Zelf kopen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe ga ik tegen mijn ouders zeggen dat ik waarschijnlijk een nieuwe laptop nodig heb?
Gewoon, met je stem en je mond openen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:57 schreef Ezell het volgende:
Hoe ga ik tegen mijn ouders zeggen dat ik waarschijnlijk een nieuwe laptop nodig heb?
Ik gebruik nu een laptop die ik van hun heb gekregen. Hij was duur en ik heb hem pas twee jaar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wat hebben je ouders er dan mee te maken?
O.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik gebruik nu een laptop die ik van hun heb gekregen. Hij was duur en ik heb hem pas twee jaar.
Ik durf niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon, met je stem en je mond openen.
even quotenquote:Op donderdag 21 juli 2011 16:53 schreef Dastan het volgende:
Kut, het lag niet aan Klinker maar aan mij.
masturberen denk ikquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
He Ezell, waar was je vanochtend? Je was zomaar weg.
Nieuws lezen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:02 schreef Etsu het volgende:
He Ezell, waar was je vanochtend? Je was zomaar weg.
Ja ja, het nieuws.quote:
Had je maar sneller moeten reageren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:03 schreef Etsu het volgende:
[..]
En mij maar achterlaten terwijl ik slaaptekort had en allessss.
Ik was met een oud collega aan het facebooken, ze kon ook niet slapen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja ja, het nieuws.
[..]
Had je maar sneller moeten reageren.
Waarom maak jij Jan uit voor tering?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Iedereen die Teringjantje cq. tering jantje overneemt van mij
Jeetje.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Ezell het volgende:
Ik ga morgen ook vroeg opstaan. Rond zeven uur sta ik op en dan ga ik naar het strand fietsen. Door de vakantie ben ik echt veel te lui geworden.
Rond? Maak maar 5 uur van, kunnen we samen tegelijk opstaan. Word je een echte vent van.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Ezell het volgende:
Ik ga morgen ook vroeg opstaan. Rond zeven uur sta ik op en dan ga ik naar het strand fietsen. Door de vakantie ben ik echt veel te lui geworden.
Ik ben al een echte vent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Rond? Maak maar 5 uur van, kunnen we samen tegelijk opstaan. Word je een echte vent van.
Dat zien we dan wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:09 schreef Etsu het volgende:
[..]
Over 2 maanden word ik 19, dus ik kan er heus wel tegen.
Bday bij jou thuis?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik over minder dan een halfjaar.
Wie zegt dat jij onder 'iedereen' valt?quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Ik crash altijd alle feestjes, dus ik zou daar nog eens goed over nadenken.
Nou, dat is toch wel de definitie van `iedereen` dacht ik zo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij onder 'iedereen' valt?
Ja oke.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel de definitie van `iedereen` dacht ik zo.
Hij mag ook. Hij is mn boytoy.quote:
Je bent welkom.quote:Op donderdag 21 juli 2011 17:13 schreef Dastan het volgende:
Ik crash altijd alle feestjes, dus ik zou daar nog eens goed over nadenken.
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat ik tegenwoordig draadloos internet heb.quote:Op zondag 26 maart 2006 00:16 schreef ethiraseth het volgende:
Internetkabel eruit trekken en aan een vriend/buur/ouders geven en zeggen dat ze het niet terug mogen geven tot je tentamens voorbij zijn. Heb ik een keer gedaan en werkte best goed.![]()
Oude topics lezenquote:Op donderdag 21 juli 2011 17:18 schreef Dastan het volgende:
[..]
Op zich wel een goed idee, ware het niet dat ik tegenwoordig draadloos internet heb.
Waarom leer je dan nog bij je ouders soms? Als je gewoon een kamer hebt?quote:Op zondag 26 maart 2006 16:48 schreef Beroepsgokker het volgende:
Ik vreet me altijd vol met chocolade bij het leren. Heerlijk op mn 2 persoonsbed liggen, boeken overal en nergens, wat aantekeningen papier erbij etc.
Op mn studnentenkamer werkt dat wel, bij mn ouders niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |