abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:05:46 #1
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99799506
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Miles Veel posters hier doen de 'Miles' van Leslie Sansone. Het is een laagdrempelig fitnessprogramma dat je thuis kan doen zonder dat je er iets bij nodig hebt. Het komt er op neer dat je wandelt, je maakt pas op de plaats. Er zitten een paar kleine variaties in, zoals de kicks en kick-backs. Het is makkelijk te volgen en vol te houden. Er zijn vele DVD's verkrijgbaar en die zijn allemaal opgedeeld in miles. Eén mile (1.6 km) duurt 12-16 minuten, afhankelijk van de DVD die je doet (de ene DVD heeft een wat hoger tempo dan de andere) en je verbrandt hiermee minimaal 100 kcal.
Voorbeelden zijn hier te zien.

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter óf één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks;

Djenneke

Riann

BrandX
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:07:36 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99799622
Ik heb vanmorgen op mijn gemak alles voor een weekje camping bijelkaar gezocht, dat staat nu klaar op slaapkamer. Straks vouwwagen even uit garage trekken en checken, zooi in de auto en morgen richting de Moesel!

Mijn planning voor volgende week, veel wandelen, veel wijn :+
  vrijdag 22 juli 2011 @ 16:13:10 #3
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99799936
Ge moet er nog even een reeks van maken O-)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  Licht Ontvlambaar vrijdag 22 juli 2011 @ 16:15:13 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_99800083
Wat stom dat dat niet automatisch gaat mobiel...
  Boks-Chick vrijdag 22 juli 2011 @ 16:52:21 #5
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99802055
Linked :*
lolwut
pi_99805778
Wij gaan nog niet,maar ik ga op vakantie gewoon door met Cambridge, wel heb ik de 2e week een eetweek gepland zodat ik in elk geval wat BBQ mee kan doen, hoewel ik dr niet echt fan van ben.

Zo even zwemmen, laatste avond zwemvierdaagse en mag je nog gratis disco zwemmen B-) Niets voor mij maar het baantjestrekbad is ook open ;) Zoonlief mag eerst zijn 250 m zwemmen en dan kan ie de disco in
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_99809050
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 19:45:41 #8
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99809651
Wat een nette TT! Hulde Sjeen :)

Lijstje van vandaag:

O: Boterham met vruchtenhagel, glas chocolademelk light.
L: 2 boterhammen met garnalensalade, beker melk.
T: Eierkoek, 2 kersenbonbons (Ze vielen me aan, echt..)
D: Andijvie, aardappeltjes, kaasburger en een left over pindasaus.

Vanavond niks meer, behalve water. En net 200 kcal verfiest. Denk dat ik rond de 1300 kcal zit.
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_99813095
O hier zijn we!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_99815573
Is Mala trouwens op vakantie?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  vrijdag 22 juli 2011 @ 22:06:27 #11
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99816528
Ik was jullie kwijt!

Vandaag een hele dag gezellig gedaan, maar weinig onverantwoords :)

Nu ga ik badderen, ben kapot moe en morgenavond kermis :D *w00t, love living in Tilburg*

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_99817417
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 21:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is Mala trouwens op vakantie?
Ze is al een tijdje weg inderdaad :?
pi_99831043
Misschien op vakantie, misschien even een klein dipje, kan allemaal.
Hier gaat het weer goed, na mijn migraine hield ik 3 dagen vocht vast maar das weg en 4 ons extra dus ik ben blij. Zal deze week geen klapper maken maar eraf is eraf.

oh en de column staat op de site trouwens ;)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:16:15 #14
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99831742
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Blistering het volgende:
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng :)
Om er ff op in te haken, geen gewicht erbij, wel 3 ons verloren. Alsnog een gewoon eetpatroon volgen de komende dagen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 11:46:17 #15
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99832456
Ik snap niks van mijn lijf... :?

Ik heb donderdag die verjaardag gehad en chocoladecake, een kersenflap, een donut, frietjes en een kaassouffé gehad. Gisteren bezoek: 2 grote stroopwafels, tuna-sandwich als lunch, ijskoffie met witte chocolade-siroop, 's avonds gevulde pasta....

Ik ben afgevallen (ongeveer een halve kilo). Het is niet dat ik er niet blij mee ben, maar ik snap het gewoon niet :(

Xx
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:00:58 #16
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_99832850
Haha Tink, we zitten in hetzelfde schuitje. Ik snap er ook niets van, maar ben er wel blij mee :P.

Jij ook mooi!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:01:30 #17
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_99832860
Het is btw patat.

Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:17:22 #18
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99833320
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Het is btw patat.

Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
Het is patat? :? In veel delen van het land zeggen ze gewoon "frietjes" hoor... niet aanstellen :')

Ik heb niet bewogen, zijn met de auto naar die verjaardag gegaan en hebben gisteren alleen een rondje door de stad gelopen...

Xx
pi_99833378
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjes :) Lekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!

Oh en ik heb een bmi van onder de 30 :D *G* *B*

[ Bericht 35% gewijzigd door Muks op 23-07-2011 12:32:27 ]
  zaterdag 23 juli 2011 @ 12:38:00 #20
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99833940
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Muks het volgende:
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjes :) Lekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!

Oh en ik heb een bmi van onder de 30 :D *G* *B*
*O* *O* *O*

Heb even bekeken hoe veel ik nog moet afvallen om die mijlpaal te halen: 12 kilo... Mooi doel voor het einde van het jaar :)

Xx!
  zaterdag 23 juli 2011 @ 13:17:51 #21
251095 Purdey
Better off alone..
pi_99835209
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen' ;) Psychologie van de koude bodem :D

Lijstje tot nu toe:

O: Ontbijtcrackers, chocolademelk light.
T: 3 pinda m&m's.
L: 1 witte sesam bagel met garnalensalade.

Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket 8-)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:14:15 #22
319308 Tink89
To live is to dance
pi_99838823
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Purdey het volgende:
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen' ;) Psychologie van de koude bodem :D

Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket 8-)
Alvast gefeliciteerd :D

En ik 'moet', want anders doe ik het niet... wat ik wil, kan ik net iets te makkelijk aanpassen. Hoe dat psychologisch in elkaar zit, heb ik in heel mijn opleiding nog niet gehad, dus daar maak ik me maar niet druk om :)

Xx
pi_99839033
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me :9

Soms is het even nodig :Y
  zaterdag 23 juli 2011 @ 15:21:41 #24
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99839053
Mijn grootste uitdaging is weer vanavond..
Ik werk in de horeca en daar zijn de verleidingen errug groot :{
De hele tijd bonbons die door je handen gaan (zoooo lekker om er gewoon eentje in je mond te stoppen :X ) en dessert-buffet waar van over is.. (zooo verleidelijk om dan in de keuken nog even een lepel te pakken en wat naar binnen te scheppen ipv direct de kliko in... Versgemaakte tiramisu :X :X ).. Bitterballen etc die rondgaan op een feestavond.. (erg handig tegen de trek die om een uur of 23.30 toch wel komt opzetten :X )

Het voornemen voor vanavond is toch weer om, áls ik erge trek/snaaitrek krijg, om het dan bij een droog stukje brood te houden of hooguit wat vers fruit ofzo :Y Voorgaande keren ging het best aardig :Y
En het helpt natuurlijk dat ik continue aan het lopen ben (al zorgt dat ook juist voor de trek, later op de avond).
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Boks-Chick zaterdag 23 juli 2011 @ 15:24:15 #25
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_99839142
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juli 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me :9

Soms is het even nodig :Y
Soms moet je jezelf eventjes laten gaan idd, des te beter kan je er andere dagen weer gewoon tegen O+

Zelf wel trots op mezelf :7
Vanochtend ontbeten met 2 sneetjes brood, tegen lunchtijd (kon niet anders) boodschappen gaan doen en toch ALLE verleidingen weten te weerstaan!
Dus ook de mac die in de AH xl zit, en ook de vietnamese snacktent die buiten voor de deur staat gewoon weerstaan :7
En zowaar geen ongezonde dingen gekocht ook nog eens :o Lijkt wel alsof ik ziek ben. Thuis braaf gewoon gelunched met twee sneetjes brood kalkoenfilet *O*

Daarna wel gezondigd met een handje japanse mix :+ Maar het had dus veeeeel erger kunnen zin :P
lolwut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')