Sluit dit hele subforum dan maar.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
Anders openen we even het Oslo-speculeer-topic?
Wacht gewoon af wat er naar buiten komt ipv, te lopen speculeren wie/wat/hoe.
Grootste krant van Noorwegen zit daar ook, jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:09 schreef StephanL het volgende:
Explosie bij een kantoor van een krant meldt BBC.
Die zit boven Oslo CS. Dat is niet hier dacht ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:06 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Ahh... toch niet de Aftenposten?
Noorse krant publiceert omstreden Mohammed-cartoons opnieuw
Weet je hoe episch het is om te speculeren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:08 schreef JeMoeder het volgende:
Anders openen we even het Oslo-speculeer-topic?
Wacht gewoon af wat er naar buiten komt ipv, te lopen speculeren wie/wat/hoe.
Ze gaan over op het afluisterschandaal. Schijnbaar is dit niet belangrijk genoeg, nu niet tenminste.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
http://www.livestation.com/products/66-cnn-international
Dit is vlakbij de redactie van VG, de tweede krant.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:10 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Die zit boven Oslo CS. Dat is niet hier dacht ik.
Dat lijkt me ook niet, als ik deze foto zie.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:12 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Klopt, maar volgens mij gaat het hier niet om een autobom.
Ja, dikke LOLquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:14 schreef QBay het volgende:
Lol, uit het niets komt dit ineens. Terroristen of gaslek o.i.d?
Ligt er helemaal aan wat voor soort explosieven en auto er gebruikt zijn.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:15 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Een autobom zou idd niet zo hoog schade veroorzaken zonder de onderkant helemaal weg te blazen.
http://hypervocal.com/new(...)me-ministers-office/quote:Norway’s Afterposten reported that people are “running around bewildered,” and some still have blood on their faces and hands. “You can smell the sulfur fumes,” Afterposten’s reporter said.
De bovenverdieping van een 17 verdiepingen hoog gebouw beschadig je niet zo erg met een autobom als de onderkant niet veel erger beschadigd is.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er helemaal aan wat voor soort explosieven en auto er gebruikt zijn.
Inderdaad, bom in het gebouw zelf dus.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
De bovenverdieping van een 17 verdiepingen hoog gebouw beschadig je niet zo erg met een autobom als de onderkant niet veel erger beschadigd is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |