Om er ff op in te haken, geen gewicht erbij, wel 3 ons verloren. Alsnog een gewoon eetpatroon volgen de komende dagen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:28 schreef Blistering het volgende:
Vandaag verjaardag van moeders en m'n gewicht gevierd. Gevolg: taart, chips en broodjes. Komende dagen weer streng
Het is patat?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:01 schreef Juicyhil het volgende:
Het is btw patat.
Maar had je misschien veel bewogen? Of even langs de sportschool geweest? Dat kan soms helpen namelijk, kun je je meer calorieën veroorloven.
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:19 schreef Muks het volgende:
Hier heet het patat, maar wij noemen het frietjesLekker eigenwijs he
En Tink, soms doet je lijf soms raar, maar eraf is eraf !!
Oh en ik heb een bmi van onder de 30![]()
*B*
Alvast gefeliciteerdquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:17 schreef Purdey het volgende:
Ik moet nog 17 kilo kwijt, teminste wil ik kwijt voor het einde van het jaar. Zoals Sonja Bakker in haar tweede boek zei 'Je moet nooit 'moeten' zeggen, want dat maakt de lading zo zwaar. Je moet zeggen 'willen'Psychologie van de koude bodem
Vanmorgen een sollicitatiegesprek gehad, een enorm slap ge-ouwehoer gesprek met twee mannen van eind 20/begin 30, en volgens mij heb ik 'm in de pocket![]()
Soms moet je jezelf eventjes laten gaan idd, des te beter kan je er andere dagen weer gewoon tegenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb echt een kutweek en ik ga nu allemaal echt lekkere dingen eten die mijn ouders hebben gekocht voor me
Soms is het even nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |