Cover van seizoen 4 is idd verschrikkelijk :|quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch zou het vanwege de continuïteit beter zijn geweest. Alhoewel je - gezien de cover van seizoen 4 - niet bij Bridge moet aankomen met dat woord
Het gaat toch om de inhoud zei iemand een tijdje terug...?quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Toch zou het vanwege de continuïteit beter zijn geweest. Alhoewel je - gezien de cover van seizoen 4 - niet bij Bridge moet aankomen met dat woord
Dat had ik je zo ook kunnen vertellen. Het is wel heel erg zonde, gezien Just bekend stond om het maken van redelijk mooie covers, net zoals Bridge. Ik dacht, met die fusie gaan ze vast mooie covers maken (En goede DVD's die niet in 3 seconden geperst worden...), maar zat ik even goed fout.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:03 schreef PeterKelder het volgende:
Ik heb net gebeld met JustBridge over de cover van seizoen 4, en hij schijnt toch echt zo te worden zoals deze op bol.com staat
Ik ga er sowieso nog een mailtje over sturen (secretaresses zijn ook niet de slimsten), maar dit is het - voorlopige - antwoord over de cover.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
Nieuwe set van de familie Bouwhuis:Mooie set.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.
Dus ze kunnen wel een nieuwe (onnodige) set maken voor de familie Bouwhuis, maar hebben nog steeds geen set gebouwd voor de huizen van Jef en Laura?
Desnoods laat je ze samenwonen, weet ik veel.
Jef en Laura staan bij de castfoto's en de intro's toch altijd naast elkaar.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Maar een goede cover brengt de mensen in de verleiding om zo'n dvd te kopenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 16:20 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Het gaat toch om de inhoud zei iemand een tijdje terug...?
Klote voor je.quote:...Maar die inhoud zuigt bij mij dus. De afleveringen zijn niet te bekijken, box gaat terug.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 12:33 schreef Frey het volgende:
Nieuwe set van de familie Bouwhuis:Lijkt verdacht veel op die Rozenboom suiteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind hem erg mooi eigenlijk.
Een heer met stijl
Daar deed-ie me ook al aan denken jaquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Lijkt verdacht veel op die Rozenboom suite
Die geniet er natuurlijk van dat Mark van Eeuwen zo vlak achter hem staatquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
Mark van Eeuwen, Ferry Doedens, Ferri Somogyi en Ruud Feltkamp in Fort Boyard:
[ afbeelding ]
Die kop van Ferry Doedens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En Inge Ipenburg in het ex-Wie is de mol-teamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft daar wat weg van Sonic the Hedgehogquote:
Ga naar bol.com, bestelstatus, retouneerquote:Op zaterdag 23 juli 2011 00:58 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ik kan nu aflevering 1 van seizoen 2 op YouTube afkijken en hopen dat de rest van de DVD's niet blijft hangen, of gewoon gaan pitten. What shall I do?
EDIT: 7:30, Microfoon in beeld.
Aflevering 2 en 3 zijn, op gebrom na, gewoon in orde. Hmm... Ik heb Bridge al gemaild, ik kijk gewoon verder en binnen 10 dagen kijk ik of ik de complete box terugstuur en opnieuw koop, of gewoon via Bridge de DVD probeer te laten omwisselen, mocht dat dalijk het enige euvel zijn.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 01:58 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ga naar bol.com, bestelstatus, retouneer
Maar ik vind het echt lullig voor je, ook zonde.
Willeke van Ammelrooy haat GTST, dat was al te merken op het momentquote:
Lekker voor je!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aflevering 2 en 3 zijn, op gebrom na, gewoon in orde. Hmm... Ik heb Bridge al gemaild, ik kijk gewoon verder en binnen 10 dagen kijk ik of ik de complete box terugstuur en opnieuw koop, of gewoon via Bridge de DVD probeer te laten omwisselen, mocht dat dalijk het enige euvel zijn....Al zijn die krassen op alle DVD's niet echt mooi en kans-vergrotend op beschadiging.
Geweldig man!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 14:06 schreef Frey het volgende:
Vervolg hierop stond er al:
Met die geweldige muziek weer na 1:30 waarvan ik de naam vergeten ben.
Gelukkig wreef Stefano dat ook gewoon glashard onder haar neus, wat dat betreft viel het toen nog wel mee met de kneuzigheid van gtst-mannen.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 13:36 schreef Frey het volgende:
Yasmin vond ik ook zo vreselijk. Stefano hypocriet vinden, terwijl ze zelf al meer dan een jaar liegt.
Op deze foto zijn ze alle 4 wel echte bazenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 18:21 schreef PeterKelder het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die lichte ronde krassen bij mij waren veegbaar weg!quote:Op zaterdag 23 juli 2011 02:04 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aflevering 2 en 3 zijn, op gebrom na, gewoon in orde. Hmm... Ik heb Bridge al gemaild, ik kijk gewoon verder en binnen 10 dagen kijk ik of ik de complete box terugstuur en opnieuw koop, of gewoon via Bridge de DVD probeer te laten omwisselen, mocht dat dalijk het enige euvel zijn....Al zijn die krassen op alle DVD's niet echt mooi en kans-vergrotend op beschadiging.
Maar ze ging vrijwel meteen dood. Ik had haar graag willen zien lijden.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 15:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Gelukkig wreef Stefano dat ook gewoon glashard onder haar neus, wat dat betreft viel het toen nog wel mee met de kneuzigheid van gtst-mannen.
Je klinkt als Ludo Sanders.quote:Op zaterdag 23 juli 2011 17:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Maar ze ging vrijwel meteen dood. Ik had haar graag willen zien lijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |