Hopelijk gaat Ajax beter voetballen met hem. Dan komen de doelpunten vanzelf, en wie ze dan maakt is niet belangrijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:58 schreef glenncorvers het volgende:
Hopelijk maakt hij er een dikke 20 dit seizoen
Klopt, zolang we de schaal maar pakken maakt het me niet uit wie scoort.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hopelijk gaat Ajax beter voetballen met hem. Dan komen de doelpunten vanzelf, en wie ze dan maakt is niet belangrijk.
Ik heb hem speciaal gevolgd tijdens de wedstrijd tegen Brondby. Zijn looplijnen + timing is echt perfect. 3 uit de rug van de tegenstander gekropen en een prima aanspelpunt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:58 schreef glenncorvers het volgende:
Hopelijk maakt hij er een dikke 20 dit seizoen
Dat was ook mijn eerste gedachte. Maar aan de andere kant, hij is al 29 en heeft 9 jaar voor ons gespeeld met bovendien een contract voor één jaar. Als je dan nog 8/9 miljoen mee kan pakken, en je hem een buitenlands avontuur gunt, dan doe je het wel goed.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:05 schreef heloef het volgende:
8 en 9 miljoen voor Stekenlenburg, wat een armoede zeg.
Rome is prima, EL is gewoon kut, ga dan volgend jaar als ze evt wel CL spelen. Nu komt het gewoon over als ouderwets zakkenvullen, en ja, ik weet dat de wereld zo werkt, maar soms hou je hoopquote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:42 schreef msnk het volgende:
Edwin hield 't vol tot zijn 40ste, Maarten heeft dus nog tijd zat om "een avontuur" te beleven![]()
Gewoon bijtekenen sjappie! Wie wil er nou naar Rome
Novara en Siena zijn inderdaad de shitquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:18 schreef roepdeman het volgende:
Daarbovenop hoeft hij niet meer uit te kijken naar een wedstrijd als De Graafschap uit, maar komt hij op ietwat exotischere plekken met zeer goede tegenstanders!
El kan wel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef Catch22- het volgende:
De CL winnen we toch niet (EL ook niet) en voor NL is Kenneth nu al meer dan goed genoeg.
Tuurlijk, de nummers 3-5 van spanje, italie, engeland, duitsland etc rollen we met gemak op man!quote:
Waar staat dat eigenlijk beschreven dat het winnen van de EL betekent dat je alle tegenstanders met gemak moet oprollen?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, de nummers 3-5 van spanje, italie, engeland, duitsland etc rollen we met gemak op man!
Niet met gemak, maar ik zou niet weten waarom het niet zo kunnen. Dat de kans niet heel groot is, is een ander verhaal...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk, de nummers 3-5 van spanje, italie, engeland, duitsland etc rollen we met gemak op man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |