Betekent dat dat je die ene baan van dat laatste gesprek hebt gekregen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 08:14 schreef Viking84 het volgende:
Is er nog iemand geïnteresseerd in een administratieve functie in Den Haag per 1 augustus tot en met eind september? Belangrijk is dat je affiniteit hebt met boeken/lezen. PM me even als je interesse hebt / meer info wilt(het is mijn huidige baantje, maar ik ga 1 aug ergens anders starten).
Jaquote:Op dinsdag 26 juli 2011 15:28 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Betekent dat dat je die ene baan van dat laatste gesprek hebt gekregen?
Maar ze vonden je wel geweldig!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 14:23 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, ze vonden me ook gewéééééldig, etc. etc. etc., maar hadden geen uren voor me op het moment, blijkbaar
En dat zeg je niet evenquote:
Ik heb het aan het eind van het vorige topic gezegd, geloof ikquote:Op dinsdag 26 juli 2011 16:45 schreef pussywillow het volgende:
[..]
En dat zeg je niet evenOf ik heb het gemist, dat zou ook heel goed kunnen
In ieder geval, gefeliciteerd!
Checkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
Net mail gehad nav het sollicitatiegesprek van afgelopen woensdag bij het bedrijf waar ik eerder tweede was geworden: ik ben aangenomen en kan per 1 augustus starten!!!. Spannend hoor! Eindelijk een baan die bij m'n studieachtergrond past (Nederlands) en die heeeeel goed is voor m'n cv!
Ik zal je missen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:07 schreef Viking84 het volgende:
Aangezien ik een baan heb, meld ik me hier maar af. Ik wens iedereen heel veel succes met zoeken (en vinden!). Houd vol, ooit komt het goed!![]()
.
Huh, dus je zoekt weer werk? Of interpreteer ik je reactie fout?quote:Op donderdag 28 juli 2011 09:03 schreef Viking84 het volgende:
Kan m'n post niet meer wijzigen, maar mijn huidige functie is inmiddels vergeven!
Nee, haar tijdelijke baan was 'in de aanbieding'.quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:15 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Huh, dus je zoekt weer werk? Of interpreteer ik je reactie fout?
Oh oftewel, haar vorige baan is nu weer beschikbaar?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, haar tijdelijke baan was 'in de aanbieding'.
Hoezo zou dat een strikvraag zijn? Die vraag heb ik ook wel eens gekregen. Wat voor antwoord heb je gegeven?quote:Op donderdag 28 juli 2011 12:58 schreef brtausi het volgende:
Net een eerste gesprek gehad. Ging voor m'n gevoel goed. Maar er werd gevraagd of ik al een salaris in gedachten had... Is dat niet meestal een strikvraag? Volgende week donderdag laat die van zich horen.
Lijkt me ook een goed antwoord. In een eerste gesprek komen die specifieke voorwaarden normaal gesproken nog niet op tafel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:16 schreef brtausi het volgende:
Dat het samenhangt met andere voorwaarden en dat ik die nog niet weet. Er werd ook niks vermeld over salaris in de vacature.
Ik heb dat redelijk vaak meegemaakt op sites van uitzendbureaus. Dan reageer je op een bepaalde vacature en word je al vrij snel opgebeld met de mededeling: "De vacature is momenteel niet beschikbaar, maar we hebben nog wel andere banen voor je" en dan proberen ze je weer een callcenterfunctie aan te smeren.quote:Op donderdag 28 juli 2011 14:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hebben mensen hier nou ook wel eens dat je reageert op een vacature maar dat het een spookvacature is of een vacature 'bedoeld voor werving'? Echt dik balen als je een schijnbaar leuke vacature hebt gevonden en dan blijkt de functie niet te bestaan! Wat is dat voor een oplichterij!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |