SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!
[ Bericht 0% gewijzigd door Klinkerbotsing op 21-07-2011 13:42:36 ]
De laatste tijd gaat het anders flink achteruitquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:35 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Hip-Hop is tenminste muziek zoals het bedoeld is. Met inhoud en het klinkt ook goed
bitch moderfucker bitch money in the crib crystal in my cars bitchquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het anders flink achteruit
quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:37 schreef weerstandje het volgende:
[..]
bitch moderfucker bitch money in the crib crystal in my cars bitch
iddquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het anders flink achteruit
Misschien is die van mij wel bijgesneden?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Is je UI niet want er staat ff op vakantie
Onmogelijkquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Misschien is die van mij wel bijgesneden?
180 biatch !!!quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:42 schreef weerstandje het volgende:
110 120 130 geen enkel probleem
schroevendraaier koevoet flipper en een baksteen
anders gaan we nergens heen![]()
Geen tietenquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh wacht, betere gevonden voor de OP. Brb.
kloptquote:
Jammer in de regen gaan meeten.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:41 schreef Breezerslet17 het volgende:
En nee OV, het weer staat al vast en moet je 4 weken van te voren schriftelijk aanvragen.
gezellig bij mij thuis, lekker droogquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klopt
[..]
Jammer in de regen gaan meeten.
Ik kan ook bij zomermeisje thuis gaan zitten, misschien zouden we gaan zwemmen maar ik wacht het weer af.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
gezellig bij mij thuis, lekker droog
oh jeetjequote:Op donderdag 21 juli 2011 13:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kan ook bij zomermeisje thuis gaan zitten, misschien zouden we gaan zwemmen maar ik wacht het weer af.
black winter dayquote:Op donderdag 21 juli 2011 13:40 schreef FreezePop het volgende:
domme mensen die geen echte hiphop kennen. jmt
ra the rugged man
waarom niet?quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:47 schreef Kermit. het volgende:
Hebben ov en zomermeisje echt met elkaar irl?
Ehm redelijk.quote:Op donderdag 21 juli 2011 13:50 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Als het wel zo is ben je een eckte baas
Wonen jullie dicht bij elkaar?
Pas trouwen als je 34 bent.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Neuh valt mee, dat beeld heeft iedereen alleen tegenwoordig
Slecht gegokt dan.quote:
Ze ziet er dan wel jong uitquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pas trouwen als je 34 bent.
[..]
Slecht gegokt dan.
Als je al met 30 mannen/vrouwen gedate hebt, wanhopig raakt en nog snel kinderen wil. Dan trouw je op je 34e jaquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Pas trouwen als je 34 bent.
[..]
Slecht gegokt dan.
hoe oud bent gij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je al met 30 mannen/vrouwen gedate hebt, wanhopig raakt en nog snel kinderen wil. Dan trouw je op je 34e ja
Over wie heb je het nu?quote:
Nee maar vrouwen die carrière willen en dan pas trouwen.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als je al met 30 mannen/vrouwen gedate hebt, wanhopig raakt en nog snel kinderen wil. Dan trouw je op je 34e ja
Dat is aan de huidige maatschappij te dankenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
[..]
Nee maar vrouwen die carrière willen en dan pas trouwen.
19quote:
over je zwagerinquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Over wie heb je het nu?
[..]
Nee maar vrouwen die carrière willen en dan pas trouwen.
Ahja die.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is aan de huidige maatschappij te danken
Duidelijk.quote:
De huidige maatschappijquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is aan de huidige maatschappij te danken
Vakantie man, vakantie. Dan ben ik pas wakker rond 12 uurquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:52 schreef Oceanview het volgende:
Denk je je whatsappt Flippiee in de trein voor tegen de verveling whatsappt ze pas terug als ik al op bestemming ben.
Je was aan het fitnessen en nu zeg je dat je sliep, wat is dit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vakantie man, vakantie. Dan ben ik pas wakker rond 12 uur
Oh wacht wanneer was hetquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:53 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je was aan het fitnessen en nu zeg je dat je sliep, wat is dit.
Het was vrijdag de 15e. Irritant he als je ritme verliest van de dagen in de vakantie.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh wacht wanneer was hetwant ik heb ook gefitnessed van de week. Ik ben de dagen van de week kwijt
stomme ritmeloze weken
Oh vrijdag heb ik gefitnessed. want zaterdag en zondag sowieso niet, en deze week ook sowieso nog niet.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:55 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het was vrijdag de 15e. Irritant he als je ritme verliest van de dagen in de vakantie.
Waarom zo bitchy opeens.quote:Op donderdag 21 juli 2011 14:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach net zoals jij het aan jezelf heb te danken dat je niet over bent
Muah, ik snap alleen niet waarom ze dan zo doet, uit het niets.quote:
Heb ik ook vaak in de vakantie dat ik verschil tussen de dagen niet meer kenquote:Op donderdag 21 juli 2011 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh vrijdag heb ik gefitnessed. want zaterdag en zondag sowieso niet, en deze week ook sowieso nog niet.
En ja schijt irritant want ik vergeet de hele tijd wanneer ik wat heb
PI'squote:Op donderdag 21 juli 2011 15:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Muah, ik snap alleen niet waarom ze dan zo doet, uit het niets.Het ging daar niet eens over. Maar oke.
Ja ach, en dan is vakantie voorbij en moet je weer ritme krijgen in no timequote:Op donderdag 21 juli 2011 15:02 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Heb ik ook vaak in de vakantie dat ik verschil tussen de dagen niet meer ken
Net hoe je het opvatquote:Op donderdag 21 juli 2011 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
' [ afbeelding ] ' is echt positief ja.
Ach het blijft een forum en woorden op een internetpagina, vat het maar op zoals je wil.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Want je bedoelde het niet bitchy?
quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach het blijft een forum en woorden op een internetpagina, vat het maar op zoals je wil.
Ach wat zo leuk is aan een forum en eigenlijk andere vormen van media zoals Twitter en MSN is dat je nooit de intonatie en dergelijke weet en dan net zoals jij te gauw oordeelt.quote:Op donderdag 21 juli 2011 15:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..].
Zoiets zei je de vorige keer ook al. Maakt verder niet uit.
Hoe oud ben jij?quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben deels over. Ik mag enkele vakken van het derde jaar doen en enkelen niet.
quote:Op donderdag 21 juli 2011 16:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben deels over. Ik mag enkele vakken van het derde jaar doen en enkelen niet.
kun je niet bij je hondje op bezoek?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:30 schreef Flippiee het volgende:
Ik mis mn papa en mn mama en mn zusje en mn puppy
Nee, we koken echt best lekkerquote:
nee want mn nicht gaat alleen op woensdag en vrijdag naar mn tante. En mn tante woont te ver weg om zelf heen te gaan. En ik werk op vrijdag dus dan moet woensdag al. Alleen volgende woensdag dan een optiequote:Op donderdag 21 juli 2011 23:32 schreef FreezePop het volgende:
[..]
kun je niet bij je hondje op bezoek?
jij en ik samen zeuren klagen steunen
Ouders al gebeld? Echt doen hoor. Misschien Skype?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, we koken echt best lekker
[..]
nee want mn nicht gaat alleen op woensdag en vrijdag naar mn tante. En mn tante woont te ver weg om zelf heen te gaan. En ik werk op vrijdag dus dan moet woensdag al. Alleen volgende woensdag dan een optie
We.zijn gewoon allemaal heel sneu somsquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:33 schreef Hooidraad het volgende:
Waarom is iedereen hier zo triestig
Ik krijg er een pruillipje van.
Ze (moeder) smste vanavond en zei dat ze morgen zou bellen, dus dan fixen dat ik dan niet nog slaap of in sportschool zit.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:35 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ouders al gebeld? Echt doen hoor. Misschien Skype?
Dat lege gedoe in huis, en ritme kwijt. En zusjelief en ik maken zelfs meer ruzie op een dag dan dat we normaal doenquote:
Anders zelf bellen als je ze mist. Jammer van jou en je zusje. Misschien lijkt het meer ondat jullie meer op elkaars lip zitten? Hadden jullie trouwens goed geslapen gister?quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze (moeder) smste vanavond en zei dat ze morgen zou bellen, dus dan fixen dat ik dan niet nog slaap of in sportschool zit.
Achquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat lege gedoe in huis, en ritme kwijt. En zusjelief en ik maken zelfs meer ruzie op een dag dan dat we normaal doen
Ja we maakten ruzie vanavond over boodschappen doenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:42 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Anders zelf bellen als je ze mist. Jammer van jou en je zusje. Misschien lijkt het meer ondat jullie meer op elkaars lip zitten? Hadden jullie trouwens goed geslapen gister?
Jaquote:
Alsof er iets mis is met wijnquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja we maakten ruzie vanavond over boodschappen doen__!
_! We hadden wel voor het eerst een boodschappentas mee en al het glas. En god wat drinken we veel wijn
_! Ook alcoholvrije
[..]
Ja
Nouja als wij avond eten, no matter wat, van spaghetti tot gebakken aardappeltjes, hebben wij er wijn bijquote:
quote:
Nog niet aan toe dus.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:46 schreef Breezerslet17 het volgende:
Stel je voor dat je ooit op jezelf moet
Wiiijjnnnquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nouja als wij avond eten, no matter wat, van spaghetti tot gebakken aardappeltjes, hebben wij er wijn bij
[..]
[..]
Nog niet aan toe dus.
Wit, Prosecco, Rose, Rood, Rood zonder alcoholquote:
Moeten ze maar niet 8 flessen achter latenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
Tot alcoholist gemaakt door je ouders
Geen ouders, 4 flessen wijn pp. en koken wat je wil Jaloeeeersssquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wit, Prosecco, Rose, Rood, Rood zonder alcohol
[..]
Moeten ze maar niet 8 flessen achter laten
Niet alle wijn, ik vind safari en smirnoff meuk wel vies, sambucca ook, dus ik denk dat ik voortaan aan de wodka zitquote:
sambuca vies vindenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Niet alle wijn, ik vind safari en smirnoff meuk wel vies, sambucca ook, dus ik denk dat ik voortaan aan de wodka zit
Van tequila word ik weer misselijk. Ik dacht dat je van de super dure cocktails was? Het exclusieve levenquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tegenwoordig word ik er misselijk vanTequilla is het hem op dit moment.
Cocktails worden niet in kroegen geserveerd, tenminste niet waarin je ' total los' kan gaanquote:Op donderdag 21 juli 2011 23:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Van tequila word ik weer misselijk. Ik dacht dat je van de super dure cocktails was? Het exclusieve leven
viesss patrickquote:
maak ze zelf. dat gaat vast heeeeeel goed.quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Cocktails worden niet in kroegen geserveerd, tenminste niet waarin je ' total los' kan gaan
[..]
viesss patrick
Halfvolle melkquote:
quote:Op donderdag 21 juli 2011 23:58 schreef FreezePop het volgende:
[..]
maak ze zelf. dat gaat vast heeeeeel goed.
Hij is ook Friesquote:
Weet ik.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 00:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Halfvolle melk's morgens
[..]![]()
En bedankt
[..]
Hij is ook Fries
Ik doe er altijd ranja doorheen.quote:
Favo smaak wat?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ey cos welke is je favo smaak Breezer?
beetje zoals je penisquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:11 schreef FreezePop het volgende:
hoe werkt dat in kabouter plop hoe die mutsjes omhoog gaan?
wasquote:Op vrijdag 22 juli 2011 13:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ben je het ook aan het kijken Freezepop?
Recuva of iets soortgelijks.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Creeg het volgende:
Ben er al een topic over begonnen, maar daar reageert niemandMisschien weet 1 van jullie het:
Ik heb per ongeluk al mijn foto's op mijn mobiel verwijderd. Ja, heel stom allemaal maargoed, ik hoorde van iemand dat ik ze terug kan krijgen. Ik heb namelijk een cache mapje met alle foto's er nog in maar met een .tec bestand. Kan ze dus ook niet openen.
Wat moet ik nu doen?
Even googlen, kan iig wel...quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:47 schreef Creeg het volgende:
Ben er al een topic over begonnen, maar daar reageert niemandMisschien weet 1 van jullie het:
Ik heb per ongeluk al mijn foto's op mijn mobiel verwijderd. Ja, heel stom allemaal maargoed, ik hoorde van iemand dat ik ze terug kan krijgen. Ik heb namelijk een cache mapje met alle foto's er nog in maar met een .tec bestand. Kan ze dus ook niet openen.
Wat moet ik nu doen?
Heb ik gedaan, maar kon niks vinden.quote:
Wie?quote:
quote:PlaneCrashInfo.com reports the odds of dying in an airliner crash are 0.089 per 100,000 flight hours. The odds of your dying in a 1 hour flight are less than 1 in 1,000,000.
Those odds are averaged for all airlines, including those with the worst safety records. The odds of dying in a flight on one of the 25 airlines with the worst safety records are about 1 in 724,000. Fly with one of the 25 safest airlines and your odds improve to less than 1 in 10,000,000.
If you average one round-trip flight per year (on the safer airlines), your lifetime odds of dying in a plane crash are less than 1 in 66,000. Even an "air warrior" flying round-trip every work-day for 30 years, has a lifetime risk under 1 in 787.
Hahahaha hij maakte een grapskequote:Op zaterdag 23 juli 2011 12:39 schreef FreezePop het volgende:
Je kunt nog altijd surfen op het internet hoor Bobje.
likken slikken zuigen alles goedemiddag flipsquote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:43 schreef Flippiee het volgende:
Alcohol en vooral tequila is slecht voor je.
toppertjequote:Op zondag 24 juli 2011 01:13 schreef Creeg het volgende:
Heyy. Ik ben de komende tijd niet meer op FOK! vanwege opnames die ik moet maken in Venezuela en waarschijnlijk nog een land, maar da's nog niet bekend. Nu weten jullie alvast waarom ik de komende weken niet op FOK! benMis mij niet, maar dat zullen jullie vast wel niet doen
Tot over een paar weken
doe je mee aan een tv show?quote:Op zondag 24 juli 2011 01:13 schreef Creeg het volgende:
Heyy. Ik ben de komende tijd niet meer op FOK! vanwege opnames die ik moet maken in Venezuela en waarschijnlijk nog een land, maar da's nog niet bekend. Nu weten jullie alvast waarom ik de komende weken niet op FOK! benMis mij niet, maar dat zullen jullie vast wel niet doen
Tot over een paar weken
Nope, werk.quote:
vind ik leukquote:Op zondag 24 juli 2011 13:23 schreef Flippiee het volgende:
Tevens 6 mensen die mijn random, na het uitgaan, Facebookpost 'Daar istie. Fristi liken.'
Ik ookquote:
Ik vroeg me al af wat du had gedaan. Ik had je vannacht nog bijna gesmst trouwens.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:25 schreef FreezePop het volgende:
ik heb to half 4 gerelaxed met een vriend. geen zin in bbq ondat regen
daarom ga je me nu smsenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ook
[..]
Ik vroeg me al af wat du had gedaan. Ik had je vannacht nog bijna gesmst trouwens.
Tuurlijk.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:28 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je laat me alleen maar zitten, no thank you.
sms mij over hoe we romantisch een film gaan kijkenquote:Op zondag 24 juli 2011 13:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Om romantisch een film te kijken.
[..]
Ja nou, prima. Maar ik weet niet waarover.
Mweh maar niet.quote:Op zondag 24 juli 2011 13:30 schreef FreezePop het volgende:
[..]
sms mij over hoe we een romantisch een film gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |