Eens. Ik geef het een achtquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:25 schreef Gitank2 het volgende:
Evans trekt de sprint aan voor Voeckler.
Maar gewoon een heerlijke etappe, na de plateau de beille deceptie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef LudoSanders het volgende:
Michael, weet je wat ze in België ook zeggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Dat zal vast niet al gebeuren nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Sasman het volgende:
Die Voeckler is toch niet meer normaal. Dat ze die man maar eens gaan testen!
Voeckler doet hele goede zaken denk ik. Schleck en Evans gaan nog last krijgen van hun diepe inspanningen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voeckler volgt vééél te gemakkelijk
Of een patat choco met een vleugje Grinta en een waaiertje op het laatste bolletje panachequote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Nou, doe mij maar een Chasse Friet.
Dattie mee gaat rijden of Rolland als ie zijn trui wil behouden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:26 schreef Glijdt_licht het volgende:
Voeckler volgt vééél te gemakkelijk
Alberto is vegetarierquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zou Voeckler gisteren wat vlees hebben gegeten en Contador niet?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Ciske- het volgende:
Als zo'n motorrijder nou ff op die josti's inrijdt..
waarom denk je dat ik volgend jaar ga solliciterenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Ciske- het volgende:
Als zo'n motorrijder nou ff op die josti's inrijdt..
Tja, vrouwen kunnen helemaal niet rijden inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik volgend jaar ga solliciteren![]()
![]()
Hij heeft het biefstukje van Contador gepikt...quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Zou Voeckler gisteren wat vlees hebben gegeten en Contador niet?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Tja, vrouwen kunnen helemaal niet rijden inderdaad.
Ben maar blij dat hij niet meer voor Rabo rijdt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef arie_bc het volgende:
Leipheimer is ook nergens te zien. Wat een faalhaas is dat weer deze tour
Nee!quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
Hoe mooi zou 't zijn als ze de voorsprong van Andy kunnen terugbrengen tot 2:20 ofzo. Dat Voeckler nog steeds z'n geel houdt
Mwa, ik wil Voeckler ook niet in het geel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
Hoe mooi zou 't zijn als ze de voorsprong van Andy kunnen terugbrengen tot 2:20 ofzo. Dat Voeckler nog steeds z'n geel houdt
Gast, dat is een nachtmerrie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
insinueer je wat?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch is het nog 100 keer lijper dat Voeckler zijn teamgenoot ook ineens topklimmer is
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef arie_bc het volgende:
Leipheimer is ook nergens te zien. Wat een faalhaas is dat weer deze tour
Die Rolland ja, die gaat de witte trui nog pakken zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch is het nog 100 keer lijper dat Voeckler zijn teamgenoot ook ineens topklimmer is
Sherlock, jij en hij.quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:29 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Hij heeft het biefstukje van Contador gepikt...
Eerder... OPMERKELIJKquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:31 schreef Maver24 het volgende:
Dat voeckler er nog aanhangt is echt klase
Dan zal Voeckler dan toch echt bij moeten springen als hij dat kan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:30 schreef tedkees2 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |