LOLquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Waar we weglopen met Beetle en stilstaan bij Bullie
Het ziet er niet uit zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:00 schreef _Multiply86_ het volgende:
Boor ziet er echt bol uit op die foto
Dat is gemaakt van een pyjamabroek van Nonneke, daar heb ik dr twee vanquote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Leuk shirtje oh-oh! Ik moet ook nog wat nieuwe bestellen voor Juno..heb alleen geen idee welke maat ik nodig heb. Als het heel heet is, doe ik dr ook gewoon een hemdje aan..scheelt weer met verbranden.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Het ziet er niet uit zo
Als hij ligt, lijkt het echt een vetvlek.
Topquote:
- Frankrijkquote:
Die zag ik ook ja, aan de rivier!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:46 schreef oh-oh het volgende:
http://www.huisaandeourthe.nl/
Ik wil naar die!
Niet alleen volgend jaar zie ik... ook 2013 al geloof ikquote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:59 schreef _Multiply86_ het volgende:
Dan moet je wel nu al boeken, grote kans dat het nu al vol zit voor volgend jaar.
Ja die zijn erg populair. Je kan altijd mailen..soms hebben ze toch nog ergens een plekje vrij.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Niet alleen volgend jaar zie ik... ook 2013 al geloof ik
Alle vijf hun huisjes.
Een hond die uit losse onderdelen is opgebouwdquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Die kwamen we daar ook es tegen op t strand...
Jeweets, ik kan heul nie fotosjoppe!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Een hond die uit losse onderdelen is opgebouwdDie kop hoort er niet bij, toch?
Nou, deze is aardig geluktquote:
Wat een wild kapsel idd,quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Oeh, bad hairday Billy![]()
[ afbeelding ]
Dat is schrikken zeg. Het ziet er vreselijk uit daar...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders waren bij de bomexplosie in Noorwegen gelukkig zijn ze niet gewond geraakt
Waren ze echt daar bij dat gebouw?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn ouders waren bij de bomexplosie in Noorwegen gelukkig zijn ze niet gewond geraakt
F_r dat is schrikkenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Oeh, heftig!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:02 schreef ferrari_rood het volgende:
quote:
Ik dacht dat die al verhuisd waren!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:48 schreef tombolafan het volgende:
En Spliff, Shaggie, Saffie en Strootje
oh bahquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
Brrr, nu is er iets verderop bij Oslo op een jeugdkamp ook al een shooting geweest
Gaat lekker daar. Ook twee doden. En inmiddels al 7 dood door de bom.
Food motivated.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Toen ze wist dat ik kaas in mijn tas had
Wat lief!quote:
tien voor tien op ccum toch?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:10 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij heb ik nu de lijst met alle treinverbindingen voor morgen en overstappen en opties als ik mijn geplande trein mis compleet.![]()
Kan ik split second beslissingen nemen indien nodig.
Dat is fase 1.quote:
Ik heb gewoon een mobiel met internetquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is fase 1.Daarvoor heb ik geen backup plan, dat moet gewoon goed gaan.
En ik niet.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mobiel met internet
Ja dat leek me een mooie middenweg.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Food motivated.Goed van je Greys, kijk haar eens genieten!
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:05 schreef Greys het volgende:
Qtje!
Kijk, zonder handen!riem!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja! Toen ze wist dat ik kaas in mijn tas had
Ik ookquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een mobiel met internet
Ik zou wel kaas als back-up meenemenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat leek me een mooie middenweg.
Eerst maar even 'op veilig' met een stukkie kaas. Meerdere keren geroepen, soms kon ik op mijn kop gaan staan, maar uiteindelijk kwam ze dan steeds aanhollen om uit zichzelf voor mijn voeten te gaan zitten om een stukje kaas in ontvangst te nemen.
Dan leert ze dat het leuk is om te komen als ik haar roep en dat ze niet meteen weer gevangen wordt aan de riem. En een volgende keer proberen we het met haar bal bv ipv met kaas
Watje.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
Ik ga er mooi vroeg inIk moet voor mijn doen belachelijk vroeg op morgen
Als ze dat morgen maar niet doet. Want dan ben ik weg.quote:
Ja hallo, ik rol nooit om 07:45 mijn bed uitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje.Hier gaat de wekker rond half 7.
Morgen geen kuthumeur hebben he?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:26 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja hallo, ik rol nooit om 07:45 mijn bed uit
Mijn wekker gaat al om 03:00 en vervolgens om 05:30 oidquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Watje.Hier gaat de wekker rond half 7.
Daar Q.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat al om 03:00 en vervolgens om 05:30 oid
Normaal ging die altijd om 06:00
Waarom denk je dat ik geen kids wil?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat al om 03:00 en vervolgens om 05:30 oid
Normaal ging die altijd om 06:00
Bring it on.quote:
quote:
Greys?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
Trust me, Q met een kuthumeur is NIET grappig. Vraag de dames van de asielactie in Zwolle maar... en toen was ik enkel lichtelijk geïrriteerd
Nou ik heb nieuws voor je... toen stonden Maes en ik nog anderhalf uur in de file toen Q tekeer ging. Maar ik kreeg wel telefonisch verslagquote:
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik heb nieuws voor je... toen stonden Maes en ik nog anderhalf uur in de file toen Q tekeer ging. Maar ik kreeg wel telefonisch verslag
Dat ze dat niet beter konden plannen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:52 schreef Greys het volgende:
Altijd handig bij een asielactie in Zwolle, dat precies op die dag heel de A28 van Apeldoorn tot Zwolle er uit ligt
Regen, regen en nog es regen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat ze dat niet beter konden plannen.![]()
Wat doet het weer morgen trouwens in het Noordwesten? Ik ga compleet uit mijn comfort zone.
Kijk dan eens op je hendig sjieke telefoon met internet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo, is de pick up place in ccum morgen logisch of heb ik nog instructies nodig?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Morgen overdag vallen er eerst enkele buien en van het noorden uit raakt het op steeds meer plaatsen bewolkt. Naarmate de dag vordert gaat de wind toenemen en begint het in het noorden te regenen. Deze regen breidt zich langzaam verder zuidwaarts uit en is langdurig. De maximumtemperatuur ligt rond de 17 graden, maar in langdurige regen daalt de temperatuur naar een graad of 13. Er staat een vrij krachtige, aan zee en op het IJsselmeer krachtige tot harde westenwind. In het noordwestelijk kustgebied komen in de avond windvlagen tot 80 km/uur voor
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kijk dan eens op je hendig sjieke telefoon met internet.Ik moet de elementen trotseren.
Ha! Ik hoef maar 1 min te fietsen op 5 te lopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo, is de pick up place in ccum morgen logisch of heb ik nog instructies nodig?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Goffer.quote:
Ik fiets langzaam.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ha! Ik hoef maar 1 min te fietsen op 5 te lopen
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ik heb nieuws voor je... toen stonden Maes en ik nog anderhalf uur in de file toen Q tekeer ging. Maar ik kreeg wel telefonisch verslag
Q!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |