quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat kan mij die fucking Ruig schelen
Dan ben je nog mild....quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou er een paar seconden voor over hebben om die lui een trap te verkopen
VIJFquote:
Er is hier zoveel haatquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er buiten Nederland ook zo'n Evans haat?
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maarten: "Evans is Evans geweest"
Vanendert is altijd een topper geweest bij de jeugd maar door blessure's niet veel gekoers.quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent met dank aan pcm benelux vergeten
En neemt er nog een aantal vriendjes bij mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
Beter rent er zo'n josti een keer het ravijn in.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
Beter rent er zo'n josti een keer het ravijn in.
Maar deze mannen wil je toch niet zien in een favorietengroepje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Sasman het volgende:
[..]
Vanendert is altijd een topper geweest bij de jeugd maar door blessure's niet veel gekoers.
Ja, zelfs als hij het goed begint te doen is het niet goed omdat het te laat was. Wat op zich klopt, maar om hem dan laf etc. te noemen.quote:
er is gewoon haat tegen alle wieltjesplakkers, behalve Joop Z. die het heeft uitgevondenquote:
Is dit de eerste keer dat je Tour kijtk?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hoezo dit? Toch treurig dat je gaat rijden als het al verloren is?
Huh?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je niet hoeft te tvp-en?
Niet zo gek, aangezien hij op de Izoard al heeft geknaldquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:23 schreef muzas het volgende:
Hij is wel behoorlijk aan het inleveren nu... Of zie ik dat verkeerd?
Doping is the answer my friend.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Voeckler dit kan volgen...
Voeckler en Rolland zitten gewoon aan de dope, maar ze mogen het omdat ze Fransen zijn..quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden dat Voeckler dit kan volgen...
Fles gaat zo open als de mosselen in de pan gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Tijdens de tour drink je enkel goede Franse wijn
Dan gaat hij gewoon geel houden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef Lekiamh het volgende:
Hopelijk houdt Voeckler het vol tot aan de streep.
En dat zeg jij met die UI ?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef Lekiamh het volgende:
Hopelijk houdt Voeckler het vol tot aan de streep.
Mosselen eet je met bierquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Fles gaat zo open als de mosselen in de pan gaan
Ach dat trekt de strijd weer gelijk met de Spanjaarden die structureel dope gebruiken en door de Spaanse overheid actief beschermd worden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Voeckler en Rolland zitten gewoon aan de dope, maar ze mogen het omdat ze Fransen zijn..
Doet hij al jaren, sinds hij zelf Voeckler nog eens voorbij knalde in 2007.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:24 schreef Falco het volgende:
Zo flauw van Boogerd om Voeckler fucklèr te noemen.
quote:
Eens. Ik geef het een achtquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:25 schreef Gitank2 het volgende:
Evans trekt de sprint aan voor Voeckler.
Maar gewoon een heerlijke etappe, na de plateau de beille deceptie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Michael, weet je wat ze in België ook zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Dat zal vast niet al gebeuren nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Sasman het volgende:
Die Voeckler is toch niet meer normaal. Dat ze die man maar eens gaan testen!
Voeckler doet hele goede zaken denk ik. Schleck en Evans gaan nog last krijgen van hun diepe inspanningen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voeckler volgt vééél te gemakkelijk
Of een patat choco met een vleugje Grinta en een waaiertje op het laatste bolletje panachequote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar een Chasse Friet.
Dattie mee gaat rijden of Rolland als ie zijn trui wil behouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voeckler volgt vééél te gemakkelijk
Alberto is vegetarierquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zou Voeckler gisteren wat vlees hebben gegeten en Contador niet?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Ciske- het volgende:
Als zo'n motorrijder nou ff op die josti's inrijdt..
waarom denk je dat ik volgend jaar ga solliciterenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Ciske- het volgende:
Als zo'n motorrijder nou ff op die josti's inrijdt..
Tja, vrouwen kunnen helemaal niet rijden inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik volgend jaar ga solliciteren![]()
![]()
Hij heeft het biefstukje van Contador gepikt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zou Voeckler gisteren wat vlees hebben gegeten en Contador niet?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tja, vrouwen kunnen helemaal niet rijden inderdaad.
Ben maar blij dat hij niet meer voor Rabo rijdt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef arie_bc het volgende:
Leipheimer is ook nergens te zien. Wat een faalhaas is dat weer deze tour
Nee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
Hoe mooi zou 't zijn als ze de voorsprong van Andy kunnen terugbrengen tot 2:20 ofzo. Dat Voeckler nog steeds z'n geel houdt
Mwa, ik wil Voeckler ook niet in het geel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
Hoe mooi zou 't zijn als ze de voorsprong van Andy kunnen terugbrengen tot 2:20 ofzo. Dat Voeckler nog steeds z'n geel houdt
Gast, dat is een nachtmerrie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
insinueer je wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch is het nog 100 keer lijper dat Voeckler zijn teamgenoot ook ineens topklimmer is
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef arie_bc het volgende:
Leipheimer is ook nergens te zien. Wat een faalhaas is dat weer deze tour
Die Rolland ja, die gaat de witte trui nog pakken zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch is het nog 100 keer lijper dat Voeckler zijn teamgenoot ook ineens topklimmer is
Sherlock, jij en hij.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hij heeft het biefstukje van Contador gepikt...
Eerder... OPMERKELIJKquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Dat voeckler er nog aanhangt is echt klase
Dan zal Voeckler dan toch echt bij moeten springen als hij dat kan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
Dat hoort erbij, ze doen verder niets.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Wat nou? Juichen en aanmoedigen prima, maar ga geen renners in de weg lopen.
Ik ook.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:31 schreef Sheepcidus het volgende:
Ik zie die Voeckler op 1 km nog ff weg springen
Niet zo gek, hij speelt een tactisch spel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoop dat Voeckler zn trui kwijt raakt, heeft geen meter kopwerk gedaan
johquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
DIe Voeckler verdiend het niet.
Beetje Evans al het werk laten doen, en zelf niks![]()
Precies, die kut Fransman heeft geen flikker gedaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Pallas-Athene het volgende:
DIe Voeckler verdiend het niet.
Beetje Evans al het werk laten doen, en zelf niks![]()
quote:
Hmm, de NOS_stream heeft nu flinke vertraging...quote:
Werd tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij Europcar is de benzine bijna op?
Welk spel? Hij is zn trui gewoon aan t kwijt rakenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Niet zo gek, hij speelt een tactisch spel.
Nee ze "peppen" elkaar ff opquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:33 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij Europcar is de benzine bijna op?
Dat handje tegen Rolland gemist toen hij over wilde nemen van Evans?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Welk spel? Hij is zn trui gewoon aan t kwijt raken
Oh, maar als je Evans support wel zeker.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:33 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Neem de Franse vlag als UI.
Je bent die vlag niet waard.
Evans?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:34 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Oh, maar als je Evans support wel zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |