LOLquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar we weglopen met Beetle en stilstaan bij Bullie
Het ziet er niet uit zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Boor ziet er echt bol uit op die foto
Dat is gemaakt van een pyjamabroek van Nonneke, daar heb ik dr twee vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuk shirtje oh-oh! Ik moet ook nog wat nieuwe bestellen voor Juno..heb alleen geen idee welke maat ik nodig heb. Als het heel heet is, doe ik dr ook gewoon een hemdje aan..scheelt weer met verbranden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit zo
Als hij ligt, lijkt het echt een vetvlek.
Topquote:
- Frankrijkquote:
Die zag ik ook ja, aan de rivier!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
http://www.huisaandeourthe.nl/
Ik wil naar die!
Niet alleen volgend jaar zie ik... ook 2013 al geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan moet je wel nu al boeken, grote kans dat het nu al vol zit voor volgend jaar.
Ja die zijn erg populair. Je kan altijd mailen..soms hebben ze toch nog ergens een plekje vrij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen volgend jaar zie ik... ook 2013 al geloof ik
Alle vijf hun huisjes.
Een hond die uit losse onderdelen is opgebouwdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwamen we daar ook es tegen op t strand...
Jeweets, ik kan heul nie fotosjoppe!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een hond die uit losse onderdelen is opgebouwdDie kop hoort er niet bij, toch?
Nou, deze is aardig geluktquote:
Wat een wild kapsel idd,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, bad hairday Billy![]()
[ afbeelding ]
Dat is schrikken zeg. Het ziet er vreselijk uit daar...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders waren bij de bomexplosie in Noorwegen gelukkig zijn ze niet gewond geraakt
Waren ze echt daar bij dat gebouw?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders waren bij de bomexplosie in Noorwegen gelukkig zijn ze niet gewond geraakt
F_r dat is schrikkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Oeh, heftig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:
Ik dacht dat die al verhuisd waren!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef tombolafan het volgende:
En Spliff, Shaggie, Saffie en Strootje
oh bahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Brrr, nu is er iets verderop bij Oslo op een jeugdkamp ook al een shooting geweest
Gaat lekker daar. Ook twee doden. En inmiddels al 7 dood door de bom.
Food motivated.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Toen ze wist dat ik kaas in mijn tas had
Wat lief!quote:
tien voor tien op ccum toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik nu de lijst met alle treinverbindingen voor morgen en overstappen en opties als ik mijn geplande trein mis compleet.![]()
Kan ik split second beslissingen nemen indien nodig.
Dat is fase 1.quote:
Ik heb gewoon een mobiel met internetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is fase 1.Daarvoor heb ik geen backup plan, dat moet gewoon goed gaan.
En ik niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mobiel met internet
Ja dat leek me een mooie middenweg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Food motivated.Goed van je Greys, kijk haar eens genieten!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Qtje!
Kijk, zonder handen!riem!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Toen ze wist dat ik kaas in mijn tas had
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mobiel met internet
Ik zou wel kaas als back-up meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat leek me een mooie middenweg.
Eerst maar even 'op veilig' met een stukkie kaas. Meerdere keren geroepen, soms kon ik op mijn kop gaan staan, maar uiteindelijk kwam ze dan steeds aanhollen om uit zichzelf voor mijn voeten te gaan zitten om een stukje kaas in ontvangst te nemen.
Dan leert ze dat het leuk is om te komen als ik haar roep en dat ze niet meteen weer gevangen wordt aan de riem. En een volgende keer proberen we het met haar bal bv ipv met kaas
Watje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ga er mooi vroeg inIk moet voor mijn doen belachelijk vroeg op morgen
Als ze dat morgen maar niet doet. Want dan ben ik weg.quote:
Ja hallo, ik rol nooit om 07:45 mijn bed uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje.Hier gaat de wekker rond half 7.
Morgen geen kuthumeur hebben he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik rol nooit om 07:45 mijn bed uit
Mijn wekker gaat al om 03:00 en vervolgens om 05:30 oidquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje.Hier gaat de wekker rond half 7.
Daar Q.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat al om 03:00 en vervolgens om 05:30 oid
Normaal ging die altijd om 06:00
Waarom denk je dat ik geen kids wil?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat al om 03:00 en vervolgens om 05:30 oid
Normaal ging die altijd om 06:00
Bring it on.quote:
quote:
Greys?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, Q met een kuthumeur is NIET grappig. Vraag de dames van de asielactie in Zwolle maar... en toen was ik enkel lichtelijk geïrriteerd
Nou ik heb nieuws voor je... toen stonden Maes en ik nog anderhalf uur in de file toen Q tekeer ging. Maar ik kreeg wel telefonisch verslagquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik heb nieuws voor je... toen stonden Maes en ik nog anderhalf uur in de file toen Q tekeer ging. Maar ik kreeg wel telefonisch verslag
Dat ze dat niet beter konden plannen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Altijd handig bij een asielactie in Zwolle, dat precies op die dag heel de A28 van Apeldoorn tot Zwolle er uit ligt
Regen, regen en nog es regen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ze dat niet beter konden plannen.![]()
Wat doet het weer morgen trouwens in het Noordwesten? Ik ga compleet uit mijn comfort zone.
Kijk dan eens op je hendig sjieke telefoon met internet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo, is de pick up place in ccum morgen logisch of heb ik nog instructies nodig?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Morgen overdag vallen er eerst enkele buien en van het noorden uit raakt het op steeds meer plaatsen bewolkt. Naarmate de dag vordert gaat de wind toenemen en begint het in het noorden te regenen. Deze regen breidt zich langzaam verder zuidwaarts uit en is langdurig. De maximumtemperatuur ligt rond de 17 graden, maar in langdurige regen daalt de temperatuur naar een graad of 13. Er staat een vrij krachtige, aan zee en op het IJsselmeer krachtige tot harde westenwind. In het noordwestelijk kustgebied komen in de avond windvlagen tot 80 km/uur voor
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk dan eens op je hendig sjieke telefoon met internet.Ik moet de elementen trotseren.
Ha! Ik hoef maar 1 min te fietsen op 5 te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo, is de pick up place in ccum morgen logisch of heb ik nog instructies nodig?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Goffer.quote:
Ik fiets langzaam.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha! Ik hoef maar 1 min te fietsen op 5 te lopen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik heb nieuws voor je... toen stonden Maes en ik nog anderhalf uur in de file toen Q tekeer ging. Maar ik kreeg wel telefonisch verslag
Q!quote:
Niet van mij, ik heb geen foon met internet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
Krijgen we morgen wel even een update van het humeur van Qweaen wat jullie aan het doen zijn om dat zo zonnig mogelijk te houden
PAUPERRRRRRquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet van mij, ik heb geen foon met internet.
quote:
Jezusquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Zie die foto van de kust van het eilandje![]()
![]()
http://www.abcnyheter.no/(...)g-situasjon-pa-utoya
Waarschijnlijk 20 tot 30 doden alleen al op dat eilandje met die jongeren.
Afschuwelijk.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:20 schreef Greys het volgende:
Zie die foto van de kust van het eilandje![]()
![]()
http://www.abcnyheter.no/(...)g-situasjon-pa-utoya
Waarschijnlijk 20 tot 30 doden alleen al op dat eilandje met die jongeren.
Kan me ook voorstellen dat sommigen dat weer niet durfden, want in het water ben je wel weer gemakkelijk te 'spotten' om op te schieten. Sommigen zitten op die foto volgens mij ook ineengedoken om te schuilen, anderen zijn gewoon al dood. Echt, wat een horror...quote:
Echt gepland dus. Zoveel mogelijk dood en verderf zaaien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel een horrorfilm wat die jongeren daar meegemaakt moeten hebben op dat eilandje.
Die 'politie agent' schijnt ze eerst zogenaamd te hebben bijeen geroepen om ze te informeren over de eerdere bom. En daarna is ie gaan knallen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:29 schreef Greys het volgende:
Het lijkt wel een horrorfilm wat die jongeren daar meegemaakt moeten hebben op dat eilandje.
Die 'politie agent' schijnt ze eerst zogenaamd te hebben bijeen geroepen om ze te informeren over de eerdere bom. En daarna is ie gaan knallen
Ja er staat nog vrij weinig echt met zekerheid vast , zal pas later bekend worden hoe het precies in elkaar steekt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:41 schreef Qwea het volgende:
En van die persberichten wordt je ook he-le-maal hoerig.
Wel dit, niet dit, wel dat, toch niet dat.
aarg.
Ik kan me trouwens ook nog heel goed (natuurlijk) 9/11 herinneren... maar ook Londen
Ik weet nog dat ik 11/12 was... en ik was heel erg ziek. Ik lag op de bank te zappen en mijn moeder was bij de buurvrouw verderop.... En dat ik die twin towers in de hens zag staan. Ik dacht eerst dat het een actie film was, totdat ik verder zapte en langs CNN kwamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:45 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja er staat nog vrij weinig echt met zekerheid vast , zal pas later bekend worden hoe het precies in elkaar steekt.
ja 9/11 wat een dag was dat al bijna 10 jaar geleden
Het zou zomaar een slechte horror kunnen zijn he?quote:
Hoe kun je in godsnaam nog iets organiseren? Als er maar geen paniek ontstaat en mensen gaan toegeven aan de angst. Want dan hebben de dader(s) echt hun zin gekregen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou zomaar een slechte horror kunnen zijn he?
Echt vreselijk, wat moeten die lui bang geweest zijn.
Nep-politie man schijnt door een bootje van de organisatie naar het eiland te zijn gevaren, omdat hij zei een routine controle te willen uitvoeren tijdens het event.
Ja misschien zelfs een eenmansaktie zeiden ze net op het journaalquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:07 schreef Qwea het volgende:
UPDATE: NRK (Noorse staatsTV) - De politie gaat er voorlopig van uit dat het niet gaat om een terroristische aanslag, maar om een interne Noorse politieke aangelegenheid gaat.
Woede, blinde woede.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er mensen dood moeten die nergens iets mee te maken hebbenEen aanslag op een politicus waar je het niet mee eens bent, kan ik me nog enigszins voorstellen (niet dat ik het goedkeur uiteraard) maar waarom een heel stel mensen die er allemaal niks mee te maken hebben?
Tjah "collateral damage" althans, voor wat betreft dan de mensen bij de explosie. Dat op dat eiland lijkt me meer een soort van "punt". "Dit gebeurd er nou als jullie hun steunen"quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom er mensen dood moeten die nergens iets mee te maken hebbenEen aanslag op een politicus waar je het niet mee eens bent, kan ik me nog enigszins voorstellen (niet dat ik het goedkeur uiteraard) maar waarom een heel stel mensen die er allemaal niks mee te maken hebben?
Uhu, Afghanistan enzo.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
En dan te bedenken dat voor mensen in veel landen dit soort toestanden echt dagelijkse kost zijn...
Ja idd en dat horen we dan en je denkt dat kan hier niet gebeuren, maar dat is natuurlijk onzin het kan altijd gebeuren.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:09 schreef oh-oh het volgende:
En dan te bedenken dat voor mensen in veel landen dit soort toestanden echt dagelijkse kost zijn...
Nah, ergens snap ik wel dat die agenten iig for the time being achterdochtig aangekeken worden. Voor hetzelfde geldt zit er nog zo'n idioot tussen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:10 schreef Greys het volgende:
En nu worden ook alle agenten met een schuin oog aangekeken natuurlijk.
Want wie zegt dat het een echte is.
Ik snap best dat die organisatie het logisch achtte dat er iemand van de politie wilde controleren.
Er zullen niet veel organisaties zijn die dan de agent eerst ff laten natrekken.
Precies. Ik denk zelf nu ook hoor "ver van mijn bed show" en dat dacht ik bij 9/11 en Londen ook. Maar totdat het hier gebeurd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:12 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja idd en dat horen we dan en je denkt dat kan hier niet gebeuren, maar dat is natuurlijk onzin het kan altijd gebeuren.
Je kunt er alleen niet bij stil blijven staan want dan durf je nergens meer heen
Precies. Winkelcentrum, treinen, kantoren, gewoon bij de bushalte, ect. Als je daar aan toe gaat geven, kun je beter je eigen afmaken.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:13 schreef Rewimo het volgende:
Nee, zo'n idioot als laatst in dat winkelcentrum is ook volkomen onvoorspelbaarDaar kun je geen rekening mee houden. Dan kom je inderdaad de deur niet meer uit.
Jij hebt geen smaakquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Dit is zeker niet het goede moment om te zeggen dat me opviel dat Noorwegen best een sekseh premier heeft?
[ afbeelding ]
Hier is altijd een moment voor.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:14 schreef Greys het volgende:
Dit is zeker niet het goede moment om te zeggen dat me opviel dat Noorwegen best een sekseh premier heeft?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:17 schreef Qwea het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=7f5_1311347933niet kijken als je geen doden wilt zien
Is het al tijd voor een nieuwe slipperdepip?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:18 schreef Greys het volgende:
Ik zag net dat hij ook in diverse polls de 'Hottest Head of State' is.
Kan me er iets bij voorstellen. Is weer eens iets anders dan Balkenende of Rutte zeg![]()
Ik moest lachenquote:Despite his overwhelming popularity and obvious hotness, Jens Stoltenberg is being forced to run for re-election in September. And so I pose this non-rhetorical question: What is wrong with Norway? If I were Norway, I would just declare Jens Stoltenberg Supreme Prime Minister for Life or Until He is No Longer That Hot, rather than risk the possibility of electing a less hot prime minister. But that’s the difference between me and Norway: I am right and Norway is wrong.
quote:Voorzitter Jerzy Buzek van het Europees Parlement zegt dat Noorwegen veel bijdraagt aan vrede. ''Het laatste wat Noorwegen verdient is een terroristische aanslag op zijn grondgebied.''
quote:Obama
De Amerikaanse president Barack Obama heeft zijn medeleven betuigd met het Noorse volk. Hij zei dat de aanslagen een herinnering zijn dat de hele wereld er belang bij heeft terreurdaden te stoppen. Obama beloofde de Noorse autoriteiten Amerikaanse hulp bij het onderzoek.
Dus, hun gaan uit van een terroristische aanslag.quote:Britse hulp
De Britse premier David Cameron zei 'woedend' te zijn over de aanslagen, die 'een keiharde herinnering zijn aan de dreiging die terrorisme vormt voor ons allemaal', zei hij. Cameron zei Britse hulp te hebben aangeboden. "Wij zullen met Noorwegen samenwerken om de moordenaars die dit gedaan hebben op te sporen en meer onschuldige doden te voorkomen."
Godsamme, hoeveel lichamen/lijken liggen daar niet?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh dear... wrs de dader in het midden.
Doden om hem heen. En zie die jongen links in het water![]()
http://pub.tv2.no/multime(...)b28f94-1a998e35.jpeg
Dat zijn er meer dan 10quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:29 schreef Greys het volgende:
Oh dear... wrs de dader in het midden.
Doden om hem heen. En zie die jongen links in het water![]()
http://pub.tv2.no/multime(...)b28f94-1a998e35.jpeg
Nou hier aan de overkant zou ik het nog steeds niet doen hoor, met de wegquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:34 schreef oh-oh het volgende:
Ja stresskippetje, tuurlijk kan die hond wel los![]()
Top Gear staat hier opquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:37 schreef oh-oh het volgende:
Kijk nou ff naar die zigeuners op 4, ze zijn echt awesome
Gesubsidieerde organisatie. Is de kat ziek, verwaarloosd, in acuut gevaar? Zo nee, dan wordt er inderdaad pas actie ondernomen tijdens kantoortijden. Kan je zus de kat niet vangen en vannacht ergens opsluiten?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:40 schreef Qwea het volgende:
wtf? Mijn zus heeft een kat gevonden want die loopt al 3 dagen bij een hele drukke straat in de wal van het kanaal.... belt ze de dieren ambu, komt die niet. Morgen om 08u was ze de eerste.Wtf?
Had ik net ook op, leuk met die cabrioquote:
Ja!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had ik net ook op, leuk met die cabrio
Belachelijk, werkelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gesubsidieerde organisatie. Is de kat ziek, verwaarloosd, in acuut gevaar? Zo nee, dan wordt er inderdaad pas actie ondernomen tijdens kantoortijden. Kan je zus de kat niet vangen en vannacht ergens opsluiten?
Ik had hem ook al gezien jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!En die race door Londen had ik al eens gezien maar blijft lollig.
Èerst morgen overleven Qquote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:54 schreef Qwea het volgende:
Ik zal blij zijn als het 13 aug is ofzoTijd voor de internist
Hey, dat kan ik beter tegen jullie zeggenquote:
Lekker vooruitzicht!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:55 schreef Mama_Mia het volgende:
Ik heb vandaag mn vakantie naar Rome geregeld
Jij bent een schatje, ik ben een bitchquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, dat kan ik beter tegen jullie zeggen
Of tegen de rauwe vis.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hey, dat kan ik beter tegen jullie zeggen
*Bitch2 meldt*quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent een schatje, ik ben een bitch
Jaquote:
Mooie bestemmming! Hopelijk vind je Napels leuker dan ik het vond.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:04 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
Jaeerst 17 augustus naar Londen voor Wicked en dan 13 september lekker een weekje naar Rome
Pompeii zien, en de sixtijnse kapel, en Napels en Rome en de trevi fontein*zin*
We zijn daar geloof ik maar 1 dagje ofzo. Of nou ja, we zitten bij Napels in een of ander kuststadje. Ik ben echt super blij dat ik EINDELIJK Pompeii mag zienquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooie bestemmming! Hopelijk vind je Napels leuker dan ik het vond.Vieze stad met nare, brutale mensen.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Jij bent een schatje, ik ben een bitch
Een dagje Napels is ruim voldoende om de leuke dingen daar te zien (ik herinner ze me niet meerquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef Mama_Mia het volgende:
[..]
We zijn daar geloof ik maar 1 dagje ofzo. Of nou ja, we zitten bij Napels in een of ander kuststadje. Ik ben echt super blij dat ik EINDELIJK Pompeii mag zienen we gaan nog naar een supergrote abdij en de Vesuvius beklimmen enzo ik vind het zo tof
![]()
En midden in de week lekker een rustdag want anders ben ik na twee dagen kapot
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh godverdekut ik heb nog geen spoedcursus "hoe vreet ik met stokjes" gehad
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef Qwea het volgende:
Ooh godverdekut ik heb nog geen spoedcursus "hoe vreet ik met stokjes" gehad
Tonijnquote:
Ik ben ooit in Nijmegen naar het museum geweest waar ze toen een tentoonstelling hadden van zowel Herculaneum als Pompeii, en ik geloof dat in het museum in Napels daar ook een tentoonstelling van is. Ik vind dat soort dingen zo gaaf, ook ruïnes en kloosters enzoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een dagje Napels is ruim voldoende om de leuke dingen daar te zien (ik herinner ze me niet meer). Pompei is geweldig! Heel indrukwekkend. Veel bewaard gebleven, zelfs de grafitti nog op de muren. Ik was er op 9/11.
![]()
Herculanum schijnt heel anders te zijn en haast nog mooier, daar zou ik nog wel eens een keer heen willen.
Ik zat me net te bedenken dat ik daar ook verstandig aan zou doen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Qwea het volgende:
Ik ga te bed, anders zit ik morgen wél met een kuthumeur![]()
Bis spätter!
Trusten!!
Oke, dat ziet er vet moeilijk uitquote:
Ik heb net de chopsticks uit mijn bento gepakt om te oefenen. Faal.quote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb net de chopsticks uit mijn bento gepakt om te oefenen. Faal.
Ik heb geen kneuzenstokjes nodig, maar gewoon een autistenstokje...cq vork.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:28 schreef Greys het volgende:
Ze hebben bij Shabu ook kneuzenstokkies met elastiekje
Nee, film, nog bezig maar ik weet niet of hij nog komtquote:
Zo liefquote:
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
Ja voor Boor vind ik het ook erg leuk
Boor moet wel nog een beetje van zich af leren meppen, want die is veel te soft. Bietje wil soms met hem spelen en dat doet ze best ruw. Het leukste spel is dat Boor dan achter het gordijn gaat zitten en dat Biet dan met zijn poten tegen het gordijn gaat meppen om te kijken waar Boor ongeveer zit (terwijl Boor zijn staart er gewoon onderuit komt).
Ze gaat ook af en toe a la Sjon op haar achterpoten staan om in de verte te kijken.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vond Biet echt schattig hoe ze keek na het van het raamkozijn af donderen![]()
Was dit ook alweer een halfjaarlijkse verjaardag of een hele?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:13 schreef oh-oh het volgende:
We hebben Chico zn feestje voor zondag maar afgezegd, ivm dat kutweer
![]()
Zoooooo jammer, ik verheugde me zo op de nieuwe pup van die vriendin die zou komen.
Wat een schoonheid is dat
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze gaat ook af en toe a la Sjon op haar achterpoten staan om in de verte te kijken.
En dan dondert ze soms om achterover
quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:16 schreef oh-oh het volgende:
Dit was de eerste halfjaarlijkse, vanaf 13 mag dat
Kijk nou toch wat een bjoetie:
http://www.chinesecrested(...).Zero+Knock+Out.html
Ik ga ook. Morgenochtend vroeg weer Bietje-timequote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik moet ook maar eens naar bed, morgen nog even huis opruimen
Jaaaaaaaaaaaaaaa, tot morgen!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Wat een koppie!
Wat een kapsel!
[..]
Ik ga ook. Morgenochtend vroeg weer Bietje-time
Tot rond 11.15 uur, dan ben ik ongeveer bij jou!
dus lelijkquote:
Ze probeert een beetje Macy Grey te doen?quote:
Sorry hoorquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Prince zn nieuwe speeltje is ze.
Ze is waaaaaaaay mooier dan Macy
Echt onbegrijpelijk dat je Snoop goed vindt en dan met zoiets komtquote:
Bow wow wow, whateverquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:59 schreef oh-oh het volgende:
Ja nou die ouwe snoops die ken ik wel hoor bro.
Kijk die van snoop en de apen samen maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |