Is waar, maar ik denk dat ik dan echt de halve brief moet verwijderen of wijzigen, er staan best wat details in en sowieso zet ik hem liever niet echt openbaar op het internet. Maar ik stuur hem graag naar je per PM, dank je!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef goofy_goober het volgende:
Sure, maar je zou de persoonlijke info ook kunnen verwijderen of vervangen voor iets anders. Hoe meer mensen je kunnen helpen hier des te beter lijkt me? Er zitten hier tenslotte ook mensen die op HR/P&O werken en voor hun werk cv's en brieven moeten selecteren.
Ik sta bij 4 UZB's ingeschreven en overal zeggen ze hetzelfde. In deze tijd zijn er altijd mensen met recentere werkervaring in die branche.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef gifkwal het volgende:
Wat raar zeg, dat je alleen in aanmerking zou komen voor een baan die gelijk is aan je laatste werkervaring. Ik zou als ik jou was nog een paar andere UZBs proberen.
Het valt me nog mee van Randstad dat ze je niet meteen een callcenterbaan hebben proberen aan te smeren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:22 schreef OpaFladder het volgende:
Vandaag bij Randstad UZB geweest om me in te schrijven. Heb een verleden (lang geleden) als bedrijfsleider/chef/manager in de retail. Laatste baantje dat ik gehad heb is magazijn medewerker omdat ik een tijdje geleden ook omhoog zat met werk.
Bij het UZB kom ik eigenlijk alleen in aanmerking voor magazijn werk omdat dat mijn meest recente werkervaring is, maar eigenlijk ook weer niet omdat mijn CV te goed is voor ongeschoold werk en ze bang zijn dat ik weer weg ben als ik een betere baan vind.
Iets met wal en schip.
Jammer dat je bent afgewezen en helaas is dat gewoon een standaard afwijsreden waar je idd niets mee kan. Maar wie weet wat er na die proefdag gebeurd? Ik zou het zien als een mogelijkheid om jezelf in de praktijk te bewijzen en je krijgt meteen de kans om te bekijken hoe het er daar aan toe gaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Balisto het volgende:
"We hebben jou niet geselecteerd met als reden dat we de procedure met iemand anders voortzetten."
Netjes dat ik word geïnformeerd naar aanleiding van mijn sollicitatie, maar met deze informatie kan ik wel heel weinig.
Dan toch maar die proefdag doen van dat horecabaantje.
Ik heb van zo'n administratieve baan zojuist een afwijzing in de mail.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef Janena het volgende:
Ik vind tegenwoordig allerlei (tijdelijke) administratieve banen op sites als studentenwerk.nl.
Ja, ik sta ook wel te kijken van de hoeveelheid reacties die er op sommige banen binnenkomen!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Balisto het volgende:
[..]
Ik heb van zo'n administratieve baan zojuist een afwijzing in de mail.![]()
Het schijnt dat op elke administratieve vacature in deze regio honderden reacties binnenkomen binnen enkele dagen. De kans om aangenomen te worden is dan nihil.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maarjaaaa. Ik heb gisteren gehoord dat ik aangenomen ben voor een tijdelijk part-time baantje, wel thuiswerk (ik wou juist weer onder de mensen komen, harhar), maar toch he! Er gaat iig weer geld binnenkomen en ik kan het mooi toevoegen aan mijn CV
Ondertussen zoek ik vrolijk verder
Ik denk dat er een markt is voor het schrijven van vacatureteksten, de meeste zijn namelijk om te jankenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Balisto het volgende:
En ondertussen smeken ze je zowat om bij callcenters te werken. Van alle vacatures die ik toegemaild krijg is zeker driekwart callcenterwerk. Meestal leuk en schreeuwerig verpakt:
"De ideale bijbaan!!!"
"TOP baan voor naast je studie!"
"Uitdagende commerciële functie!!!"
Als je bij een uitzendbureau binnenstapt en vraagt wat voor werk er is, krijg je 90% van de tijd meteen "callcenter" te horen, tenzij je van tevoren aangeeft dat juist niet te willen.
Ik werk nu ook in een callcenter. Niet mijn droombaan maar ik vermaak me prima. Ik hoef geen mensen te bellen met fantastische aanbiedingen of voordelige abonnementen. Mensen bellen mij met vragen (niet commercieel).quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Balisto het volgende:
En ondertussen smeken ze je zowat om bij callcenters te werken. Van alle vacatures die ik toegemaild krijg is zeker driekwart callcenterwerk. Meestal leuk en schreeuwerig verpakt:
"De ideale bijbaan!!!"
"TOP baan voor naast je studie!"
"Uitdagende commerciële functie!!!"
Als je bij een uitzendbureau binnenstapt en vraagt wat voor werk er is, krijg je 90% van de tijd meteen "callcenter" te horen, tenzij je van tevoren aangeeft dat juist niet te willen.
Eens, inbound heb ik ook gedaan, dat was best leuk! Mensen helpen met vragen enzo, dan ben je meer klantenservice dan iets anders.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik werk nu ook in een callcenter. Niet mijn droombaan maar ik vermaak me prima. Ik hoef geen mensen te bellen met fantastische aanbiedingen of voordelige abonnementen. Mensen bellen mij met vragen (niet commercieel).![]()
Ik zou nooit outbond willen bellen om mensen van alles aan te smeren. Maar dit inbound werk bevalt me goed. Zit nu opeens in een hele andere sector als waar ik altijd werkzaam in was. En leer ondertussen een heleboel.
Voor wat voor organisatie, als ik vragen mag? (Mag ook via PM)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik werk nu ook in een callcenter. Niet mijn droombaan maar ik vermaak me prima. Ik hoef geen mensen te bellen met fantastische aanbiedingen of voordelige abonnementen. Mensen bellen mij met vragen (niet commercieel).![]()
Ik zou nooit outbond willen bellen om mensen van alles aan te smeren. Maar dit inbound werk bevalt me goed. Zit nu opeens in een hele andere sector als waar ik altijd werkzaam in was. En leer ondertussen een heleboel.
Ik heb zojuist gehoord dat diegene bezig is met mijn sollicitatie en dat ik overmorgen even terug kan bellen. Ik heb zelfs zijn prive 06 gekregen. Ik hoop het:Dquote:Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef marjo90 het volgende:
Ik kwam zojuist bij de dokter en daar zat een kennis van mijn ouders. Daar raakte ik mee aan de praat en hij vertelde dat zijn vrouw nu bij Yulius werkt. Hij gaf me haar nummer en zei dat ik maar even moest bellen dus ik heb meteen gebeld en ze gaf me een nummer en naam van iemand bij jeugdzorg. Ik heb contact met hem gehad en ik moest even op papier zetten wat ik precies wou en mijn cv naar hem mailen. Heb ik net gedaan. Ze hebben wel plek trouwens! Jeeeeeeeeeeeeeeeeej. Is wel een typisch gevalletje van er gaat altijd weer ergens een deur open:D
Ik hoop zoooooooooooo dat dit lukt!
Ik werk nu voor een zorgverzekering. Dus klanten bellen zelf met vragen over een betaling, vergoeding, declaratie enz. Het is heel divers. Heb nu bijna mijn training erop zitten en ik was een beetje bang dat ik het saai zou vinden, maar het is hartstikke interessant!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Balisto het volgende:
[..]
Voor wat voor organisatie, als ik vragen mag? (Mag ook via PM)
Ik zou zelf ook nooit outbound kunnen bellen. Sowieso zou ik absoluut niet in een supercommerciële omgeving kunnen werken waarin alles draait om scoren en je targets halen. Iets met klantenservice zou eventueel een optie zijn, maar dan moet ik wel heel goed weten waar ik mee bezig ben.
Dat klinkt als iets dat wel te doen is. Ik zit dan wel een beetje met telefoonvrees, maar misschien kom ik er juist van af door eens zoiets te doen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Cyan het volgende:
[..]
Ik werk nu voor een zorgverzekering. Dus klanten bellen zelf met vragen over een betaling, vergoeding, declaratie enz. Het is heel divers. Heb nu bijna mijn training erop zitten en ik was een beetje bang dat ik het saai zou vinden, maar het is hartstikke interessant!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |