Remlof, maar stiekem is hij geen newbie, want hij was 6 jaar geleden al MOD hier in ONZ, en in die tussentijd altijd al crew geweestquote:

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen, maar ik was in 2006 al ONZmod
2006 zegt hij, waar liegt hij dan?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 13:41 schreef Maanvis het volgende:
Remlof liegt, het was 5 jaar geleden.
Ze kunnen kaarten in ONZ

quote:Op woensdag 10 augustus 2011 14:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen, maar ik was in 2006 al ONZmod

kkverwarrend?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 14:12 schreef zovty het volgende:
Mag rens99 misschien iets meer het voordeel van de twijfel krijgen? Het lijkt me iemand die er in ieder geval moeite in wil steken.
En je plaatje is kkverwarrend smegmanus..

Wat?quote:Op donderdag 11 augustus 2011 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Grumbles bah geef me mijn mon topic terug verdikkie
Edit: mon, van welk subforum ben je nou mod

Ik was net naar het FB topic gekomen om over hetzelfde te klagenquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:16 schreef tdrone het volgende:
kan iemand zorgen dat FreakyStyley verdwijnt hij zit de hele tijd kuttopics te maken (niet alleen hier in ONZ)

GMTAquote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik was net naar het FB topic gekomen om over hetzelfde te klagen
FreakyStyley

Het begint wel irritant te worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 13:24 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik was net naar het FB topic gekomen om over hetzelfde te klagen
FreakyStyley

Inderdaad, ik erger mij er ook behoorlijk aan!quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 16:38 schreef sciter het volgende:
[..]
Het begint wel irritant te worden.

Waarom denk je?quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 23:39 schreef Haifisch het volgende:
Waarom werd mijn msn topic gesloten?

Ok, dan ben je dus gewoon dom.quote:

Hij heeft chronische topicdiarreequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:39 schreef LompeHork het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/341218
Begint wel een beetje erg irritant te worden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |