Misschien niet direct, maar als hij bij de favorieten zit, pakt hij 'm bijna automatisch vandaag natuurlijk. Dan gaat 'ie er vanzelf wel mee bezig morgen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef Nober het volgende:
Is Sánchez eigenlijk wel bezig met die bolletjestrui?
Springplank Schleck ofzoquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef HerbertThePervert het volgende:
[..]
Wat is zijn doel van dit werk? Voor de ritzege of zit er een achterliggende gedachte achter i.v.m. de Schlecks?
op het suggereren dat Belgen doping pakken staat een ban, dat wist je nog niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Je alarm gaat af als je iets over doping leest?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
op het suggereren dat Belgen doping pakken staat een ban, dat wist je nog niet?
Zouden er ook Belgische voetballers van zijn favoriete club aan de doping zitten?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
"Belgen waren fout in de eerste wereldoorlog".quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Op Fok.be wel.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
"Belgen waren fout in de eerste wereldoorlog".
Krijg je daar ook een ban voor?
niet weer...quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Joooo-pi het volgende:
Sjas Patat, de snackbar heeft het druk
Waar kan ik de Fok.be vinden?quote:
We moeten ze dus bedanken voor films als Schindlers List?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:29 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
"Belgen waren fout in de eerste wereldoorlog".
Krijg je daar ook een ban voor?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef raptorix het volgende:
Zien je wel het is PATAT en geen friet!
Flikker toch op?quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef raptorix het volgende:
Want dat speelde zich af in de Eerste Wereldoorlog inderdaad.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
We moeten ze dus bedanken voor films als Schindlers List?
Oke... volgende;quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:30 schreef raptorix het volgende:
Oké, dan kan ik met een gerust hart mijn tv uitzetten nu.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
Contador gaat winnen en pakt het geel.
Het is frigo.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Is het koelkast of ijskast?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Pallas-Athene het volgende:
Contador gaat winnen en pakt het geel.
Koelkast natuurlijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Ontopic man, straks pakt Leatherface je!quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
Nee frigo.quote:
Oeps....sorryquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik met een gerust hart mijn tv uitzetten nu.
Mens, spoilers!
ik probeer uit alle macht niet vooruit te spoelen... voor niets dusquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Oké, dan kan ik met een gerust hart mijn tv uitzetten nu.
Mens, spoilers!
Moest ineens aan Pulp Fiction denken, we zullen Hoogerland is gaan supporteren.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ontopic man, straks pakt Leatherface je!
Die is makkelijk: kan hij alleen koelen, is het een koelkast. Kan hij ook vriezen, is het een ijskast.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke... volgende;
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |