Thanksquote:
Een soort broccoliquote:
... en is het eigenlijk niet chasse frites?quote:
Nu gaan halen! en dan verder kijkenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef One_of_the_few het volgende:
Alleen de renners door het landschap zien gaan is al prachtig!
Moet helaas tickets voor vakantie om 5 uur ophalen. Mis ik dus vakkundig de finish. Of finishen ze om kwart voor 5?
Anders een echte epic fail.
En Herbert zegt meteen tegen Maarten: "Dit moet jij nou missen!"quote:
Ik heb net even snel lasagna gehaald.quote:
Op de fiets?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:13 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik heb net even snel lasagna gehaald.
quote:
Doe mij maar grinta-brintaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Doe mij maar een Chasse Frikandel!
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:13 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Doe mij maar een Chasse Frikandel!
Huj, Joost wil ook een keer op tvquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:13 schreef Ericr het volgende:
Het gebeurt hier achter, weg met die koplopers.
Rillingen over mijn rug.quote:
Horse categoriequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Boogerd sprak het laatst op z'n Engels uit![]()
Het is Chasse friet.quote:
Dat zag je toch al ver van te voren aankomen. Als hij morgen iets wil doen moet hij gewoon gelijk mee proberen te komen.quote:
Patat.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:16 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelen....
Iedereen tevreden.
Drie zelfs toch?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Ericr het volgende:
Twee Nederlanders op kop in een bergetappe, ongekend. Tijden van Rooks en Theunisse herleven!!
Sporza commentaar is nog treurigerquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Nober het volgende:
Herbert faalt hier niet, staat op Sporza.
Jawel, oprotten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet alleen tegen mij zeggen
Maar dat doe ik wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet je niet alleen tegen mij zeggen
ok ik moest lachenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:17 schreef Gitank2 het volgende:
Schleckbar met de patatten, Rick Flensjes, Iban Mayo, Bo Hamburger
Nee, kijk anders eens naar de OP.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
Maar is deze Col zwaarder dan de laatste?
Het gebit heeft hij alquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Gitank2 het volgende:
Ik denk dat Boogie iets teveel paardenbloed heeft gehad bij die Weense bank
nee de laatste is echt vreselijk blijkbaarquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Pallas-Athene het volgende:
Maar is deze Col zwaarder dan de laatste?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Gitank2 het volgende:
ligt eraan hoe snel ze op deze rijdenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef EddyAlbena het volgende:
Hoe laat beginnen ze aan de laatste col?
Ok thx.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, kijk anders eens naar de OP.
BANquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Gitank2 het volgende:
Mogelijk gemaakt door PCM Benelux.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee, kijk anders eens naar de OP.
Bijna niet. Heeft veel kopwerk geleverdquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft er iemand anders dan Posthuma op kop gereden?
Daar was wel erg weinig ruimte zo te zien.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef Szura het volgende:
Ik hoop wel dat ze in de toekomst een keer op de Agnel gaan finishen
quote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Nober het volgende:
Hoogerland pakt niet eens de 20 punten zie ik... Daarvoor is 'ie toch mee?
Dan maar zonder toeschouwersquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar was wel erg weinig ruimte zo te zien.
Wou een suppositoire nemen ...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Falco het volgende:
Wat zit Frenkie Schleck te kutten? Moet ie zo pissen?
Nou, hartstikke mooi man.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Lagrinta het volgende:
Vriend van me vroeg ik wilde komen kijken bij hem, maar ik kijk dit soort etappes het liefste alleen. Geldt voor alle mooie etappes en klassiekers eigenlijk.
BReakfast INsta WHeat.. fail.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef raptorix het volgende:
Leuk feitje: Brinta is afkorting van BReakfast INsta Tarwe
Jij hebt geen vrienden.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Lagrinta het volgende:
Vriend van me vroeg ik wilde komen kijken bij hem, maar ik kijk dit soort etappes het liefste alleen. Geldt voor alle mooie etappes en klassiekers eigenlijk.
Posthuma aan de leidingquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:19 schreef TheVulture het volgende:
Iemand effe een korte samenvatting van de koerssituatie op dit moment?
Dat maakt niet uit, commentaarhokjes e.d. en de rest van dat circus..quote:
Dus je komt lekker op FOK met z'n allen alleen zijn. Leuk manquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Lagrinta het volgende:
nee, jij die zegt dat hij faalt als hij geen 20 punten haalt maar 16 dat isquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:20 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij denkt dat ie voor de etappewinst gaat?
Maar zitten ze vandaag ook niet op de Lautaret? Het zou ook mogelijk kunnen zijn om iets lager op de Agnel te gaan zitten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, commentaarhokjes e.d. en de rest van dat circus..
Op de Galibier kun je nog redelijk dichtbij staan, want daar is op de top ook geen plaats, maar dat is op de Agnel lastiger.
Oké, fijn om te weten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Zeker, jouw kennis is wat minder mooi.
Dan vind ik dat hij faalt ja, als hij voor die bolletjestrui wil gaan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:21 schreef The_Hives het volgende:
[..]
nee, jij die zegt dat hij faalt als hij geen 20 punten haalt maar 16 dat is
Dat zeg ik toch net..laat maar.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:22 schreef Szura het volgende:
[..]
Maar zitten ze vandaag ook niet op de Lautaret? Het zou ook mogelijk kunnen zijn om iets lager op de Agnel te gaan zitten.
Johnny Hoogerland!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
En wie denk jullie die de etappe gaat winnen?
Evans, Gilbert of Vanendertquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
Gilbertquote:
Boomquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
nee man, gesink!quote:
Cavendish in de massasprint.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:24 schreef HerbertThePervert het volgende:
Denk het ook, die rijd ze allemaal kapot straksquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef byah het volgende:
Contador dus niet goed? Kan me het niet voorstellen, die is gewoon toneel aan het spelen.
quote:
Wint dit jaar ook nog de Louis d'Or dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef byah het volgende:
Contador dus niet goed? Kan me het niet voorstellen, die is gewoon toneel aan het spelen.
Gilbert was toch een pure sprinter volgens jou? Die komt wel als eerste boven de Galibier?quote:
ja en die waren allemaal op een col van de buitencategoriequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef Robar het volgende:
[..]
Zo een gekke gok is dat niet gezien het aantal overwinningen wat hij dit jaar behaald heeft
oeioeioeiquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Weer een nieuwe levering ontvangen?
Gilbert pakt wel héquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Gilbert was toch een pure sprinter volgens jou? Die komt wel als eerste boven de Galibier?
Wat is zijn doel van dit werk? Voor de ritzege of zit er een achterliggende gedachte achter i.v.m. de Schlecks?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Falco het volgende:
Wel knap van Posthuma. Dat moet gezegd worden.
ja, ik dacht dat hij alleen maar 1km op kop kon rijden deze tourquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:26 schreef Falco het volgende:
Wel knap van Posthuma. Dat moet gezegd worden.
quote:
Vandaag +40, let maar opquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Nober het volgende:
Is Sánchez eigenlijk wel bezig met die bolletjestrui?
Misschien niet direct, maar als hij bij de favorieten zit, pakt hij 'm bijna automatisch vandaag natuurlijk. Dan gaat 'ie er vanzelf wel mee bezig morgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Nober het volgende:
Is Sánchez eigenlijk wel bezig met die bolletjestrui?
Springplank Schleck ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Wat is zijn doel van dit werk? Voor de ritzege of zit er een achterliggende gedachte achter i.v.m. de Schlecks?
op het suggereren dat Belgen doping pakken staat een ban, dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je alarm gaat af als je iets over doping leest?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
op het suggereren dat Belgen doping pakken staat een ban, dat wist je nog niet?
Zouden er ook Belgische voetballers van zijn favoriete club aan de doping zitten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
"Belgen waren fout in de eerste wereldoorlog".quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Fok.be wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
"Belgen waren fout in de eerste wereldoorlog".
Krijg je daar ook een ban voor?
niet weer...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Sjas Patat, de snackbar heeft het druk
Waar kan ik de Fok.be vinden?quote:
We moeten ze dus bedanken voor films als Schindlers List?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
"Belgen waren fout in de eerste wereldoorlog".
Krijg je daar ook een ban voor?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef raptorix het volgende:
Zien je wel het is PATAT en geen friet!
Flikker toch op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef raptorix het volgende:
Want dat speelde zich af in de Eerste Wereldoorlog inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten ze dus bedanken voor films als Schindlers List?
Oke... volgende;quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef raptorix het volgende:
Oké, dan kan ik met een gerust hart mijn tv uitzetten nu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
Contador gaat winnen en pakt het geel.
Het is frigo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Is het koelkast of ijskast?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
Contador gaat winnen en pakt het geel.
Koelkast natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Ontopic man, straks pakt Leatherface je!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Nee frigo.quote:
Oeps....sorryquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik met een gerust hart mijn tv uitzetten nu.
Mens, spoilers!
ik probeer uit alle macht niet vooruit te spoelen... voor niets dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik met een gerust hart mijn tv uitzetten nu.
Mens, spoilers!
Moest ineens aan Pulp Fiction denken, we zullen Hoogerland is gaan supporteren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ontopic man, straks pakt Leatherface je!
Die is makkelijk: kan hij alleen koelen, is het een koelkast. Kan hij ook vriezen, is het een ijskast.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Dat die tijd heeft om fietsen dan...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Is er al gemeld dat ie vader van 6 is?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja man, ploegentijdrit van Leopard richting de Galibier.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat dacht je dan? Dat ze nu vooraan mee konden werken?
Gaat je niets aan.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hoeveel KM staat er NU bij jullie teller? Wil weten hoeveel de stream achterloopt
48,3quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef HerbertThePervert het volgende:
Hoeveel KM staat er NU bij jullie teller? Wil weten hoeveel de stream achterloopt
30,8quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef HerbertThePervert het volgende:
61.8quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef HerbertThePervert het volgende:
En valpartij van minstens 3!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja meester.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dat niveau hier is toch net alsof je in een kleuterklas zit hè.
En zo klimt het niveau naar bóóóóven.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
LOLquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef HerbertThePervert het volgende:
Dat is vreemd, hier is het al afgelopen. Contador heeft gewonnen,
nou, verlicht ons eens...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef RemcoW23 het volgende:
Kun je toch zien aan dit topic.. Dit topic + 15 secs = stream
Wat ga je dr tegen doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Hahaquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel minuten hangt Cav + auto achter het peloton?
Je zit in een andere tijdzone dan? Is 't een uurtje of 2 later.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef HerbertThePervert het volgende:
Dat is vreemd, hier is het al afgelopen. Contador heeft gewonnen,
Binnen de tijd.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoeveel minuten hangt Cav + auto achter het peloton?
Wat een geluk dat we volwassen moderators hebbenquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dat er een verschil van 15 secs is.. Best simpel te berekenen met dit topicquote:
Pas op voor een banquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Helemaal niks, er gebeurt niks hier man
Krijg je ervan als je iedereen 1,5 week vrij spel geeft.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:34 schreef Ambrosius het volgende:
Voortaan kijk ik gewoon hier en als er wat spannends gebeurt kan ik mooi overschakelen naar de stream.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:35 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Dat er een verschil van 15 secs is.. Best simpel te berekenen met dit topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |