quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat kan mij die fucking Ruig schelen
Dan ben je nog mild....quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef motorbloempje het volgende:
Ik zou er een paar seconden voor over hebben om die lui een trap te verkopen
VIJFquote:
Er is hier zoveel haatquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Is er buiten Nederland ook zo'n Evans haat?
Het is nog waar ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Maarten: "Evans is Evans geweest"
Vanendert is altijd een topper geweest bij de jeugd maar door blessure's niet veel gekoers.quote:
Nee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bent met dank aan pcm benelux vergeten
En neemt er nog een aantal vriendjes bij mee.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
Beter rent er zo'n josti een keer het ravijn in.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:21 schreef tralalala het volgende:
Beter rent er zo'n josti een keer het ravijn in.
Maar deze mannen wil je toch niet zien in een favorietengroepje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Sasman het volgende:
[..]
Vanendert is altijd een topper geweest bij de jeugd maar door blessure's niet veel gekoers.
Ja, zelfs als hij het goed begint te doen is het niet goed omdat het te laat was. Wat op zich klopt, maar om hem dan laf etc. te noemen.quote:
er is gewoon haat tegen alle wieltjesplakkers, behalve Joop Z. die het heeft uitgevondenquote:
Is dit de eerste keer dat je Tour kijtk?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Hoezo dit? Toch treurig dat je gaat rijden als het al verloren is?
Huh?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je niet hoeft te tvp-en?
Niet zo gek, aangezien hij op de Izoard al heeft geknaldquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:23 schreef muzas het volgende:
Hij is wel behoorlijk aan het inleveren nu... Of zie ik dat verkeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |