is dat zo?? ik leer hier elke dag weer wat bijquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè dat is het Florida van Nederland hoor
Komende week kan je beter een zonnetje op je buik schrijven vrees ik..quote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Thrilled het volgende:
Vandaag is mijn 2 weken durende vakantie begonnen, wat denken jullie, komt er nog strandweer aan?
Vast wel want mijn 3 weken durende regen vakantie is overquote:Op zondag 24 juli 2011 00:05 schreef Thrilled het volgende:
Vandaag is mijn 2 weken durende vakantie begonnen, wat denken jullie, komt er nog strandweer aan?
Geef mij Florida dan maar.. Ik woon namelijk in Terneuzenquote:Op zaterdag 23 juli 2011 23:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hè dat is het Florida van Nederland hoor
Gokkenquote:Op zondag 24 juli 2011 00:19 schreef Thrilled het volgende:
Dat het sowieso tot woensdag/donderdag typisch Hollandsch weer blijft had ik gezien op t nieuws, maar misschien dat er hier uitgebreidere analyses worden gedaan die wat meer durven te gokken dan onze Peter Timofeeff
ik had al stiekem even bij je profiel gekeken en het gezienquote:Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geef mij Florida dan maar.. Ik woon namelijk in Terneuzen..
Zeeland heeft toch het hoogst aantal zonuren van Nederland (zelfs met een zomer als deze). Florida is pas bewoond sinds de uitvinding van de Airco en sindsdien moeten ze regelmatig hun ramen 'boarden' tegen de hurricanes.... Ga ik liever in Zeeland wonen hoorquote:Op zondag 24 juli 2011 00:21 schreef Timmos het volgende:
[..]
Geef mij Florida dan maar.. Ik woon namelijk in Terneuzen..
Nou ik dus. Heb er 2 weken vakantie opzitten met baggerweer en nog een week met baggerweer te gaanquote:Op zondag 24 juli 2011 10:17 schreef QBay het volgende:
Je zal deze eerste weken maar vakantie gehad hebben zeg, dan heb je je kerstvakantie in ieder geval al gehad![]()
.
Hier in Groningen is het koud (13.3 graden), nat en donker. Gister was het gewoon om 22:00 uur al pikkedonker.
Heb jij deze sirenes niet gehoord?quote:Op zondag 24 juli 2011 02:36 schreef Martin1234 het volgende:
Nou ik rook daarnet toch duidelijk een herkenbare brandlucht (geen openhaard),
en daarbij hoorde ik de hele tijd sirenes voorbij gaan zo te horen ook van de brandweer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |