/metro zoveel kinderen die de hele dag naar dat schermpje lopen te staren.
Ik heb in een gitzwarte periode ooit nog op MBO gezeten. Mijn god, wat een ellende. Nog nooit zoveel domme mensen bij elkaar gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ik kan ook niet zo goed tegen lager opgeleiden, maar dat mag ik van mezelf eigenlijk niet zeggen... omdat ik van mening ben dat opleidingsniveau en slimheid/algmene ontwikkeling/gezond verstand niet altijd iets met elkaar te maken hebben.
Heeft het ook nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
Ik zit in generatiekloof met mijn eigen generatie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, het zal wel, ik ga er ook verder niets meer van zeggen, het is gewoon een generatiekloof en ik heb me altijd voorgenomen niet zo te worden.
Maar ik snap er oprecht niets van, de hele dag met je kop naar het scherm staren, niets en niemand meer zien en spreken.... en dan was IK de nerd vroeger omdat ik wel eens chatte.
Ouchquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanochtend nog bij de bushalte, stond ik met een jongen en een meid die op de kop in de BB zaten, komt er een oude vent aanlopen die zegt "ja, dat is de jeugd van tegenwoordig he".
Ik"Echt niet, ik HAAT smartphones".
Pas later bedacht ik me "misschien doelde hij niet op mij met "de jeugd".
Tja, als pauper ga ik dagelijks met het OV en dan zie je dat al die jeugd echt vastgekit zit aan die BB.quote:
Jij chatte wel eensquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb zoiets van, het zal wel, ik ga er ook verder niets meer van zeggen, het is gewoon een generatiekloof en ik heb me altijd voorgenomen niet zo te worden.
Maar ik snap er oprecht niets van, de hele dag met je kop naar het scherm staren, niets en niemand meer zien en spreken.... en dan was IK de nerd vroeger omdat ik wel eens chatte.
Ik ook niet, daarom had ik het na een jaar MAVO ook meer dan gezien. Hell, je werd zowat uitgelachen als je vertelde dat je wel eens een krant las.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:13 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vanochtend nog bij de bushalte, stond ik met een jongen en een meid die op de kop in de BB zaten, komt er een oude vent aanlopen die zegt "ja, dat is de jeugd van tegenwoordig he".
Dan ben je mij nooit tegengekomenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, als pauper ga ik dagelijks met het OV en dan zie je dat al die jeugd echt vastgekit zit aan die BB.
WE HEBBEN EEN ECHTE PAUPER IN ONS MIDDEN LIEVE MENSEN!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Tja, als pauper ga ik dagelijks met het OV en dan zie je dat al die jeugd echt vastgekit zit aan die BB.
Je voelde je ineens heel oud?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
uhuh! En dan vonden mensen dat maar raar, je kan toch ook gewoon met mensen praten ipv via de computer?quote:
Sterkte er mee!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef Ang3l het volgende:
Nou, ik en mijn nog steeds niet opengemaakte van de postbode gekregen pilsje gaan richting huis
En dan richting de herdenkingsdienst voor Sanne
Echt he. Ik kwam er dus ook nooit en heb 2.5 jaar in 1 jaar gedaan. Wat een zooitje was dat zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:15 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb in een gitzwarte periode ooit nog op MBO gezeten. Mijn god, wat een ellende. Nog nooit zoveel domme mensen bij elkaar gezien.
Ik zit op het MBO maar god ik werk me de pleuris om daar weg te komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom had ik het na een jaar MAVO ook meer dan gezien. Hell, je werd zowat uitgelachen als je vertelde dat je wel eens een krant las.
Ik heb dan ook niet persé iets tegen lager opgeleiden, ik heb zelf mijn middelbare niet eens afgemaakt en ook maar een semi-MBO-opleiding gedaan, maar je hebt wel door wanneer iemand slim of dom is buiten dat.
Ja, ik zie mezelf nog teveel als meisje ipv vrouw soms.quote:
Ik wil niet weten hoe het VMBO was. NOG dommere mensen? Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt he. Ik kwam er dus ook nooit en heb 2.5 jaar in 1 jaar gedaan. Wat een zooitje was dat zeg.
PUB is elders.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit op het MBO maar god ik werk me de pleuris om daar weg te komen.
Ik heb een jaar Technische Informatica gedaan, mijn god wat zaten daar een stelletje randdebielen zeg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef Kluts het volgende:
[..]
Echt he. Ik kwam er dus ook nooit en heb 2.5 jaar in 1 jaar gedaan. Wat een zooitje was dat zeg.
*Kuch. Wat ruik ik toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
uhuh! En dan vonden mensen dat maar raar, je kan toch ook gewoon met mensen praten ipv via de computer?
Hoe het in een paar jaar compleet kan veranderen, maar goed, dat ik altijd voorloop weet ik.
Ach, zolang meisjes uit 89 mij nog toevoegen op facebook heb ik niet het idee dat ik antiek ben, en NEE het is verder niets "op dat gebied"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik zie mezelf nog teveel als meisje ipv vrouw soms.
Leuken garpje.quote:
Het Amsterdamse woordenboek vertaalt dat met "zelfvertrouwen"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
*Kuch. Wat ruik ik toch?. Oh ja, ego
.
Ik heb nog een zusje uit 89.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, zolang meisjes uit 89 mij nog toevoegen op facebook heb ik niet het idee dat ik antiek ben, en NEE het is verder niets "op dat gebied".
Stuur maar door dan. 11 jaar verschil, moet kunnen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
en NEE het is verder niets "op dat gebied".
Ja ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog een zusje uit 89.
Maar ik heb al jaren zo'n tussen tafellaken en servet gevoel. Wat inmiddels soms veranderd in shouldn't I just grow the fuck up? Waarna ik me bedenk dat ik het eigenlijk wel best vind zo.
Heet ik HeatPimp, of PimpWave?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Stuur maar door dan. 11 jaar verschil, moet kunnen.
Dat woordenboek erken ik nietquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het Amsterdamse woordenboek vertaalt dat met "zelfvertrouwen".
Niet delen, gewoon doorsturen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heet ik HeatPimp, of PimpWave?.
En sharing is for hippies.
Vooral omdat ik inmiddels dan van die superserieuze collega's heb die jonger zijn dan ik maar al een echt gezinsleven hebben. En ik die dan tussen de kolfverhalen en papadagen door vertel dat ik maandag vrij neem omdat ik echt moet bijtrekken van dat feestje waar ik weer heen ga.quote:
beetje hetzelfde hier, ik realiseer me echt wel dat sommige dingen niet meer kunnen, maar ik vertik het om alles maar te doen omdat het zo hoortquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog een zusje uit 89.
Maar ik heb al jaren zo'n tussen tafellaken en servet gevoel. Wat inmiddels soms veranderd in shouldn't I just grow the fuck up? Waarna ik me bedenk dat ik het eigenlijk wel best vind zo.
Erkennen is geen synoniem voor snappen hoorquote:
Neuh, wie weet kom ik dr nog eens tegen in de stad, dan mag hetquote:
Ik doe mijn hele leven al niets zoals het hoort of verwacht wordt, maar gewoon waar ik zelf zin in heb. Dus ik heb daar idd sowieso al minder boodschap aan. En hoe ouder ik word, hoe minder het me ook kan schelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
beetje hetzelfde hier, ik realiseer me echt wel dat sommige dingen niet meer kunnen, maar ik vertik het om alles maar te doen omdat het zo hoort.
Ik merk alleen dat ik minder en minder moeite heb om wat extra te doen voor mijn werkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik doe mijn hele leven al niets zoals het hoort of verwacht wordt, maar gewoon waar ik zelf zin in heb. Dus ik heb daar idd sowieso al minder boodschap aan. En hoe ouder ik word, hoe minder het me ook kan schelen.
Ik ben gisteren met andere collega's op kraambezoek geweest bij een directe collega.We gingen een "cadeautje" halen bij de Prenetal. Ik heb nog nooit zoiets ellendigs meegemaakt in mijn leven als daar binnen zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral omdat ik inmiddels dan van die superserieuze collega's heb die jonger zijn dan ik maar al een echt gezinsleven hebben. En ik die dan tussen de kolfverhalen en papadagen door vertel dat ik maandag vrij neem omdat ik echt moet bijtrekken van dat feestje waar ik weer heen ga.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Erkennen is geen synoniem voor snappen hoor.
Ik kom de laatste tijd opeens heel veel oud klasgenoten tegen die inmiddels kinderen hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Vooral omdat ik inmiddels dan van die superserieuze collega's heb die jonger zijn dan ik maar al een echt gezinsleven hebben. En ik die dan tussen de kolfverhalen en papadagen door vertel dat ik maandag vrij neem omdat ik echt moet bijtrekken van dat feestje waar ik weer heen ga.
Je bent gewoon een ouwe lul.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opeens heel veel oud klasgenoten tegen die inmiddels kinderen hebben.
En dan denk ik jeej wat jong en dan al een kleine, en dan gevolgd door oh nee, dat valt eigenlijk wel mee
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik merk alleen dat ik minder en minder moeite heb om wat extra te doen voor mijn werk.
Dat vind ik wel grappig, zowat iedere meid met wie ik op de MAVO zat heeft al een kind, terwijl mijn VWOklasgenoten van vroeger dat vrijwel allemaal niet hebben.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kom de laatste tijd opeens heel veel oud klasgenoten tegen die inmiddels kinderen hebben.
En dan denk ik jeej wat jong en dan al een kleine, en dan gevolgd door oh nee, dat valt eigenlijk wel mee
Dat lukt mij nog steeds niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik merk alleen dat ik minder en minder moeite heb om wat extra te doen voor mijn werk.
Zal ook wel wat te maken hebben met het feit dat het gros van de mavomensen een stuk eerder "arbeidsklaar" zijn dan de vwo-figuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig, zowat iedere meid met wie ik op de MAVO zat heeft al een kind, terwijl mijn VWOklasgenoten van vroeger dat vrijwel allemaal niet hebben.
Ik geloof dat al mijn schoolgenoten van vroeger getrouwd zijn en kinderen hebben. Oh wacht, ik was ook getrouwdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja, erg is dat he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]Ik ook! Was ik vroeger vaak niet vooruit te branden, loop ik nu extra hard en doe ik mijn best.
Voor mij een teken dat zelfs ik volwassen word.
[..]
Die eerste groep woont zeker ook nog allemaal in Het Dorp of niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat vind ik wel grappig, zowat iedere meid met wie ik op de MAVO zat heeft al een kind, terwijl mijn VWOklasgenoten van vroeger dat vrijwel allemaal niet hebben.
Serieus? Dat wist ik heul niet!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik geloof dat al mijn schoolgenoten van vroeger getrouwd zijn en kinderen hebben. Oh wacht, ik was ook getrouwd
2012 nadert met rasse schredenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]Ik ook! Was ik vroeger vaak niet vooruit te branden, loop ik nu extra hard en doe ik mijn best.
Ik werk ook al 11 jaar inmiddels, en toch zit ik er nog lang niet op te wachten.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zal ook wel wat te maken hebben met het feit dat het gros van de mavomensen een stuk eerder "arbeidsklaar" zijn dan de vwo-figuren.
Nou, bij deze. Ik ben ruim 5 jaar getrouwd geweest. Nu niet meer. Thank the gods *plengt wijn*quote:
Dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad, ben altijd wel een workaholic geweestquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:25 schreef Kluts het volgende:
Euh, whud?quote:
Mogelijke aanslag dan... Dikke explosies daarquote:
Lig je lekker onder die steen?quote:
Werk. En ik ben geen vrouw. Dus nono multitasken. En ik Fok! al.quote:
Ik niet, maar dat kwam omdat ik eerst jaren kutbaantjes had ( krijg je ervan als je je school niet afmaakt). Nu heb ik een leuke baan.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk altijd wel gehad, ben altijd wel een workaholic geweest
Zelfs bij bijbaantjes had ik dat alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik niet, maar dat kwam omdat ik eerst jaren kutbaantjes had ( krijg je ervan als je je school niet afmaakt). Nu heb ik een leuke baan.
Ja, maar jij!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk ook al 11 jaar inmiddels, en toch zit ik er nog lang niet op te wachten.
Oh, ik heb altijd hard gewerkt hoor. Maar nu ik mijn werk ECHT leuk vind, doe ik het ook wel in mijn vrije tijd.quote:
Ouders zijn dus gewoon hypocriete mongolen. Zoals we allemaal al lang wisten dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
Ik had vandaag tijdens het roken op werk nog een leuk gesprek met 2 vaders over hoe "geweldig" het is om kinderen te hebben.
Omdat ik kinderloos ben zijn ze tegen mij nog wel eerlijk. En als ik hen moet geloven is het vooral een hoop gedoe waarvan ze achteraf denken "was ik er maar nooit aan begonnen".
*noteert voor later*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
Ik had vandaag tijdens het roken op werk nog een leuk gesprek met 2 vaders over hoe "geweldig" het is om kinderen te hebben.
Omdat ik kinderloos ben zijn ze tegen mij nog wel eerlijk. En als ik hen moet geloven is het vooral een hoop gedoe waarvan ze achteraf denken "was ik er maar nooit aan begonnen".
Ik denk dat het vooral komt omdat hoogopgeleide vrouwen het zonde vinden om thuis te gaan zitten bij een kind. Terwijl dat voor laagopgeleide vrouwen heel anders is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, maar jij!
Ik denk dat als er een inkomen voorhanden is, zeker bij Mike, Wesley of een andere stratenmaker dat het verzorgen van een kind in ieder geval financieel draaglijk wordt. Aan de andere kant weet ik niet of mensen van zulk allooi daar zo over nadenken.
Ik heb er iig van geleerd dat als je op de kinderen past, je moet zorgen dat je een collectie dvd's met tekenfilms hebt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ouders zijn dus gewoon hypocriete mongolen. Zoals we allemaal al lang wisten dus.
Mr.Bean werkt ook goed heb ik gemerkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er iig van geleerd dat als je op de kinderen past, je moet zorgen dat je een collectie dvd's met tekenfilms hebt.
Of in mijn geval speelgoedpaardjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb er iig van geleerd dat als je op de kinderen past, je moet zorgen dat je een collectie dvd's met tekenfilms hebt.
Ductape ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Mr.Bean werkt ook goed heb ik gemerkt.
Ik heb hier niet eens speelgoed oid in huis. Alleen kleurpotloden. Die zijn van mezelf.quote:
Ik speelde vroeger veel met speelgoedpaardjes, die heb ik nu aan m'n nichtjes gegeven. Ik heb er spijt vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb hier niet eens speelgoed oid in huis. Alleen kleurpotloden. Die zijn van mezelf.
*noteert wederom voor later*quote:
Ik speelde vroeger met Lego. Of ik tekende. Of knutselde.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger veel met speelgoedpaardjes, die heb ik nu aan m'n nichtjes gegeven. Ik heb er spijt van.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef Kluts het volgende:
Ik heb nog bergen lego en playmobiel. Maar dat geef ik niet weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik speelde vroeger met Lego. Of ik tekende. Of knutselde.
Meisjesspeelgoed hield ik niet van, ik speelde heel soms wel eens met barbies.
Toen ik een broertje kreeg speelde ik nog het meest met zijn radiografisch bestuurbare auto.
Ik had vroeger ook veel Duplo, voordat ik Lego had. Ik denk dat mijn ma het nog wel ergens heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog bergen lego en playmobiel. Maar dat geef ik niet weg.Dat is van mij
.
Duplo staat hier ook nogquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had vroeger ook veel Duplo, voordat ik Lego had. Ik denk dat mijn ma het nog wel ergens heeft.
Mijn lego gaat ook echt niet weg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog bergen lego en playmobiel. Maar dat geef ik niet weg.Dat is van mij
.
Ik heb nog een treintje met spoor en op batterijen op zolder liggen.quote:
Ik heb nog ergens een radiografisch bestuurbare autoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb nog een treintje met spoor en op batterijen op zolder liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:22 schreef Samzz het volgende:
robertloerzel twitterde op vrijdag 22-07-2011 om 18:16:35 RT @AntDeRosa RT @Journalisti: Man dressed as police officer started shooting at children's summer camp in Utöya, Norway… -VG.
Heeft waarschijnlijk te maken met die aanslag in Oslo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn.... op een kinderkamp, hoe triest moet je dan wel niet zijn?
Gelukkig is het hier nu 33 graden ondertussenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef El_Matador het volgende:
Die noordelijke koude (in elk opzicht) landen zijn niet goed voor je.
Fokking hell. Hier is het koud (graad of 16).quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig is het hier nu 33 graden ondertussen
Vraag dat es aan al die kinderhaters hier.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Damn.... op een kinderkamp, hoe triest moet je dan wel niet zijn?
Ah top, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:56 schreef Samzz het volgende:
Hee, Mata.
Ben jij ook nog een beetje aan het tekenen?. Ik ga trouwens wel je, misschien onbedoelde, advies opvolgen en wat tekeningen in m'n fobo plempen.
.
Oh, klinkt wel leukquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah top, ben benieuwd!
Ik heb er niet echt de tijd voor, maar misschien vanavond. Er zijn zoveel dingen, niet normaal. Ik wil de komende maanden me es goed gaan verdiepen in muziek maken. Maar daar komt het tekenen vast ook weer bij kijken...
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, klinkt wel leuk. Wat voor instrument?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Oh, zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Meh, ik dacht een echt instrument.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Geloof me, dit is moeilijker dan welk instrument dan ook.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, zo. Meh, ik dacht een echt instrument.
Waar onderschat ik het dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geloof me, dit is moeilijker dan welk instrument dan ook.
Mensen die electronische muziek onderschatten...Het is echt een kunst. Een gitaarakkoordje kan je missen. Een beat kan niet mislopen. Alles moet perfect zijn.
Er schijnt relatief meer zelfmoord gepleegd te worden ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:35 schreef El_Matador het volgende:
Die noordelijke koude (in elk opzicht) landen zijn niet goed voor je.
b'engeltje!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
WTH is die bomaanslag in Oslo al geclaimd?
En hoi daar
hoe is het gekkie?quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mensen die electronische muziek onderschatten...Het is echt een kunst. Een gitaarakkoordje kan je missen. Een beat kan niet mislopen. Alles moet perfect zijn.
goed zo!quote:
Je moet een keer naar een echt concert gaan. En ook al is het andere muziek, de ervaring is vergelijkbaar. Genieten en opgaan in de muziek. + Interactie met publiek wat een dj toch minder heeft.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
je zei dat die best een akkoordje over mogen slaan. en dat is bullshit.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil nergens beweren dat niet-electronische muzikanten geen ongelooflijke genieeen zouden zijn... !
Ik verzet me echter tegen de opvatting dat electronische muziek "makkelijk" zou zijn.
En ik heb echte concerten genoeg gezien. Op mijn 13e Golden Earring.
Nee, ik zei dat dat op sommige momenten niet zou opvallen. Bij een regelmatige beat is dat onmogelijk, dat hoor je gelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:47 schreef dawg het volgende:
[..]
je zei dat die best een akkoordje over mogen slaan. en dat is bullshit.
gelukkig maken computers geen foutjes.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:53 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, ik zei dat dat op sommige momenten niet zou opvallen. Bij een regelmatige beat is dat onmogelijk, dat hoor je gelijk.
Gelukkig maken computers helemaal nietsquote:
je drukt een knop in en dat ding genereert een beat. maakt dus. pinche gueroquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelukkig maken computers helemaal niets
Jij weet veel van computers!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je drukt een knop in en dat ding genereert een beat. maakt dus. pinche guero
Totdat je zelf die beat in elkaar moet schroeven. Het ding regelmatig timen zorgt de interne klok (meestal een kristaloscillator ofzo) wel voor ja.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:04 schreef dawg het volgende:
[..]
je drukt een knop in en dat ding genereert een beat. maakt dus. pinche guero
Er zijn meer mensen die plaatjes aan elkaar kunnen mixen dan je denkt, getuige ook sommige "dj's " waar mensen massaal op af komen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:44 schreef El_Matador het volgende:
Ik wil nergens beweren dat niet-electronische muzikanten geen ongelooflijke genieeen zouden zijn... !
Ik verzet me echter tegen de opvatting dat electronische muziek "makkelijk" zou zijn.
En ik heb echte concerten genoeg gezien. Op mijn 13e Golden Earring.
Ok, tijd voor een YouTube'je.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:18 schreef Kluts het volgende:
En het is echt lastig om iets goeds te produceren ipv te mixen. Dat is meer dan een paar schuifjes openzetten.
Het is het verschil tussen iemand die goed kan metselen, of iemand die een goede architect is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:26 schreef dawg het volgende:
uhh, in een band ben je afhankelijk van de timing van je bandleden. das juist veel moeilijker dan "wat schuifjes openzetten". neemt niet weg dat elektro niet goed of mooi kan zijn.
niet dus. een band moet hun repertoire bij elk concert weer opnieuw spelen. een dj neemt zijn track op en produceert hem daarna praktisch nooit meer from scratch. slechte vergelijking dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:30 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is het verschil tussen iemand die goed kan metselen, of iemand die een goede architect is.
Wie heeft het hier over een DJ?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:32 schreef dawg het volgende:
[..]
niet dus. een band moet hun repertoire bij elk concert weer opnieuw spelen. een dj neemt zijn track op en produceert hem daarna praktisch nooit meer from scratch. slechte vergelijking dus.
dj was even het makkelijkste voorbeeld vwb elektronische muziek.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over een DJ?
Liedjes naspelen blijft gewoon liedjes naspelen. Met beperkte middelen, namelijk de instrumenten. Als producer is het vel "leeg". Je wilt een musicale boodschap overbrengen, maar daartoe heb je letterlijk ALLE middelen om dit te bereiken. "Dom" werk kun je door je computer laten doen, want dat staat onder het gedoe allemaal wat jij als architect van de muziek gaat maken.
Jij denkt wellicht dat alle electronische muziek boemboem muziek is? Heb je op mijn youtube-linkje geklikt?
True, het is ook maar net waar je van houdt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
Kluts, ik ben het in helemaal met je eens dat er een hoop slechte dj's zijn en dat echt goed kunnen draaien niet makkelijk is. Produceren is moeilijker, maar creatiever.
Over de sfeer op concerten vs "housefeesten"; het ligt aan de soort muziek. Bij een skaband maak je makkelijker contact dan ik bij Rammstein vond bijvoorbeeld. Net als dat ik zelf de sfeer beter vind op hardstylefeesten dan op technofeesten. Maar dat is persoonlijk. Het verschilt ook weer per feest en regio.
Jij niets minderquote:
jij ook feestbeest!quote:
avondje op zuip was al weer heel wat. vandaag moet er weer gewerkt worden. in de tuin.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:12 schreef Eigenmijsje het volgende:
Thnx heren![]()
Nog leuke weekendplannen hier?
insgelijks barmanquote:
Hoop dat het weer meewerkt!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 09:53 schreef clevy het volgende:
[..]
avondje op zuip was al weer heel wat. vandaag moet er weer gewerkt worden. in de tuin.
dank je. maar weer of geen weer ik kan wel wat doen.ben ook bezig met stroom verleggen in de garage en dat is overdekt (hopelijkquote:
Vandaag wat opruimen, was doen, etc. Vanavond/vannacht werken en morgen een feestje en bij vrienden slapen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:01 schreef clevy het volgende:
[..]
dank je. maar weer of geen weer ik kan wel wat doen.ben ook bezig met stroom verleggen in de garage en dat is overdekt (hopelijk)
en wat heb jij nog voor wilde plannen dan?
dat werken voor de baas is niet goed voor de mens hequote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:08 schreef Eigenmijsje het volgende:
[..]
Vandaag wat opruimen, was doen, etc. Vanavond/vannacht werken en morgen een feestje en bij vrienden slapen.
Maandag weer werken
Zolang ik geen geldboom heb is het helaas bittere noodzaakquote:Op zaterdag 23 juli 2011 10:18 schreef clevy het volgende:
[..]
dat werken voor de baas is niet goed voor de mens he
Hier schijnt de zonquote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Wat een klotenacht. En het is ook geen lekker weer
.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag
Vanavond dus biertjes
Groetjes terug uit een niet zo warm Beneden-leeuwenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:47 schreef Ripley het volgende:
Hey liefjes, groetjes uit een warm marmaris
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag
Vanavond dus biertjes
klotenacht? ben je opgebleven dan?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 11:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen.
Wat een klotenacht. En het is ook geen lekker weer
.
Nee, hele zware hoofdpijn. Slecht door geslapen.quote:
oh das kut ja. nu over wel?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, hele zware hoofdpijn. Slecht door geslapen.
Ja. Paracetamolletje heeft uiteindelijk geholpenquote:
mooi zo. het is geen pretje als de pijnzenuwen te lang blijven vuren. vandaag maar rustdagje zeker?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Paracetamolletje heeft uiteindelijk geholpen.
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben jarig vandaag
Vanavond dus biertjes
Hey Engelquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:12 schreef -Engel- het volgende:
Hi lieve Singles
Zo... ik ben ook weer wakker.
en ik heb al fijn huisvrouw mogen spelen.
Nu moet ik nog bedenken wat ik nog moet doen.... (naja moeten moeten... you know it)
hehe , dat herken ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook wel goed, heb alleen nergens zin in vandaag
Ja ik ken het.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:22 schreef -Engel- het volgende:
[..]als ik braaf aan de slag ga dan komt het goed.... maar ik vertoon steeds ontwijkend gedrag
De evil me zegt nu .... hub naar 'Royco's caféquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja ik ken het.
Ik hoop nu zelfs dat er vanavond in het cafe niemand komt zodat ik gewoon doelloos tv kan kijken
Dan kijk je maar gewoon doelloos mee als je langskomtquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:26 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De evil me zegt nu .... hub naar 'Royco's caféGelukkig ben ik lui vandaag
Maar geen voetbalquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan kijk je maar gewoon doelloos mee als je langskomt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |