abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_99800672
Augustus:
02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel
14 augustus 2011: Beregd (papa)
18 augustus 2011: Hilliebillie
25 augustus 2011: BeessieJen
26 augustus 2011: p_iglet
31 augustus 2011: Linda2205 (jongetje)

September:
07 september 2011: Mevr_Mus(Jongetje)
08 september 2011: Wickie
14 september 2011: Kaarr (jongetje)
18 september 2011: Take_A_Picture
19 september 2011: Jolene
23 september 2011: Lujaxa (Jongen)
29 september 2011: Aoraki
29 september 2011: Bass-Miss

Oktober
06 oktober 2011: Scorpionsworld (kereltje)
19 oktober 2011: Kleurdoos (jongen)
22 oktober 2011: Susie(meisje)
22 oktober 2011: Nirak(jongen)

November
04 november 2011: meissie1595(jongen)
08 november 2011: Jipster
09 november 2011: jesssie
16 november 2011: Innepin
16 november 2011: TimeJumper (jongen)
18 november 2011: Vlindur (Jonkje)
20 november 2011: GreatWhiteSilence
20 november 2011: Miss-Jones25 (Meisje)
24 november 2011: Raantje
26 november 2011: bitterend(meisje)
30 november 2011: Capricia

December
8 december 2011: SummerBreeze (meisje)
13 december 2011: Poezebeest
13 december 2011: Sayenne
25 december 2011: Deepfreeze
27 december 2011: tweeoogje
30 december 2011: NotTheSame

----------------------------

2012

01 januari 2012: Octopussy
04 januari 2012: Soempie
07 januari 2012: Kyara
28 januari 2012: IslaBonita
29 januari 2012: Fee-nix

11 februari 2012: CrazyMoon
16 februari 2012: klavertje-4

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)
pi_99800821
Als er nog iets toegevoegd moet worden aan de OP dan hoor ik het wel.

Hier trouwens ook weinig behoefte aan sex, maar vanuit m'n vriend ook niet zo veel, niet dat ie bang is dat ie de baby wat aan doet maar niet echt een goed gevoel bij, nou prima. Met de hand en de mond komen we ook een heel eind.. En na de bevalling zal ik er ook nog niet meteen om staan te springen denk ik, als het daar zo opgerekt (geweest) is. :P
pi_99802851
Ho...ly... crap!
Dit zijn er twee van de drie die ik deed vandaag.

Ik ben al moeder, van 2, en dat heeft lang geduurd en daar zijn we flink bij geholpen.
En nu vroeg ik me plots af wanneer ik voor het laatst ongesteld was geweest. Ik had no fucking clue, was wat misselijk de laatste twee dagen en kan echt om 7 uur 's avonds op de bank in slaap vallen.

Dubbelpak kruidvattesten gekocht dus. En daarna nog eens terug voor een cb.
Enne... Wow...
Ik weet nog even niet wat ik vind. Ik ben vooral heel flabbergasted dat dit kán! Nature and its wonderous ways. Ofzo.
En je raadt het niet, en je raadt het niet.
pi_99803366
Gefeliciteerd *O*
pi_99803420
Welkom! *O*
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_99803457
Gefeliciteerd en welkom! *O*
pi_99803474
welkom en gefeliciteerd *O*
snap dat je flabbergasted ben bent nu, even wennen aan het idee.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:21:41 #8
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99803719
Wow Maneschijn! Van harte! *O*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_99804206
Van harte maneschijn *O*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:32:03 #10
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_99804269
Gefeliciteerd maneschijn! Ik ben benieuwd hoe ver je bent. :)
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_99804463
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd maneschijn! Ik ben benieuwd hoe ver je bent. :)
Ja, ik ook. Zó bizar! Vorige keren wist ik dat. Tot op de minuut zeg maar.
pi_99804522
Gefeliciteerd Maneschijn!!
De natuur heeft soms gekke verrassingen!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 17:49:22 #13
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99805129
gefeliciteerd Maneschijn!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 18:41:47 #14
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_99807131
Welkom en gefeliciteerd Maneschijn :) . Wat een verrassing!
pi_99808067
Welkom en feli maneschijn *O*
is dit zonder hulp gelukt en de andere 2 met? Ik hoop dat je er blij mee bent, maar denk van wel anders post je niet hier ;)
pi_99809960
Maneschijn, van harte gefeliciteerd met je streepjes *O* Wat een leuke verrassing zo!

Over de bekentenissen van het vorige topic...hier nog zo een met een gefrusteerde man. Het wordt nu tegen me gebruikt dat we maar 2 maanden hebben kunnen oefenen voor baby 2 :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:30:14 #17
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99811428
haha Octo; net zoiets hier ;) ben blij dat er meer zijn met dezelfde gevoelens ;)

Welkom Maneschijn!! een leuke verrassing! nog ff wennen aan het idee, maar je derde is in de maak!
Hoe oud zijn de 1ste 2?

Ik ben net nog ff heel snel de stad in geweest; een lakentje gescoord voor het slaapkamerwiegje, wit met roze, born in 2011..(die ligt dus nu lekker geheim te wezen en te wachten op ons meisje).
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:45:45 #18
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99812243
Ik loop wat achter hier!

Maar niet minder gemeend: Cyntiaa gefeliciteerd met je zoon! Leuke naam hebben jullie hem gegeven O+

En heeft iemand een om voor me met de naam van het verse jongetje van Aventura? :@

Bleh, lichamelijk zit ik er even doorheen. Merk ook dat het me psychisch begint op te breken dat ik me al sinds begin januari beroerd voel... :{ Dit weekend dus maar eens even heel goed nadenken wat nu verstandig is. Denk eigenlijk dat ik nu gewoon moet stoppen met werken, maar stom genoeg voelt dat toch een beetje als opgeven :@
Oude (on)bekende.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:51:22 #19
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99812542
Tot wanneer zou je dan nog door moeten werken Mevr_Mus? Ik bedoel je bent 7 september uitgerekend, dus echt lang zou je toch niet meer moeten? Of was je van plan 4 wkn van te voren te stoppen? Ik zie dit niet als opgeven hoor, er gebeurt nogal wat in je lichaam en je zult dus echt aan je beeb moeten denken.
Ik ga 6 weken van te voren, kijk er nu al naar uit! Ik heb gelukkig een hele lieve leidinggevende die ontzettend veel rekening met mij houd en dat is erg prettig kan ik je vertellen. Mijn opvolger is al bekend en die hoef ik eigenlijk niet eens zo erg in te werken (oud-collega), dus dat is ook erg fijn. Geen stress daarover.
pi_99812634
Mevr_Mus, vervelend dat je je zo voelt. Ik voelde me ook een beetje "zwak" toen ik op mn werk aangaf dat het allemaal een beetje teveel werd. Aan de andere kant, het is juist goed dat je nu voor jezelf en je kindje kiest, dat is het belangrijkste! Dat is heel moeilijk als dat betekent dat andere dingen moeten wijken, maar als je diep in je hart weet dat het het beste is, kan je alleen maar trots op jezelf zijn dat je dat voor jezelf en je baby gedaan hebt. Sterkte :*

En gefeliciteerd Aventura en Cyntiaa! Zijn jullie heerlijk aan het genieten? Ik heb geloof ik allebei de namen gemist :@

BJ, hoe is het met jou en de vermoeidheid? Word het al iets beter?

Ik heb sinds woensdag verlof *O* -O- Fijn dat ik het reizen niet meer heb, maar het werk en mn collega's ga ik wel erg missen, vooral omdat ik weet dat het voor meer als een jaar is. Ze hebben heel lief een afscheidsfeestje georganiseerd en allemaal HEMA-cadeautjes voor me gescoord en hierheen laten komen O+

En de bekentenissen... ik kan me alleen een halfslachtige, afgebroken poging in mei herinneren en verder...geen idee. Ik wil wel, maar kan niks, door dikke buik en verrot bekken. Hopelijk loop ik dit keer iets minder schade op tijdens de bevalling als toen bij Lotte, want dat zorgde ervoor dat het pas na een jaar ong. weer pijnloos werd... :X
Lotte!
Noah!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 20:59:45 #21
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99812979
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef Susie het volgende:
Tot wanneer zou je dan nog door moeten werken Mevr_Mus? Ik bedoel je bent 7 september uitgerekend, dus echt lang zou je toch niet meer moeten? Of was je van plan 4 wkn van te voren te stoppen? Ik zie dit niet als opgeven hoor, er gebeurt nogal wat in je lichaam en je zult dus echt aan je beeb moeten denken.
Ik ga 6 weken van te voren, kijk er nu al naar uit! Ik heb gelukkig een hele lieve leidinggevende die ontzettend veel rekening met mij houd en dat is erg prettig kan ik je vertellen. Mijn opvolger is al bekend en die hoef ik eigenlijk niet eens zo erg in te werken (oud-collega), dus dat is ook erg fijn. Geen stress daarover.
Was van plan om 4,5 week van tevoren te stoppen. Ik ben over het algemeen best hard voor mezelf, denk dat ik alles wel aankan }:| Wat dat betreft is deze zwangerschap wel leerzaam :') Maar ik denk dat 6 weken van tevoren toch wel verstandig is, ben nu gewoon teveel aan het overleven...
Oude (on)bekende.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:04:54 #22
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99813260
Ik was van tevoren trouwens bang dat ik seks heel raar zou vinden met een kindje in m'n buik, maar het lukt ons nog steeds om ons daar overheen te zetten! Scheelt ook wel dat de kleine meneer zich rustig houdt, het zou anders zijn wanneer hij er tussendoor zou schoppen ;) Maareh, tegen de verwachtingen in hier met ruim 33 weken dus nog steeds een seksleven :D
Oude (on)bekende.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:05:26 #23
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99813274
Ik ben normaal ook hard voor mezelf hoor, maar dat ik 6 weken van te voren zou stoppen had ik al vrij snel besloten. Een innerlijke stem denk ik ofzo?? Even toegeven aan jezelf! En wie weet voel je je straks ook wel wat beterder? :*
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:05:53 #24
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99813295
@Linda; wat fijn dat je inmiddels verlof hebt!!! knap dat je het hebt volgehouden tot het einde! ben trots op je!
en wat jij schrijft over stoppen of minderen met werken is precies de juist omschrijving, ik wilde Mw Mus ook wijze raad geven, maar jij omschrijft precies (!!) wat ik wilde typen.
Dus Mw Mus; lees dat stukje van Linda nog maar een keer ;)

en thanx 4 asking; ik blijf wel moe moe moe, maar kan er wel beter mee omgaan, nu ik niet meer werk. Inmiddels had ik officeel ook al een week verlof gehad hoor, maar merk wel dat het zo beter gaat; ik heb meer ritme gevonden en doe het verder, voor zover mogelijk met Evie, rustig aan. Probeer in de weekenden wat bij te tanken en plan doordeweeks leuke speeldates enzo voor Evie, zodat het langste deel van de dag gewoon een beetje gebroken wordt..
en OMG ik ben zoooo dankbaar dat mijn dreumes de laatste tijd minimaal 2 uur overdag slaapt!
(en ik dus ook even kan gaan rusten of zelfs een dutje doen)
ook mijn bekken voelt gelukkig stukken beter....

wat wel ff bijzonder blijft; en daar vroeg Wickie me van de week ook al naar, ik ben de laatste dagen me heel erg bewust van het feit dat ik de vorige keer rond deze termijn al bijna bevallen was... herbeleef het een beetje. En het toeval wil; dat ik volgende zaterdag weer precies 36 wk en 2 dagen was, Evie is toen geboren, ook op een zaterdag..
kan me voorstellen dat als die dag rustig voorbij mag gaan, ik wat rustiger word...
(heb wel weer dezelfde enorme nesteldrang die ik bij Evie ook had de laatste weken).
We zullen zien;
helpen jullie me duimen dat ik in elk geval de 37 weken mag halen???
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:07:08 #25
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99813362
:Y Doen we BJ!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:13:11 #26
250838 Fee-nix
pi_99813664
Jep, ik duim ook mee BJ :).

Wat betreft seks: bij ons gaat het tot nu toe nog gewoon prima, maarja ook nog geen buik of extreme last van bekken ofzo. Maarja ik moet ook zeggen dat wij ook pas een jaar na de geboorte van mijn eerste weer echt pijnloos konden vrijen (ondanks keizersnee, was vanwege andere traumatische ervaring tijdens de bevalling). En vlak nadat we weer konden vrijen (zeg maar die week) ben ik weer zwanger geraakt! (Wel gepland hoor). Maar aangezien we voor mijn gevoel dus pas net weer begonnen zijn, heb ik nog niet zoveel zin om het binnenkort al op te geven :-P. Ben dus gemotiveerder dan tijdens de vorige zwangerschap, hehehe.
pi_99814487
Ja, dat zijn ook zo van die dingen die niemand je van te voren verteld: het kan nog laaaaang duren voordat je weer een beetje fijn kan vrijen na een bevalling. Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven, en het was al die tijd down under echt een sahara :{
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:29:33 #28
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99814549
Ik duim ook voor je BJ!

Ik las in het vorige topic trouwens iets over softijs, dat dat ook niet meer mocht. Had dat nog nooit gehoord eigenlijk :@

Vandaag even geshopt voor mezelf. Spijkerbroek en jurkje gescoord. Zo langzamerhand komt er steeds meer positiekleding bij. Buik groeit dan ook best lekker door.
pi_99814727
Als ik al die bekentenissen lees ben ik blij dat lesboseks een stuk eenvoudiger lijkt te zijn nu :')
pi_99814819
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef octopussy het volgende:
Ja, dat zijn ook zo van die dingen die niemand je van te voren verteld: het kan nog laaaaang duren voordat je weer een beetje fijn kan vrijen na een bevalling. Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven, en het was al die tijd down under echt een sahara :{
Nou, dat dus. En ik gaf 14 maanden bv. :'(

Nirak, dat lijkt me op dit moment een goed alternatief ja :9 Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat jullie ook last gaan krijgen van minder makkelijk bewegen en een dikke buik. Alleen dan op andere manieren ofzo..
Lotte!
Noah!
pi_99814879
Ik duim ook mee BJ!!
pi_99815000
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nirak, dat lijkt me op dit moment een goed alternatief ja :9 Aan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat jullie ook last gaan krijgen van minder makkelijk bewegen en een dikke buik. Alleen dan op andere manieren ofzo..
Absoluut, nu al :') maar net wat eenvoudiger op te lossen :)

Nog 5 weken werken trouwens, dan verlof en aansluitend zwangerschapsverlof *O*

Edit: BJ, dat ga jij gewoon halen :D
pi_99815040
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Nirak het volgende:

[..]

Absoluut, nu al :') maar net wat eenvoudiger op te lossen :)

Nog 5 weken werken trouwens, dan verlof en aansluitend zwangerschapsverlof *O*
Ja, dat lijkt me ook!

En fijn, bijna verlof! ^O^
Lotte!
Noah!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:43:11 #34
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99815220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Nirak het volgende:
Als ik al die bekentenissen lees ben ik blij dat lesboseks een stuk eenvoudiger lijkt te zijn nu :')
Als ik het zo lees zou ikk haast willen dat ik er 1 was :+

Ik hou van kinderen, ik vind ze hartstikke leuk, ze geven energie (jaja en hetk ost ook energie :P )
Maar aan de rest vind ik eigenlijk niet veel aan :@
Eigenlijk wist ik vantevoren dat ik het zwanger zijn nou niet zo leuk zou vinden, en helaas het klopt. Waar ik vroeger borsten had in maatje "handjevol", kan ik ze nu niet meer bedekken met 2 handen tegelijk.
Als ik verhalen over de bevalling hoor dan schiet ik in paniek, niet een beetje bang maar bang van ik schijt in mijn broek :P
En als ik lees hoe de sex gaat na de bevalling, en hoe lang het kan duren, is daar ook al niets om me te verheugen.

:'(
Rayen 2½ jaar!
pi_99815470
Ik vind zwanger zijn tot nu toe zwaar k*t als ik eerlijk ben. Gelukkig kan ik wel genieten van de momentjes dat ons kereltje schopt en beweegt :)
Maar nog 13 (max 15) weken en dan kan het herstellen beginnen :) positief blijven *O*
pi_99815494
idd, sinds mn zwangerschap van elin zitten we altijd aan de Lube :')

en mn libido is een stuk lager ook..
de bevalling tsja, t is zeker geen pretje :') maar tís snel voorbij en snel enigzins vergeten.

zwanger zijn vind ik ook niet hip, tís dat t moet ;) maar mij hoor je niet klagen, ben al zo idioot blij dat ik zo makkelijk zwanger word!
pi_99815517
en ik vind andermans kinderen bijna nooit leuk
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:48:15 #38
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99815525
Ik vind het zwanger zijn eigenlijk wel leuk. Het idee dat er een minimensje in je groeit. Okey, je moet er wat dingen voor laten en wat aanpassingen voor doen en ja, je leven verandert enorm door de geboorte van je kind maar dat hoort er bij. Vindt alle veranderingen in mijn lichaam wel heel speciaal. En ik kijk elke dag vol bewondering naar mijn borsten. :Y

Nu alleen graag ietsje meer energie en ietsje minder maagzuur.

maar misschien praat ik ook wel anders als we een paar weken verder zijn
pi_99815565
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

18 mnd bv

maar dus ook na de BV nog een droge bende :')
pi_99815611
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het zwanger zijn eigenlijk wel leuk. Het idee dat er een minimensje in je groeit. Okey, je moet er wat dingen voor laten en wat aanpassingen voor doen en ja, je leven verandert enorm door de geboorte van je kind maar dat hoort er bij. Vindt alle veranderingen in mijn lichaam wel heel speciaal. En ik kijk elke dag vol bewondering naar mijn borsten. :Y

hahah
tot een week of 25 is t prima te doen, tot je gaat waggelen, je kind gaat indalen, je bekkenklachten krijgt, blaasontstekingen candidainfecties, maagzuur.. slapeloosheid

succes :D
pi_99815751
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

18 mnd bv

maar dus ook na de BV nog een droge bende :')
Nu ook? Ik heb af en toe echt het gevoel dat mn vliezen gebroken zijn :X Wat dat betreft is het jammer dat ik verder niks kan :P
Lotte!
Noah!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 21:57:37 #42
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99816009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef Kyara het volgende:

Het is wel speciaal dat er een minimensje in je groeit, een mix van ons allebei. Maar dit is beter te zien op youtube dan steeds op die onduidelijke echo's.
En die veranderingen in mijn lichaam, brrrrr, als ik erna kijk dan denk ik, komt het ooit nog goed.
Ik geniet ook helemaal niet van die borsten die meer bij een michelin mannetje passen. Ik geniet niet van al die dikheid die ineens vanaf week 10 aan mijn lichaam vastzat.
En ik hou niet van mijn labiele hormonster karakter wat ik de laatste tijd vaak heb.

Ik zal blij zijn als die eruit floept en ik klaar ben met heel het zwanger zijn :+

@Kleurdoos, ik vind andermans kinderen vaak leuk, maar vind ze vaak wel lelijk :+

@Nirak, als ik die kleine voel bewegen vind ik het wel leuk maar ik denk na 9 maanden weet ik het wel. :9
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:00:49 #43
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99816182
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

hahah
tot een week of 25 is t prima te doen, tot je gaat waggelen, je kind gaat indalen, je bekkenklachten krijgt, blaasontstekingen candidainfecties, maagzuur.. slapeloosheid

succes :D
Sssssst..... verpest het nou niet. Ik zit nog in struisvogelmodus. Ik ben ook spontaan gaan geloven in de ooievaar. Die komt op 7 januari mijn kind brengen :Y

Ik vind andersmans kinderen trouwens ook vrijwel altijd stom.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:01:30 #44
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99816229
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ik zal blij zijn als die eruit floept en ik klaar ben met heel het zwanger zijn :+

jij zit dus ook in struisvogelmodus :P
pi_99816242
Ha maneschijn, gefeliciteerd! En nog een beetje extra als je bent wie ik denk dat je bent 8-) .
pi_99816394
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Nu ook? Ik heb af en toe echt het gevoel dat mn vliezen gebroken zijn :X Wat dat betreft is het jammer dat ik verder niks kan :P
nee nu is t idd een natte boel :D hoezee voor inlegkruisjes
pi_99816844
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Het is wel speciaal dat er een minimensje in je groeit, een mix van ons allebei.
Daar ben ik soms wel jaloers op moet ik bekennen. Ik zou ook zo graag mijn vrouw terugzien in ons kindje.. Maar in plaats daarvan is het een onbekende (maar vast hele toffe) vent..
Maar dat zal in de opvoeding vast wel goedkomen ;)

En ik ben jaloers op vrouwen die zonder trubbels door de zwangerschap heen fluiten, dat wil ik ook :( Maar in plaats daarvan denkt mijn lijf de medische encyclopedie voor zwangere vrouwen volledig na te moeten spelen :p

Maar het is voor zoiets moois, dus moet ook niet zeuren :)
Het valt vast niet op dat ik me hondsberoerd voel vandaag.. :') Net ook maar 2 pillen geslikt in de hoop dat t zakt..
pi_99817155
mag ik vragen hoe jullie de keus hebben gemaakt, wie het kindje zou dragen? of ben jij gewoon knapper? :+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:23:50 #49
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99817543
:o :D die laatste zin KD, niet goed voor mijn buikspieren ;)

maar stiekem ben ik ook wel erg benieuwd naar het antwoord...

ennuh er ws toch iets met inlegkruisjes?? slingert google ff aan..
pi_99817649
ja candida :P
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:28:23 #51
250838 Fee-nix
pi_99817831
Andermans kinderen meestal niet leuk: check.

Geen fan van zwangerschap: check.

Wat ik irritant vind, is dat mensen in je omgeving (of in ieder geval in mijn omgeving) vaak zoiets hebben van: ja, maar over zwanger zijn mag je niet klagen. Want het is zo bijzonnnnnnnnnder en magisch en een voorrecht etc etc. Is natuurlijk ook waar, maar soms is het ook gewoon klote en wil je je lijf gewoon terug :).

Maargoed, ik heb nu nog (bijna) niks te klagen gelukkig. Ik koester deze weken, want ik weet waar het heen gaat :P.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:28:30 #52
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99817845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:25 schreef Kleurdoos het volgende:
ja candida :P
aha dat was het ;)
ik verschoon tegenwoordig gewoon 2 keer per dag mijn undies :D
pi_99818028
ik gebruik liever inlegkruisjes, gevoelig voor Candida ben ik tijdens mijn zwangerschappen sowieso, zodra ik t voel opkomen, ff creme erop en t is weer over..maar helemaal weg gaat t niet tot ik bevallen ben :P
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:34:43 #54
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99818218
ik HAAT die inlegkruisjes; gaan altijd verkeerd zitten, plakt zo''n ding weer aan mijn billen enzo...
neej wij zijn geen vriendjes...
zelfde geldt voor maandverband.. dat gebruik ik ook alleen snachts tijdens menstruatie.
pi_99818315
Ondergoed met badstof kruisje kopen :7
pi_99818348
of een hydrofieltje omknopen ;')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:39:58 #57
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99818551
joh gewoon megapamper :) werk in ziekenhuis he?? ;)
:+ *)
pi_99819470
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef Kleurdoos het volgende:
mag ik vragen hoe jullie de keus hebben gemaakt, wie het kindje zou dragen? of ben jij gewoon knapper? :+
Neh, ik ben de lelijke dikkert van het stel, dus aan mij kon toch al niet veel meer verpest worden ;)

Maar zonder gekheid. Mijn betere helft wil absoluut niet zwanger zijn. Ze heeft geen trek in al dat gedoe aan d'r lijf en ze is als de dood voor bevallen.
Ik dacht altijd dat ze wel bij zo draaien als ik het eenmaal gedaan had. Maar nu ik zoveel pech heb deze zwangerschap is ze er nog stelliger in geworden helaas. Ze is ook als de dood dat er wat met mij gebeurd tijdens de bevalling of zwangerschap.. Maarja, een paar maanden geleden was dat ook bijna zo, dus dat kan ik wel begrijpen.

Maar zij wilde dus niet, en ik wilde wel, makkelijke keuze dus :)
pi_99819528
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:39 schreef Beessie-Jen het volgende:
joh gewoon megapamper :) werk in ziekenhuis he?? ;)
:+ *)
Als je dan nog niet waggelt door die dikke buik dan ga je het wel van die pamper doen :')
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:57:41 #60
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99819684
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:28 schreef Fee-nix het volgende:
Andermans kinderen meestal niet leuk: check.

Geen fan van zwangerschap: check.

Wat ik irritant vind, is dat mensen in je omgeving (of in ieder geval in mijn omgeving) vaak zoiets hebben van: ja, maar over zwanger zijn mag je niet klagen. Want het is zo bijzonnnnnnnnnder en magisch en een voorrecht etc etc. Is natuurlijk ook waar, maar soms is het ook gewoon klote en wil je je lijf gewoon terug :).

Maargoed, ik heb nu nog (bijna) niks te klagen gelukkig. Ik koester deze weken, want ik weet waar het heen gaat :P.
Nou inderdaad, en altijd die zin te horen "ja het hoort er gewoon bij en je weeééét waarvoor je het doet".
Ja godsamme dat weet ik wel maar daarom hoef ik het nog niet leuk te vinden.
Ik heb niet echte zwangerschapsmoeilijkheden, behalve dat ik nu op een borderliner lijk. :P

Ik vind zwangerschappen vooral leuk bij een ander, zodat ik lekker kan zeggen, ja je bent wel dik en je moet nog zoveel weken :6
en je weet waarvoorrrrrr je het doet he :6 :6
:9
Rayen 2½ jaar!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:02:53 #61
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99820025
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Nirak het volgende:

[..]

Als je dan nog niet waggelt door die dikke buik dan ga je het wel van die pamper doen :')
ooo wacht maar tot je vliezen breken ;)
en als je dan nog onderweg moet richting ziekenhuis.....
(herinnert zich iets van grote opgevouwen matjes in trainingsbroek... )
jaja er staat je nog zoveel te wachten :D
pi_99820367
Mja, zwanger zijn en bevallen vind ik eigenlijk een beetje noodzakelijk kwaad. Ik vind het vooral kut dat ik me weer heb moeten ziekmelden (zwangerschapsgerelateerd) op werk omdat ik zo nodig een kind wil en dat blijkbaar zo veel van mijn lichaam vraagt. Heeft misschien ook wel met het feit te maken dat ik in een werkomgeving zit met voornamelijk (veel single/kinderloze) mannen die moeders maar lastige wezens vinden.
En terecht...
pi_99820383
Ik zeg nu heel dapper: ik kan niet wachten :) Maar diep van binnen ben ik doodsbenauwd ;)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:09:54 #64
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99820473
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Nirak het volgende:

[..]

_O-

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

:{w :|W :N -O-
Rayen 2½ jaar!
pi_99820526
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef octopussy het volgende:
Mja, zwanger zijn en bevallen vind ik eigenlijk een beetje noodzakelijk kwaad. Ik vind het vooral kut dat ik me weer heb moeten ziekmelden (zwangerschapsgerelateerd) op werk omdat ik zo nodig een kind wil en dat blijkbaar zo veel van mijn lichaam vraagt. Heeft misschien ook wel met het feit te maken dat ik in een werkomgeving zit met voornamelijk (veel single/kinderloze) mannen die moeders maar lastige wezens vinden.
En terecht...
Zeg octo, ik moet je even tot de orde roepen: helemaal niet terecht! Jij bent een topvrouw! Sommige hebben nu eenmaal pech en last tijdens de zwangerschap. Maar dat maakt je nog niet tot een lastpak meid!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:12:46 #66
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99820652
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef octopussy het volgende:
En terecht...
:{w
Uhw al of tenminste veel van die single/kinderloze mannen willen later vast ook kinderen.
Dus hoezo terecht :N

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:08 schreef Nirak het volgende:
Ik zeg nu heel dapper: ik kan niet wachten :) Maar diep van binnen ben ik doodsbenauwd ;)
Nou en dat is nog zwak uitgedrukt.
Ik ga eens op internet zoeken of je een keizersnee hier kunt aanvragen, lijkt me beter, handiger en pijnlozer.
Rayen 2½ jaar!
pi_99820694
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef Beessie-Jen het volgende:

[..]

of jezelf post-864 hechtingen weer in een auto proberen te vouwen ;( :') :D

octo :* niks terecht, kom nou. Erg naar wel.
:)
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:16:57 #68
100412 mefke79
komt goed!
pi_99820879
candida enzo: lang leve de lactacyd! Heb zo'n beetje de hele zwangerschap en de eerste weken erna elke dag effe met dat spul (de vloeistof) onder de douche gewassen en deze keer geen echte infectie gehad terwijl de vorige keer... :X

Octo :*
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:17:08 #69
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99820890
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef mignonne het volgende:

[..]

of jezelf post-864 hechtingen weer in een auto proberen te vouwen ;( :') :D

octo :* niks terecht, kom nou. Erg naar wel.
oe ja dat lijkt me ook weer eentje...op het lijstje; dat verteld niemand je als je zwanger bent... :D

en pff Octo; je kan je hele leven nog de perfecte werkneemster zijn hoor! zwanger zijn is topsport voor e lichaam!
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:20:15 #70
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99821033
verder kunnen op het lijstje:

na 4 dagen het gevoel hebben dat je borsten op ontploffen staan... als je warm hebt gedoucht gewoon stralen melk langs je lichaam naar beneden zien lopen en je ondertussen verwonderen over het feit dat je buik een eigen leven is gaan leiden en lijkt op een los stuk uitgerekt vel.. en langzaam wat heen en weer waggelt als je een poging doet jezelf af te drogen...
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:24:30 #71
100412 mefke79
komt goed!
pi_99821268
ook voor de lijst:
nacht 1 en nacht 2 wakker worden van de na-weeën die, ondanks dubbele paracetamol, veel meer pijn doen dan de hele bevalling bij elkaar...

zo bont en blauw zijn van onderen, dat je niet eens weet of je nou klaar bent met plassen of niet.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:27:33 #72
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99821448
Dat je op dag 5 ontlasting moet hebben gehad, maar dat je bij elke aandrang denkt dat je je hechtingen losperst :')

Dat je baby driemaal per dag precies in nog mooie decolleté spuugt. :D
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:35:23 #73
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99821843
Ik zie het gezicht van mijn vriend nog voor me dat hij de kleertjes voor de kleine ging pakken en heel even een blik wierp op het slagveld tussen mijn benen. Hij werd spierwit, en wist niet hoe snel hij weg moest kijken. Toen wist ik genoeg.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:40:47 #74
30252 Soempie
Procreating
pi_99822073
Ik moet alleen maar heel hard lachen om de verhalen. :D :@ :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  vrijdag 22 juli 2011 @ 23:44:51 #75
100412 mefke79
komt goed!
pi_99822267
manlief moest bij bevalling twee mijn benen vasthouden, zijn opmerking erna: ik heb meer gezien dan me lief is.
En dan te bedenken dat het toen nog mee viel.
pi_99828778
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:27 schreef PM-girl het volgende:
Dat je op dag 5 ontlasting moet hebben gehad, maar dat je bij elke aandrang denkt dat je je hechtingen losperst :')
En auwau je aambeien die in de weg zitten :X

De aderontsteking in je pols van het infuus.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_99828838
Dames, moet dit echt ? Lees dit soort dingen liever niet :(
  zaterdag 23 juli 2011 @ 07:36:52 #78
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99828905
Hoort erbij, Miss J. En ik kan alle verhaaltjes bevestigen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  Moderator zaterdag 23 juli 2011 @ 07:51:22 #79
5428 crew  miss_sly
pi_99828960
Veel hoort erbij, maar ik zal dan wel tot de gelukkigen behoren die niet alles kan bevestigen. Ik heb geen aambeien gehad, geen stuwing en geen na-weeen. En ook geen candida, trouwens, of een blaasontsteking. Heel in het begin van de zwangerschap zag de gyn een beginnende candida, daar heb ik een paar dagen op gesmeerd, en 'verder niets meer gehad.

Dus het hoeft niet per se allemaal!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 23 juli 2011 @ 07:59:38 #80
250838 Fee-nix
pi_99828994
Hier ook niet alles gehad, maar wel veel herkenbaars hoor! De baby die lekker precies in je decolleté spuugt ja _O- .

Het niet durven poepen :X . Ik raad een klysma aan, wat een opluchting! ^O^

Ja nogmaals: ik ben echt superblij dat ik zwanger ben en dat ik het ook gewoon gemakkelijk wordt. Maar dat is een heel verschil met de zwangerschap ook daadwerkelijk leuk vinden!

TJ: ja precies dat zinnetje: je weet waarvoor je het doet! Hehehe. Maarre.... over een keizersnee zou ik nog maar even drie keer nadenken hoor. Ik hoop zo erg dat het me dit keer 'normaal' gaat lukken en dat ik dan mijn eigen baby gewoon in bad kan doen en verschonen die eerste week...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 08:05:46 #81
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_99829021
Feenix, dat kon ik helaas ook een hele periode niet maar ik had geen keizersnede. Gelukkig heeft het merendeel geen bevalling met complicaties ;)

Trouwens, waar je zelden over leest is een rollende baarmoeder. Komt schijnbaar alleen voor bij een volgend kind ivm de ruimte in je buik. En dat doet echt misselijkmakend zeer.
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 08:15:40 #82
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99829081
Tijdens de bevalling per ongeluk via een spiegel iets zien wat op de kont van een baviaan lijkt
Na vier dagen moeten moeten poepen en onderweg naar het toilet (gelukkig onterecht) denken dat er al een keutel in je broek zit
Washandjes met daarin een plastic zakje met ijsklontjes tussen je doos en je slip frotten
De halve dag rondlopen met een opgerolde top waar twee supergevoelige loodzware borsten met torpedotepels uitpiepen (geen probleem aldus man
Je man naar de apotheek sturen voor een kuur Curanal ( man, alweer thuis en leest de verpakking: oh dat is voor je ANUS!)
Nog steeds 3 minuten nodig hebben om je in bed om te draaien maar nu omdat je denkt dat je hechtigen openscheuren
Naar het toilet gaan om te plassen en daar 10 minuten voor nodig hebben terwijl de wc een deur verder is dan je slaapkamer (reistijd, een spuitflesje met warm water maken, op de bril zakken, plassen, spoelen, schoon verband in, broek ophijsen, reistijd terug)
Na 4 dagen voor het eerst je baby kunnen verschonen omdat je dan naar de babykamer kunt lopen en langer dan een minuut kunt staan
Slapen, wat is dat?

Viel mee:
Mijn buik voelt stevig aan en is al stukken platter
Al 10 kilo kwijt

Oh en hallo! Ik ben er weer, en verder ben ik helemaal gelukkig hoor. En alweer een beetje de oude aan het worden. Heb volgens man weer 'babbels'. :)
pi_99829431
o en ik had gemist dat we een nieuwe hadden, van harte in de maneschijn!

benieuwd wie je bent :)
pi_99829445
Ik geloof dat ik ga huilen nu. Waarom vond ik dit ook alweer leuk? :'( :')
Tralalalaaa
pi_99829450
oohja en welkom maneschijn!
Tralalalaaa
pi_99829529
Haha, welcome back aventura!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:18:23 #87
30252 Soempie
Procreating
pi_99829657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:40 schreef Soempie het volgende:
Vanwege de lompe beschrijvingen dus. Verder zijn al die kwaaltjes en toestanden gelukkig nog heeeel ver weg. Bij mij in de familie zeggen ze allemaal: ach ja, het doet wat pijn, niet veel en zodra je je kindje hebt dan is dat allemaal over. Dat lijkt me nu dus gewoon bullshit. :')

Maneschijn, heb er helemaal overheen gelezen. Welkom en ik hoop dat ik je kan feliciteren? Weet je al wat je er van vindt? Best bijzonder zo'n wondertje opeens. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_99829727
t klinkt idd allemaal erger dan het is hoor (althans in de meeste gevallen, rollende baarmoeders en honderd hechtingen zijn kut)

maar de lastige plasserijen, de eerste keer poepen (het idee is enger dan de daad) pijnlijke tieten, dat neem je voor lief en je bent t snel vergeten :)

bevallingsfoto's kijken..dat is iig een afrader, ik heb mijzelf nog nooit zo'n goorlap gevonden..en ik poepte niet eens!

(als ik zou moeten omschrijven hoe het eruitzag..dan wil niemand meer met me praten ;( )
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:25:22 #89
250838 Fee-nix
pi_99829745
Hihi, welkom terug Aventura. Uiterst charmant he, die nasleep ;). Maarja, je weet waar je het voor doet _O- . Maar goed om te horen dat je je al weer wat beter voelt.

Mijn buik was trouwens ook stevig gebleven! Na een week kon ik mijn eigen broek weer aan! Zat nog niet zo lekker ivm litteken, maar ik was wel trots :). Hopen dat 'ie een tweede keer ook overleeft.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 08:05 schreef RockabeIIa het volgende:
Feenix, dat kon ik helaas ook een hele periode niet maar ik had geen keizersnede. Gelukkig heeft het merendeel geen bevalling met complicaties ;)

Trouwens, waar je zelden over leest is een rollende baarmoeder. Komt schijnbaar alleen voor bij een volgend kind ivm de ruimte in je buik. En dat doet echt misselijkmakend zeer.
Ja dat kan ook nog natuurlijk... Maar ik hoop dan inderdaad op een bevalling zonder complicaties...

En een rollende baarmoeder???!! Ik weet niet eens wat ik me daarbij voor moet stellen...
pi_99829773
Ach, maak die arme bijna-moeders toch niet zo bang :N
Hier ook genoeg horror verhalen, maar kan het me echt niet goed herinneren (wel de woorden van de arts "je lag aan flarden", 3 dagen na een totaalruptuur, gehecht op de OK). Ik weet wel dat het echt niet ideaal ging, maar ik kan mijn schouders er nu wel bij ophalen. En heb nu ook echt geen extra angst voor deze zwangerschap, bevalling en kraamtijd..
Het kan niet veel erger worden dan de 1e keer, en dat het ik ook overleefd :Y
:P
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:29:49 #91
30252 Soempie
Procreating
pi_99829802
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:23 schreef Kleurdoos het volgende:

bevallingsfoto's kijken..dat is iig een afrader, ik heb mijzelf nog nooit zo'n goorlap gevonden..en ik poepte niet eens!

(als ik zou moeten omschrijven hoe het eruitzag..dan wil niemand meer met me praten ;( )
Gore foto's (niet van mijzelf) en verhalen kan ik gelukkig wel tegen. Hoort er toch ook allemaal gewoon bij. Dat poepen tijdens de bevalling kan ik me nu al druk over maken als ik er over aan het nadenken ben. :') Wil dat de VK echt niet aandoen.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:31:21 #92
30252 Soempie
Procreating
pi_99829828
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:28 schreef Deepfreeze het volgende:
Het kan niet veel erger worden dan de 1e keer, en dat het ik ook overleefd :Y
:P
Ik denk iedere keer: moet je zien met hoeveel mensen we op de aarde zijn. Die zijn er ook allemaal uitgekomen en dat hebben die moeders toch ook maar mooi geflikt. En daar zaten vast grotere pieperds tussen dan ik ben. :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:41:59 #93
250838 Fee-nix
pi_99829996
OMG hier had ik ook nog nooit van gehoord. Blijkbaar zouden sommige mannen juist blij zijn met een Sahara-droge doos tijdens borstvoeding... :X

Linkje
  zaterdag 23 juli 2011 @ 09:42:48 #94
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99830011
Tja, ik denk dat, als het echt allemaal echt zo erg was dan was er niemand meer met meer dan 1 kind.
pi_99830543
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 09:41 schreef Fee-nix het volgende:
OMG hier had ik ook nog nooit van gehoord. Blijkbaar zouden sommige mannen juist blij zijn met een Sahara-droge doos tijdens borstvoeding... :X

Linkje
Ik ben blij dat ik in een westerse beschaving geboren ben als ik zoiets lees...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:25:16 #96
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99830760
mornings ;) en voor de nog niet mama's; en die nu heeel bang worden; het zegt toch genoeg dat we hier nu weer posten en het dus nog een keer gewoon over doen? terwijl wij inmiddels wel weten wat er na en tijdens een bevalling gebeurt?
Sommige dingen zijn gewoon echt niet leuk; maar ik ben gewoon wel helemaal over the moon over het resultaat wat ik op de wereld heb gezet.
Ja ik ben verliefd op mijn eigen kind :D
En ik moet erbij zeggen dat ik echt niet de meest beroerde complicaties en bevalling heb gehad hoor... dus ik heb ook nog makkelijk praten :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:30:49 #97
250838 Fee-nix
pi_99830836
Echt he, Nirak.

BJ: maar daarom stoppen zoveel mensen ook na 2 kinderen: na de eerste vergeet je het allemaal weer een beetje, het zakt weg en je denkt: ja het was toch vooral heel erg leuk. Na de tweede is het: ojaaaaaa zo was het echt. Dit nooit meer }) . Whaha, nee geintje hoor. (Hoop ik...)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:32:05 #98
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99830866
ooo ik wilde er toch maar 2 Fee-nix; dus dat scheelt dan weer...
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:42:44 #99
250838 Fee-nix
pi_99831045
Haha, inderdaad ;).

Maar ff serieus: tuurlijk vergeet je al die narigheid uiteindelijk weer. Het kan allemaal wat langer duren dan je voor ogen had, maar ook ik heb het weer aangedurfd! En veel mensen in mijn omgeving vinden dat heel knap van mij, aangezien ze mijn verhaal kennen. En ik vind het ook wel een beetje knap van mezelf O-) .

O en er zijn natuurlijk ook zat mensen die wel voor een derde gaan. Zoals mijn ouders :). (En bij mijn moeder liep ook niet alles over rozen... Voor mij heeft ze aan 6 weken in het ziekenhuis gelegen aan t eind van de zwangerschap omdat ik niet groeide. Ik was 48 cm en 2540 gr. en volgens mij woog mijn placenta maar 250 gr! Net op het randje zeiden de artsen... als ie nog kleiner was, was ik waarschijnlijk gehandicapt).
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:45:43 #100
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99831104
Deze onderwerpen kunnen beter in het wachten op het 2de streepje-topic! :D Kunnen ze nog terug! :D
pi_99831149
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:42 schreef Fee-nix het volgende:
Haha, inderdaad ;).

Maar ff serieus: tuurlijk vergeet je al die narigheid uiteindelijk weer. Het kan allemaal wat langer duren dan je voor ogen had, maar ook ik heb het weer aangedurfd! En veel mensen in mijn omgeving vinden dat heel knap van mij, aangezien ze mijn verhaal kennen. En ik vind het ook wel een beetje knap van mezelf O-) .

O en er zijn natuurlijk ook zat mensen die wel voor een derde gaan. Zoals mijn ouders :). (En bij mijn moeder liep ook niet alles over rozen... Voor mij heeft ze aan 6 weken in het ziekenhuis gelegen aan t eind van de zwangerschap omdat ik niet groeide. Ik was 48 cm en 2540 gr. en volgens mij woog mijn placenta maar 250 gr! Net op het randje zeiden de artsen... als ie nog kleiner was, was ik waarschijnlijk gehandicapt).
idem hier, mn moeders eerste kindje overleed na 3 a 4 mnd, bij mn broer lag ze vanaf 3 mnd plat..en bij mij placenta previa (ik kwam 8 weken te vroeg en woog 2300 gram)

en na mij heeft ze er nog 2 uitgefloept, die zijn jammergenoeg mislukt, alleen weten ze dat zelf nog niet :+
pi_99831207
KD :')
Laat het ze niet horen hoor!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 10:55:54 #103
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_99831326
Toen ik zwanger was van mika had ik er een in mijn pufclub (zwanger van de tweede) die vertelde dat weeën voelde als klaar komen. Die arme vrouw...
pi_99831579
of hele gelukkige vrouw :o
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:33:30 #105
250838 Fee-nix
pi_99832125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

idem hier, mn moeders eerste kindje overleed na 3 a 4 mnd, bij mn broer lag ze vanaf 3 mnd plat..en bij mij placenta previa (ik kwam 8 weken te vroeg en woog 2300 gram)

en na mij heeft ze er nog 2 uitgefloept, die zijn jammergenoeg mislukt, alleen weten ze dat zelf nog niet :+
Hehehe... Tweede kindje van mijn moeder ging op zich prima, alleen bleef een stukje placenta achter, dus curretage uiteindelijk. Derde kindje onverwachte stuit bij een thuisbevalling! Dus toen moest ze er in 1 pers uit :X .
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:35:43 #106
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99833859
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:20 schreef Beessie-Jen het volgende:
verder kunnen op het lijstje:

na 4 dagen het gevoel hebben dat je borsten op ontploffen staan... als je warm hebt gedoucht gewoon stralen melk langs je lichaam naar beneden zien lopen en je ondertussen verwonderen over het feit dat je buik een eigen leven is gaan leiden en lijkt op een los stuk uitgerekt vel.. en langzaam wat heen en weer waggelt als je een poging doet jezelf af te drogen...
:@ _O- ohw ik wil echt zo´n band voor rond je middel, zodat ik mijn flubberbuik niet voel en niet zoveel hoef te zien na die bevalling.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:45 schreef Susie het volgende:
Deze onderwerpen kunnen beter in het wachten op het 2de streepje-topic! :D Kunnen ze nog terug! :D
IDD :Y
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 23:40 schreef Soempie het volgende:
Ja eerst, en daarna krijg ik het toch altijd lichtelijk aardig heel veel benauwd. :|W

Maarrrr welkom Maneschijn en gefeliciteerd, haha wat een welkom met deze verhalen :D
Rayen 2½ jaar!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:56:14 #107
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_99834487
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:55 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Toen ik zwanger was van mika had ik er een in mijn pufclub (zwanger van de tweede) die vertelde dat weeën voelde als klaar komen. Die arme vrouw...
ik teken ervoor!
pi_99834982
Ik ben weer thuis, meld me een dezer dagen.. Even lekker bijkomen en genieten van mijn zoon. Zal ook een stukje van mijn horror verhaal plaatsen ;)
:*
pi_99835202
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:11 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben weer thuis, meld me een dezer dagen.. Even lekker bijkomen en genieten van mijn zoon. Zal ook een stukje van mijn horror verhaal plaatsen ;)
:*
Ga maar rens genieten van t manneke :)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:34:54 #110
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_99835751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 10:48 schreef Kleurdoos het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met je zusje?
pi_99835768
ze is kotsmisselijk
ha!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:35:48 #112
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_99835775
Aventura en Cythiaa hebben de `horror`doorstaan, en kunnen zien waar ze het voor hebben gedaan :P

En de volgende zijn: *O*
Augustus:02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel

Ik moet nog maar 3 en een halve maand *O* (wat klinkt dat kort :+ )
Rayen 2½ jaar!
pi_99835879
Ik sta helemaal nog niet 5e op die lijst.... Kop in zand steekt.....
pi_99836123
2 augustus, 4 jaar geleden was ik aan het wachten.. Duurde nog 8 dagen voordat het resultaat had ;)

Zou het helpen p_iglet?

Zonet lekker shusi gegeten. njumnjum
  zaterdag 23 juli 2011 @ 14:01:27 #115
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_99836559
Sanne en Cynthia nog Gefeliciteerd !

[ Bericht 50% gewijzigd door _evenstar_ op 23-07-2011 14:12:50 ]
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_99836942
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:47 schreef Deepfreeze het volgende:
2 augustus, 4 jaar geleden was ik aan het wachten.. Duurde nog 8 dagen voordat het resultaat had ;)

Zou het helpen p_iglet?

Zonet lekker shusi gegeten. njumnjum
Oew lekker sushi!!!

Geen idee of het helpt, maar als mini net zo snel komt als Pepijn dan gaan er nog wel wat september dames mij inhalen.

(wordt praktisch gezien nog wel een uitdaging dan als mini veel te laat komt, want ik heb 13 september sollicitatiegesprek voor mijn opleidingsplek, en die afzeggen betekend pas weer een herkansing in november)
pi_99837123
26+14 is 9 september.. Dan heb je 4 dagen om jezelf bijeen te rapen :X
pi_99837509
Ja goed he :D
En Pepijn kwam bij 41.4, dus dan zou ik een week hebben....

Maar te vroeg komen is ook niet echt een optie, want 12 augustus heb ik diplomering...
Nou is dat in de geneeskunde faculteit, 3x vallen vanaf de verloskamers van het Sophia, maar toch.

Als ik mini mag bestellen, dan graag tussen 13 augustus en 31 augustus hihi ;)
We zijn van de uitdagende planning :X
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:18:51 #119
250838 Fee-nix
pi_99838965
Cyntiaa lekker genieten!

En wanneer komen er nou foto's van Aventura en Cyntiaa??!! (Van de baby's bedoel ik dan :-p)

Oe strakke planning p_iglet, ik hoop maar dat het een braaf kindje is ;).

Nou vanmiddag vol goede moed naar de visboer geweest. Toch ff gevraagd of de zalmsnippers vacuum verpakt hadden gezeten. Ja dus }:| . En dan durf ik het niet aan... Of ben ik nou een enorme pietlut.
pi_99839037
Dan maak je quiche met gerookte zalm... Dan is die zalm verhit geweest en dus zeker veilig ;)
pi_99839115
Fee-nix, dan zou ik het ook niet gedaan hebben, als je het rauw wil eten. Verhit maakt het niet uit.
Die sushi kwam van een kraam, waarvan de man wel op de hoogte leek. Ik mocht geen tonijn, want dat was diepvroren geweest en sowieso niet zo gezond doordat het een roofvis is. De rest van zijn vis was die nacht gevangen en verwerkt bij 4 graden.
En de pittige vond de baby niet zo leuk, had hij vernomen van andere dames ;)
Zelfs bij de verse (kweek)zalm noemde hij nog het risico, zeker als ik het pas de avond of de dag erna zou eten. Maar dat heeft de sushi niet gehaald :Y)
pi_99839123
Of je gooit het voor minimaal 24 uur in de vriezer. Dan dood je eventuele bacteriën ook.
pi_99839151
En piglet, is niet helemaal waar wat je zegt, want veel gerookte zalm is vacuüm verpakt en dan mag het ook niet. Maar in de vriezer dus!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:25:34 #124
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99839185
ooo lekker Piglet! en ja je staat echt echt echt 5e :D en ik al 4e... ongelofelijk!!!

en leef jij toe naar het moment van 41+4; zo ben ik in mijn hoofd bezig met mijn 36+2... raar is dat he?
terwijl het deze keer ook zomaar andersom kan gaan!

naja ik heb wel ff weer toegegeven aan mijn enorme nesteldrang; heb 3 uur staan strijken! (en ik strijk dus echt NOOIT)
resultaat; keurig gestreken stapeltjes hydrofielen (vraag me af waarom...??)
keurige dekbedovertreksets (jaja voor de kraamverzorgster :D )
alle lakentjes en dekentjes strak gestreken
en net nog ff alle spuugdoekjes en hydrofielwashandjes in de was gedaan :D

en de maxicosivoering ook ff in de machine gedaan....
en o ja; de kinderwagenbak klaar gemaakt; met keurig gestreken lakentjes...
en de wieg op de slaapkamer nog maar een keer verschoond en leuk opgemaakt :D

haha ik lijk wel een ijverige huisvrouw.. raar toch wat zwanger zijn met je doet!!
pi_99839275
Jeetje BJ..kan je hier niet ook even langskomen? :D

Mensen die al een of meerdere kindjes hebben, hebben jullie het hele broertje/zusje-principe in het geboortekaartje terug laten komen?
Lotte!
Noah!
pi_99839305
BJ, doe maar niet andersom hoor!!! Ik gun jou heel erg dat je kleine langer blijft zitten dan Evie, maar hier is eerder echt NIET handig.

We hebben nog geen geboortekaartjes of niks niet hihi.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:35:30 #127
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99839465
@linda; ik heb een klein versje zusgerelateerd in ons kaartje staan.... vond ik zelf wel mooi...
verder weinig extra tekst enzo...

@Piglet; ja ik zag je strakke schema al :) en 41+4 zou hier sporttechnisch wat beroerder worden :D
mijn teamgenootjes zien me errrrrg graag weer snel in de sporthal in actie...
(moeten maar zien hoe dat gaat deze keer.)

en over vis gesproken; tijdens mijn nestelfeestje ;) heeft T met Evie op de markt kibbelingen gegeten :D mijn kleine smurfje vond het heeeeerlijk schijnt..
(en de grote smurf ook, maar dat was al bekend haha)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:39:46 #128
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_99839595
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:23 schreef danic het volgende:
Of je gooit het voor minimaal 24 uur in de vriezer. Dan dood je eventuele bacteriën ook.
Dat is dus niet zo! Enkele jaren terug werd dit nog als advies gegeven, maar inmiddels niet meer!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_99839605
KD ik vind jouw gewicht nog heel behoorlijk bij die termijn.
BJ jullie meisje blijft gewoon tot minstens 38wk zitten
pi_99839634
BJ, lekker bezig. Nog een week tot die grens toch?

Linda, voor Chris hebben we op het geboortekaartje zelf een gedichtje verzonnen. Ik denk dat we deze keer wel iets in het gedicht verwerken over de grote broer. Maar geen idee of we het ook nog verwerken in het plaatje..
pi_99839661
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
@linda; ik heb een klein versje zusgerelateerd in ons kaartje staan.... vond ik zelf wel mooi...
verder weinig extra tekst enzo...

@Piglet; ja ik zag je strakke schema al :) en 41+4 zou hier sporttechnisch wat beroerder worden :D
mijn teamgenootjes zien me errrrrg graag weer snel in de sporthal in actie...
(moeten maar zien hoe dat gaat deze keer.)

en over vis gesproken; tijdens mijn nestelfeestje ;) heeft T met Evie op de markt kibbelingen gegeten :D mijn kleine smurfje vond het heeeeerlijk schijnt..
(en de grote smurf ook, maar dat was al bekend haha)
Ja, aan de ene kant wil ik dat dus ook, aan de andere kant vind ik dat het kaartje over de baby gaat en niet over Lotte... lastig.

En wat lief, zo samen ergens wat eten O+ Ronny ging vaak met Lotte 's middags ijs eten als ik moest werken op zijn vrije dag
Lotte!
Noah!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:44:53 #132
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99839784
@Deepfreeze; idd over een week ben ik precies zover als toen Evie werd geboren... dat is vast ook de reden dat ik nu ALLES klaar wil hebben...
het enige wat nog niet kan; en ook jammer genoeg niet nodig is als ik voor 37 weken beval, zijn de klossen onder het bed.. denk wel dat ik morgen eens aan mijn vluchttas moet beginnen .....

en ik leef echt naar de 37 weken toe :D ik wil gewoon zoooo graag thuis bevallen!!!
nog 11 dagen blijven zitten dus minimaal :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:48:06 #133
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99839894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Ja, aan de ene kant wil ik dat dus ook, aan de andere kant vind ik dat het kaartje over de baby gaat en niet over Lotte... lastig.
datzelfde had ik ook wel een beetje; maar het kaartje gaat ook over de baby;
maar het feit dat we nu een gezinnetje zijn, en de toekomst met zijn 4tjes in gaan, dat mag wat mij betreft, na een poos erover na te hebben gedacht; ook best op het kaartje...
vind het juist zo vertederend dat we dr straks 2 hebben
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:54:32 #134
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_99840123
Vrienden van ons hadden wel een leuk gedichtje erbij, vind dat juist wel schattig als een broer of zus erop meegenomen wordt... maar ieder zijn persoonlijke ding natuurlijk!
pi_99841184
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:41 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

En wat lief, zo samen ergens wat eten O+ Ronny ging vaak met Lotte 's middags ijs eten als ik moest werken op zijn vrije dag
Ik vond dat het kaartje enkel een aankondiging was van geboorte van nr. 2, waarin nr. 2 de hoofdrol speelt dus en niet nr. 1. Naar mijn persoonlijke mening zou de nadruk teveel op nr. 1 die een zusje krijgt hebben gelegen als het een echt zusjes kaartje was geworden, in plaats van op geboorte van nr. 2. En dat wilden we liever niet.

We hebben wel het gedichtje aan laten sluiten bij het vorige kaartje (met dank aan Lishe die het gedichtje maakte! _O_ O+ ) en zo waren de twee zusjes toch een beetje verbonden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nog steeds blij met allebei de kaartjes :)

[ Bericht 16% gewijzigd door mignonne op 23-07-2011 16:30:39 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 16:30:48 #136
250838 Fee-nix
pi_99841447
Deepfreeze, klinkt idd alsof jouw vismannetje goed op de hoogte was!

Danic, klopt volgens mij niet hoor. In de vriezer gaan bacterien alleen slapen. Maar niet dood.

Linda bij ons gaat het kaartje ook echt over het tweede kindje. Alleen in het gedichtje verwijst 1 regeltje naar het feit dat we straks een gezin van 4 worden :).
pi_99843826
Wij hebben in het kaartje van nummer 2 geen verwijzing naar nummer 1 gezet.
Er stond iets in de trant van 'trots zijn wij op onze zoon en ons broertje' (weet niet meer precies).

En nogmaals: ho...ly crap! Ik! Ben! Zwanger!

Meneer Maan moet erg aan het idee wennen, die zag het nooit zo zitten, een derde. Maar ík vind het leuk. Ben echt heel blij met dit cadeautje. Zonder meten, zonder prikken, zonder inwendige echo's, zonder puncties, etc. etc. Ik vind het echt zo'n mirakel dat ik als een gewoon mens vanuit overtijd een test kon doen (okee, drie). En dat die postitief waren!

Nu vraag ik me af wanneer we het zullen vertellen, en wanneer ik een afspraak met een vk zal maken. Het gaat sowieso een keizersnede worden, dus misschien gelijk maar op controle in het ziekenhuis, ipv tot 30 weken en dan alsnog overstappen van vk naar daar.

Djies. Bounce-bounce-bounce!!!
pi_99844027
ik en elin hebben 3 lekkerbekjes gegeten en ook een broodje makreel :+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 17:54:46 #139
250838 Fee-nix
pi_99844920
O jammmmm makreel!!

Tof dat je zo happy bent maneschijn :). En je meneer draait vast nog wel bij!
pi_99845662
even heel brutaal zonder bijlezen een vraagje: ik heb de laatste tijd dat als ik het koud heb of als mijn tepels ergens achter vast blijven zitten ofzo, nouja, eigenlijk steeds als ik harde tepels heb, dat het doorslaat tot een soort kramp. Dat het lijkt of ze in de bankschroef zitten en dat doet PIJN.
Tot afgelopen nacht duurde het meestal maar even, maar vanmorgen en zojuist zat ik te huilen van de pijn en hield het gewoon meer dan een half uur aan.

Iemand enig idee waar het door komt en, nog belangrijker, hoe ik er vanaf kom of in ieder geval hoe ik op de momenten dat het gebeurt van de pijn af kom?
pi_99845902
Herkenbaar summer :')
Had k ook last van, was fijn toen de winter voorbij was :+
Heb hier er niets op gevonden om de pijn weg te laten gaan
  zaterdag 23 juli 2011 @ 18:46:57 #142
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_99846605
Summerbreeze, ik heb dat ook heel erg gehad! Zeker als het heel koud was kon ik wel janken af en toe... Helaas nooit een oplossing voor gevonden. Het goede nieuws is dat het tegen week 20 weg was.
Oude (on)bekende.
pi_99846918
Naar summer, hopelijk trekt het snel weer weg..

Maan, fijn dat je er zo blij mee bent. Kan het me ook voorstellen, zo opeens puur natuur. Je man trekt vast ook wel bij als hij aan het idee went..
Geloof dat hier nog iemand in OUD rondliep die na 2 kindjes met hulp nog een wondertje kregen. Was dat niet ET?
pi_99847117
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:46 schreef Mevr_Mus het volgende:
Summerbreeze, ik heb dat ook heel erg gehad! Zeker als het heel koud was kon ik wel janken af en toe... Helaas nooit een oplossing voor gevonden. Het goede nieuws is dat het tegen week 20 weg was.
Helaas is het bij mij pas in week 19 begonnen/echt pijnlijk geworden. Ik zit nu in de 21e week. Dus helaas houd ik blijkbaar een ander schema aan. Ik ga er de komende tijd maar voor zorgen dat ik geen harde tepels krijg, dus niet meer even snel zonder jas naar de auto lopen, douchen met de deur dicht en 's nachts maar even geen raam meer open.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 19:07:24 #145
250838 Fee-nix
pi_99847496
Vervelend SummerBreeze. Ik denk ook dat vermijden de beste optie is. Heb er ook wel wat last van gehad vorige keer, maar niet heel extreem. Een rotgevoel is het wel!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:06:22 #146
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99850037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:35 schreef TimeJumper het volgende:
Aventura en Cythiaa hebben de `horror`doorstaan, en kunnen zien waar ze het voor hebben gedaan :P

En de volgende zijn: *O*
Augustus:02 augustus 2011: vrouwtje-theelepel

Ik moet nog maar 3 en een halve maand *O* (wat klinkt dat kort :+ )
Ik heb me vast voorgenomen om naast mijn vrouw te blijven staan, en het "spektakel" aan me te laten voorbijgaan. Al weet ik niet in welke mate dat mogelijk is, of hoe het allemaal verloopt.

We hadden afgelopen week een rondleiding in het moederhuis, en "de arbeid" klonk allemaal nog veel griezeliger dan ik me ingebeeld had. Ik loop echt over van medelijden de laatste week, maar dat helpt haar uiteraard niet echt :D
  zaterdag 23 juli 2011 @ 20:09:48 #147
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99850166
hmm ik ken het dan weer helemaal niet... Vervelend SB; hoop dat het snel weer een beetje wegtrekt. :*

Hmmm KD ook lekker aan de vis met Elin, gezellig hoor, samen smikkelen O+

en maneschijn; ja echt echt echt; je bent zwanger! ben blij dat je inmiddels een beetje aan het idee aan het wennen bent; en steeds meer het gevoel komt van : *O* *O* *O*
hou oud zijn je andere 2 kids?

de maxicosi is weer mooi schoon geworden :Y , geloof dat we nu echt alles klaar hebben voor ons 2e meisje...
:Y
pi_99850610
Beregd, wij vrouwen hebben in ieder geval nog een portie hormonen die de heftigheid wat dempen.. Jullie mannen mogen gewoon genieten van het uitzicht en de gebroken hand (als je vrouw die te pakken krijgt tijdens een wee) :P
pi_99851503
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 18:17 schreef SummerBreeze het volgende:
even heel brutaal zonder bijlezen een vraagje: ik heb de laatste tijd dat als ik het koud heb of als mijn tepels ergens achter vast blijven zitten ofzo, nouja, eigenlijk steeds als ik harde tepels heb, dat het doorslaat tot een soort kramp. Dat het lijkt of ze in de bankschroef zitten en dat doet PIJN.
Tot afgelopen nacht duurde het meestal maar even, maar vanmorgen en zojuist zat ik te huilen van de pijn en hield het gewoon meer dan een half uur aan.

Iemand enig idee waar het door komt en, nog belangrijker, hoe ik er vanaf kom of in ieder geval hoe ik op de momenten dat het gebeurt van de pijn af kom?
invetten wil wel eens helpen, uierzalf :') of een laag vaseline
pi_99851671
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 16:24 schreef mignonne het volgende:

[..]

Ik vond dat het kaartje enkel een aankondiging was van geboorte van nr. 2, waarin nr. 2 de hoofdrol speelt dus en niet nr. 1. Naar mijn persoonlijke mening zou de nadruk teveel op nr. 1 die een zusje krijgt hebben gelegen als het een echt zusjes kaartje was geworden, in plaats van op geboorte van nr. 2. En dat wilden we liever niet.

We hebben wel het gedichtje aan laten sluiten bij het vorige kaartje (met dank aan Lishe die het gedichtje maakte! _O_ O+ ) en zo waren de twee zusjes toch een beetje verbonden.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ben nog steeds blij met allebei de kaartjes :)
Ja, zo denk ik er geloof ik ook een beetje over. We hebben wel eenzelfde kaartje, zodat het bij elkaar past. Nougoed, dan maar op zoek naar een tekstje voor erin!

Maantje, jou had ik nog niet gefeliciteerd geloof ik..! Van harte met je wondertje! Ben je een kloon trouwens?
Lotte!
Noah!
pi_99851805
die van ons lijken voor geen meter op elkaar :D
pi_99851809
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:41 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

invetten wil wel eens helpen, uierzalf :') of een laag vaseline
Oeh, niet aan gedacht, maar klinkt logisch, Doe je 's winters immers ook met je gezicht bij het schaatsen enzo tegen de schrale kou. Nu nog iets verzinnen tegen de momenten van harde tepels die niets met kou te maken hebben.
pi_99869051
Wat is het hier stil? Toch niet allemaal aan het bevallen? Of heeft iedereen nesteldrang en poetsbuien met dit weer?
  zondag 24 juli 2011 @ 10:20:16 #154
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99869122
37w, mooie mijlpaal.
  zondag 24 juli 2011 @ 10:23:00 #155
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_99869164
mornings ;) neej hoor niet bevallen en geen nesteldrang; een poging om bij te slapen... maar dat lukt niet zo goed meer... vaak plassen en druk kindje snachts...

Beregd; vanaf nu heb je meldplicht voor je vrouw! :D hahaaaaa
pi_99869208
BJ ik was er steeds van in de veronderstelling dat Evie zo prematuur was, maar ze was maar 5 dagen eerder dan ze eigenlijk mocht komen? Dat valt nog wel mee toch! :)
  zondag 24 juli 2011 @ 12:31:08 #157
198722 Dizzy-Miss-Lizzy
spin me around
pi_99872005
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 20:06 schreef Beregd het volgende:

[..]

Ik heb me vast voorgenomen om naast mijn vrouw te blijven staan, en het "spektakel" aan me te laten voorbijgaan. Al weet ik niet in welke mate dat mogelijk is, of hoe het allemaal verloopt.
Mijn vent stond ook aan het hoofdeind bij mij maar had toch een duidelijk zicht op het spektakel :P Hij heeft alles gezien.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_99872919
Goedemorgen :)
32 weken vandaag *O* en helemaal nergens zin in -O- -O-
Tralalalaaa
  zondag 24 juli 2011 @ 13:22:14 #159
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_99873545
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Mijn vent stond ook aan het hoofdeind bij mij maar had toch een duidelijk zicht op het spektakel :P Hij heeft alles gezien.
naja, ik ben dankzij dit topic op het ergste voorbereid, kan alleen maar meevallen dus :P
pi_99873556
quote:
0s.gif Op zondag 24 juli 2011 12:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Das t voordeel van zelf bevallen, tenzij dr een spiegel tussen je benen gepropt wordt, zie je dr niks van :P
vast wel als je erop let, maar ik had t persoonlijk te druk met andere dingen om ook maar ergens op te kunnen letten :+
pi_99873609
niet aant bevallen, ook geen nesteldrang op het moment, maar gewoon net een uur uit bed (sliep pas om 4 uur, bleh m'n ritme is echt helemaal naar de klote)

Als m'n vriend dadelijk een beetje wakker is (die sliep om half 3 maar was om 8 uur weer klaarwakker, en was niet geheel nuchter toen ie naar bed ging zullen we maar zeggen) dan gaan we dadelijk misschien het laatste doen aan de babykamer (plankje en lamp ophangen, en nog zo'n "zachtjes dichtvalscharnier" in de kast plaatsen (die erbij geleverd was werkte een er niet van).
En dan kan ik morgen m'n lijstje nog eens na lopen of ik alles heb, en of alles op de goede plek ligt enzo... (dus misschien toch wel een heel klein beetje nesteldrang dan..)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')