Mooi om te horen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:58 schreef euromedia het volgende:
[..]
Hij draait prima op mijn mini uit 2009. Af en toe haperen de animaties iets, maar absoluut niets ergs.
quote:Lekker...zijn ze bij Evernote niet voorbereid om de nieuwe Safari, waardoor de Evernote plugin gewoon niet meer gaat werken: klik
Eerst lopen ze te zeiken dat ze geen beta's geen ondersteunen en dan blijkt dat ze de plank volledig misslaan omdat ze niet doorhebben dat Safari anders gaat werken met plugins.
#fail.
Grote fail idd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:34 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gewoon, omdat het kan. Nog een keertje mijn eerdere post.
[..]
Ja, dat wordt nou ook al wel even nodig om de boel richting Evernote te clippen. Dikke schijt zeg.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Grote fail idd.
Gelukkig gebruik ik Chrome.
Ik mis expose ookquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Breuls het volgende:
Mission Control versus Exposé: als je een venster minimaliseert en MC start is er niets te vinden van dat geminimaliseerde venster.
Ik vond het juist zo handig om in Exposé snel een blik op de weggestopte vensters te kunnen werpen.
Dat kun je toch doen met programmavensters (swipe down)? Als ik Pages open heb, een document minimaliseer en naar beneden swipe, komt dat document gewoon onder de streep te staan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:28 schreef Breuls het volgende:
Mission Control versus Exposé: als je een venster minimaliseert en MC start is er niets te vinden van dat geminimaliseerde venster.
Ik vond het juist zo handig om in Exposé snel een blik op de weggestopte vensters te kunnen werpen.
Raar. Hier geen probleem met iTunes 5b in combinatie met Lion.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:11 schreef Blaxje het volgende:
Ik heb iTunes 10.5, want ik test iOS 5, alleen nu zegt Lion dat 'ie 10.4 wil downloaden omdat de library van 10.5 onleesbaar is. Kan 10.4 dan wel overweg met iOS 5? Ervaringen?
Ik heb nu 10.4, even kijken of ik nu kan updaten naar 10.5. Misschien werkt het dan wel of zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Raar. Hier geen probleem met iTunes 5b in combinatie met Lion.
That did the trickquote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb nu 10.4, even kijken of ik nu kan updaten naar 10.5. Misschien werkt het dan wel of zo.
Hoe bevalt 2005?quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:35 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Ik heb nu 10.4, even kijken of ik nu kan updaten naar 10.5. Misschien werkt het dan wel of zo.
Dat blijkt wel weer. Hoewel dit toch erg duidelijk was, met het lezen van 3 posts.quote:Op donderdag 21 juli 2011 19:36 schreef Blaxje het volgende:
Verwarrend trouwens dat iTunes nummering in de buurt komt van OS X nummering.
quote:
1 | CSAddAppleIDAccountUsingCompletionBlock failed with -100 |
Ja,quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind die verdwijnende scrollbar ook behoorlijk irritant. Ik heb nu regelmatig niet door dat er 'meer' is.
Kan je gewoon aanzetten in General bij System Preferences. "Show Scroll Bars" gewoon op Always zetten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik vind die verdwijnende scrollbar ook behoorlijk irritant. Ik heb nu regelmatig niet door dat er 'meer' is.
Damn die is verschrikkelijk lelijk!quote:Op donderdag 21 juli 2011 20:54 schreef Jump het volgende:
[..]
Kan je gewoon aanzetten in General bij System Preferences. "Show Scroll Bars" gewoon op Always zetten.
Dan is het niet meer fullscreen hequote:Op donderdag 21 juli 2011 20:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ja,
En ook de bovenste menu bar laten verdwijnen in fullscreen vindt ik ook onnodig.
Eerste bevinding: ik merk dat ik steeds, voordat ik m'n vinger op de muis leg om te scrollen, aarzel en twijfel wat ik moet doen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:22 schreef Breuls het volgende:
Ik heb Natural scrolling weer aangezet. Vanmorgen ergerde ik me kapot aan o.a. de niet werkende schermresolutie en kon ik er ook niet onwennig scrollen bij hebben, maar nu wil ik het wel even proberen.
Kijken hoe snel ik het weer uit zet.
Ik weet niet eens hoe ik 'm erin krijg...quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:27 schreef Swetsenegger het volgende:
Iemand een idee hoe je de naam van de ingelogde gebruiker rechtsboven uit de balk krijgt? Neemt noodzakelijke ruimte in op een schermresolutie van 1280*800
Je hebt niet de naam van de ingelogde gebruiker naast het spotlight icoon?? Ik had het bij SL ook niet, maar nu dus wel. Geen idee hoe ik dat uit krijgquote:Op donderdag 21 juli 2011 21:29 schreef Breuls het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe ik 'm erin krijg...
Ik heb maar 1 account, dus die optie zal ik daarom wel niet hebben.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Jarno het volgende:
System prefs, Accounts, Login Options, Show fast user switching menu as.
Ah ja, dat was 'm.quote:Op donderdag 21 juli 2011 21:32 schreef Jarno het volgende:
System prefs, Accounts, Login Options, Show fast user switching menu as.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |