abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101350513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 21:36 schreef goofy_goober het volgende:
Sure, maar je zou de persoonlijke info ook kunnen verwijderen of vervangen voor iets anders. Hoe meer mensen je kunnen helpen hier des te beter lijkt me? Er zitten hier tenslotte ook mensen die op HR/P&O werken en voor hun werk cv's en brieven moeten selecteren. :)
Is waar, maar ik denk dat ik dan echt de halve brief moet verwijderen of wijzigen, er staan best wat details in en sowieso zet ik hem liever niet echt openbaar op het internet. Maar ik stuur hem graag naar je per PM, dank je!
pi_101353508
"We hebben jou niet geselecteerd met als reden dat we de procedure met iemand anders voortzetten."

Netjes dat ik word geïnformeerd naar aanleiding van mijn sollicitatie, maar met deze informatie kan ik wel heel weinig.

Dan toch maar die proefdag doen van dat horecabaantje. -O-
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:01:22 #278
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_101353653
Ik vind tegenwoordig allerlei (tijdelijke) administratieve banen op sites als studentenwerk.nl.

Voelt vreemd om daar als 35 jarige op te reageren en ik heb ook het idee dat het zinloos is.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101353836
Niet geschoten, altijd mis! Misschien zijn ze wel blij met iemand met wat ervaring zoals jij.
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:22:12 #280
207093 OpaFladder
Opa's for life
pi_101354898
Vandaag bij Randstad UZB geweest om me in te schrijven. Heb een verleden (lang geleden) als bedrijfsleider/chef/manager in de retail. Laatste baantje dat ik gehad heb is magazijn medewerker omdat ik een tijdje geleden ook omhoog zat met werk.

Bij het UZB kom ik eigenlijk alleen in aanmerking voor magazijn werk omdat dat mijn meest recente werkervaring is, maar eigenlijk ook weer niet omdat mijn CV te goed is voor ongeschoold werk en ze bang zijn dat ik weer weg ben als ik een betere baan vind.

Iets met wal en schip.
klits klets kladder
pi_101355008
Wat raar zeg, dat je alleen in aanmerking zou komen voor een baan die gelijk is aan je laatste werkervaring. Ik zou als ik jou was nog een paar andere UZBs proberen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:26:35 #282
207093 OpaFladder
Opa's for life
pi_101355157
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:24 schreef gifkwal het volgende:
Wat raar zeg, dat je alleen in aanmerking zou komen voor een baan die gelijk is aan je laatste werkervaring. Ik zou als ik jou was nog een paar andere UZBs proberen.
Ik sta bij 4 UZB's ingeschreven en overal zeggen ze hetzelfde. In deze tijd zijn er altijd mensen met recentere werkervaring in die branche.
klits klets kladder
  maandag 29 augustus 2011 @ 23:35:35 #283
207093 OpaFladder
Opa's for life
pi_101355642
Het zal wel wennen, maar het is tot nu toe wel frustrerend zo af en toe.
klits klets kladder
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 00:31:19 #284
33350 Janena
pi_101358006
Uitzendbureaus worden door werkgevers nogal eens ingeschakeld voor magazijn werk . Volgens mij werkt de retail minder met UZB‘s. Dat zou dus ook een reden kunnen zijn.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_101359564
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:22 schreef OpaFladder het volgende:
Vandaag bij Randstad UZB geweest om me in te schrijven. Heb een verleden (lang geleden) als bedrijfsleider/chef/manager in de retail. Laatste baantje dat ik gehad heb is magazijn medewerker omdat ik een tijdje geleden ook omhoog zat met werk.

Bij het UZB kom ik eigenlijk alleen in aanmerking voor magazijn werk omdat dat mijn meest recente werkervaring is, maar eigenlijk ook weer niet omdat mijn CV te goed is voor ongeschoold werk en ze bang zijn dat ik weer weg ben als ik een betere baan vind.

Iets met wal en schip.
Het valt me nog mee van Randstad dat ze je niet meteen een callcenterbaan hebben proberen aan te smeren.
pi_101360580
quote:
9s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:58 schreef Balisto het volgende:
"We hebben jou niet geselecteerd met als reden dat we de procedure met iemand anders voortzetten."

Netjes dat ik word geïnformeerd naar aanleiding van mijn sollicitatie, maar met deze informatie kan ik wel heel weinig.

Dan toch maar die proefdag doen van dat horecabaantje. -O-
Jammer dat je bent afgewezen en helaas is dat gewoon een standaard afwijsreden waar je idd niets mee kan. Maar wie weet wat er na die proefdag gebeurd? Ik zou het zien als een mogelijkheid om jezelf in de praktijk te bewijzen en je krijgt meteen de kans om te bekijken hoe het er daar aan toe gaat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 07:54:46 #287
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_101360834
Vandaag eens even wat vacatures afbellen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_101371463
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 23:01 schreef Janena het volgende:
Ik vind tegenwoordig allerlei (tijdelijke) administratieve banen op sites als studentenwerk.nl.
Ik heb van zo'n administratieve baan zojuist een afwijzing in de mail. :'(
Het schijnt dat op elke administratieve vacature in deze regio honderden reacties binnenkomen binnen enkele dagen. De kans om aangenomen te worden is dan nihil. -O-
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:22:07 #289
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101371717
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:13 schreef Balisto het volgende:

[..]

Ik heb van zo'n administratieve baan zojuist een afwijzing in de mail. :'(
Het schijnt dat op elke administratieve vacature in deze regio honderden reacties binnenkomen binnen enkele dagen. De kans om aangenomen te worden is dan nihil. -O-
Ja, ik sta ook wel te kijken van de hoeveelheid reacties die er op sommige banen binnenkomen! :o Best jammer als je voor je idee dan best prima aansluit bij de functie-eisen en dan niet eens op gesprek mag komen :')

Maarjaaaa. Ik heb gisteren gehoord dat ik aangenomen ben voor een tijdelijk part-time baantje, wel thuiswerk (ik wou juist weer onder de mensen komen, harhar :+ ), maar toch he! Er gaat iig weer geld binnenkomen en ik kan het mooi toevoegen aan mijn CV :7 Ondertussen zoek ik vrolijk verder :Y)
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_101371815
En ondertussen smeken ze je zowat om bij callcenters te werken. Van alle vacatures die ik toegemaild krijg is zeker driekwart callcenterwerk. Meestal leuk en schreeuwerig verpakt:

"De ideale bijbaan!!!"
"TOP baan voor naast je studie!"
"Uitdagende commerciële functie!!!"

Als je bij een uitzendbureau binnenstapt en vraagt wat voor werk er is, krijg je 90% van de tijd meteen "callcenter" te horen, tenzij je van tevoren aangeeft dat juist niet te willen.
pi_101371828
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
Maarjaaaa. Ik heb gisteren gehoord dat ik aangenomen ben voor een tijdelijk part-time baantje, wel thuiswerk (ik wou juist weer onder de mensen komen, harhar :+ ), maar toch he! Er gaat iig weer geld binnenkomen en ik kan het mooi toevoegen aan mijn CV :7 Ondertussen zoek ik vrolijk verder :Y)
Gefeliciteerd! *O*
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:54:00 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101372937
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Balisto het volgende:
En ondertussen smeken ze je zowat om bij callcenters te werken. Van alle vacatures die ik toegemaild krijg is zeker driekwart callcenterwerk. Meestal leuk en schreeuwerig verpakt:

"De ideale bijbaan!!!"

Als je bij een uitzendbureau binnenstapt en vraagt wat voor werk er is, krijg je 90% van de tijd meteen "callcenter" te horen, tenzij je van tevoren aangeeft dat juist niet te willen.
Ik denk dat er een markt is voor het schrijven van vacatureteksten, de meeste zijn namelijk om te janken :')

In het kader van: "Jong en dynamisch bedrijf zoekt salestijger met de wil om te scoren! *) "
Als je dat leest dan wíl je toch al niet eens meer, zelfs al zou je in de sales zitten? :')

En thankies! *O*
pi_101376424
quote:
13s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 15:24 schreef Balisto het volgende:

"De ideale bijbaan!!!"

Ik werk nu ook in een callcenter. Niet mijn droombaan maar ik vermaak me prima. Ik hoef geen mensen te bellen met fantastische aanbiedingen of voordelige abonnementen. Mensen bellen mij met vragen (niet commercieel). :)

Ik zou nooit outbond willen bellen om mensen van alles aan te smeren. Maar dit inbound werk bevalt me goed. Zit nu opeens in een hele andere sector als waar ik altijd werkzaam in was. En leer ondertussen een heleboel.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:32:04 #294
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101376782
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik werk nu ook in een callcenter. Niet mijn droombaan maar ik vermaak me prima. Ik hoef geen mensen te bellen met fantastische aanbiedingen of voordelige abonnementen. Mensen bellen mij met vragen (niet commercieel). :)

Ik zou nooit outbond willen bellen om mensen van alles aan te smeren. Maar dit inbound werk bevalt me goed. Zit nu opeens in een hele andere sector als waar ik altijd werkzaam in was. En leer ondertussen een heleboel.
Eens, inbound heb ik ook gedaan, dat was best leuk! Mensen helpen met vragen enzo, dan ben je meer klantenservice dan iets anders.
pi_101377446
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:22 schreef Cyan het volgende:

[..]

Voor wat voor organisatie, als ik vragen mag? (Mag ook via PM)

Ik zou zelf ook nooit outbound kunnen bellen. Sowieso zou ik absoluut niet in een supercommerciële omgeving kunnen werken waarin alles draait om scoren en je targets halen. Iets met klantenservice zou eventueel een optie zijn, maar dan moet ik wel heel goed weten waar ik mee bezig ben.
pi_101404165
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 13:04 schreef marjo90 het volgende:
Ik kwam zojuist bij de dokter en daar zat een kennis van mijn ouders. Daar raakte ik mee aan de praat en hij vertelde dat zijn vrouw nu bij Yulius werkt. Hij gaf me haar nummer en zei dat ik maar even moest bellen dus ik heb meteen gebeld en ze gaf me een nummer en naam van iemand bij jeugdzorg. Ik heb contact met hem gehad en ik moest even op papier zetten wat ik precies wou en mijn cv naar hem mailen. Heb ik net gedaan. Ze hebben wel plek trouwens! Jeeeeeeeeeeeeeeeeej. Is wel een typisch gevalletje van er gaat altijd weer ergens een deur open:D

Ik hoop zoooooooooooo dat dit lukt!
Ik heb zojuist gehoord dat diegene bezig is met mijn sollicitatie en dat ik overmorgen even terug kan bellen. Ik heb zelfs zijn prive 06 gekregen. Ik hoop het:D
pi_101418328
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:47 schreef Balisto het volgende:

[..]

Voor wat voor organisatie, als ik vragen mag? (Mag ook via PM)

Ik zou zelf ook nooit outbound kunnen bellen. Sowieso zou ik absoluut niet in een supercommerciële omgeving kunnen werken waarin alles draait om scoren en je targets halen. Iets met klantenservice zou eventueel een optie zijn, maar dan moet ik wel heel goed weten waar ik mee bezig ben.
Ik werk nu voor een zorgverzekering. Dus klanten bellen zelf met vragen over een betaling, vergoeding, declaratie enz. Het is heel divers. Heb nu bijna mijn training erop zitten en ik was een beetje bang dat ik het saai zou vinden, maar het is hartstikke interessant!
pi_101420980
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 18:26 schreef Cyan het volgende:

[..]

Ik werk nu voor een zorgverzekering. Dus klanten bellen zelf met vragen over een betaling, vergoeding, declaratie enz. Het is heel divers. Heb nu bijna mijn training erop zitten en ik was een beetje bang dat ik het saai zou vinden, maar het is hartstikke interessant!
Dat klinkt als iets dat wel te doen is. Ik zit dan wel een beetje met telefoonvrees, maar misschien kom ik er juist van af door eens zoiets te doen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:02:09 #299
33350 Janena
pi_101422354
Van telefoonvrees kom je meestal snel af....Doorgaans krijg je eerst een training van een paar weken zodat je al weet hoe het werkt voordat je 'echt' aan het werk gaat.

Inbound is zeker geen vervelend werk. Outbound zou ik niet kunnen (en ze willen me vast niet hebben, ik ben daar ECHT de persoon niet voor).
  woensdag 31 augustus 2011 @ 20:09:30 #300
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_101422667
Mooi Marjo! *duimt* *O*

Balisto: ik had ook een soort telefoonvrees, ik heb nog steeds een hekel aan bellen :+ Maar wat Janena zegt klopt - je wordt goed voorbereid op zo'n inbound baan en voor je weet ben je op de hoogte van alle ins en outs, waardoor je alleen maar zekerder van jezelf wordt :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')