Van voor 2000 wel.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:13 schreef Devv het volgende:
Zou een Audi A4 onder het kopje Jan Modaal bak vallen?
Wat, nog meer burgerlullen om medelijden mee te hebben?quote:
Ik vind het erg voor je dat je je er zo druk om maakt.quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:25 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat, nog meer burgerlullen om medelijden mee te hebben?
Dat mag. Ik vind het vooral hilarisch dat een hybriderijder zichzelf zo'n grote broek aantrekt tov Scenic rijders...quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:32 schreef Dromer het volgende:
Ik vind het erg voor je dat je je er zo druk om maakt.
Hoe onzeker ben je als je je mannelijkheid uit je auto moet halen?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:06 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Dit dus. Ik vind de Zafira stijllozer dan een Multipla.
Maargoed alles beter dan een Renault Scenic. Dat is toch wel de auto als je biologische plicht als man zijnde vervult is. Troosteloze burgerbak. "Mannen" die daarin rijden vind ik ook serieus zielig.
Dat geldt voor zeker half PTA?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe onzeker ben je als je je mannelijkheid uit je auto moet halen?
Dus jij rijdt ook zo'n saai geval?quote:Op donderdag 28 juli 2011 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hoe onzeker ben je als je je mannelijkheid uit je auto moet halen?
Als je daar waarde aan hecht wel ja. Dat doet alleen niet iedereen, en terecht. Sommige mensen kunnen het niet betalen of hebben andere prioriteiten. Of geven gewoon geen zak om auto's. Ik ken wel een paar echte mannen die gewoon in een boeren Opel rijden. Ik vind het ook niks, maar kan het ze ook niet kwalijk nemen. Ze worden er in ieder geval niet een minderwaardige man door.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij rijdt ook zo'n saai geval?
Ik bedoel je hoeft echt niet de meeste spetterende auto te hebben hoor, maar kom, als man zijnde wil je toch wel met een beetje waardigheid door het leven gaan, of niet dan?
Dat hangt af van de leeftijd van de bestuurder.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:04 schreef leolinedance het volgende:
Hoe zit het volgens jou met mannen die Golf rijden dan?
Met een Golf ga je dus wel als 'waardige man' door het leven?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat hangt af van de leeftijd van de bestuurder.
20 jaar + petje = stoer = negeren.
30 jaar = tikkeltje burgerlijk
40 jaar en ouder = praktische ervaren mensen die kiezen voor degelijkheid.
Wij rijden een Renault Laguna en een Audi A6 Quatroquote:Op vrijdag 29 juli 2011 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dus jij rijdt ook zo'n saai geval?
Ik bedoel je hoeft echt niet de meeste spetterende auto te hebben hoor, maar kom, als man zijnde wil je toch wel met een beetje waardigheid door het leven gaan, of niet dan?
Ik stap sneller in een Aygo dan in een opel.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:38 schreef leolinedance het volgende:
De enige mannen die ik écht niet snap zijn mannen in vrouwenauto's. Ford Ka en consorten. Maar zo'n burgerbak, who cares.
Klopt die will and grace serie toch met de werkelijkheid. Quattroquote:Op vrijdag 29 juli 2011 12:40 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wij rijden een Renault Laguna en een Audi A6 Quatro
Wat is daar zoquote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Klopt die will and grace serie toch met de werkelijkheid. Quattro
Dat wel ja. Maar eerder in een Opel (van na 2007 ofzo) dan in een Ka.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stap sneller in een Aygo dan in een opel.
Mensen die een oordeel hebben over een auto met omdat deze een bepaalde aandrijflijn heeftquote:Op donderdag 28 juli 2011 20:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat mag. Ik vind het vooral hilarisch dat een hybriderijder zichzelf zo'n grote broek aantrekt tov Scenic rijders...
(begrijp me goed, dat is ook een lullige auto, maar hallo zeg!)
Mooie lijnen, maar saai.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Mensen die een oordeel hebben over een auto met omdat deze een bepaalde aandrijflijn heeft
Een Civic Hybrid is lelijk maar een Civic type R FD2 met dezelfde velgen en hetzelfde chassis is dan weer stoer.
Hybrid:
[ afbeelding ]
Type R FD2
[ afbeelding ]
Ook in een nieuwere Opel ?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 13:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik stap sneller in een Aygo dan in een opel.
Begrijp werkelijk niet wat iedereen tegen Opel heeft. Zelfs de Corsa is best aardig, maar de astra, insignia en de Vectra zijn gewoon echt hele mooi auto's en vele malen mooier dan de de overige merken in dezelfde prijscategoriequote:
Nou misschien wel.quote:
Nee, zo wordt hier gedaan. Dat is een beetje mijn puntquote:Op vrijdag 29 juli 2011 20:32 schreef Kriegel het volgende:
Je zegt het alsof Opels zo goedkoop zijn.
Hahaquote:Op vrijdag 29 juli 2011 19:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Begrijp werkelijk niet wat iedereen tegen Opel heeft. Zelfs de Corsa is best aardig, maar de astra, insignia en de Vectra zijn gewoon echt hele mooi auto's en vele malen mooier dan de de overige merken in dezelfde prijscategorie
Opel blinkt nergens in uit. Ja, ultieme burgerlijkheid. Mensen die echt niks van auto's afweten kopen een Opel. Omdat boer Harmsen ook een Opel heeft. Of omdat vader Opel reed. Koop maar een Opel, dat is al gek genoeg.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:44 schreef Markster het volgende:
[..]
Nee, zo wordt hier gedaan. Dat is een beetje mijn punt
True. Maar het is wel een bepaald slag volk in een Opel. Veel petjes en boeren. Maar zo heeft elk merk wel een bepaald type mensen, denk aan Volvo en Saab bij tandartsen, Mercedes bij oude mannen met geld en (oude) BMW's voor Turkenquote:
Ja, dat is heel zielig... Het is natuurlijk niet zielig om man tussen aanhalingstekens te zetten zodra hij in een MPV rijdt!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 15:30 schreef Revolution-NL het volgende:
Mensen die een oordeel hebben over een auto met omdat deze een bepaalde aandrijflijn heeft![]()
Ik vind het echt heel serieus beiden niets. Graag mij geen woorden in de mond leggen.quote:Een Civic Hybrid is lelijk maar een Civic type R FD2 met dezelfde velgen en hetzelfde chassis is dan weer stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |