quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dit is echt te vreemd! Iemand een verklaring?
dan nog klopt het niet, inlog datumquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die was al geplaatst en daar passen ze gewoon de titel aan.
Ga anders met dat filmpje naar BNW
Mehehe, ik kan het goed gebruiken, maar ik wil nu gewoon mijn vriend terugquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:51 schreef YazooW het volgende:
[..]
Z'n telefoonnummer verkopen voor 1000 euri
Cache enzo van Youtube.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
dan nog klopt het niet, inlog datum
Wie is jouw vriend dan?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:50 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg net een tweet van de nos redactie of ze met mijn vriend kunnen bellen, ik krijg hem zelf niet eens aan de telefoon! ( het boeit ze trouwens niet waar hij zit, als het maar noorwegen is)
Inloggen doe ik ook zelden, sta meestal al ingelogd dan telt het volgens mij niet mee.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kan dat als het laatste bezoek 23 uur geleden is?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Die was al geplaatst en daar passen ze gewoon de titel aan.
Ga anders met dat filmpje naar BNW
Die is niet altijd up2date, zoals slechts 30x eerder is verteld in dit topicquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:54 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
je moet inloggen om een titel te kunnen wijzigen!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Inloggen doe ik ook zelden, sta meestal al ingelogd dan telt het volgens mij niet mee.
Tweequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Faux. het volgende:
NOS Journaal op Nederland 1 of op Nederland 2 om vijf uur?
Dankquote:
Terwijl 23 uur geleden het laatste bezoek was?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Kw4Kje het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan, het filmpje is geupload op 17 juli, het is vandaag 22-7-2011 er is een aanslag gebeurd, hij veranderd vandaag de titel en de omschrijving.
Welke, Ned 2?quote:
Dat is heel vaak niet up to datequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef Mercer het volgende:
[..]
Terwijl 23 uur geleden het laatste bezoek was?
Je, gaat fietsen stelen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dat is dus niet up to datequote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:56 schreef Mercer het volgende:
[..]
Je staat al ingelogd als je de site bezoekt als je op 'blijf ingelogd' of 'wachtwoord onthouden' klikt bv. Op FOK! hoef ik ook niet altijd opnieuw in te loggen , alleen als ik op een andere pc of IP zit. Volgens mij kijkt youtube alleen naar wanneer je daadwerkelijk op inloggen klikt. Natuurlijk log je in achter de schermen, maar dat wordt dus niet meegeteld volgens mij als 'laatste bezoek.'quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:55 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
je moet inloggen om een titel te kunnen wijzigen!
En wat een dierenmishandeling om twee van die beestjes in zo'n armzalig kooitje te stoppen. Kijk dan hoe graag ze eruit willen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:53 schreef Mercer het volgende:
[..]
Dit is echt te vreemd! Iemand een verklaring?
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:59 schreef Kw4Kje het volgende:
Er is een fucking explosie geweest, met waarschijnlijk doden en gewonden, en wij hebben het over een filmpje van 2 hamsters in een kooi.!
Samise rebellenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:45 schreef LXIV het volgende:
Waarom een aanslag in Noorwegen? Dat land valt toch niemand lastig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |