Te lelijkquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:09 schreef APK het volgende:
Waarom doen ze die combinatie-trui eigenlijk niet meer?
Er zijn al zoveel wielrenners op jonge leeftijd overleden.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:10 schreef golfer het volgende:
Joachim Agostinho reed een hond aan en ging dood.
1984 Ronde van Algarve.quote:
weet ik nog niets!!!!!!quote:
Hoe gaat het met de hond?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn al zoveel wielrenners op jonge leeftijd overleden.
Gele rugnummers voor de beste ploeg (Garmin)quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:12 schreef PirE het volgende:
[..]
Te lelijk.
Teveel nevenklassementen, ze hebben ook tijd een rode trui uitgereikt voor de tussensprints.
Helaas, kutbeestquote:
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
dank je wel....ik wist dat niet...wel gezien maar kon niet achter komen wat het was.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
Gele rugnummers voor de beste ploeg (Garmin)
Geldt voor een hoop sporters. Sporthart wordt het vaak liefkozend genoemd.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
42 is wat mij betreft jong.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.
Heb je nog gedacht aan een gele kaart ofzo?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef limar2 het volgende:
[..]
dank je wel....ik wist dat niet...wel gezien maar kon niet achter komen wat het was.
ook dank je wel voor de antwoord,,ik dacht dat het meteen was.,,en de hond????quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:14 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij was niet zo heel jong. Hij was ook wat later met wielrennen begonnen. Was al in de 40 toen ie doodging na die aanrijding.
7 Minuten of zo, kijk je toch de herhaling hierna, niet veel gemistquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:16 schreef j0rdiiii het volgende:
Fuck dude, hoelang is de uitzending bezig? Even vergeten
behalve de eerste 7 minuten of zoquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef Pffrrt het volgende:
[..]
7 Minuten of zo, kijk je toch de herhaling hierna, niet veel gemist
Daar bestaat een recorder en herhalingen voorquote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:17 schreef pennyfarthing het volgende:
[..]
behalve de eerste 7 minuten of zo
Tig fouten.quote:
Bij Tour 2011 een reportage gezien van bocht 7, niet normaal, dat je lol hebt ok, maar de renners kunnen niet veilig omhoog, zou echt verboden moeten worden.quote:
Het wordt inderdaad als 1 groep gezien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 23:22 schreef Wombcat het volgende:
Er zaten nog renners tussen, daardoor geen tijdsverschillen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |