Ohhhhquote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef kvd het volgende:
Introducing Bear, de zoon van Alicia Silverstone
[ afbeelding ]
Hebben Malia en Michelle nou van schoenen gewisseld?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:25 schreef JaneDoe het volgende:
Garvelle Beauvais en haar tweeling jax en jaid [ afbeelding ]
vanessa williams en dochter jillian
[ afbeelding ]
halle en nahla, nahla is gewoon een actrice in de dop die nu al oefent op gezichtsuitdrukkingen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de obama's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
heidi, leni en henry
[ afbeelding ]
KnuffelBear....wat een scheetje!!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 19:49 schreef kvd het volgende:
Introducing Bear, de zoon van Alicia Silverstone
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze op de laatste foto net uit het vliegtuig komt (en dat de foto ervoor is genomen voordat ze gingen vliegen), ze zal wel lekker hebben liggen slapen.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
... waarom loopt dat kind in haar pyjama over straat?
En dat is natuurlijk Bryan Adams met dochter Mirabella Bunnyquote:
het is dat het erbij staat, maar ik herken de oude Oliver M er echt niet in...hij begint volgens mij oud te wordenquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:55 schreef emss het volgende:
en Nahla met de nieuwe lover van mama (Oliver Martinez)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 11:55 schreef emss het volgende:
Andie MacDowell and dochters Rainey (21) en Sarah Margaret (16)
[ afbeelding ]
Dat wel, maar wat heeft die met dat grijze jurkje op haar scheenbenen. Ik hoop dat het muggebulten zijn en niet iets anders engs.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 15:53 schreef Greys het volgende:
Wow, wat een schoonheden, die meiden van Andie MacDowell
2 druppels (alleen nu niet goed te zien met Bryan Adams dichte ogen op de kiek)quote:
Sammie is een meisje en idd het kan maar zo dat ze weer zwanger isquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Katja en Thijs Römer en dochtertje Sammie
[ afbeelding ]
Lekker retro die foto en hun badkleding!!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Katja en Thijs Römer en dochtertje Sammie
[ afbeelding ]
Wanneer ben je uitgerekend?quote:Op maandag 8 augustus 2011 19:04 schreef octopussy het volgende:
Mister Beckham+baby Beckham.Daar ik zo hard van rammelen dat het maar goed is dat ik al in verwachting ben
![]()
Ik vind Kimora zo leuk, echt apart om zo'n donkere Japanse-Amerikaanse met zo'n lengte te zien, heel mooiquote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:31 schreef JaneDoe het volgende:
kimora lee simmons (ze gebruikt nog de naam van haar ex-man?!), echtgenoot djimon hounsou, dochters ming en aoki en zoontje kenzo.. op de derde foto staat ex-man en vader van de dochters russel simmons er ook op
[ afbeelding ][
die lengte heeft ze waarschijnlijk van haar eigen afro-amerikaanse paquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind Kimora zo leuk, echt apart om zo'n donkere Japanse-Amerikaanse met zo'n lengte te zien, heel mooi
Jupquote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:25 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
die lengte heeft ze waarschijnlijk van haar eigen afro-amerikaanse pa
Hipstamatic. Camera-app waarmee je dat oude fotogevoel in ere herstelt.quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:00 schreef Starlie het volgende:
Lekker retro die foto en hun badkleding!!
Katja heeft problemen om haar zwangerschapskilo's kwijt te raken dat was toen al het geval want ze was ook niet meteen weer in vorm na de bevalling....quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
Leuke zomerse kiek!![]()
Katja zou zo maar eens weer zwanger kunnen zijn![]()
Ik ben even kwijt of Sammie nou een jongen of meisje was/is?
Lourdes ziet er mooi uit! Lief rustig make-upje voor iemand van 15 (16?)quote:Op woensdag 10 augustus 2011 19:16 schreef emss het volgende:
Lourdes en haar eigen make-up line (Material Girl Beauty)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat wij denk ik vaak vergeten is dat het natuurlijk vaak helemaal niet leuk is, al die fotografen.quote:Op woensdag 27 juli 2011 22:19 schreef Mani89 het volgende:
Er kon weer geen lachje vanaf bij die kids van Denise?
Ik moet zeggen dat vooral de uitspraak van Jennifer Garner me verbaasde omdat juist zij en haar kinderen er vaak leuk opstaan.quote:Zo 'dealen' beroemde papa's en mama's met paparazzi die hun koters lastigvallen...
* "Ik heb 'zero tolerance' voor paparazzi die mijn kinderen lastivallen en kan nog wel eens flink door het lint gaan als ze te dicht in de buurt van mijn kroost komen."- Jude Law
* "Ik zeg mijn dochters dat ze zo boos mogelijk moeten kijken naar die vervelende mannen in de bosjes. Tong uitsteken mag, maar vooral niet lachen." - Jennifer Garner
* "Mijn zoon Ryder is echt doodsbang voor paparazzi, dat is hartverscheurend. Ik moet vaak tot tien tellen om ze niet te lijf te gaan." - Kate Hudson
* "Keihard negeren, dat is het enige wat werkt. En een lelijke muts dragen is ook effectief." - Javier Bardem
* "Sasha (Baron Cohen) en ik geven ze valse informatie; zo heben we lang volgehouden dat de jongste Taliban Prius Baron Cohen heet." - Isla Fisher
quote:Glamour zette Suri eerder dit jaar op de 21ste plek in de lijst van best geklede vrouwen ter wereld.
Het contrast ook, op de ene met pop dus nog een beetje kind en op die ander houdt ze haar tasje vast als een echt dammetje!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 21:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Suri: twee outfits op een dag
[ afbeelding ]
[..]
Lijkt echt op Julia, leukquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:52 schreef emss het volgende:
Julia Roberts en zoon Phinnaeus
[ afbeelding ]
quote:* "Sasha (Baron Cohen) en ik geven ze valse informatie; zo heben we lang volgehouden dat de jongste Taliban Prius Baron Cohen heet." - Isla Fisher
Volgens mij staan kinderen van 9 maanden überhaupt nauwelijks. Denk eerder dat de moeder hem rechtop houdt en hij een beetje steunt op z'n voetjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef kvd het volgende:
ik kijk niet dagelijks naar kindjes van 9 maanden oud, dus heb even hulp nodig
Staan alle kindjes zo aan de binnenkant van hun voeten als Benjamin? Vind hem op de een of andere manier van die rare voetjes hebben, maar zou dus heel goed aan mij kunnen liggen
(gaat vooral om het voetje aan de voor ons linker kant)
Ja, want die kindjes staan nog niet, of nét.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:13 schreef kvd het volgende:
ik kijk niet dagelijks naar kindjes van 9 maanden oud, dus heb even hulp nodig
Staan alle kindjes zo aan de binnenkant van hun voeten als Benjamin? Vind hem op de een of andere manier van die rare voetjes hebben, maar zou dus heel goed aan mij kunnen liggen
(gaat vooral om het voetje aan de voor ons linker kant)
Wat tof, bijna hetzelfde montuur!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:41 schreef emss het volgende:
Jennifer Garner (zwanger van de 3e) en Ben Affleck
[ afbeelding ]
Oh kan ook, er stond geen naam bij en ik vond het meer een meisjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
Kingston met kort haar![]()
En ik dacht dat Anthony Kiedis met een zoontje op de kiek stond ipv dochter
quote:AMSTERDAM - FOTO - Afgelopen zaterdag genoten acteur Brad Pitt en Angelina Jolie samen met hun jongste kids van een gezellig middagje film.
Brad en Angelina bezochten, samen met hun driejarige tweeling Vivienne en Knox, de film The Smurfs 3D, in de wijk Richmond in Londen. De Amerikaanse acteur is al enkele maanden in de Engelse stad voor de opnames van zijn nieuwste film World War Z.
Brad zette onlangs zijn villa in Malibu te koop. Omdat Angelina en Brad samen met hun kinderen zo vaak onderweg zijn, besloot hij de peperdure villa te koop te zetten. Voor het gigantische huis aan het Californische strand moet maar liefst 13,75 miljoen dollar overgemaakt worden.
Weer een kopie van Poshquote:
Op donderdag 8 september 2011 20:11 schreef kvd het volgende:
Eh, dat is haar oudste broer, sufferdquote:Op donderdag 8 september 2011 20:27 schreef Mani89 het volgende:
Zou zij ook z'n hooligan kopje krijgen als der jongste broer?
bron: nu.nlquote:Harper Seven is nog maar twee maanden oud, maar mag nu haar moeder al vergezellen op haar vele winkeluitstapjes. Moeder en dochter zijn momenteel in New York om de Fashion Week bij te wonen. De twee bezochten deze week onder meer de luxe designerwinkels van Balenciaga en Prada op 5th Avenue.
"We zijn gisteren bij Prada geweest en ze vond het fantastisch", liet Beckham tijdens de Fashion Week weten. "Het was alsof ze zei: 'Mama, ik ben thuis!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |