Dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 2 maanden word ik 19, dus ik kan er heus wel tegen.
Bday bij jou thuis?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik over minder dan een halfjaar.
Wie zegt dat jij onder 'iedereen' valt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Ik crash altijd alle feestjes, dus ik zou daar nog eens goed over nadenken.
Nou, dat is toch wel de definitie van `iedereen` dacht ik zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij onder 'iedereen' valt?
Ja oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel de definitie van `iedereen` dacht ik zo.
Hij mag ook. Hij is mn boytoy.quote:
Je bent welkom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Ik crash altijd alle feestjes, dus ik zou daar nog eens goed over nadenken.
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat ik tegenwoordig draadloos internet heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef ethiraseth het volgende:
Internetkabel eruit trekken en aan een vriend/buur/ouders geven en zeggen dat ze het niet terug mogen geven tot je tentamens voorbij zijn. Heb ik een keer gedaan en werkte best goed.![]()
Oude topics lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat ik tegenwoordig draadloos internet heb.
Waarom leer je dan nog bij je ouders soms? Als je gewoon een kamer hebt?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik vreet me altijd vol met chocolade bij het leren. Heerlijk op mn 2 persoonsbed liggen, boeken overal en nergens, wat aantekeningen papier erbij etc.
Op mn studnentenkamer werkt dat wel, bij mn ouders niet
Herkenbaar ja.quote:Op maandag 27 maart 2006 03:14 schreef moemoe het volgende:
Heb ik HEEL het weekend gehad om aan mijn opdrachten te werken, niks gedaan.
Morgen ochtend is de deadline, zit ik nu alles te maken.![]()
Nou ja, ik zou gewoon maar beginnen joh. Dan ben je er van af!quote:Op maandag 27 maart 2006 03:35 schreef Pony-Lover het volgende:
ik moet ook studeren maar ik heb helemaal geen zin.
Ha ha. Wat speelde je zoal?quote:Op maandag 27 maart 2006 14:18 schreef Litso het volgende:
Ik zit al de hele dag DOS spellen te spelen om maar niet aan school te hoeven werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |