Hmmm, ff denken wie het kan zijn...quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die man doet mij ontzettend aan iemand denken, maar dan in een iets dikkere uitvoering. Kan er even niet opkomen.
Zou ik ook zijn met zo'n moppiequote:Op maandag 19 september 2011 20:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hmmm, ff denken wie het kan zijn...
Hij kijkt wel best oprecht gelukkig
erben wennemars?quote:Op maandag 19 september 2011 20:47 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Die man doet mij ontzettend aan iemand denken, maar dan in een iets dikkere uitvoering. Kan er even niet opkomen.
Verhipt, die OOKquote:
Jaaaaquote:
quote:Op maandag 19 september 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Verhipt, die OOKWat vreselijk goed gevonden
Ik zoek nog iets in de hoek voetballers of acteurs.quote:
Ik vind hem een beetje weg hebben van Rob Lowe vroegerquote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets in de hoek voetballers of acteurs.Maar dan een oudere versie, ook kaal.
quote:Op maandag 19 september 2011 21:54 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje weg hebben van Rob Lowe vroeger
Ja zielig voor Rob, die is ook nu nog leukquote:Op maandag 19 september 2011 21:59 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Neh...vroeger was ie leuk,ze hebben dezelfde lach
Kijk eens een post of 10 boven jequote:
Oh andere pagina.quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk eens een post of 10 boven je![]()
Bedoel je hem? Van Medical Invesigation. Dat is tenminste de eerste die bij mij naar boven kwam.quote:Op maandag 19 september 2011 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik zoek nog iets in de hoek voetballers of acteurs.Maar dan een oudere versie, ook kaal.
JA! Hij zat ook in Desperate housewives, en hij lijkt best wel!quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:07 schreef mainedoll het volgende:
[..]
Bedoel je hem? Van Medical Invesigation. Dat is tenminste de eerste die bij mij naar boven kwam.
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Whehe, wat een constructie op de rugquote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef emss het volgende:
Liev Schreiber, Naomi Watts, kids
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
5 toch?quote:Op woensdag 28 september 2011 14:02 schreef bloempje-moi het volgende:
Voor K-fed is dit nummer #4 of #5?
dit is inderdaad maar 1 van de 2quote:Op woensdag 28 september 2011 22:02 schreef emss het volgende:
Het is toch denk ik maar 1 twin van SJP? Ik dacht eerst dat beide meisjes op de foto stonden, maar het lijkt nu alsof het toch steeds hetzelfde meisje is.
Ze zijn toch geadopteerd?quote:Op donderdag 29 september 2011 19:34 schreef emss het volgende:
Ze lijkt sprekend op haar vader (Matthew Broderick)!
Hahah echt he! En dan heel de tijd van die korsten op knieën en ellebogen en van die grote snottebellen all over the place en grasplekken in/op haar gescheurde broekenquote:Op woensdag 14 september 2011 16:38 schreef hexje het volgende:
Ik hoop stiekem dat Harper net als Siloh zich als een jongen wil kleden
Riley heeft de bouw van haar grootvaderquote:Op woensdag 28 september 2011 13:08 schreef emss het volgende:
K-Fat, nieuwe vriendin, nieuwe baby
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Elvis Presley's kleindochter Riley Keough (op een filmset)
[ afbeelding ]
Jessica en Honor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Liev Schreiber, Naomi Watts, kids
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SJP met twins en zoontje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eddie Cibrian/LeAnn Rimes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicole ziet er goed uit
quote:Op dinsdag 4 oktober 2011 10:38 schreef sherezade het volgende:
Wat is Peter Andre toch een faalhaas op zijn slippers
En dan te bedenken dat hij vroeger de droom was van ieder tienermeisje ,
Vanwege de slippersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nicole ziet er goed uitIk vind hem er prima uitzien voor een vent van tegen de 40 die met zn kids op stap is.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
nee niet vanwege de slippers, ookal vind ik het niet kunnen op een rode loperquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 19:13 schreef Jurk het volgende:
[..]
Vanwege de slippersIk vind hem er prima uitzien voor een vent van tegen de 40 die met zn kids op stap is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |