Ja, ik ook. Zó bizar! Vorige keren wist ik dat. Tot op de minuut zeg maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 17:32 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Gefeliciteerd maneschijn! Ik ben benieuwd hoe ver je bent.
Was van plan om 4,5 week van tevoren te stoppen. Ik ben over het algemeen best hard voor mezelf, denk dat ik alles wel aankanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:51 schreef Susie het volgende:
Tot wanneer zou je dan nog door moeten werken Mevr_Mus? Ik bedoel je bent 7 september uitgerekend, dus echt lang zou je toch niet meer moeten? Of was je van plan 4 wkn van te voren te stoppen? Ik zie dit niet als opgeven hoor, er gebeurt nogal wat in je lichaam en je zult dus echt aan je beeb moeten denken.
Ik ga 6 weken van te voren, kijk er nu al naar uit! Ik heb gelukkig een hele lieve leidinggevende die ontzettend veel rekening met mij houd en dat is erg prettig kan ik je vertellen. Mijn opvolger is al bekend en die hoef ik eigenlijk niet eens zo erg in te werken (oud-collega), dus dat is ook erg fijn. Geen stress daarover.
Nou, dat dus. En ik gaf 14 maanden bv.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:28 schreef octopussy het volgende:
Ja, dat zijn ook zo van die dingen die niemand je van te voren verteld: het kan nog laaaaang duren voordat je weer een beetje fijn kan vrijen na een bevalling. Ik heb 6 maanden borstvoeding gegeven, en het was al die tijd down under echt een sahara
Absoluut, nu alquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou, dat dus. En ik gaf 14 maanden bv.![]()
Nirak, dat lijkt me op dit moment een goed alternatief jaAan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat jullie ook last gaan krijgen van minder makkelijk bewegen en een dikke buik. Alleen dan op andere manieren ofzo..
Ja, dat lijkt me ook!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:39 schreef Nirak het volgende:
[..]
Absoluut, nu almaar net wat eenvoudiger op te lossen
Nog 5 weken werken trouwens, dan verlof en aansluitend zwangerschapsverlof
Als ik het zo lees zou ikk haast willen dat ik er 1 wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Nirak het volgende:
Als ik al die bekentenissen lees ben ik blij dat lesboseks een stuk eenvoudiger lijkt te zijn nu
18 mnd bvquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:35 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou, dat dus. En ik gaf 14 maanden bv.![]()
Nirak, dat lijkt me op dit moment een goed alternatief jaAan de andere kant kan ik me zo voorstellen dat jullie ook last gaan krijgen van minder makkelijk bewegen en een dikke buik. Alleen dan op andere manieren ofzo..
hahahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het zwanger zijn eigenlijk wel leuk. Het idee dat er een minimensje in je groeit. Okey, je moet er wat dingen voor laten en wat aanpassingen voor doen en ja, je leven verandert enorm door de geboorte van je kind maar dat hoort er bij. Vindt alle veranderingen in mijn lichaam wel heel speciaal. En ik kijk elke dag vol bewondering naar mijn borsten.![]()
Nu alleen graag ietsje meer energie en ietsje minder maagzuur.
maar misschien praat ik ook wel anders als we een paar weken verder zijn
Nu ook? Ik heb af en toe echt het gevoel dat mn vliezen gebroken zijnquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
18 mnd bv
maar dus ook na de BV nog een droge bende
Het is wel speciaal dat er een minimensje in je groeit, een mix van ons allebei. Maar dit is beter te zien op youtube dan steeds op die onduidelijke echo's.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:48 schreef Kyara het volgende:
Ik vind het zwanger zijn eigenlijk wel leuk. Het idee dat er een minimensje in je groeit. Okey, je moet er wat dingen voor laten en wat aanpassingen voor doen en ja, je leven verandert enorm door de geboorte van je kind maar dat hoort er bij. Vindt alle veranderingen in mijn lichaam wel heel speciaal. En ik kijk elke dag vol bewondering naar mijn borsten.![]()
Nu alleen graag ietsje meer energie en ietsje minder maagzuur.
maar misschien praat ik ook wel anders als we een paar weken verder zijn
Sssssst..... verpest het nou niet. Ik zit nog in struisvogelmodus. Ik ben ook spontaan gaan geloven in de ooievaar. Die komt op 7 januari mijn kind brengenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hahah
tot een week of 25 is t prima te doen, tot je gaat waggelen, je kind gaat indalen, je bekkenklachten krijgt, blaasontstekingen candidainfecties, maagzuur.. slapeloosheid
succes
jij zit dus ook in struisvogelmodusquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik zal blij zijn als die eruit floept en ik klaar ben met heel het zwanger zijn![]()
nee nu is t idd een natte boelquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:52 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nu ook? Ik heb af en toe echt het gevoel dat mn vliezen gebroken zijnWat dat betreft is het jammer dat ik verder niks kan
Daar ben ik soms wel jaloers op moet ik bekennen. Ik zou ook zo graag mijn vrouw terugzien in ons kindje.. Maar in plaats daarvan is het een onbekende (maar vast hele toffe) vent..quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Het is wel speciaal dat er een minimensje in je groeit, een mix van ons allebei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |