Dat rijdt meestal voor geen meter.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:31 schreef FredvZ het volgende:
Zoek zo'n auto zonder BPM en wegenbelasting.
Dat je uberhaupt 140 in zo'n hondenhok durft te rijden!quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:42 schreef FoXje het volgende:
107 is op zich prima auto, maar met 140 is ie echt niet zo zuinig meer. Heb zelf veel in 107 gereden.
In Nederland is de hoogste maximumsnelheid 130, geen 140. Scheelt weer aardig wat toeren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:28 schreef louzy het volgende:
Ik wil me op de snelweg gewoon aan de snelheidsrestricties houden dus hij hoeft niet retesnel te zijn.
Niet zo belerend doen. Iedereen rijdt weleens te hard, en 140 is echt niet extreem ofzo. Goed om te weten dat dat op zich te doen is in een 107, maar wel tegen een hoger verbruik.quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:55 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat je uberhaupt 140 in zo'n hondenhok durft te rijden!
En eerst lezen voordat je post zou ook handig zijn:
[..]
In Nederland is de hoogste maximumsnelheid 130, geen 140. Scheelt weer aardig wat toeren.
Nieuw moet je niet doen; in de eerste paar jaar ga je de helft van je geld weggooien aan afschrijving; doodzonde als je het mij vraagtquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:44 schreef louzy het volgende:
een nieuwe auto van 8 a 9000 euro is wel erg kaal
bijv bij een twingo is een reservewiel en een autoradio een extra optie :p
een aygo om veel km mee te rijden is ook echt nix,quote:Op donderdag 21 juli 2011 18:40 schreef louzy het volgende:
Bedankt voor de snelle reacties!
Heeft er iemand ervaring met een 107 C1 of aygo, wellicht ook veel snelweg kilometers?
Prima bakkie, heb 'm zelf ook. Alleen mist de mijne de cruise control die er hier zo te zien wel op zit, maar heeft deze de 'standaard' airco ipv de automatische temperatuurregeling waar ik zelf dan weer blij mee benquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:59 schreef louzy het volgende:
Als ik dan mijn 'eis' mbt gewicht iets versoepel vind ik deze wel interessant:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/renault/clio/8027753
Ik heb hetzelfde model maar dan met de "instapdiesel" à 70pk. Die rijdt ongeveer 1:18, bij naar schatting 2/3 snelweg en 1/3 stadsverkeer.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:00 schreef louzy het volgende:
@Jdude
heb jij hetzelfde model? zelfde vermogen?
Wat is jouw verbruik zo ongeveer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |